Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dezvoltarea economică susținută din zona de Centru Vest a României impune prezența unor companii care să aducă garanții într-o lume a riscului. Bureau Veritas România, membră a Grupului Bureau Veritas, lider mondial în activități de testare, inspecție și certificare, deschide acum un nou birou, la Cluj-Napoca. Acesta este biroul operațional cu numărul cinci, după cele deschise în București, Galați, Constanța și Ploiești.


 


“Creșterea rapidă, în contextul crizei economice pe care o traversăm, poate duce la crearea unui pericol neconștientizat, și anume reducerea atenției acordate calității produselor, din cauza politicilor de reducere a costurilor. Aceste soluții de compromis par a fi eficiente pe termen scurt. Ele însă pot avea urmări dezastruoase pe termen mediu și lung, prin pierderea încrederii în anumite mărci, din cauza unor produse neconforme. Pentru a evita această situație, firmele din piață trebuie să ofere noi garanții, prin creșterea gradului de profesionalism și conformitate. Personal, urmăresc cu îngrijorare cifrele care arată că mai mult de jumătate dintre certificatele ISO din România sunt emise de firme de apartament” declară Alexandru Vidu, CEO Bureau Veritas România.


Certificările ISO sunt o dovadă a calității produselor și serviciilor pentru consumatori. Ele asigură competitivitatea unei companii la nivel național și internațional și reprezintă o garanție suplimentară de siguranță și de competență profesională. Peste 40 % dintre certificatele ISO eliberate în România sunt aferente companiilor din zona Centru Vest, însă o bună parte dintre acestea sunt emise de firme mici, fără recunoaștere globală, care nu aduc garanția și valoarea adăugată a unui organism de certificare internațional.


"Salut prezența la Cluj a lui Bureau Veritas și v-aș spune că sunteți extrem de bineveniți din cel puțin două motive: În primul rând, Clujul este un oraș al serviciilor, al inovării, al cercetării, al dezvoltării, nu mai este orașul industriei grele pe care am avut-o în perioada comunistă, e clar că profilul nostru s-a schimbat, iar Clujul este punctul de referință pentru Transilvania, cel puțin, dacă nu pentru întreaga Românie, în ceea ce privește reorientarea strategiei pentru ceea ce însemană aceste domenii.


Profilul companiei dumneavoastră se potrivește ca o mânușă pe actuala strategie și pe actualul profil de dezvoltare a Clujului. În al doilea rând, salut prezența dumneavoastră din perspectiva conceptului de calitate: strategia Clujului are ca nucleu central conceptul de calitate a vieții și de oraș al excelenței", a declarat Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca.


Deschiderea celui mai nou birou operațional în orașul Cluj-Napoca face parte din planul strategic de dezvoltare regională pe care Bureau Veritas îl implementează în acest an. De aici se vor coordona activitățile de testare, inspecție și certificare la nivel local, activități adresate cu precădere companiilor ce activează în domeniile construcții, servicii și producție industrială, agricultură și industrie alimentară. De asemenea, pentru creșterea portofoliului de clienți în zona de Centru-Vest cu cel puțin 25%, compania intenționează să deschidă un nou birou în Timișoara, în maximum 2 ani.


 


Bureau Veritas în cifre


• 60.000 de angajați în toată lumea


• birouri deschise în peste 140 de țări


• peste 400.000 de companii în portofoliu


• peste 120.000 de certificate emise.


 


Despre Bureau Veritaswww.bureauveritas.ro;  www.bvtraining.ro;  www.bureauveritas.com   


Printre principalele atuu-uri ale grupului Bureau Veritas se numără existența unei rețele internaționale eficiente, cunoștințe asupra regulamentelor & standardelor, portofoliul vast de servicii, expertiză tehnică recunoscută și personal calificat, echipamente & laboratoare de primă clasă. În portofoliul vast și echilibrat de servicii se regăsesc industrie, inspecții & verificări în-service, construcții, certificare, commodities, produse de consum, servicii guvernamentale & comerț international, marina & offshore.

Alte articole recomandate:

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
  Crearea unei baze de date cu prețuri de referință în vederea eliminării procedurilor de achiziție pentru beneficiarii privați, elaborarea unor documentații standard pentru achizițiile publice, precum și introducerea depunerilor online pentru aproape toate măsurile din viitorul program reprezintă doar câteva dintre modificările și noutățile pe Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014-2020.   "Noi suntem [...]
În industrie și comerț, auditurile furnizorilor reprezintă o parte componentă a unei colaborări stabile. Cerințele consumatorilor, pericolul tot mai crescând al pretențiilor de compensare a daunelor, precum și globalizarea fluxurilor de marfă au dezvoltat un standard unitar de siguranță a calității producătorilor: International Food Standard (IFS).   IFS – carte de vizită   În prezent, auditarea conform IFS este aplicată tuturor producătorilor de alimente, [...]
Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
(AutorȘ Ioan Serbanescu)  Agenții economici, producători interni, importatori, comercianți, care realizează venituri din vânzările de alcool etilic alimentar, băuturi alcoolice sau orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului care conțin alcool etilic alimentar, își pot desfășura activitatea numai în baza autorizației de comercializare. Nu intră sub incidența regimului de autorizare băuturile alcoolice cu concentrație alcoolică sub 0,5% în [...]
Alexandru Peligrad:     Dacă ar trebui să facem un top al ineficienței administrației românești, modul în care România a gestionat Programul Operațional pentru Pescuit (POP) ar trebui probabil să se afle în acest clasament pe poziție superioară.   Axe cam dezaxate   Deși ar fi trebuit să se deruleze în perioada 2007-2013 și să aducă României fonduri nerambursabile de circa 230 milioane de euro (di [...]
(Agerpres) Firmele care isi denigreaza competitorii sau care deturneaza clientela unei alte societati savarsesc fapte de concurenta neloiala care constituie contraventii, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat pe 6 august. Acestea se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 5.000 si 50.000 de lei. Mai exact, firmele care utilizeaza aceste practici anticoncurentiale risca amenzi de la 5.000 la 50.000 de lei, iar persoanele fizice pot primi amenzi cuprinse intre 1.000 si [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN