Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.


 


“Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație sănătoasă”, a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General al magazinelor PROFI. “Încă de la începutul anului pregătim declanșarea ei și, din câte știm, este prima astfel de amplă acțiune de prevenție promovată de o companie privată din Europa.”


 


Profi iubește sănătatea a demarat în martie printr-un program-concurs cu o durată de trei luni, menit să-i încurajeze pe fumători să se lase de fumat. Câteva zeci de fumători din rețeaua PROFI s-au înscris în concurs. Ei au primit broșuri informative, chestionare pre și post informare, la sediul CardioPrevent beneficiază de sesiuni de spirometrie și de consiliere, precum și de medicamente, dacă este cazul. Fiecare dintre cei care nu vor mai fuma deloc în timpul și la sfârșitul acestui prim pilon al platformei de sănătate va primi câte o bicicletă, dar nu oricum: controale medicale inopinate determină nivelul de CO exhalat de către participanți astfel încât premiile vor reveni chiar numai celor care s-au lăsat de fumat.


 


Dovedindu-se deja de succes în interiorul rețelei, programul anti-fumat din cadrul platformei PROFI iubește sănătatea se extinde acum și către publicul larg, prin două noi provocări.


 


Prima se numește De la nicotină la artă, desfășurată în zone centrale din Iași (15-17 aprilie), Timișoara (22-24 aprilie, orele 18-21, zona Centru/Complex studențesc) și București (22–24  aprilie, orele 18-21, în Centrul Vechi). Invitațiaeste simplă și atrăgătoare: schimbă un obicei dăunător sănătații, cu un fruct. Astfel, promoterițe zâmbitoare propun tuturor fumătorilor întâlniți în cale să renunțe la țigări în schimbul câte unui măr ce poartă logo-ul PROFI. Țigările colectate astfel se vor transforma în opere de artă neconvențională realizate de artistul Iulian Emil Moldovan https://www.facebook.com/iulian.moldovan.emil?fref=ts, lucrări ce vor fi apoi expuse central în cele trei orașe.


 


Cea de a doua provocare o reprezintă parteneriatul PROFI cu maratonul Timotion 2016, ce se va defășura laTimișoara pe 23 aprilie. Nu doar că 24 dintre colegii noștri din rețeaua PROFI participă la întrecere, dar compania este prezentă acolo și cu o zonă specială pentru diverse activități și relaxare, precum și cu multe sticle cu apă pentru concurenți. Totodată, oferă tuturor participanților la maraton broșuri cu informații despre importanța pe care sportul o are pentru o viață sănătoasă.


“Fumatul este unul dintre factorii de risc major care favorizează apariția bolilor de inimă, inclusiv a infarctului miocardic și a atacului cerebral, iar fumătorii sunt de două ori mai susceptibili la


a suferi un infarct miocardic decât nefumătorii,” a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președintele Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al European Heart Network. “De aceea apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia PROFI înțelege importanța prevenției și pornește la implementarea unui astfel de program”.


Făcându-și din prevenirea îmbolnăvirilor un obiectiv pe termen lung, magazinele PROFI au devenit și prima companie privată care s-a alăturat și Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro [1]). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate aterosclerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume și fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.


Cu peste 9500 de angajati și 387 de magazine în 185 de localități, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de sănătate la o astfel de scală are toate șansele să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni. Pe măsură ce platforma PROFI iubește sănătatea avansează și cu celelalte componente ale sale, vă vom ține la curent.

Alte articole recomandate:

Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]
Denumita chiar asa, Made for Protection, compania romaneasca procesatoare de fructe de padure si prezenta pentru a doua oara la BioFach, isi declara din start intentia de a fi prezenta la export.   Particularitatea deosebita a produselor Made for Protection consta in aceea ca ele pot fi, atat alimente, cat si medicamente, prin utilizarea unor retete traditionale de procesare a fructelor de padure.   Astfel, la standul firmei, vizitatorii pot degusta siropuri precum cel din catina [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
Potrivit doamnei Luchi Georgescu, proprietara Vincon România, procentul de scădere a afacerilor companiei se va situa sub tendința de comprimare a pieței vinului, care, potrivit estimărilor, se va reduce cu aproximativ 18% comparativ cu anul trecut. Vincon estimează că cifra de afaceri cu care va încheia anul 2013 va scădea ușor, cu până la 10%, comparativ cu cea raportată în 2012, care s-a situat la circa 30 de milioane de euro.În 2013, vânzările Vincon [...]
(Agerpres) H&E Reinert a relansat de curând Crenvurștii Martinel, cu o nouă imagine la raft, mai atractivă, mai vizibilă, dar și cu un gramaj mai mare (180g). Conceptul noii imagini are la bază informațiile primite de la cumpărătorii de produse din gama Martinel, prin intermediul studiilor de marketing, urmărind trei direcții de îmbunătățire: -o mai bună vizibilitate asupra produsului, ambalajul prezintă mai multe ferestre transparente ce oferă [...]
Sectorul băuturilor răcoritoare a generat in luna aprilie a acestui an aproape 2000 de aparitii in online, cu 9% mai putin ca in luna martie, si un viewership de 7.8 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 4% in presa online, insa a scazut pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale cu 6%, respectiv 11%. Postarile cu cel mai mare succes vin din partea Cappy Romania si Mountain Dew Romania ( mai multe pe www.iqads.ro).
Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
Intrucat luna august incepe cu Ziua Internationala a Berii, a fost desemnata cea mai buna bere din lume de catre site-ul RateBeer, care reuneste peste 3 milioane de recenzii din intreaga lume. Berea care a primit titlul de Cea mai buna bere din lume, este produsa in Portland, Oregon, si are 4.277 de recenzii favorabile. Berea recreaza un sortiment originar din Dortmund, Germania, si este realizata in memoria lui Adam Kercheval, cunoscut pentru rolurile sale din filme precum "I, [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN