Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.


 


„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.


Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:


 


”Misiunea Angst


MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.


Viziunea Angst


O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.


Valorile Angst


CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.


TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.


TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.


PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.” (În imagine, standul Angst la Meat & Milk 2015)

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Embargoul anunțat de Rusia pentru produsele agroalimentare din Uniunea Europeană riscă să genereze un blocaj în spațiul comunitar, care pierde, astfel, o piață de 12 miliarde de euro. Potrivit Agenției France Presse (AFP), citată de Agerpres, în 2013, Germania și Olanda se numărau, alături de Ucraina și Brazilia, printre principalii furnizori ai Rusiei, care importă 35% din consumul său alimentar. Rusia absoarbe 10% din exporturile agricole și agroalimentare ale UE, ceea [...]
Bio Manufaktura, singurul producător din România (și printre puțini producători din lume) de săpunuri realizate manual, fără sodă caustică, a participat la Expoziția internațională INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie unde și-a prezentat întreaga gamă de 23 de săpunuri și un șampon solid comercializate sub marca Herbaria. Produsele Bio Manufaktura sunt create la Vălenii de [...]
(Comunicat) Având în vedere evoluția Bolii Limbii Albastre (Bluetongue) pe teritoriul României, ANSVSA aduce la cunoștință faptele care constituie contravenții la normele sanitare veterinare referitoare la măsurile generale și speciale de menținere a indemnității teritoriului față de bolile transmisibile la animale, de apărare a sănătății animalelor și de prevenire a transmiterii de boli de la animale la om și se sancționează după cum urmează: - Potrivit HG nr. [...]
Gourmet Gift îți face anul acesta mai ușoară alegerea cadourilor de Crăciun!   Cu o experienta de mai multi ani in livrarea de cosuri cadou, cu mii clienti multumiti si zeci de mii de cosuri cadou livrate, Gourmet Gift este lider in segmentul online pe piata cadourilor corporate. Firma a inceput sa primeasca deja primele comenzi pentru cosuri cadou de Craciun, oferind discounturi generoase celor care plaseaza comanda pana la data de 30 octombrie 2014. O practica de zeci de ani in [...]
Producatorii de lapte din Bosnia si Hertegovina ar putea primi o evaluare pozitiva de la Food and Veterinary Office (FVO, Biroul Veterinar si Alimentar) al Uniunii Europene, care le va permite exportarea produselor din lapte catre Comunitate, informeaza Balkans.com. Inspectorii FVO au vizitat Bosnia si Hertegovina pentru a evalua si aprecia controalele implementate in institutiile relevante in lantul de productie a procesarii produselor din lapte destinate exporturilor catre UE. Conform unui [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Sectorul Hipermarketuri si Supermarketuri a generat in luna iulie a acestui an peste 10.000 de aparitii in online, inregistrand o crestere de 17% fata de luna iunie, si un viewership de aproape 30 de milioane. Comparativ cu luna trecuta, vizibilitatea sectorului a crescut cu 30% in presa online, cu 13% pe bloguri si forumuri si cu 8% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Carrefour Romania si Lidl Romania, cu 385 [...]
În Bruxelles, magazinele de ciocolată sunt la fel de comune precum minimarketurile de cartier de la noi. Cu vitrine mari, unde produsele tronează mai ceva ca aurul și diamantele în rafturile unui bijutier, business-ul cu ciocolată în capitala belgiană este o provocare din punct de vedere al vizibilității și al diferențierii. Și totuși, printre multitudinea de opțiuni, Zaabär se distinge prin simplitate și prin faptul că [...]

 

Living fresh
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN