Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ministrul agriculturii, Achim Irimescu, „a aruncat în aer“ piața peș­te­lui congelat după declarațiile conform cărora mulți importatori, pentru a aduce cu un preț mai mic, nu curăță peștele înainte de congelare.


 


România a importat de opt ori mai mult pește decât a exportat în primele 11 luni din 2015, conform unui raport  publicat de Minis­terul Agriculturii și Dezvoltării Rurale. 


România a importat pește în valoare de aproximativ 130 de milioane de euro și a trimis în alte țări pește româ­nesc în valoare de doar aproxi­mativ 15 milioane de euro,  po­tri­vit unui raport care înglobează atât impor­turile și exporturi din UE, cât și din afara ei.

Alte articole recomandate:

Cele doua game au acum un nou nume, Floarea Soarelui pentru gama Halewood Special Reserve si Floare de Luna pentru gama Halewood Private Reserve, o noua imagine, eleganta si moderna  si, nu in ultimul rand, noi sortimente.„Sa dai unui vin numele de Floarea Soarelui  poate parea,  la prima vedere,  un lucru nefiresc, dar a fost o alegere naturala avand in vedere ca in mod informal pentru consumator, vinul era deja cunoscut ca F [...]
Potrivit datelor publicate de CBS Interactive Business, in Statele Unite, a fost finalizata o tema de cercetare finantata de procesatori americani de lapte si sponsorizata de Dairy Management Inc (DMI). Obiectivul urmarit de cercetatori a fost acela de a gasi noi modalitati de fabricare a branzei si de a spori calitatile acesteia. Cercetarile s-au concentrat pe dezvoltarea unor noi topicuri de branza topita, de determinare a valorii proprietatilor organoleptice, de crestere sau diminuare a [...]
Știți cine ia cu adevărat în serios calitatea vieții și a creat o platformă specială pentru a ajuta cât mai multă lume să ducă o viață mai sănătoasă? Sigur veți intui după ce aflați că platforma dezvoltată în parteneriat cu Fundația CardioPrevent se numește PROFI iubește sănătatea.   “Prin motivare pozitivă, platforma noastră combate sedentarismul și fumatul și totodată promovează o alimentație [...]
Românii cheltuie anual în piețele volante și agroalimentare circa 1 mld. euro, respectiv 7% din banii pe care îi dau în comerțul cu dominantă alimentară, potrivit calculelor Ziarului financiar, pe baza datelor companiei de cercetare de piață GfK. ZF a calculat vânzările în piețele volante pornind de la o estimare de 14 mld. euro a comerțului cu dominantă alimentară unde cea mai mare pondere o au hipermarketurile și supermarketurile, cu o cotă de piață [...]
Între 6 și 7 februarie 2014, la București, a avut loc un seminar privind programele de informare și promovare a produselor agricole și în special a vinurilor pe piața internă și pe piețele țărilor terțe, eveniment ce s-a desfășurat în cadrul protocolului încheiat între Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, Agence de Service et de Paiment și FranceAgriMer. Aspectele abordate în cadrul seminarului au fost legate de autorizarea plăților, respectiv [...]
Așa-zisul conflict pe tema denumirii «Salamului de Sibiu» s-a stins prin înființarea Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS), ce reunește ca membri fondatori cei mai relevanți producători de Salam de Sibiu din Romania: Agricola Bacău, Aldis, H&E Reinert, Salsi SA și Scandia Româna. Acești producători realizează în momentul de față peste 90 % din producția de Salam de S [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
Zoomserie este o companie înființată în anul 1982 în zona Tesalonic, Grecia, prezentă astăzi în România cu cinci unități cu afaceri de jumătate de milion de euro.   De-a lungul anilor această afa­cere s-a extins, aflându-se într-o continuă dez­vol­tare. Com­pania este spe­cializată în pro­ducția și vânzarea prin ma­ga­zine spe­cia­lizate a prăjitu­rilor și a înghețatei, în acest [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN