Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.


 


Potrivit informațiilor publicate de companie, veniturile Tetra Pak® au atins o valoare de 11,9 miliarde de euro în 2015, cu o creștere de 7,5% față de anul anterior, în ciuda provocărilor macroeconomice globale. Această creștere a fost determinată de diferențele de curs valutar în proporție de 6,3%, însă compania a raportat rezultate semnificative pe portofoliul de Servicii Tehnice și Soluții de Procesare și o creștere moderată pe portfoliul de Soluții de Ambalare.


Președintele și CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jönsson, a declarat: „În ciuda ritmului de creștere încetinit din cele două piețe principale pentru compania noastră – China și Brazilia – și a scăderilor în vânzări din celelalte țări, generate de evenimente politice și economice, în 2015 am continuat să creștem pe segmentele Soluții de Procesare și Soluții de Ambalare. Este o realizare de care suntem mândri, fiind rezultatul strategiei noastre solide, al nivelului de implicare al angajaților noștri și al susținerii din partea clienților noștri.”


Soluții de Ambalare


Veniturile pe portfoliul de Soluții de Ambalare au atins în 2015 un total de 10,1 miliarde de euro, mai mari cu 6,4% față de anul anterior, cu o evoluție pozitivă semnificativă în sfera Serviciilor Tehnice. În volum, vânzările de material de ambalare au înregistrat o ușoară creștere, cu 184 de miliarde de ambalaje vândute în 2015, față de 180 miliarde în 2014, în ciuda mediului economic global mai dificil.


Prin introducerea de ambalaje cu forme inovatoare, de materiale noi și cu un plus de funcționalitate, Tetra Pak a putut răspunde nevoilor clienților săi pentru produse și servicii care să îi ajute să obțină performanță și să se diferențieze pe piață.


Soluții de Procesare


În ceea ce privește portofoliul de Soluții de Procesare, Tetra Pak a înregistrat venituri de 1,7 miliarde de euro în 2015, cel mai ridicat nivel din istoria companiei. Toate cele cinci piețe globale în care compania operează au contribuit la performanța totală, cu o creștere notabilă de două cifre în China, Orientul Mijlociu și Africa. Vânzările de Servicii Tehnice pentru Procesare au crescut semnificativ, cu 17% față de anul anterior.


Rezultatele Tetra Pak în ceea ce privește Soluțiile de Procesare se datorează și achiziției companiei poloneze Obram S.A., un furnizor de soluții tehnologice și echipamente în domeniul brânzeturilor, lider de piață în Polonia, Rusia, Belarus și în numeroase alte state ale Europei de Est. Ca urmare a acestei achiziții, Tetra Pak și-a extins expertiza pe aceste zone de servicii, generând un număr important de comenzi pe parcursul anului 2015.


Servicii Tehnice


Veniturile generate de portfoliul de Servicii Tehnice, care combină diviziile de Soluții de Ambalare și Soluții de Procesare, au atins cifra de 1,2 miliarde de euro în 2015, cu o creștere semnificativă pe noile subcategorii de servicii. Acestea includ produse pentru îmbunătățirea liniei de producție, consumabile, precum lubrifianții și adezivii utilizați în producție, și servicii de expertiză pentru creșterea performanței operaționale a clienților, fie prin reducerea costurilor, fie prin sporirea capacității operaționale. Tetra Pak estimează că această creștere se va amplifica pe măsură ce oferta companiei pe acest segment de servicii se extinde. În prezent, Serviciile Tehnice generează peste 10% din veniturile totale ale Tetra Pak.


Inovație


În 2015, Tetra Pak a lansat o serie de produse inovatoare, precum:


Primul ambalaj complet regenerabil din lume, Tetra Rex Bio pe bază de plante;


Platforma de producție Tetra Pak E3, care, pentru prima dată în domeniu, utilizează fascicule de electroni la sterilizarea materialelor de ambalare;


Linia de extrudare a înghețatei cu cea mai mare capacitate din lume;


Tehnologia de procesare OneStep pentru producerea de lactate din lapte praf, anterior disponibilă doar pentru producții din lapte crud


Ca toate inovațiile Tetra Pak, aceste produse și tehnologii sprijină producătorii de produse alimentare, fie prin suportul oferit acestora în generarea de volume noi, fie ajutându-i în diferențierea față de competitori, în îmbunătățirea profilului de mediu sau în reducerea costurilor operaționale.


Din 2015, compania are o abordare nouă la nivel global în ceea ce privește susținerea oferită clienților săi: prin programul de Servicii de Marketing, Tetra Pak lucrează alături de clienți în generarea de idei și produse noi pentru consumatori, utilizând un portofoliu vast de soluții de procesare, ambalare și servicii dedicate.


Privind spre viitor


Analizând perspectivele pentru 2016 și anii următori, Jönsson afirmă: „Acest an marchează jumătatea perioadei de implementare a Strategiei noastre pentru 2020. Încă de la începutul aplicării acestui program strategic, în urmă cu cinci ani, am devenit din ce în ce mai eficienți operațional, cu un portofoliu de produse mai puternic și mai extins și cu un accent mai mare pe valoarea adusă clienților. Privind spre viitor, putem continua să ne dezvoltăm activitatea  punând accent pe eficiență, inovație în produse și servicii, și suport permanent pentru clienții noștri.”

Alte articole recomandate:

La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si liderul pietei de apa in sistem watercooler si purificator, a obtinut locul 2 la categoria Best Marketing Campaign in cadrul galei Aqua Awards 2014. Evenimentul a fost organizat in luna octombrie la Budapesta de Watercoolers Europe, organizatie reprezentativa la nivel european pentru industria distribuitorilor de apa in sistem watercooler. Campania “Evoluam odata cu tine”, desfasurata in perioada aprilie-mai 2014, [...]
Industria de ambalaje germană va crește cu o rată anuală de 1,05% (în funcție de volum) până în 2017, iar ambalajele din sticlă fragilă vor cunoașteo scădere de 0,36% pe an. Potrivit unui raport recent, intitulat ”Cele mai recente tendințe ale pieții ambalajelor cu amănuntul” aceste tendințe sunt cauzate de îmbătrânirea populației și de greutatea cu care, de pildă, sunt desfăcute clasicele cutii de conserv [...]
Checuri comercializate sub marca grupului Carrefour din Argentina cu mențiunea "cocaină: 12 grame" în lista de ingrediente ce figurează pe etichetă au declanșat o avalanșă de reacții ironice pe rețelele de socializare, relatează AFP. Grupul francez, care numără peste 500 de magazine în Argentina, și-a prezentat scuze, deplângând o "glumă de prost gust" din partea unui angajat al unui furnizor al lanțului. "De la Carrefour Argentina vrem să liniștim clienții noștri, [...]
Stonyfield din SUA a introdus un produs numit Frozen Yogurt Pearls (Perle de iaurt înghețat), care sunt învelite într-un ambalaj care nu este confecționat din plastic, informează Dairy Industry. Defapt, ambalajul folosit este digerabil. Perlele de iaurt înghețat sunt făcute din iaurt organic produs de compania Stonyfield și învelite în membrane naturale. Cumpărătorii vor putea să le cumpere în ambalaje din celuloză preambalate sau [...]
Societatea Romcarbon Buzău va implementa până la finalul anului 2014 două proiecte de investiții în tehnologii de ultimă oră în domeniul producției de tăvițe termoformate destinate uzului alimentar și în domeniul reciclării materialelor plastice, investiția totală ridicându-se la 6,5 milioane de euro. Această sumă se adaugă celor 8,5 milioane de euro pe care compania i-a investit în 2012 într-o nouă fabrică de compound-uri din materiale plastice virgine [...]
Scandalul firmelor de colectare a deșeurilor de ambalaje acuzate că au falsificat date legate de cantitățile strânse ia amploare prin intervenția procuraturii, care acuză mai multe firme că au făcut evaziune fiscală și fals în înscrisuri, prin asta rezultând un prejudiciu de 54 mil. euro.   Firmele vizate de aceste controale, printre care se numără Eco-Rom Ambalaje, Green Session, Session Recycle și Eco Pack Management, sunt bănuite că au făcut evaziune fiscală, [...]
De precizia în funcționare a unei linii de ambalare a lactatelor buvabile depinde în bună măsură finalizarea procesului tehnologic de procesare. Viteza, acuratețea operațiunii de umplere, controlul și etanșeizarea recipientelor sunt esențiale pentru furnizarea unui produs sigur din punct de vedere alimentar. În aceasă ediție vă prezentăm câteva dintre ultimele propuneri ale companiei Serac. Având o viteză de umplere de până [...]
”Într-un an economic dificil, reușim, tptuși, să facem performanță”, a declarat pentru revista Fabrica de Carne domnul Tiberiu Clipcea, administrator al firmei Tehnoviluti, prezentă în standurile Indagra Food. Ca noutăți pe care compania domniei sale o propune partenerilor de afaceri, se numără în primul rând echipamentul de porționare Marelec Portio și linia de feliere Marelec M3/6. Caracterizat printr-o mare viteză și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN