Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.


 


„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.


Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:


 


”Misiunea Angst


MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.


Viziunea Angst


O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.


Valorile Angst


CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.


TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.


TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.


PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.” (În imagine, standul Angst la Meat & Milk 2015)

Alte articole recomandate:

Carrefour Romania va incheia, pana la finalul anului, contracte de colaborare cu peste 100 de producatori romani de fructe si legume ca urmare a campaniei din perioada 7-13 august. In total, 704 producatori romani de fructe si legume si-au aratat intentia de a deveni furnizori Carrefour prin completarea formularului special din magazine, la standurile dedicate, si de pe site-ul www.carrefour.ro. Categoriile de produse pentru care se vor incheia contractele de colaborare sunt: verdeata, rosii, [...]
Analiza GfK contine cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o prognoza asupra cifrei de afaceri aferente retailului din spatiile comerciale pentru 2014 si tendintele in evolutia preturilor. "Unele trenduri foarte interesante continua [...]
Retailerul german Lidl a inchis, din 1 mai, unul dintre cele trei magazine din Drobeta-Turnu Severin. Acesta este prima unitate comerciala Lidl inchisa de la intrarea pe piata locala. Anterior au mai fost situatii in care retailerul a mai relocat magazine, cum este cazul unitatilor comerciale din Mangalia si Targu-Mures. Tuturor angajatilor acestui magazin li s-au oferit solutii alternative pentru a ramane in cadrul companiei, noteaza Magazinul Progresiv. „Lidl optimizeaza permanen [...]
Fermierii care produc țuică în gorspodăriile proprii vor trebui să înregistreze producția de alcool realizată și să solicite autorităților statului calcularea accizei pentru producția obținută, arată un proiect de lege aflat în lucru. Legislația actuală prevede că toate gospodăriile individuale care au instalații de producție de țuică și rachiuri trebuie să fie înregistrate la autoritatea vamală teritorială și au obligatoriu un sigiliu aplicat pe instalații pe toată [...]
Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]
Producatorul de vinuri Vitis Metamorfosis, controlat de familia Antinori - printre cei mai importanti jucatori pe segmentul premium la nivel mondial – estimeaza o productie de 400.000 de sticle in acest an, in conditiile in care suprafata de vita de vie aflata pe rod aproape s-a dublat in acest an, la 70 de hectare. Vitis Metamorfosis, producator de vinuri premium, a inaugurat oficial prima sa crama – situata in localitatea Vadu Sapat din judetul Prahova, in regiunea viticola Dealu [...]
(Comunicat) 2014 este anul în care METRO Cash & Carry aniversează 50 de ani de la înființare, fiind un an de excepție, plin de evenimente și promoții organizate pentru clienți, parteneri și angajați, de către jucătorul numărul 1 în lume din domeniul cash & carry. Numeroasele și diversele activități care marchează cea de-a 50-a aniversare au un punct comun: celebrează afacerile independente. „Pentru noi, 50 de ani [...]
Inspectorii sanitari-veterinari declară război deschis rețelelor de carne de animale sacrificate clandestin. Saptamana trecuta, o echipă de control a Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor (DSVSA) Iași a surprins mai multe persoane din Podu Iloaiei care urmăreau să comercializeze ilegal aproximativ 200 de kilograme de carne de cal. Aurel Mihnea, în vârstă de 73 de ani, împreună cu unul din fii și mai mulți nepoți au primit “vizita” un [...]

 

testo

testo
infoALIMENT MAGAZIN