Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.


 


“Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație sănătoasă”, a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General al magazinelor PROFI. “Încă de la începutul anului pregătim declanșarea ei și, din câte știm, este prima astfel de amplă acțiune de prevenție promovată de o companie privată din Europa.”


 


Profi iubește sănătatea a demarat în martie printr-un program-concurs cu o durată de trei luni, menit să-i încurajeze pe fumători să se lase de fumat. Câteva zeci de fumători din rețeaua PROFI s-au înscris în concurs. Ei au primit broșuri informative, chestionare pre și post informare, la sediul CardioPrevent beneficiază de sesiuni de spirometrie și de consiliere, precum și de medicamente, dacă este cazul. Fiecare dintre cei care nu vor mai fuma deloc în timpul și la sfârșitul acestui prim pilon al platformei de sănătate va primi câte o bicicletă, dar nu oricum: controale medicale inopinate determină nivelul de CO exhalat de către participanți astfel încât premiile vor reveni chiar numai celor care s-au lăsat de fumat.


 


Dovedindu-se deja de succes în interiorul rețelei, programul anti-fumat din cadrul platformei PROFI iubește sănătatea se extinde acum și către publicul larg, prin două noi provocări.


 


Prima se numește De la nicotină la artă, desfășurată în zone centrale din Iași (15-17 aprilie), Timișoara (22-24 aprilie, orele 18-21, zona Centru/Complex studențesc) și București (22–24  aprilie, orele 18-21, în Centrul Vechi). Invitațiaeste simplă și atrăgătoare: schimbă un obicei dăunător sănătații, cu un fruct. Astfel, promoterițe zâmbitoare propun tuturor fumătorilor întâlniți în cale să renunțe la țigări în schimbul câte unui măr ce poartă logo-ul PROFI. Țigările colectate astfel se vor transforma în opere de artă neconvențională realizate de artistul Iulian Emil Moldovan https://www.facebook.com/iulian.moldovan.emil?fref=ts, lucrări ce vor fi apoi expuse central în cele trei orașe.


 


Cea de a doua provocare o reprezintă parteneriatul PROFI cu maratonul Timotion 2016, ce se va defășura laTimișoara pe 23 aprilie. Nu doar că 24 dintre colegii noștri din rețeaua PROFI participă la întrecere, dar compania este prezentă acolo și cu o zonă specială pentru diverse activități și relaxare, precum și cu multe sticle cu apă pentru concurenți. Totodată, oferă tuturor participanților la maraton broșuri cu informații despre importanța pe care sportul o are pentru o viață sănătoasă.


“Fumatul este unul dintre factorii de risc major care favorizează apariția bolilor de inimă, inclusiv a infarctului miocardic și a atacului cerebral, iar fumătorii sunt de două ori mai susceptibili la


a suferi un infarct miocardic decât nefumătorii,” a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președintele Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al European Heart Network. “De aceea apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia PROFI înțelege importanța prevenției și pornește la implementarea unui astfel de program”.


Făcându-și din prevenirea îmbolnăvirilor un obiectiv pe termen lung, magazinele PROFI au devenit și prima companie privată care s-a alăturat și Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro [1]). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate aterosclerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume și fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.


Cu peste 9500 de angajati și 387 de magazine în 185 de localități, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de sănătate la o astfel de scală are toate șansele să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni. Pe măsură ce platforma PROFI iubește sănătatea avansează și cu celelalte componente ale sale, vă vom ține la curent.

Alte articole recomandate:

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Pentru luna ianuarie, Top-ul vizibilitatii este condus de Cotnari. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.  Datele pentru brandurile din categoria vin sunt prezentate mai jos in 7 slide-uri, pentru fiecare indicator. INDICATOR To [...]
In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
Dacă ne propunem să facem o paralelă între situația comerțului cu amănuntul de la începutul anilor ‘90, în România, și situația de azi, observăm că lucrurile au început să progreseze, îndreptându-se spre o direcție corectă. Acest progres se datorează în mare măsură firmelor străine care activează în comerțul cu amănuntul din România și care au adus cu ele soluții validate în [...]
Familia Bran, care deține Distileriile Bran din Satu Mare, produce palincă, rachiu, dar și alte băuturi spirtoase pe care le livrează în hoteluri de patru și cinci stele din București precum Marriott, Inter­continental sau Howard Johnson, în aero­por­tul Otopeni, dar și în câteva restaurante și magazine din toată țara. Distileriile Bran, brand de­ți­n­ut de societatea Alco­rom din Mărti­nești (jud. Satu Mare) au fost dezvoltate de Ioan [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a achiziționat un teren situat în centrul orașului Târgu Mureș, unde va deschide la începutul verii un nou magazin. La Târgu Mureș mai funcționează un magazin al operatorului cash&carry, la ieșirea spre Sângeorgiu de Mureș.     Odată cu deschiderea noului magazin, Selgros va introduce un nou format d [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN