Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.


 


Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar


Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți ani experti în acest domeniu și dorim să va sprijinim în realizarea sarcinilor de măsurare necesare. Instrumentele de măsură de la Testo sunt concepute pentru a intra în contact  alimentele și sunt certificate.


Produsele alimentare parcurg un proces complex până când ajung la utilizatorul final. Acest lucru necesită standarde legale, experți de specialitate și instrumente corespunzătoare pentru testarea calității.


Instrumentele de măsură Testo aduc o contribuție importantă la parcurgerea în siguranță a acestor procese complexe. Scopul nostru este de a furniza instrumente și tehnologii de măsurare adecvate diferitelor cerințe și aplicații pentru asigurarea unei activități profesionale în sectorul alimentar.


Soluțiile de măsurare Testo vă ajută să asigurați calitatea alimentelor pe parcursul întregului lanț de producție, transport și depozitare, fără întrerupere și în conformitate cu standardele existente. Măsurarea parametriilor precum temperatura, umiditatea, valoarea pH-ului sau calitatea uleiului de gătit – în timpul producției, transportului sau al preparării alimentelor- nu a fost niciodată mai usoară.


Instrumentele de măsură Testo și-au dovedid fiabilitatea în numeroase aplicații, oferă valori exacte rapid, pot fi curățate sub jetul de apă (clasa de protecție IP65) și sunt certificate HACCP Internațional, EN13485 și EN 12830. În plus, atât înregistratoarele Testo cât și sistemul  de monitorizare a datelor testo Saveris sunt conforme și au certificarea corespunzătoare de la autoritatea de inspectie tehnică TÜV Süd.


Brandul Testo este unul recunoscut pe plan internațional, iar deschiderea filialei din România a reprezentat un pas natural în evoluția companiei. Testo România este cea mai nouă filială a producătorului  mondial de instrumente de măsură Testo AG fiind prezent pe piața românească atât prin cele două birouri din Cluj-Napoca și București cât și prin partenerii de distribuție din toată țara.

Alte articole recomandate:

Beraria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, se va deschide pe 12 septembrie în Parcul Herăstrău. Berăria H este amplasată în Pavilionul H din Parcul Herestrău. Suprafața interioară a Berariei H este de 4.975 mp desfășurați, la care se adaugă suprafața exterioară de 3200 mp, dedicată terasei și parcarilor.  Investiția în acest proiect depășește 2.5 milioane de euro, scrie Wall-Street.ro. Proiectul Beraria H este dezvoltat de Vlad Dumitru car [...]
În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”.    Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și [...]
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]
METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități. Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor loca [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]

 

Living fresh
meatmilk
testo
infoALIMENT MAGAZIN