Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Unul dintre liderii sectorului de carne din România, compania Angst, își va expune produsele la standul care va fi organizat în zona B2B-Expo a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


După cum am anunțat anterior, firma va fi reprezentată de domnul Sorin Minea, acela care, în calitatea sa de Președinte al Federației Romalimenta va participa ca speaker atât în dezbaterea din finalul workshop-ului Carne, din ziua de 12 mai, cât și la Masa rotundă din ziua de 13 mai.


 


„Cand am inceput am vrut sa fim numarul 1 in Romania , dar nu numarul 1 in cantitate ci numarul 1 in calitate. Cred ca am reusit acest lucru.”, declara acum ani de zile Urs Angst, fostul proprietar al firmei.


Același principiu l-a urmărit și îl urmărește în fiecare zi și Sorin Minea, actualul proprietar al companiei Angst, dar și al fabricii Salsi, unde s-a fabricat pentru prima oară celebrul Salam de Sibiu, domnul Minea conturând și valorile afacerii pe care o conduce:


 


”Misiunea Angst


MISIUNEA noastra este aceea de a fabrica produse de calitate. Calitatea Angst se refera atat la compozitia retetelor si a ingredientelor folosite cat si a serviciilor noastre de distributie si livrare. Activitatea noastra zilnica este condusa de respectul fata de consumatorii nostri si fata de partenerii nostri de afaceri.


Viziunea Angst


O SOCIETATE in care industria alimentara pune respectul si grija fata de consumator pe primul loc.


Valorile Angst


CALITATE – Valoarea fundamentala a firmei Angst este si va ramane calitatea. Marca Angst s-a consolidat prin produsele exceptionale, avand la baza retete autentice, utilizarea de carne de calitate superioara si eliminarea aditivilor alimentari.


TRADITIE – Permanent incercam sa readucem in portofoliul nostru retete romanesti. Respectam istoria si valorile Romaniei si depunem eforturi ca acestea sa nu fie uitate.


TRANSPARENTA – Dorim o relatie de comunicare transparenta atat cu consumatorii nostri cat si cu asociatii sau partenerii nostri de afaceri.


PARTENERIATE – Consumatorul trebuie educat in privinta consumului de alimente sigure, care nu afecteaza sanatatea acestuia. Nici o organizatie nu poate face acest lucru de una singura.” (În imagine, standul Angst la Meat & Milk 2015)

Alte articole recomandate:

Potrivit unui comunicat, Fondul de investiții SIF Oltenia, care deține 86% din acțiunile Argus Constanța, a anunțat semnarea unui memorandum de înțelegere cu grupul canadian Delamore & Owl pentru începerea procedurilor de vânzare a producătorului de ulei vegetal din județul Constanța.   ”SIF Oltenia informează investitorii că pe data de 12 ianuarie a semnat cu firma Delamore & Owl Group of Companies un memorandum [...]
Într-un interviu acordat recent Revistei Piața, doamna Tatiana Cimpoieșu, Vicepreședinte a companiei Agricola Internațional Bacău, a declarat că anul 2014 va fi unul al parteneriatelor. Domnia sa a adăugat: ” Apreciez ca fiind foarte stimulative dialogurile permanente pe care le avem cu reprezentantii retailului modern. Din aceste parteneriate rezulta nu numai proiecte comune, dar si idei inovatoare care ne apropie cat mai fidel de asteptarile consumatorilor si [...]
Producatorul de vinuri amb Wine, partea a consortiului austriac amb Holding, a lansat brandul Crepuscul, creat special pentru piata de retail. Noua gama este distribuita in prezent in retelele Mega Image si Metro.Gama Crepuscul cuprinde sortimentele Sauvignon Blanc cu Feteasca Regala, Merlot cu Feteasca Neagra si Gewurtztraminer. “Brandul Crepuscul este creat anume pentru retail, aducand astfel vinurile amb Wine mai aproape de consumatorii nostri. Sub sloganul “Vinuri pentru oameni [...]
Ministrul Economiei, Andrei Dominic Gerea, a cerut la Moscova deblocarea exporturilor românești de carne către Rusia, în condițiile în care exporturile autohtone totale către această țară au înregistrat, la sfârșitul lui noiembrie, nivelul record de 1,7 miliarde de dolari, în creștere cu 36% față de anul precedent, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacției Bursa. Declarația a fost făcută într-o întrevedere avută cu Konstantin Kosacev, șeful [...]
Guvernul de la Beijing a ridicat restricțiile impuse Braziliei pentru importurile de carne de vită, pe fondul depistării unui caz de encefalopatie spongiformă bovină în Paraná, în luna decembrie 2012, relateaza Recolta.eu. Anunțul a fost făcut în această săptămână chiar de către președintele brazilian Dilma Rousseff cu ocazia unei vizite oficiale întreprinse de omologul său chinez, Xi Jinnping. Piața de desfacere a cărnii de vită [...]
Franco del Fabbro, italianul care la inceputul acestei luni a preluat conducerea Heidi Chocolat, sustine ca principala provocare a momentului o constituie pretul in crestere la cacao, ceea ce a facut ca o tableta de ciocolata sa fie mai scumpa astazi cu pana la 15% fata de acum 2-3 ani. Acesta sustine ca cele mai competitive piete pentru producatorii de ciocolata sunt in acest moment cele din vestul Europei, printre care se remarca Germania, insa in general consumul nu mai cunoaste acelas [...]
Acționarii producătorului de lactate Prodlacta din Brașov (simbol bursier PRAE) se vor reuni în AGEA în data de 3 noiembrie pentru a aproba majorarea capitalului social al companiei cu 17,6 milioane de lei, la 69,8 mil. lei. Prodlacta, care a ieșit din insolvență în primăvara anului trecut, va folosi sumele atrase pentru acoperirea datoriilor contabile, informeaza Ziarul financiar. O decizie privind majorarea de capital urma să fie luată de acționari pe 8 octombrie, [...]
Comcereal Vaslui (simbol: CCEV), parte a grupului Racova, deținut de omul de afaceri Adrian Porumboiu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320,5 milioane lei (72,5 milioane euro), cu 17% mai mare decât cea din 2012, potrivit datelor remise Bursei de Valori București (BVB), citate de Bursa. În 2012, compania a consemnat încasări de 273,7 milioane lei, cu 46% peste cele din 2011, de 187 milioane lei.Atât veniturile, cât și cheltuielile au urcat anul [...]

 

testo
infoALIMENT MAGAZIN