Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dupa ce a reusit performanta de a termina anul 2015 cu o crestere a volumului de afaceri de 10 %, prin participarea in premiera la Alimentaria, compania Tano Prod Impex vizeaza marirea poderei operatiunilor de export care, in momentul de fata, reprezinta un procent similar.


Cu siguranta, prezenta la targul international din capitala Cataloniei va consemna la final un succes, oferta companiei insemnand atat produse de patiserie industriala exportate sub marca Tano, cat si produse private label, destinate marilor distribuitori din Occident.


Aceste contracte vin in mod firesc, dupa participarea anterioara la alte manifestari expozitionale de prestigiu, din care amintim: SIAL-Paris, Anuga Food Koln, dar si targul din Hong Kong.


Insa, in aceste zile, in urma discutiilor de afaceri avute pana in prezent, este urmarita incheierea de noi contracte de export cu distribuitori din Germania, Polonia si, fireste, Spania.


 

Alte articole recomandate:

Sectorul băuturilor răcoritoare a generat in luna aprilie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 9% mai putin ca in luna martie, si un viewership de 7.8 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 4% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 6%, respectiv 11%. Postarile cu cel mai mare succes vin din partea Cappy Romania si Mountain Dew Romania ( mai multe pe www.iqads.ro).
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Potrivit doamnei Luchi Georgescu, proprietara Vincon România, procentul de scădere a afacerilor companiei se va situa sub tendința de comprimare a pieței vinului, care, potrivit estimărilor, se va reduce cu aproximativ 18% comparativ cu anul trecut. Vincon estimează că cifra de afaceri cu care va încheia anul 2013 va scădea ușor, cu până la 10%, comparativ cu cea raportată în 2012, care s-a situat la circa 30 de milioane de euro.În 2013, vânzările Vincon [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Iulian Stanciu (eMag) împreună cu alți doi antreprenori români vor să investească 2,5 milioane de euro în Pavilionul H, celebrul centru comercial din Parcul Herăstrău deținut de Puiu Popoviciu și Radu Dimofte, pentru a face o berărie, scrie zf.ro. Unul dintre cei mai puternici antreprenori din industria IT, Iulian Stanciu, care este directorul general și unul dintre acționarii eMag, îm­pre­ună cu Vlad Dumitru și Ioana Iancu au închiriat clădire [...]
Potrivit Romanian Business Consult, Partener Gold al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, principalul furnizor de soluții IT pentru retail și industria alimentară românească, Zebra Technologies Corporation, lider global, cunoscut pentru inovatia si siguranta pe care le ofera clientilor prin intermediul solutiilor sale, a facut publice rezultatele studiului Retail Vision 2017.   Acesta analizeaza tendintele tehnologice car [...]
Ion Codreanu, master francizor al brandului de praline premium Leonidas în România, spune că în luna noiembrie va deschide împreună cu partenerii săi două ciocolaterii-cafenea în Cluj-Napoca și Timișoara, unități care vor pune umărul la creșterea vânzărilor în volum cu peste 20% în acest an.   „După deschiderea celor două magazine vom încheia prima fază de dezvoltare urmând să luăm în calcul și să analizăm pentr [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN