Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Prezenta pentru prima oara la targul Alimentaria 2016, care se desfasoara la Barcelona, domnul Carles Puigdemont, Presedintele Cataloniei, a felicitat compania romaneasca Tual Fast Chance '98, in vizita la standuri pe care a facut-o in dimineata zilei de luni.


De fapt, putem spune cu deplin temei ca firma condusa de doamna Claudia Nacu poate fi numita vedeta momentului, din randul companiilor romanesti expozante la Alimentaria, datorita succesului deplin pe care l-a inregistra inca din momentul deschiderii portilor celei de-a 40-a editie manifestarii.


Pana in momentul de fata, doamna Nacu, in calitatea sa de General Manager al Tual Fast Chance '98, a avut numeroase runde de negocieri cu distribuitori din Madrid, Malaga, Alicante si Barcelona, care s-au aratat deosebit de interesati in a distribui produsele de patiserie semi-industriala pe care compania le comercializeaza sub cele doua marci ale sale, "Secretul Bunicii" si "Doctor Fursec".


Mai mult decat atat, doamna Nacu a declarat special pentru infoALIMENT Magazin, ca a purtat negocieri si cu reprezentanti ai Asociatiei Investitorilor din Spania care au venit direct la standul firmei din Pavilionul 1, pentru a propune infiintarea in Spania a unei filiale Tual, pentru a produce chiar in peninsula iberica delicioasele fursecuri si prajituri fabricate din cele mai bune ingrediente si dupa retete romanesti, traditionale. Ca varianta, investitorii spanioli au propus companiei Tual infiintarea unui depozit in Spania, pentru a demara distributia produselor la scara mare, in principal, pentru marile lanturi de magazine.


Insa, semnale mai mult decat favorabile au venit si din partea buyer-ilor din Franta si Italia, incantati de calitatea produselor dar, mai ales, de conceptul cu totul inovator, care se concretizeaza prin productia la scara mare a prajiturilor "din bucatarie", a "Bunatatilor ca odinioara", asa cum le descrie doamna Nacu.


Sa amintim ca succesul de la Barcelona vine firesc, in continuarea performantelor de exceptie de anul trecut, cand Tual Fast Chance a inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 40 %, in urma investitiilor efectuate in special in departamentul de vanzari. (Corespondenta de la Barcelona, Ilie Stoian-27 aprilie 2016)

Alte articole recomandate:

Vânzările de băuturi spirtoase realizate în sezonul estival pe litoralul românesc ajung la circa 30 mil. euro, iar preferințele și cheltuielile pentru licori tari diferă pe plajele din nord de cele de pe plajele din sud, arată o analiză ZF pe baza informațiilor de la unii dintre cei mai mari jucători din piață. „Aproximativ 5% din totalul vânzărilor anuale de bău­turi spirtoase se realizează pe litoral în perioada sezonului estival“, estimează [...]
Ediția din acest an este dedicată Campaniei IUBESC VINUL ROMÂNESC, o initiativă Lucia Pîrvu și Asociația de Cultură și Promovare a Vinului VINVEST, susținută de Partenerul Oficial  - Domeniile Anastasia. Campania s-a desfășurat în toate zonele viticole ale țării, pe o suprafață de peste 2500 de km, cu precădere în zona Dealu Mare – Vrancea. Scopul campaniei constă în promovarea vinurilor românești, [...]
Un studiu realizat de cercetătorii din Australia a demonstrat că alimentele ce conțin bacterii probiotice, cum ar fi iaurtul, laptele bătut și sana, scad tensiunea arterială, informează Mediafax. Cercetătorii de la Institutul pentru sănătate Griffith și de la Școala de medicină din Australia au examinat datele științifice obținute în urma a nouă teste clinice, la care au participat peste 540 de voluntari. Ei au observat că un consum regulat de alimente ce conțin bacterii vii, [...]
Ingredion și-a extins gama de soluții din amidon pentru brânză procesată și analoagă, astfel încât să poată satisface cererea crescută pentru brânza mai ieftină în regiunile emergente, cum ar fi Orientul Mijlociu și Africa de Nord, informează Dairy Reporter. Corinna Faustmann, tehnolog principal al departamentului ingrediente pentru lactate la Ingredion Germania a declarat că consumul crescut de brânză procesată și analoagă în [...]
(Agerpres) Volumul comerțului cu amănuntul în România a crescut cu 10,3% în luna mai, comparativ cu perioada similară din 2013, aceasta fiind a doua mare creștere înregistrată de o țară membră a Uniunii Europene după Luxemburg (16,7%), arată datele prezentate joi de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În zona euro, comerțul cu amănuntul a urcat cu 0,7%, în timp ce în Uniunea Europeană s-a înregistrat o creștere de 1,2%. Comerțul c [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Românii cheltuie anual în piețele volante și agroalimentare circa 1 mld. euro, respectiv 7% din banii pe care îi dau în comerțul cu dominantă alimentară, potrivit calculelor Ziarului financiar, pe baza datelor companiei de cercetare de piață GfK. ZF a calculat vânzările în piețele volante pornind de la o estimare de 14 mld. euro a comerțului cu dominantă alimentară unde cea mai mare pondere o au hipermarketurile și supermarketurile, cu o cotă de piață [...]
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN