Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.


 


„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.


Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:


 


”Misiunea Angst


MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.


Viziunea Angst


O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.


Valorile Angst


CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.


TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.


TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.


PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.” (În imagine, standul Angst la Meat & Milk 2015)

Alte articole recomandate:

Romalimenta si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au organizat recent, un seminar de informare despre noua etichetare a alimentelor, prilej cu care a fost discutat Regulamentul1169/ 2011 privind informarea consumatorilor cu privire la produsele alimentare.   La eveniment au participat peste 150 de reprezentanti ai industriei alimentare, dar si ai serviciilor alimentare si ai presei romanesti. Acestia au discutat in amanunt si au clarificat numeroase aspect [...]
Controalele inspectorilor DSVSA Vaslui desfãsurate în perioada premergãtoare sãrbãtorilor de iarnã, inclusiv în timpul acestora au dus la verificarea unui numãr de 242 de unitãti. Ca urmare a neregulilor descoperite în timpul controalelor, desfãsurate în acest interval, au fost aplicate 8 sanctiuni contraventionale, în valoare de 6.200 de lei, au fost acordate 9 avertismente si emise sapte ordonante pentru [...]
   Pe fondul cresterii concurentei intre operatorii de hypermarketuri prezenti in Capitala, Carrefour Romania anunta semnarea unui contract de inchiriere, cu dezvoltatorii centrului comercial ParkLake din cartierul Titan din Bucuresti, pentru achizitia unui spatiu de 12.000 mp unde va deschide, in 2016, un hypermarket, a anuntat compania. Centrul comercial ParkLake, situat in vecinatatea Parcului Alexandru Ioan Cuza  (IOR) din Titan, va avea in total 70.000 m2 de spatiu total [...]
Gfk a avut la Meat & Milk 2014, o participare deosebită, compania de cercetare de piață fiind reprezentată de doamna Diana Scăunașu, Client Service Maanager, aceea care, în Ședințe generală din dimineața zilei de 12 iunie, la care a participat și Daniel Constantin, Ministrul Agriculturii, a prezenta o analiză a consumului produselor procesate, precum și a celor de pe segmentul fresh. Potrivit analizei, o treime din consumul de alimente proasp [...]
Grupul francez Lactalis, cel mai mare producător de lactate la nivel mondial, care deține în România businessul LaDorna achiziționat în 2008 de la omul de afaceri Jean Valvis, a lansat pe piața locală Celia, brand de lapte pentru sugari, potrivit informațiilor companiei. Aceasta este prima co­municare făcută de grupul fran­cez în ultimii 2-3 ani, pe­rioa­dă în care singurele infor­mații publice des­pre activi­tatea fran­cezilo [...]
În luna martie un grup de vinificatori moldoveni împreună cu prim-ministrul Iurie Leancă vor pleca în SUA. Aceștia sunt invitați de vicepreședintele american, Joe Biden. Anunțul a fost făcut de șeful Cabinetului de Miniștri în cadrul talk-show-ului „Bună Seara” de la postul Moldova 1, transmite Mesager. După lansarea brand-ului național „Wine of Moldova”, secretarul de stat american, John Kerry, a povestit americanilor cât e de bun vinu [...]
(Agerpres) Muștarul comercializat pe piața românească are în conținut între 0 și 8 aditivi alimentari (E-uri), în timp ce aproape 45% din produsele studiate nu menționează pe etichetă conținutul de boabe sau de făină de muștar, potrivit rezultatelor unui proiect de monitorizare a produselor si serviciilor comercializate, derulat de Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România (ANPCPPS România) [...]
Cu o cifră de afaceri de peste 730 milioane de lei, cea mai mare companie autohtonă activă în mod direct în comerț rămâne Unicarm din Satu Mare. Potrivit unei analize publicate în revista Progresiv, aceasta deține o rețea de 92 de unități comerciale, majoritatea în nord-vestul țării, o mare parte din sortimentația magazinelor fiind acoperita din producția proprie (carne, mezeluri, lactate, produse d [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN