Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.


 


“Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație sănătoasă”, a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General al magazinelor PROFI. “Încă de la începutul anului pregătim declanșarea ei și, din câte știm, este prima astfel de amplă acțiune de prevenție promovată de o companie privată din Europa.”


 


Profi iubește sănătatea a demarat în martie printr-un program-concurs cu o durată de trei luni, menit să-i încurajeze pe fumători să se lase de fumat. Câteva zeci de fumători din rețeaua PROFI s-au înscris în concurs. Ei au primit broșuri informative, chestionare pre și post informare, la sediul CardioPrevent beneficiază de sesiuni de spirometrie și de consiliere, precum și de medicamente, dacă este cazul. Fiecare dintre cei care nu vor mai fuma deloc în timpul și la sfârșitul acestui prim pilon al platformei de sănătate va primi câte o bicicletă, dar nu oricum: controale medicale inopinate determină nivelul de CO exhalat de către participanți astfel încât premiile vor reveni chiar numai celor care s-au lăsat de fumat.


 


Dovedindu-se deja de succes în interiorul rețelei, programul anti-fumat din cadrul platformei PROFI iubește sănătatea se extinde acum și către publicul larg, prin două noi provocări.


 


Prima se numește De la nicotină la artă, desfășurată în zone centrale din Iași (15-17 aprilie), Timișoara (22-24 aprilie, orele 18-21, zona Centru/Complex studențesc) și București (22–24  aprilie, orele 18-21, în Centrul Vechi). Invitațiaeste simplă și atrăgătoare: schimbă un obicei dăunător sănătații, cu un fruct. Astfel, promoterițe zâmbitoare propun tuturor fumătorilor întâlniți în cale să renunțe la țigări în schimbul câte unui măr ce poartă logo-ul PROFI. Țigările colectate astfel se vor transforma în opere de artă neconvențională realizate de artistul Iulian Emil Moldovan https://www.facebook.com/iulian.moldovan.emil?fref=ts, lucrări ce vor fi apoi expuse central în cele trei orașe.


 


Cea de a doua provocare o reprezintă parteneriatul PROFI cu maratonul Timotion 2016, ce se va defășura laTimișoara pe 23 aprilie. Nu doar că 24 dintre colegii noștri din rețeaua PROFI participă la întrecere, dar compania este prezentă acolo și cu o zonă specială pentru diverse activități și relaxare, precum și cu multe sticle cu apă pentru concurenți. Totodată, oferă tuturor participanților la maraton broșuri cu informații despre importanța pe care sportul o are pentru o viață sănătoasă.


“Fumatul este unul dintre factorii de risc major care favorizează apariția bolilor de inimă, inclusiv a infarctului miocardic și a atacului cerebral, iar fumătorii sunt de două ori mai susceptibili la


a suferi un infarct miocardic decât nefumătorii,” a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președintele Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al European Heart Network. “De aceea apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia PROFI înțelege importanța prevenției și pornește la implementarea unui astfel de program”.


Făcându-și din prevenirea îmbolnăvirilor un obiectiv pe termen lung, magazinele PROFI au devenit și prima companie privată care s-a alăturat și Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro [1]). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate aterosclerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume și fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.


Cu peste 9500 de angajati și 387 de magazine în 185 de localități, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de sănătate la o astfel de scală are toate șansele să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni. Pe măsură ce platforma PROFI iubește sănătatea avansează și cu celelalte componente ale sale, vă vom ține la curent.

Alte articole recomandate:

amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Ne gândim la ciocolată ca la o tabletă drepunghiulară învelită în poleială, hârtie sau carton. Ne gândim la gustul ei, la mirosul îmbietor, la culoarea care a devenit nuanță de referință în limbajul cotidian, la textura cremoasă și la plăcerea pe care ne-o provoacă la fiecare întâlnire. Ce-ar fi dacă pe lânga toate astea, ciocolata ar avea și formă, o formă care să iasă din tiparul tabletei obișnuite? Probabil [...]
Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
În plină vară și sub cruntă arșiță, Heineken declanșează o nouă campanie de comunicare și marketing derulată împreună cu agenția Oxygen PR. Tema campaniei este descoperirea locurilor neștiute ale orașelor din România. Iată ce spun organizatorii:   Care sunt locurile ascunse din orașul tău? Ai auzit de ceasul care indică ora invers, într-un palat din București? Ai vizitat vreodată vechiul cazino din Cluj-Napoca sau [...]
Dupa o usoara crestere in 2012, piata apei minerale a revenit din nou pe un trend descendent, in principal din cauza vremii. Un alt factor care ameninta categoria sunt marcile private ale retailerilor care castiga teren prin preturile mai mici si costurile reduse de promovare. Desi piata a inregistrat o scadere, multi producatori mari   raporteaza rezultate bune pe 2013 si afiseaza un ton optimist atunci cand vorbesc despre prognozele de business pentru anul acesta, vizand cresteri de [...]
Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi