Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS. 


Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Principala noutate a anului 2016 este aparitia versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune.


“Conferintele IFS s-au bucurat de fiecare data de o participare numeroasa, subiectele alese fiind in concordanta cu trendul pietei, iar participantii au acumulat dupa fiecare editie informatii valoroase care i-au ajutat sa se diferentieze de concurenta’’, a declarat Ionut Nache, Directorul General al INAQ Consulting, initiatorul acestui eveniment.


In cadrul evenimentului se va mai discuta si despre influenta analizelor de materii prime si de produs finit pentru asigurarea calitatii si sigurantei alimentului, precum si despre Protocolul AMRCR – ANSVSA referitor la noua procedura de retragere-rechemare a produselor alimentare. Participantii vor avea ocazia sa afle care sunt cele mai intalnite abateri fata de cerintele standardului IFS la producatorii certificati IFS, dar si despre Cerinta IFS a retailerilor pentru furnizorii de marca proprie. Multe alte subiecte de interes vor fi prezentate si dezbatute in cadrul conferintei.


Implementarea standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie a bunurilor de larg consum, alimentare si nealimentare, conduce la cresterea afacerilor si la asigurarea calitatii si sigurantei produselor. De aceea, tema aleasa reprezinta una cu impact major pentru companii. 


Printre speakerii confirmati pana la acest moment se numara reprezentanti ai companiilor: IFS Management GmbH, Rewe Group, Sika Romania, GS1 Romania, AMRCR, INAQ Consulting, Laborator IBA. Alti speakeri importanti sunt in curs de confirmare.


Accesul la eveniment se face contra cost: 160 lei / persoană (TVA inclus) pentru inscrieri pana la data de 10 Mai 2016
si  260 lei / persoana (TVA inclus) pentru inscrieri incepand cu data de 11 Mai 2016. Data limita pentru inscrieri este 20 Mai 2016. Persoanele interesate se pot inscrie completand FORMULARUL DE INREGISTRARE (click pe formular).


Conferinta este sustinuta de urmatoarele companii in calitate de parteneri:


Parteneri Platinum: Sika Romania, GS1 Romania, ISACert, ICA Research & Development


Parteneri Gold: Vel Pitar si Alpin 57 Lux


Date de contact pentru detalii suplimentare: office@inaq.ro

Alte articole recomandate:

În ziua de 25 mai, la București, a avut loc cea de-a treia ediție a Conferinței IFS, organizată de Inaq Consulting, eveniment care s-a dovedit a fi nu doar un real succes, reunind în sala lucrărilor peste 250 de participanți, ci și un pas real în excelența în producție, comerț și, per total, în afaceri, prin informațiile de specialitate care au fost aduse în fața auditoriului.   De fapt, [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
(Comunicat) Organizațiile industriale din toată lumea depun eforturi pentru administrarea riscului. Incidentele, de tipul retragerilor de produse, încălcarea securității datelor sau vătămarea personalului, pot avea consecințe imediate și pot afecta clienții, angajații, proprietatea intelectuală și venitul. Managementul riscului trebuie să se concentreze pe cauza problemelor. În multe cazuri, aceasta se află în cadrul infrastructurii de [...]
Activa de mai multi ani pe piata consultantei de specialitate din zona de bio-agribusiness din Romania, Casa SCP Fratila, Rodl & Partner urmareste doua obiective: facilitarea legaturilor dintre clientii aflati in portofoliu, atat cu potentiali investitori in sectorul de profil din Romania, cat si facilitarea legaturilor acestora cu marele retail.   Nu in ultimul rand, dupa cum ne-a declarat domnul Bogdan Fratila-Partener al Casei de avocatura, prezenta la Nuremberg reprezinta si un [...]
Potrivit noilor normative care reglementează produsele tradiționale, cantitatea produsă zilnic va fi limitată, la alimente, la 400 de kilograme (sau litri) pe zi, cu excepția produselor de panificație, unde cantitatea nu trebuie să depășească 800 de kilograme pe zi. "După noua legislație, toate produsele tradiționale trebuie să obțină din nou atestatul. Cred că vor fi mult mai puține produse tradiționale, pentru că astăzi, din păcate, foarte multe poartă denumirea de produs tradițional fără să [...]
TotalSoft intentioneaza ca în următorii doi ani să ajungă în situația de a genera o jumătate din afacerile totale din proiecte derulate pe plan internațional, în condițiile în care în ultima perioadă compania a câștigat contracte în Austria, Spania, Arabia Saudită sau Brazilia. TotalSoft a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 27 de milioane euro, din care mai mult de o treime sunt încasări generate de proiecte derulate [...]
Aura Alexa Ioan Prima conferință în România despre standardele Global G.A.P. a avut loc ieri, la Hotelul Phoenicia. La dezbaterea moderată de Ionuț Nache, director general INAQ Consulting, au fost invitati speciali Kerstin Uhlig, manager Corporate Relations Global G.A.P. , MarekMArzec, representative Central&Eastern Europe, Macieej Majewski, Partner, Freshmazovia. Com Sp.J. Poland, Martin de Jong Managing Director AgriWorks BV, Alexandru Jurconi, președintel [...]
Furnizorul de soluții software Arobs Transilvania, controlat de Voicu Oprean, a deschis cel de-al patrulea sediu al companiei din Cluj în clădirea de birouri Cluj Business Center, deținută de frații Buzoianu și caută 60 de oameni pe poziții de analist business, dezvoltator software și tester. Clădirea de birouri Cluj Business Center are o capacitate de aproximativ 600 de persoane, iar pe lângă Arobs, aici funcționează și sediul companiei SAP România, subsidiara locală a [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN