Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS. 


Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Principala noutate a anului 2016 este aparitia versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune.


“Conferintele IFS s-au bucurat de fiecare data de o participare numeroasa, subiectele alese fiind in concordanta cu trendul pietei, iar participantii au acumulat dupa fiecare editie informatii valoroase care i-au ajutat sa se diferentieze de concurenta’’, a declarat Ionut Nache, Directorul General al INAQ Consulting, initiatorul acestui eveniment.


In cadrul evenimentului se va mai discuta si despre influenta analizelor de materii prime si de produs finit pentru asigurarea calitatii si sigurantei alimentului, precum si despre Protocolul AMRCR – ANSVSA referitor la noua procedura de retragere-rechemare a produselor alimentare. Participantii vor avea ocazia sa afle care sunt cele mai intalnite abateri fata de cerintele standardului IFS la producatorii certificati IFS, dar si despre Cerinta IFS a retailerilor pentru furnizorii de marca proprie. Multe alte subiecte de interes vor fi prezentate si dezbatute in cadrul conferintei.


Implementarea standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie a bunurilor de larg consum, alimentare si nealimentare, conduce la cresterea afacerilor si la asigurarea calitatii si sigurantei produselor. De aceea, tema aleasa reprezinta una cu impact major pentru companii. 


Printre speakerii confirmati pana la acest moment se numara reprezentanti ai companiilor: IFS Management GmbH, Rewe Group, Sika Romania, GS1 Romania, AMRCR, INAQ Consulting, Laborator IBA. Alti speakeri importanti sunt in curs de confirmare.


Accesul la eveniment se face contra cost: 160 lei / persoană (TVA inclus) pentru inscrieri pana la data de 10 Mai 2016
si  260 lei / persoana (TVA inclus) pentru inscrieri incepand cu data de 11 Mai 2016. Data limita pentru inscrieri este 20 Mai 2016. Persoanele interesate se pot inscrie completand FORMULARUL DE INREGISTRARE (click pe formular).


Conferinta este sustinuta de urmatoarele companii in calitate de parteneri:


Parteneri Platinum: Sika Romania, GS1 Romania, ISACert, ICA Research & Development


Parteneri Gold: Vel Pitar si Alpin 57 Lux


Date de contact pentru detalii suplimentare: office@inaq.ro

Alte articole recomandate:

Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]
Sistemul de certficare ce îți oferă garanția că produsele alimentare de pe raft nu conțin aditivi  cu potențial periculos sau controversați, vine în România. Conform unui studiu realizat la începutul anului, aproximativ 80% dintre români citesc cu atenție eticheta produselor alimentare și conținutul de E-uri, dar pentru 9 din 10 acestea sunt greu de înțeles.  Numai 14% dintre respondenți [...]
Activa de mai multi ani pe piata consultantei de specialitate din zona de bio-agribusiness din Romania, Casa SCP Fratila, Rodl & Partner urmareste doua obiective: facilitarea legaturilor dintre clientii aflati in portofoliu, atat cu potentiali investitori in sectorul de profil din Romania, cat si facilitarea legaturilor acestora cu marele retail.   Nu in ultimul rand, dupa cum ne-a declarat domnul Bogdan Fratila-Partener al Casei de avocatura, prezenta la Nuremberg reprezinta si un [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
(Comunicat) RINA furnizeaza audituri cantitative si calitative pentru a asigura corespondenta de bunuri si / sau materiale cu: scrisori de credit, comenzile clientilor, liste de ambalare aprobate de client sau orice documentatie tehnica justificativa. Auditul de cantitate asigura ca marfurile in cauza corespund efectiv celor descrise in diferite documente, in timp ce auditul de calitate asigura ca marfurile nu au defecte evidente si indeplinesc cerintele prevazute in documentel [...]
Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – InfoCons, în Parteneriat cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Horticultură, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, are deosebita plăcere de a vă invita să participați la Conferința având ca temă "Problematica etichetării produselor alimentare în Uniunea Europeană [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN