Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.


 


“Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație sănătoasă”, a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General al magazinelor PROFI. “Încă de la începutul anului pregătim declanșarea ei și, din câte știm, este prima astfel de amplă acțiune de prevenție promovată de o companie privată din Europa.”


 


Profi iubește sănătatea a demarat în martie printr-un program-concurs cu o durată de trei luni, menit să-i încurajeze pe fumători să se lase de fumat. Câteva zeci de fumători din rețeaua PROFI s-au înscris în concurs. Ei au primit broșuri informative, chestionare pre și post informare, la sediul CardioPrevent beneficiază de sesiuni de spirometrie și de consiliere, precum și de medicamente, dacă este cazul. Fiecare dintre cei care nu vor mai fuma deloc în timpul și la sfârșitul acestui prim pilon al platformei de sănătate va primi câte o bicicletă, dar nu oricum: controale medicale inopinate determină nivelul de CO exhalat de către participanți astfel încât premiile vor reveni chiar numai celor care s-au lăsat de fumat.


 


Dovedindu-se deja de succes în interiorul rețelei, programul anti-fumat din cadrul platformei PROFI iubește sănătatea se extinde acum și către publicul larg, prin două noi provocări.


 


Prima se numește De la nicotină la artă, desfășurată în zone centrale din Iași (15-17 aprilie), Timișoara (22-24 aprilie, orele 18-21, zona Centru/Complex studențesc) și București (22–24  aprilie, orele 18-21, în Centrul Vechi). Invitațiaeste simplă și atrăgătoare: schimbă un obicei dăunător sănătații, cu un fruct. Astfel, promoterițe zâmbitoare propun tuturor fumătorilor întâlniți în cale să renunțe la țigări în schimbul câte unui măr ce poartă logo-ul PROFI. Țigările colectate astfel se vor transforma în opere de artă neconvențională realizate de artistul Iulian Emil Moldovan https://www.facebook.com/iulian.moldovan.emil?fref=ts, lucrări ce vor fi apoi expuse central în cele trei orașe.


 


Cea de a doua provocare o reprezintă parteneriatul PROFI cu maratonul Timotion 2016, ce se va defășura laTimișoara pe 23 aprilie. Nu doar că 24 dintre colegii noștri din rețeaua PROFI participă la întrecere, dar compania este prezentă acolo și cu o zonă specială pentru diverse activități și relaxare, precum și cu multe sticle cu apă pentru concurenți. Totodată, oferă tuturor participanților la maraton broșuri cu informații despre importanța pe care sportul o are pentru o viață sănătoasă.


“Fumatul este unul dintre factorii de risc major care favorizează apariția bolilor de inimă, inclusiv a infarctului miocardic și a atacului cerebral, iar fumătorii sunt de două ori mai susceptibili la


a suferi un infarct miocardic decât nefumătorii,” a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președintele Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al European Heart Network. “De aceea apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia PROFI înțelege importanța prevenției și pornește la implementarea unui astfel de program”.


Făcându-și din prevenirea îmbolnăvirilor un obiectiv pe termen lung, magazinele PROFI au devenit și prima companie privată care s-a alăturat și Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro [1]). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate aterosclerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume și fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.


Cu peste 9500 de angajati și 387 de magazine în 185 de localități, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de sănătate la o astfel de scală are toate șansele să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni. Pe măsură ce platforma PROFI iubește sănătatea avansează și cu celelalte componente ale sale, vă vom ține la curent.

Alte articole recomandate:

PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Heineken, brand al producătorului olandez cu același nume, a avut în primul semestru vânzări în volum cu peste 10% mai mari față de perioada similară a anului trecut, România fiind una dintre cele cinci țări unde marca a livrat volume mai mari cu două cifre, arată ultimul raport al companiei. Practic, România este a doua  țară din Europa dată ca exemplu de creștere puternică în prima parte a anului, alături de Marea Britanie. Brandul a mai crescut cu [...]
Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
(Mediafax) Vânzările de lactate produse în România au scăzut în septembrie și octombrie cu 25% față de perioada similară din 2013, pe piață intrând, după embargoul impus de Rusia, cantități mari de lactate produse în UE, a declarat Dorin Cojocaru, președintele patronatului APRIL. “Vânzările de lapte produs în România merg foarte prost în ultimele două luni și au scăzut cu 25% față de intervalul septembrie-octombrie 2013. De vină [...]
Băuturile spirtoase sunt o categorie care încă se luptă cu scăderile de consum generate de creșterea medie a prețurilor în urma majorării accizei, în septembrie 2013. Ce segmente reușesc totuși să crească și de ce? Aflați din analiza realizată pe baza datelor furnizate de compania de cercetare de piață IWSR (International Wine & Spirit Research). Pentru jucătorii mari din piața locală a băuturilor spirtoase, vodca este cea mai importantă categorie, ea reprezentând a [...]
Affligem, berea belgiana de abatie a carei istorie incepe in secolul al XI-lea, este acum disponibila in România fiind importata de Heineken Romania. Affligem este disponibila in doua variante care acopera o varietate de preferinte si ocazii de consum: Affligem Blonda si Affligem Double.  Produsul este imbuteliat in sticle de 0,3 litri si va fi disponibil in locatii premium din toata tara, din retail si horeca. O trasatura distincta berii Affligem este dubla fermentatie, in fiecare [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
Danone va demara foarte curând o campanie publicitară menită a relansa vânzările la Activia, campanie care se va derula sub genericul ”2014, Anul Schimbării în Bine”. Pentru acest demers, francezii de la Danone au apelat la serviciile Mihaele Rădulescu, aceea care a devenit noua imagine Activia, contra sumei de 30.000 de euro. Spotul TV durează cca 3 minute.Iată ce scrie Click în acest sens: ”Mihaela Rădulescu (44 de ani) ar fi încasat o sumă [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN