Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.


 


Potrivit informațiilor publicate de companie, veniturile Tetra Pak® au atins o valoare de 11,9 miliarde de euro în 2015, cu o creștere de 7,5% față de anul anterior, în ciuda provocărilor macroeconomice globale. Această creștere a fost determinată de diferențele de curs valutar în proporție de 6,3%, însă compania a raportat rezultate semnificative pe portofoliul de Servicii Tehnice și Soluții de Procesare și o creștere moderată pe portfoliul de Soluții de Ambalare.


Președintele și CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jönsson, a declarat: „În ciuda ritmului de creștere încetinit din cele două piețe principale pentru compania noastră – China și Brazilia – și a scăderilor în vânzări din celelalte țări, generate de evenimente politice și economice, în 2015 am continuat să creștem pe segmentele Soluții de Procesare și Soluții de Ambalare. Este o realizare de care suntem mândri, fiind rezultatul strategiei noastre solide, al nivelului de implicare al angajaților noștri și al susținerii din partea clienților noștri.”


Soluții de Ambalare


Veniturile pe portfoliul de Soluții de Ambalare au atins în 2015 un total de 10,1 miliarde de euro, mai mari cu 6,4% față de anul anterior, cu o evoluție pozitivă semnificativă în sfera Serviciilor Tehnice. În volum, vânzările de material de ambalare au înregistrat o ușoară creștere, cu 184 de miliarde de ambalaje vândute în 2015, față de 180 miliarde în 2014, în ciuda mediului economic global mai dificil.


Prin introducerea de ambalaje cu forme inovatoare, de materiale noi și cu un plus de funcționalitate, Tetra Pak a putut răspunde nevoilor clienților săi pentru produse și servicii care să îi ajute să obțină performanță și să se diferențieze pe piață.


Soluții de Procesare


În ceea ce privește portofoliul de Soluții de Procesare, Tetra Pak a înregistrat venituri de 1,7 miliarde de euro în 2015, cel mai ridicat nivel din istoria companiei. Toate cele cinci piețe globale în care compania operează au contribuit la performanța totală, cu o creștere notabilă de două cifre în China, Orientul Mijlociu și Africa. Vânzările de Servicii Tehnice pentru Procesare au crescut semnificativ, cu 17% față de anul anterior.


Rezultatele Tetra Pak în ceea ce privește Soluțiile de Procesare se datorează și achiziției companiei poloneze Obram S.A., un furnizor de soluții tehnologice și echipamente în domeniul brânzeturilor, lider de piață în Polonia, Rusia, Belarus și în numeroase alte state ale Europei de Est. Ca urmare a acestei achiziții, Tetra Pak și-a extins expertiza pe aceste zone de servicii, generând un număr important de comenzi pe parcursul anului 2015.


Servicii Tehnice


Veniturile generate de portfoliul de Servicii Tehnice, care combină diviziile de Soluții de Ambalare și Soluții de Procesare, au atins cifra de 1,2 miliarde de euro în 2015, cu o creștere semnificativă pe noile subcategorii de servicii. Acestea includ produse pentru îmbunătățirea liniei de producție, consumabile, precum lubrifianții și adezivii utilizați în producție, și servicii de expertiză pentru creșterea performanței operaționale a clienților, fie prin reducerea costurilor, fie prin sporirea capacității operaționale. Tetra Pak estimează că această creștere se va amplifica pe măsură ce oferta companiei pe acest segment de servicii se extinde. În prezent, Serviciile Tehnice generează peste 10% din veniturile totale ale Tetra Pak.


Inovație


În 2015, Tetra Pak a lansat o serie de produse inovatoare, precum:


Primul ambalaj complet regenerabil din lume, Tetra Rex Bio pe bază de plante;


Platforma de producție Tetra Pak E3, care, pentru prima dată în domeniu, utilizează fascicule de electroni la sterilizarea materialelor de ambalare;


Linia de extrudare a înghețatei cu cea mai mare capacitate din lume;


Tehnologia de procesare OneStep pentru producerea de lactate din lapte praf, anterior disponibilă doar pentru producții din lapte crud


Ca toate inovațiile Tetra Pak, aceste produse și tehnologii sprijină producătorii de produse alimentare, fie prin suportul oferit acestora în generarea de volume noi, fie ajutându-i în diferențierea față de competitori, în îmbunătățirea profilului de mediu sau în reducerea costurilor operaționale.


Din 2015, compania are o abordare nouă la nivel global în ceea ce privește susținerea oferită clienților săi: prin programul de Servicii de Marketing, Tetra Pak lucrează alături de clienți în generarea de idei și produse noi pentru consumatori, utilizând un portofoliu vast de soluții de procesare, ambalare și servicii dedicate.


Privind spre viitor


Analizând perspectivele pentru 2016 și anii următori, Jönsson afirmă: „Acest an marchează jumătatea perioadei de implementare a Strategiei noastre pentru 2020. Încă de la începutul aplicării acestui program strategic, în urmă cu cinci ani, am devenit din ce în ce mai eficienți operațional, cu un portofoliu de produse mai puternic și mai extins și cu un accent mai mare pe valoarea adusă clienților. Privind spre viitor, putem continua să ne dezvoltăm activitatea  punând accent pe eficiență, inovație în produse și servicii, și suport permanent pentru clienții noștri.”

Alte articole recomandate:

Prin forma sa, ambalajul Tetra Brik Aseptic 250 Base Crystal oferă oportunități de diferențiere la raft a mărcilor Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat lansarea noului ambalajului Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal, care se remarcă prin două laterale în formă de cristal, oferind astfel mai multe posibilități de diferențiere grafică la raft a produselor alimentare. “Deoarece [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
(Agerpres) Un tânăr cercetător clujean, care a inventat un ambalaj antimicrobian produs din extracte din carapacea melcilor, alge și alte ingrediente naturale, este primul român care primește premiul ”Danubius Young Scientist Award 2014”. Premiul i-a fost acordat clujeanului Dan Vodnar pentru vizibilitate internațională în ceea ce privește munca sa. Una dintre invențiile premiate ale tânărului, care este cercetător la Universitatea de Științe Agricole ș [...]
Producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deține pe piața locală două fabrici la Salonta, județul Bihor, a avut în primul semestru o cifră de afaceri de 10 mil. euro, nivel similar cu cel din prima jumătate a anului trecut. Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 23 mil. euro, în creștere cu 9,5% față de 2014.   „Am mărit capacitatea de producție a cutiilor de carton pentru a acoperi con­tractele câștigate. Structura de [...]
Irish Flexible Packaging (IFP), un furnizor de folie de unt pentru sectorul produselor lactate, investește aproape 1 milion € în fabrica sa din Wicklow înainte de eliminarea planificată a cotelor de lapte pentru începutul anului viitor. Aceasta miscare va crea noi locuri de muncă, iar compania se așteaptă ca producția să se intensifice urmare a eliminării cotei și a anunțului recent conform căruia Consiliul Irlandez al Lactatelor vor construi o [...]
(Comunicat) Tetra Pak®, liderul mondial în soluții de procesare și ambalare a produselor alimentare, își publică astăzi Raportul de Sustenabilitate 2014. Raportul evidențiază realizările companiei în 2013 în următoarele domenii: performanță de mediu, responsabilitate socială și bună guvernanță. Printre realizările marcante ale companiei în 2013 se numără: Peste 64 de milioane de copii din 63 de țări ale lumii au beneficiat de 8,3 miliarde de porții de [...]
Grupul francez Lactalis, care în urmă cu cinci ani a cumpărat producătorul de lactate LaDorna de la omul de afaceri Jean Valvis, a înlocuit brandul LaDorna de pe produsele din categoria telemea cu brandul President, recunoscut la nivel european, în urma unui proces de rebranding început în mai 2013 și finalizat la începutul acestui an. Astfel, în prezent în magazine se comercializează telemea President, dar mai există și loturi de telemea care au [...]
Continuând seria inovațiilor, Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Astfel, dozele și sticlele Bergenbier, vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc. Pentru că berea savurată cu prietenii trebuie să fie o experiență plăcută de fiecare dată, ferită de dezamăgiri, pe toată perioad [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN