Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Dezvoltarea economică susținută din zona de Centru Vest a României impune prezența unor companii care să aducă garanții într-o lume a riscului. Bureau Veritas România, membră a Grupului Bureau Veritas, lider mondial în activități de testare, inspecție și certificare, deschide acum un nou birou, la Cluj-Napoca. Acesta este biroul operațional cu numărul cinci, după cele deschise în București, Galați, Constanța și Ploiești.


 


“Creșterea rapidă, în contextul crizei economice pe care o traversăm, poate duce la crearea unui pericol neconștientizat, și anume reducerea atenției acordate calității produselor, din cauza politicilor de reducere a costurilor. Aceste soluții de compromis par a fi eficiente pe termen scurt. Ele însă pot avea urmări dezastruoase pe termen mediu și lung, prin pierderea încrederii în anumite mărci, din cauza unor produse neconforme. Pentru a evita această situație, firmele din piață trebuie să ofere noi garanții, prin creșterea gradului de profesionalism și conformitate. Personal, urmăresc cu îngrijorare cifrele care arată că mai mult de jumătate dintre certificatele ISO din România sunt emise de firme de apartament” declară Alexandru Vidu, CEO Bureau Veritas România.


Certificările ISO sunt o dovadă a calității produselor și serviciilor pentru consumatori. Ele asigură competitivitatea unei companii la nivel național și internațional și reprezintă o garanție suplimentară de siguranță și de competență profesională. Peste 40 % dintre certificatele ISO eliberate în România sunt aferente companiilor din zona Centru Vest, însă o bună parte dintre acestea sunt emise de firme mici, fără recunoaștere globală, care nu aduc garanția și valoarea adăugată a unui organism de certificare internațional.


"Salut prezența la Cluj a lui Bureau Veritas și v-aș spune că sunteți extrem de bineveniți din cel puțin două motive: În primul rând, Clujul este un oraș al serviciilor, al inovării, al cercetării, al dezvoltării, nu mai este orașul industriei grele pe care am avut-o în perioada comunistă, e clar că profilul nostru s-a schimbat, iar Clujul este punctul de referință pentru Transilvania, cel puțin, dacă nu pentru întreaga Românie, în ceea ce privește reorientarea strategiei pentru ceea ce însemană aceste domenii.


Profilul companiei dumneavoastră se potrivește ca o mânușă pe actuala strategie și pe actualul profil de dezvoltare a Clujului. În al doilea rând, salut prezența dumneavoastră din perspectiva conceptului de calitate: strategia Clujului are ca nucleu central conceptul de calitate a vieții și de oraș al excelenței", a declarat Emil Boc, primarul municipiului Cluj-Napoca.


Deschiderea celui mai nou birou operațional în orașul Cluj-Napoca face parte din planul strategic de dezvoltare regională pe care Bureau Veritas îl implementează în acest an. De aici se vor coordona activitățile de testare, inspecție și certificare la nivel local, activități adresate cu precădere companiilor ce activează în domeniile construcții, servicii și producție industrială, agricultură și industrie alimentară. De asemenea, pentru creșterea portofoliului de clienți în zona de Centru-Vest cu cel puțin 25%, compania intenționează să deschidă un nou birou în Timișoara, în maximum 2 ani.


 


Bureau Veritas în cifre


• 60.000 de angajați în toată lumea


• birouri deschise în peste 140 de țări


• peste 400.000 de companii în portofoliu


• peste 120.000 de certificate emise.


 


Despre Bureau Veritaswww.bureauveritas.ro;  www.bvtraining.ro;  www.bureauveritas.com   


Printre principalele atuu-uri ale grupului Bureau Veritas se numără existența unei rețele internaționale eficiente, cunoștințe asupra regulamentelor & standardelor, portofoliul vast de servicii, expertiză tehnică recunoscută și personal calificat, echipamente & laboratoare de primă clasă. În portofoliul vast și echilibrat de servicii se regăsesc industrie, inspecții & verificări în-service, construcții, certificare, commodities, produse de consum, servicii guvernamentale & comerț international, marina & offshore.

Alte articole recomandate:

A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
INAQ Consulting va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, a V-a ediție fiind programată să se desfășoare în perioada 12-13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Cu o prezenta de peste 16 ani in piata serviciilor de consultanta, INAQ Consulting– IFS Trainingcenter in Romania si-a dezvoltat si consolidat pozitia in piata punand la dispozitia clientilor sai o paleta larga de servicii. Domeniul principal de activitate il [...]
Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown. Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]
Siguranța și calitatea alimentelor este în prezent o preocupare majoră. Orice caz de alterare a  alimentelor, în special atunci când este raportat de mass-media, are un impact foarte mare asupra opiniei publice. Există o cerere tot mai mare pentru îmbunătățirea controlului calității și dezvoltarea unor instrumente de încredere pentru analiza alimentelor. Codul de bare ADN este un sistem care poate identifica mostre biologice și este utilizat pentru [...]
Maria Demetriad: Sustenabilitatea a devenit nu doar o modă, în industria alimentară ci și o necesitate din ce în ce mai stringentă. O componentă de bază a acestui concept o reprezintă prezervarea mediului. Cercetările privind reducerea poluării, din cauza ambalajelor reziduale a dus la un proces mai amplu, care începe de la acreditarea exploatărilor forestiere și se încheie cu acreditarea FSC a ambalajelor. Vârful de lance în industria alimentară [...]
Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN