Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.


 


“Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație sănătoasă”, a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General al magazinelor PROFI. “Încă de la începutul anului pregătim declanșarea ei și, din câte știm, este prima astfel de amplă acțiune de prevenție promovată de o companie privată din Europa.”


 


Profi iubește sănătatea a demarat în martie printr-un program-concurs cu o durată de trei luni, menit să-i încurajeze pe fumători să se lase de fumat. Câteva zeci de fumători din rețeaua PROFI s-au înscris în concurs. Ei au primit broșuri informative, chestionare pre și post informare, la sediul CardioPrevent beneficiază de sesiuni de spirometrie și de consiliere, precum și de medicamente, dacă este cazul. Fiecare dintre cei care nu vor mai fuma deloc în timpul și la sfârșitul acestui prim pilon al platformei de sănătate va primi câte o bicicletă, dar nu oricum: controale medicale inopinate determină nivelul de CO exhalat de către participanți astfel încât premiile vor reveni chiar numai celor care s-au lăsat de fumat.


 


Dovedindu-se deja de succes în interiorul rețelei, programul anti-fumat din cadrul platformei PROFI iubește sănătatea se extinde acum și către publicul larg, prin două noi provocări.


 


Prima se numește De la nicotină la artă, desfășurată în zone centrale din Iași (15-17 aprilie), Timișoara (22-24 aprilie, orele 18-21, zona Centru/Complex studențesc) și București (22–24  aprilie, orele 18-21, în Centrul Vechi). Invitațiaeste simplă și atrăgătoare: schimbă un obicei dăunător sănătații, cu un fruct. Astfel, promoterițe zâmbitoare propun tuturor fumătorilor întâlniți în cale să renunțe la țigări în schimbul câte unui măr ce poartă logo-ul PROFI. Țigările colectate astfel se vor transforma în opere de artă neconvențională realizate de artistul Iulian Emil Moldovan https://www.facebook.com/iulian.moldovan.emil?fref=ts, lucrări ce vor fi apoi expuse central în cele trei orașe.


 


Cea de a doua provocare o reprezintă parteneriatul PROFI cu maratonul Timotion 2016, ce se va defășura laTimișoara pe 23 aprilie. Nu doar că 24 dintre colegii noștri din rețeaua PROFI participă la întrecere, dar compania este prezentă acolo și cu o zonă specială pentru diverse activități și relaxare, precum și cu multe sticle cu apă pentru concurenți. Totodată, oferă tuturor participanților la maraton broșuri cu informații despre importanța pe care sportul o are pentru o viață sănătoasă.


“Fumatul este unul dintre factorii de risc major care favorizează apariția bolilor de inimă, inclusiv a infarctului miocardic și a atacului cerebral, iar fumătorii sunt de două ori mai susceptibili la


a suferi un infarct miocardic decât nefumătorii,” a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președintele Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al European Heart Network. “De aceea apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia PROFI înțelege importanța prevenției și pornește la implementarea unui astfel de program”.


Făcându-și din prevenirea îmbolnăvirilor un obiectiv pe termen lung, magazinele PROFI au devenit și prima companie privată care s-a alăturat și Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro [1]). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate aterosclerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume și fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.


Cu peste 9500 de angajati și 387 de magazine în 185 de localități, PROFI este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de sănătate la o astfel de scală are toate șansele să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni. Pe măsură ce platforma PROFI iubește sănătatea avansează și cu celelalte componente ale sale, vă vom ține la curent.

Alte articole recomandate:

In perioada 1 ianuarie – 30 noiembrie 2013, televiziunile au difuzat cel mai mare numar de reclame pentru bauturile alcoolice tari.Televiziunea este canalul media cu cele mai multe spoturi publicitare difuzate pentru categoria spirtoase (4.576), potrivit raportului mediaTrust realizat pentru revista Piata. Cele mai multe au aparut la Kiss TV (875), la Sport.ro (870) si la Romania TV (753). Radioul a difuzat 359 de reclame, posturile “fruntase” la acest capitol fiind Radio Zu [...]
Brandul Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis în 2010, a depășit ca volume vândute brandul de apă minerală plată Izvorul Alb, creat de același antreprenor acum 15-20 de ani și intrat în portofoliul gigantului Coca-Cola Hellenic în 2002. Astfel, în perioada ianuarie-mai, cel mai vândut brand din categoria apelor minerale a fost Borsec, cu o istorie de peste 200 de ani, urmat de Aqua Carpatica și Izvorul Alb, conform datelor companiei d [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Piața globală și cea europeană a cărnii traversează în momentul de față o perioadă agitată. De exemplu, prețul cărnii de porc, în Uniunea Europeană, a atins un nivel record, influențând prețul mediu global. Dar, cum va arăta tabloul mondial în anul 2025? O predicție au încercat specialiștii de la Association of Poultry Processors and Poultry Trade in the EU Countries – ASBL, din care face parte și UCPR, și [...]
Procesatorii de carne de melc Rolux din Hațeg (Hunedoara) și  Bioprod din Avrig (Sibiu) se numără printre primii 20 de exportatori de preparate din carne din economie, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, la zece luni. În primele 11 luni ale anului trecut, exporturile de carne de melc procesată s-au ridicat la 4,5 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de întreg anul 2012. Firmele locale au livrat la extern circa 724 de tone de carne de melc la un [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Categoria Vinuri a generat in luna februarie a acestui an 614 aparitii in online, cu 30% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de putin peste un milion. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de retele sociale, unde s-a inregistrat o scadere de 2%. Vizibilitatea in presa online a crescut semnificativ, inregistrandu-se cu 103% mai multe aparitii. Vizibilitatea pe bloguri si forumuri a crescut cu 13%. Topul lunar al celor mai vizibile branduri p [...]
Intrucat luna august incepe cu Ziua Internationala a Berii, a fost desemnata cea mai buna bere din lume de catre site-ul RateBeer, care reuneste peste 3 milioane de recenzii din intreaga lume. Berea care a primit titlul de Cea mai buna bere din lume, este produsa in Portland, Oregon, si are 4.277 de recenzii favorabile. Berea recreaza un sortiment originar din Dortmund, Germania, si este realizata in memoria lui Adam Kercheval, cunoscut pentru rolurile sale din filme precum "I, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN