Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.


 


„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.


Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:


 


”Misiunea Angst


MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.


Viziunea Angst


O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.


Valorile Angst


CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.


TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.


TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.


PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.” (În imagine, standul Angst la Meat & Milk 2015)

Alte articole recomandate:

Grupul israelian Strauss a primit aprobarea Consiliul Concurentei pentru a achizitiona marca de cafea solubila Amigo pentru 20 de milioane de euro, compania consolidandu-si astfel pozitia pe piata romaneasca de cafea. Tranzactia s-a realizat cu grupul brazilian Iguacu, proprietarul Panfoods Romania – importatorul exclusiv al marcii Amigo in Romania din anul 2002.  „Suntem incantati de definitivarea achizitiei marcii Amigo, atat de cunoscuta romanilor inca din anii ‘80. [...]
Importurile de carne și lapte-materie prima, alaturi de importurile de produse alimentare din carne si lapte, au crescut in ultima perioada intr-un ritm care a determinat plasarea celor doua sectoare pe marginea prapastiei.   Ultimele date oficiale, precum si luarile de pozitie ale oficialitatilor din Romania, impreuna cu cele ale reprezentantilor principalelor asociatii profesionale din Romania, atrag din ce in ce mai des atentia asupra necesitatii cresterii productiei interne dar, [...]
(Comunicat) In perioada 10.06. – 20.06.2014  Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor a desfasurat o actiune de control pentru verificarea modului de respectare a prevederilor legale referitoare la comercializarea, conformitatea, modul de etichetare, prezentare si publicitate a  laptelui de consum, a produselor lactate, a untului si a branzeturilor. • Au fost controlati 1.042 operatori economici constatandu-se abateri la 750(~ 72 %);• A fost [...]
În luna august 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au scăzut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la porcine și la păsări, iar la bovine, ovine și caprine a scăzut; greutatea în carcasă a acestora a crescut la porcine, iar la bovine, ovine și caprine și păsări a scăzut.   August 2014 comparativ cu iulie [...]
Unilever lansează pe piața din România gama de produse Rama mit Butter . Aceasta este un melanj gustos și cremos ce îmbină calitatea Rama cu gustul delicios de unt. Rama mit Butter este un produs premium, o adevărată “poveste de dragoste” între unt (22% din compoziție), cu gustul său unic, și beneficiile unei diete echilibrate aduse de calitatea Rama. Rama mit Butter are cu 40% mai puține grăsimi saturate față de untul obișnuit [...]
Jean Baptiste Dernoncourt, director executiv Carrefour România: Văd că oamenii vin în magazine la cumpărături, dar văd și că au început să se miște alte sectoare ale economiei. În sectorul imobiliar au început renovările, iar centrul vechi al Bucureștiului trăiește iar. Consumul a dat semne reale de revenire în 2014, efectele fiind vizibile atât în ma­ga­zine, cât și în centrul vechi al Capitalei - kilo­me­trul zero al [...]
Pentru a anunța lansarea noul site MAGGI, gândit ca o carte de bucate, Graffiti PR a desfășurat un PR blitz în redacțiile unor publicații generaliste și de cooking (Click!, Bucătăria pentru toți, Libertatea, Adevărul) și a oferit jurnaliștilor o cutie care conținea ingredientele pentru două rețete de paste care se găsesc pe site. Cutia era însoțită de un chestionar, unde jurnaliștii își puteau alege, în funcție de starea de spirit, rețeta pe care să o [...]
După doi ani de la intrarea pe piața autohtonă, lanțul de restaurante Subway țintește statutul de cel mai mare lanț de restaurante din România. “Oamenii au început să fie mai atenți la modul cum este preparată mâncarea și care sunt beneficiile nutriționale ale ingredientelor folosite. Consumatorii sunt preocupați de un stil de viață sănătos care să preîntâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile orașe, precum [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN