Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza.


Nutrivita este distribuitorul pe piata romaneasca al companiei franceze Nutrition&Sante,  lider european in productia de alimente dietetice si bio. Principalele marci reprezentate sunt Isostar – produse dietetice pentru sportivi, Gerlinea – gama de produse pentru managementul greutatii corporale, Gerble – produse cu continut redus de zahar, sare si grasimi, produse fara gluten, Cereal Bio – produse din cereale provenite din agricultura ecologica. 

Compania a inregistrat, anul trecut, o crestere de 36% a vanzarilor in lei, comparativ cu 2012, fiind prezenta in majoritatea magazinelor lanturilor internationale de retail.

Alte articole recomandate:

eMag, liderul pieței locale de retail online, care a lansat în vara anului trecut în parteneriat cu lanțul Mega Image un supermarket online, a extins ieri în tot Bucureștiul livrările de produse refrigerate și congelate, conform datelor de pe pagina web a companiei.   Anterior, eMag livra acest tip de produse doar în sectoarele 2 și 6. eMag a pregătit timp de un an și jumătate lansarea supermarketului online, inițial compania livrând produse din [...]
Consiliul Concurentei a publicat ieri raportul pe retail care evalueaza efectele intrarii Lidl pe piata din Romania. Acesta mentioneaza, printre altele, faptul ca cel mai mare retailer britanic, Tesco, grupul portughez Jeronimo Martins si retailerul turc BIM – companii deja active in Europa de Est – estimeaza o potentiala intrare pe piata din Romania. Informatiile privind o posibila intrare a Tesco pe piata locala au aparut inca din 2010, zvonurile vehiculate la acel moment fiind [...]
Vassilis Stavrou, grecul care conduce din vara anului trecut afacerile Mega Image în România, se așteaptă la un an bun în 2016, în special în prima jumătate a anului.   Businessul Mega Image, retailerul belgian care deține pe piața locală peste 470 de magazine sub mai multe branduri și formate, s-a apropiat anul trecut de 760 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor oferite de companie. „Am reușit în 2015 și avem o [...]
Workshop-ul CARNE-Procesatori din ziua de 3 iunie, din cadrul EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin sub titlul ”Politici de sprijin, Retehnologizare, Performanță-Priorități pentru ieșirea din impas”, va prilejui dezbaterea cu titlul ”Relația hipermarket-furnizor: Meci de box sau afaceri win-win?”   Dezbaterea va fi susținută prin două intervenții ale [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a laptelui și-au expus produsele: Albalact, De la Ferma, Five Continents, Cris-Tim Mândruța și Danone, cele mai noi propuneri de gamă [...]
Comerciantii deruleaza de foarte mult timp campanii promotionale de tipul „1 + 1 gratis”, denumite „vanzare cu prime” in textul Ordonantei Guvernului nr. 99/2000. Incepand cu 1 ianuarie 2014, Guvernul a interzis aceasta practica in cazul produselor din alcool si tutun, motivand ca acest tip de vanzari reprezinta o invitatie deschisa la fumat - in cazul produselor din tutun - si un factor de scadere a veniturilor bugetare din produse accizabile. Aceasta masura est [...]
Pronto, cel mai mare francizat al grupului Carrefour de pe piața locală, a integrat, în luna octombrie, în rețeaua proprie și ultimul magazin operațional al retailerului Tradițional Ecologic, ajungând la 15 unități comerciale. În luna septembrie, Pronto a mai achiziționat 5 magazine ale Tradițional Ecologic, un alt francizat Carrefour, informeaza Magazinul Progresiv.  „Prin această deschidere, Pronto își consolidează statutul de cel mai mare francizat [...]
Grupul german, liderul comerțului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, va deschide în mallul Festival Shopping Center din Sibiu un magazin de 2.500 mp, unul dintre cele mai mici ale rețelei, spun oficialii companiei. Acesta va fi primul magazin al companiei dintr-un mall, restul fiind de sine stătătoare. Oficialii companiei mai spun că data estimată pentru deschidere este octombrie 2018 și adaugă că designul magazinului urmează a fi diferit de celelalte 110 hipermarketuri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN