Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Liderul mondial în echipamente destinate procesării și ambalării laptelui și lactatelor, Tetra Pak, a devenit Pertener Silver al Expo-Coferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, pe o piață aflată în dezechilibru”.


 


Potrivit informațiilor publicate de companie, veniturile Tetra Pak® au atins o valoare de 11,9 miliarde de euro în 2015, cu o creștere de 7,5% față de anul anterior, în ciuda provocărilor macroeconomice globale. Această creștere a fost determinată de diferențele de curs valutar în proporție de 6,3%, însă compania a raportat rezultate semnificative pe portofoliul de Servicii Tehnice și Soluții de Procesare și o creștere moderată pe portfoliul de Soluții de Ambalare.


Președintele și CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jönsson, a declarat: „În ciuda ritmului de creștere încetinit din cele două piețe principale pentru compania noastră – China și Brazilia – și a scăderilor în vânzări din celelalte țări, generate de evenimente politice și economice, în 2015 am continuat să creștem pe segmentele Soluții de Procesare și Soluții de Ambalare. Este o realizare de care suntem mândri, fiind rezultatul strategiei noastre solide, al nivelului de implicare al angajaților noștri și al susținerii din partea clienților noștri.”


Soluții de Ambalare


Veniturile pe portfoliul de Soluții de Ambalare au atins în 2015 un total de 10,1 miliarde de euro, mai mari cu 6,4% față de anul anterior, cu o evoluție pozitivă semnificativă în sfera Serviciilor Tehnice. În volum, vânzările de material de ambalare au înregistrat o ușoară creștere, cu 184 de miliarde de ambalaje vândute în 2015, față de 180 miliarde în 2014, în ciuda mediului economic global mai dificil.


Prin introducerea de ambalaje cu forme inovatoare, de materiale noi și cu un plus de funcționalitate, Tetra Pak a putut răspunde nevoilor clienților săi pentru produse și servicii care să îi ajute să obțină performanță și să se diferențieze pe piață.


Soluții de Procesare


În ceea ce privește portofoliul de Soluții de Procesare, Tetra Pak a înregistrat venituri de 1,7 miliarde de euro în 2015, cel mai ridicat nivel din istoria companiei. Toate cele cinci piețe globale în care compania operează au contribuit la performanța totală, cu o creștere notabilă de două cifre în China, Orientul Mijlociu și Africa. Vânzările de Servicii Tehnice pentru Procesare au crescut semnificativ, cu 17% față de anul anterior.


Rezultatele Tetra Pak în ceea ce privește Soluțiile de Procesare se datorează și achiziției companiei poloneze Obram S.A., un furnizor de soluții tehnologice și echipamente în domeniul brânzeturilor, lider de piață în Polonia, Rusia, Belarus și în numeroase alte state ale Europei de Est. Ca urmare a acestei achiziții, Tetra Pak și-a extins expertiza pe aceste zone de servicii, generând un număr important de comenzi pe parcursul anului 2015.


Servicii Tehnice


Veniturile generate de portfoliul de Servicii Tehnice, care combină diviziile de Soluții de Ambalare și Soluții de Procesare, au atins cifra de 1,2 miliarde de euro în 2015, cu o creștere semnificativă pe noile subcategorii de servicii. Acestea includ produse pentru îmbunătățirea liniei de producție, consumabile, precum lubrifianții și adezivii utilizați în producție, și servicii de expertiză pentru creșterea performanței operaționale a clienților, fie prin reducerea costurilor, fie prin sporirea capacității operaționale. Tetra Pak estimează că această creștere se va amplifica pe măsură ce oferta companiei pe acest segment de servicii se extinde. În prezent, Serviciile Tehnice generează peste 10% din veniturile totale ale Tetra Pak.


Inovație


În 2015, Tetra Pak a lansat o serie de produse inovatoare, precum:


Primul ambalaj complet regenerabil din lume, Tetra Rex Bio pe bază de plante;


Platforma de producție Tetra Pak E3, care, pentru prima dată în domeniu, utilizează fascicule de electroni la sterilizarea materialelor de ambalare;


Linia de extrudare a înghețatei cu cea mai mare capacitate din lume;


Tehnologia de procesare OneStep pentru producerea de lactate din lapte praf, anterior disponibilă doar pentru producții din lapte crud


Ca toate inovațiile Tetra Pak, aceste produse și tehnologii sprijină producătorii de produse alimentare, fie prin suportul oferit acestora în generarea de volume noi, fie ajutându-i în diferențierea față de competitori, în îmbunătățirea profilului de mediu sau în reducerea costurilor operaționale.


Din 2015, compania are o abordare nouă la nivel global în ceea ce privește susținerea oferită clienților săi: prin programul de Servicii de Marketing, Tetra Pak lucrează alături de clienți în generarea de idei și produse noi pentru consumatori, utilizând un portofoliu vast de soluții de procesare, ambalare și servicii dedicate.


Privind spre viitor


Analizând perspectivele pentru 2016 și anii următori, Jönsson afirmă: „Acest an marchează jumătatea perioadei de implementare a Strategiei noastre pentru 2020. Încă de la începutul aplicării acestui program strategic, în urmă cu cinci ani, am devenit din ce în ce mai eficienți operațional, cu un portofoliu de produse mai puternic și mai extins și cu un accent mai mare pe valoarea adusă clienților. Privind spre viitor, putem continua să ne dezvoltăm activitatea  punând accent pe eficiență, inovație în produse și servicii, și suport permanent pentru clienții noștri.”

Alte articole recomandate:

PET-urile au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic, informează Ziarul Financiar.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale.   O altă [...]
Premier Tech Chonors (PTC) a patentat un nou Sistem de ambalare în saci. Mai mult decât atât, ideea novatoare și-a găsit imediat desfacere. Astfel, furnizorul irlandez de ingrediente Carbery Ingredients a achiziționat și a instalat un sistem de ambalare cu saci de compresie de la compania Premier Tech Chronos la fabrica sa din Carbery din Cork, Irlanda, urmând ca linia tehnologică să intre în funcțiune începând [...]
Teodora Chiorean: Pentru bere, ambalajul nu este doar un ansamblu de mijloace, destinat cuprinderii sau învelirii produsului cu istorie seculară, pentru a-i asigura protecția temporară din punct de vedere fizic, mecanic, biologic și chimic în scopul menținerii calității și integrității, în stare de livrare, în decursul manipulării, transportului, depozitării și desfacerii, până la consumator ori până la sfârșitul termenului de garanție. Ambalajul berii [...]
Utilizând tehnologii avansate, producătorul de ambalaje rigide Ardagh a reușit să producă sticle de 330 mililitri, destinate îmbutelierii tradiționalei băuturi carbonatate Coca – Cola, reducând greutatea acestora până la 190 de grame, informează Agrointel. Noul ambalaj va fi disponibil și pentru îmbutelierea în sticle pentru alte două băuturi produse de Coca-Cola: Sprite și Fanta. Tehnologia avansată de proiectare și intervențiile atente pe durata [...]
Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentr [...]
Această tranzacție marchează finalizarea acțiunii strategice a companiei de a se concentra asupra afacerii sale primare, anume cea de ambalaje primar pentru industria de lactate și alte produse alimentare, inițiate în 2010, informează Dairy Reporter.Markus Ehl, CEO-ul Oystar, a declarat că colaborarea cu noul proprietar al A + F poate duce acum la abordarea de piețe la care nu a fost în măsură să se concentreze pe în trecut.“Acum Oystar poate să [...]
Prin forma sa, ambalajul Tetra Brik Aseptic 250 Base Crystal oferă oportunități de diferențiere la raft a mărcilor Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare și ambalare a alimentelor, a anunțat lansarea noului ambalajului Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal, care se remarcă prin două laterale în formă de cristal, oferind astfel mai multe posibilități de diferențiere grafică la raft a produselor alimentare. “Deoarece [...]
Tetra Pak, lider în industria procesării și ambalării alimentelor, anunță lansarea competiției naționale „Ținutul laptelui”. Competiția se adresează elevilor din clasele 0-VIII și constă într-un joc online educativ despre felul în care este produs și ambalat laptele școlar și despre reciclarea cutiilor de lapte după folosire. “Tetra Pak continuă și în acest an eforturile de promovare a alimentației echilibrate și a [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN