Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dezvoltarea economică susținută din zona de Centru Vest a României impune prezența unor companii care să aducă garanții într-o lume a riscului. Bureau Veritas România, membră a Grupului Bureau Veritas, lider mondial în activități de testare, inspecție și certificare, deschide acum un nou birou, la Cluj-Napoca. Acesta este biroul operațional cu numărul cinci, după cele deschise în București, Galați, Constanța și Ploiești.


 


“Creșterea rapidă, în contextul crizei economice pe care o traversăm, poate duce la crearea unui pericol neconștientizat, și anume reducerea atenției acordate calității produselor, din cauza politicilor de reducere a costurilor. Aceste soluții de compromis par a fi eficiente pe termen scurt. Ele însă pot avea urmări dezastruoase pe termen mediu și lung, prin pierderea încrederii în anumite mărci, din cauza unor produse neconforme. Pentru a evita această situație, firmele din piață trebuie să ofere noi garanții, prin creșterea gradului de profesionalism și conformitate. Personal, urmăresc cu îngrijorare cifrele care arată că mai mult de jumătate dintre certificatele ISO din România sunt emise de firme de apartament” declară Alexandru Vidu, CEO Bureau Veritas România.


Certificările ISO sunt o dovadă a calității produselor și serviciilor pentru consumatori. Ele asigură competitivitatea unei companii la nivel național și internațional și reprezintă o garanție suplimentară de siguranță și de competență profesională. Peste 40 % dintre certificatele ISO eliberate în România sunt aferente companiilor din zona Centru Vest, însă o bună parte dintre acestea sunt emise de firme mici, fără recunoaștere globală, care nu aduc garanția și valoarea adăugată a unui organism de certificare internațional.


"Salut prezența la Cluj a lui Bureau Veritas și v-aș spune că sunteți extrem de bineveniți din cel puțin două motive: În primul rând, Clujul este un oraș al serviciilor, al inovării, al cercetării, al dezvoltării, nu mai este orașul industriei grele pe care am avut-o în perioada comunistă, e clar că profilul nostru s-a schimbat, iar Clujul este punctul de referință pentru Transilvania, cel puțin, dacă nu pentru întreaga Românie, în ceea ce privește reorientarea strategiei pentru ceea ce însemană aceste domenii.


Profilul companiei dumneavoastră se potrivește ca o mânușă pe actuala strategie și pe actualul profil de dezvoltare a Clujului. În al doilea rând, salut prezența dumneavoastră din perspectiva conceptului de calitate: strategia Clujului are ca nucleu central conceptul de calitate a vieții și de oraș al excelenței", a declarat Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca.


Deschiderea celui mai nou birou operațional în orașul Cluj-Napoca face parte din planul strategic de dezvoltare regională pe care Bureau Veritas îl implementează în acest an. De aici se vor coordona activitățile de testare, inspecție și certificare la nivel local, activități adresate cu precădere companiilor ce activează în domeniile construcții, servicii și producție industrială, agricultură și industrie alimentară. De asemenea, pentru creșterea portofoliului de clienți în zona de Centru-Vest cu cel puțin 25%, compania intenționează să deschidă un nou birou în Timișoara, în maximum 2 ani.


 


Bureau Veritas în cifre


• 60.000 de angajați în toată lumea


• birouri deschise în peste 140 de țări


• peste 400.000 de companii în portofoliu


• peste 120.000 de certificate emise.


 


Despre Bureau Veritaswww.bureauveritas.ro;  www.bvtraining.ro;  www.bureauveritas.com   


Printre principalele atuu-uri ale grupului Bureau Veritas se numără existența unei rețele internaționale eficiente, cunoștințe asupra regulamentelor & standardelor, portofoliul vast de servicii, expertiză tehnică recunoscută și personal calificat, echipamente & laboratoare de primă clasă. În portofoliul vast și echilibrat de servicii se regăsesc industrie, inspecții & verificări în-service, construcții, certificare, commodities, produse de consum, servicii guvernamentale & comerț international, marina & offshore.

Alte articole recomandate:

Producătorul de carne de pui, ouă pentru consum, pâine și produse de patiserie Oncos Cluj, aflat în insolvență, are în vedere păstrarea locurilor de muncă, a structurii centrelor de producție, distribuție și de vânzare și achitarea într-o perioadă de trei ani a datoriilor acumulate. Restructurarea afacerilor Oncos se face la cererea companiei, administratorul judiciar fiind un consorțiu de practicieni în insolvență format din CITR și BDO Restructuring SPRL, [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
(Comunicat) RINA furnizeaza audituri cantitative si calitative pentru a asigura corespondenta de bunuri si / sau materiale cu: scrisori de credit, comenzile clientilor, liste de ambalare aprobate de client sau orice documentatie tehnica justificativa. Auditul de cantitate asigura ca marfurile in cauza corespund efectiv celor descrise in diferite documente, in timp ce auditul de calitate asigura ca marfurile nu au defecte evidente si indeplinesc cerintele prevazute in documentel [...]
Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AM POSDRU) - Ministerul Fondurilor Europene - a publicat vineri, 23 mai 2014, varianta finală a Ghidului Solicitantului - Condiții Generale aferent cererilor de propuneri de proiecte lansate în anul 2014.   Pregătirea profesională, esențială pentru companii   ”Existența unor bune practici în formarea profesională continuă (FPC) a angajaților [...]
Potrivit noilor normative care reglementează produsele tradiționale, cantitatea produsă zilnic va fi limitată, la alimente, la 400 de kilograme (sau litri) pe zi, cu excepția produselor de panificație, unde cantitatea nu trebuie să depășească 800 de kilograme pe zi. "După noua legislație, toate produsele tradiționale trebuie să obțină din nou atestatul. Cred că vor fi mult mai puține produse tradiționale, pentru că astăzi, din păcate, foarte multe poartă denumirea de produs tradițional fără să [...]
INAQ Consulting va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, a V-a ediție fiind programată să se desfășoare în perioada 12-13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Cu o prezenta de peste 16 ani in piata serviciilor de consultanta, INAQ Consulting– IFS Trainingcenter in Romania si-a dezvoltat si consolidat pozitia in piata punand la dispozitia clientilor sai o paleta larga de servicii. Domeniul principal de activitate il [...]
Alexandru Peligrad:     Dacă ar trebui să facem un top al ineficienței administrației românești, modul în care România a gestionat Programul Operațional pentru Pescuit (POP) ar trebui probabil să se afle în acest clasament pe poziție superioară.   Axe cam dezaxate   Deși ar fi trebuit să se deruleze în perioada 2007-2013 și să aducă României fonduri nerambursabile de circa 230 milioane de euro (di [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi