Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dezvoltarea economică susținută din zona de Centru Vest a României impune prezența unor companii care să aducă garanții într-o lume a riscului. Bureau Veritas România, membră a Grupului Bureau Veritas, lider mondial în activități de testare, inspecție și certificare, deschide acum un nou birou, la Cluj-Napoca. Acesta este biroul operațional cu numărul cinci, după cele deschise în București, Galați, Constanța și Ploiești.


 


“Creșterea rapidă, în contextul crizei economice pe care o traversăm, poate duce la crearea unui pericol neconștientizat, și anume reducerea atenției acordate calității produselor, din cauza politicilor de reducere a costurilor. Aceste soluții de compromis par a fi eficiente pe termen scurt. Ele însă pot avea urmări dezastruoase pe termen mediu și lung, prin pierderea încrederii în anumite mărci, din cauza unor produse neconforme. Pentru a evita această situație, firmele din piață trebuie să ofere noi garanții, prin creșterea gradului de profesionalism și conformitate. Personal, urmăresc cu îngrijorare cifrele care arată că mai mult de jumătate dintre certificatele ISO din România sunt emise de firme de apartament” declară Alexandru Vidu, CEO Bureau Veritas România.


Certificările ISO sunt o dovadă a calității produselor și serviciilor pentru consumatori. Ele asigură competitivitatea unei companii la nivel național și internațional și reprezintă o garanție suplimentară de siguranță și de competență profesională. Peste 40 % dintre certificatele ISO eliberate în România sunt aferente companiilor din zona Centru Vest, însă o bună parte dintre acestea sunt emise de firme mici, fără recunoaștere globală, care nu aduc garanția și valoarea adăugată a unui organism de certificare internațional.


"Salut prezența la Cluj a lui Bureau Veritas și v-aș spune că sunteți extrem de bineveniți din cel puțin două motive: În primul rând, Clujul este un oraș al serviciilor, al inovării, al cercetării, al dezvoltării, nu mai este orașul industriei grele pe care am avut-o în perioada comunistă, e clar că profilul nostru s-a schimbat, iar Clujul este punctul de referință pentru Transilvania, cel puțin, dacă nu pentru întreaga Românie, în ceea ce privește reorientarea strategiei pentru ceea ce însemană aceste domenii.


Profilul companiei dumneavoastră se potrivește ca o mânușă pe actuala strategie și pe actualul profil de dezvoltare a Clujului. În al doilea rând, salut prezența dumneavoastră din perspectiva conceptului de calitate: strategia Clujului are ca nucleu central conceptul de calitate a vieții și de oraș al excelenței", a declarat Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca.


Deschiderea celui mai nou birou operațional în orașul Cluj-Napoca face parte din planul strategic de dezvoltare regională pe care Bureau Veritas îl implementează în acest an. De aici se vor coordona activitățile de testare, inspecție și certificare la nivel local, activități adresate cu precădere companiilor ce activează în domeniile construcții, servicii și producție industrială, agricultură și industrie alimentară. De asemenea, pentru creșterea portofoliului de clienți în zona de Centru-Vest cu cel puțin 25%, compania intenționează să deschidă un nou birou în Timișoara, în maximum 2 ani.


 


Bureau Veritas în cifre


• 60.000 de angajați în toată lumea


• birouri deschise în peste 140 de țări


• peste 400.000 de companii în portofoliu


• peste 120.000 de certificate emise.


 


Despre Bureau Veritaswww.bureauveritas.ro;  www.bvtraining.ro;  www.bureauveritas.com   


Printre principalele atuu-uri ale grupului Bureau Veritas se numără existența unei rețele internaționale eficiente, cunoștințe asupra regulamentelor & standardelor, portofoliul vast de servicii, expertiză tehnică recunoscută și personal calificat, echipamente & laboratoare de primă clasă. În portofoliul vast și echilibrat de servicii se regăsesc industrie, inspecții & verificări în-service, construcții, certificare, commodities, produse de consum, servicii guvernamentale & comerț international, marina & offshore.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) RINA furnizeaza audituri cantitative si calitative pentru a asigura corespondenta de bunuri si / sau materiale cu: scrisori de credit, comenzile clientilor, liste de ambalare aprobate de client sau orice documentatie tehnica justificativa. Auditul de cantitate asigura ca marfurile in cauza corespund efectiv celor descrise in diferite documente, in timp ce auditul de calitate asigura ca marfurile nu au defecte evidente si indeplinesc cerintele prevazute in documentel [...]
Taxa pe Valoare Adaugata la carne nu va fi redus în acest an, dar acest lucru poate fi luat în calcul de la începutul anului viitor, a anuntat premierul Victor Ponta, intr-o emisiune televizata. “TVA la carne nu va fi redus în acest an. Am spus un singur lucru: că în baza analizei pe care o avem în septembrie asupra efectelor reducerii TVA-ului la pâine si care să confirme că a fost o măsură bună. Eu cred că a fost o măsură bună reducerea TVA la [...]
(Mediafax) Evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii 2-3 ani în România, de la 22-27% din PIB la 18-20% din PIB, potrivit estimarilor SRI, a declarat, într-un interviu, directorul Serviciului, George Maior, mentionând ca cea mai mare evaziune este la TVA – 12% din PIB, urmata de CAS – 2,4%. “Cel putin din analiza noastra, evaziunea fiscala s-a diminuat, în ultimii doi-trei ani, de la un nivel situat între 22-27% din PIB, la un nivel [...]
Aura Alexa Ioan Prima conferință în România despre standardele Global G.A.P. a avut loc ieri, la Hotelul Phoenicia. La dezbaterea moderată de Ionuț Nache, director general INAQ Consulting, au fost invitati speciali Kerstin Uhlig, manager Corporate Relations Global G.A.P. , MarekMArzec, representative Central&Eastern Europe, Macieej Majewski, Partner, Freshmazovia. Com Sp.J. Poland, Martin de Jong Managing Director AgriWorks BV, Alexandru Jurconi, președintel [...]
În industrie și comerț, auditurile furnizorilor reprezintă o parte componentă a unei colaborări stabile. Cerințele consumatorilor, pericolul tot mai crescând al pretențiilor de compensare a daunelor, precum și globalizarea fluxurilor de marfă au dezvoltat un standard unitar de siguranță a calității producătorilor: International Food Standard (IFS).   IFS – carte de vizită   În prezent, auditarea conform IFS este aplicată tuturor producătorilor de alimente, [...]
Actul normativ prevede noi reguli pentru fermieri printre care noi condiții și o formă actualizată a atestatului de producător, carnete în care vor fi trecute toate vânzările, dar și obligația autorităților de a aloca cel puțin 40% din totalul spațiilor din piețe pentru producătorii agricoli. ”Proiectul de lege are ca obiect de reglementare modul de desfășurare al activităților economice de valorificare de către producătorii [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
(Agerpres) Firmele care isi denigreaza competitorii sau care deturneaza clientela unei alte societati savarsesc fapte de concurenta neloiala care constituie contraventii, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat pe 6 august. Acestea se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 5.000 si 50.000 de lei. Mai exact, firmele care utilizeaza aceste practici anticoncurentiale risca amenzi de la 5.000 la 50.000 de lei, iar persoanele fizice pot primi amenzi cuprinse intre 1.000 si [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN