Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

VINVEST Timișoara, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură împreună cu Asociația Degustătorilor Autorizați din România organizează cea de-a 11-a ediție a Salonului Internațional de Vinuri VINVEST, care va avea loc în perioada 11-13 aprilie 2014, la Centrul Regional de Afaceri Timiș.


Potrivit unui comunicat de presă al organizatorilor, din dorința de a deschide noi punți de comunicare între consumatorii vinului românesc și internațional și având convingerea că această nobilă licoare reprezintă cel mai bun liant între suflete, VINVEST își propune ca, anul acesta, pe parcursul întregii perioade a Salonului, să organizeze o serie de evenimente, reunite sub genericul „Zilele Vinului, Gastronomiei și Culturii Internaționale”. „Participanții la VINVEST 2014 Timișoara se întâlnesc față în față cu oameni de afaceri, reprezentanți HoReCa, consumatori, autorități locale și jurnaliști. Organizarea Zilelor Vinului, Gastronomiei și Culturii Internaționale va atrage un număr semnificativ de vizitatori, o creștere a vânzărilor, promovarea evenimentului realizându-se și prin intermediul ambasadelor/consulatelor partenere”, se arată în comunicatul citat.


De asemenea, prezența Asociației Presei Agricole din România recunoscută de către Federația Europeană a Presei Agricole le oferă expozanților șansa de a transmite informații către 40 de jurnaliști specializați în presa agricolă națională, dar și către ceilalți membri ai Federației, mai informează organizatorii.


Cu ocazia organizării Zilelor Vinului, Gastronomiei și Culturii Internaționale, vizitatorii vor putea participa la toate activitățile de degustare a vinurilor și a produselor specifice țărilor partenere, precum și la diferite evenimente culturale.
„VINVEST 2014 respectă tradiția împământenită de zece ediții încoace – în fiecare an, evenimentul are loc în apropierea Sărbătorilor Pascale, când oamenii de obicei cumpără vinul și celelalte produse nelipsite de pe mesele tradiționale”, mai precizează comunicatul citat.

Alte articole recomandate:

Fiecare companie își are relevanța ei în piață, desigur, iar acest lucru s-a văzut cu prisosință, aici, la SIAL Paris, indiferent dacă vorbim despre companii cu cifre de afaceri mai mici sau medii, ori dacă ne referim la firmele de maximă importanță. Trebuie să spunem încă de la începutul acestei corespondențe că, pe toată durata desfășurării târgului, la standruile firmelor din România s-au purtat în permanență [...]
  Un supermarket Profi deschis la parterul Hotelului Deva a fost inchis la trei ore de la inaugurare, din cauza ca nu avea autorizatii de functionare si de construire, iar clientii care se aflau in magazin au fost rugati sa paraseasca incinta. "Este vorba de autorizatia de functionare. A fost o neintelegere la nivel de middle management, care se ocupa de aceste autorizari. Ei stiau ca avem hartiile in regula pentru a da drumul la magazin, dar nu le-au vazut inainte. Este o intamplar [...]
Auchan România va redeschide azi, sub brandul său, hipermarketul real din Craiova, al 14-lea remodelat din cele 20 cumpărate de la grupul german METRO, a anunțat retailerul. "Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale (...) Pe o suprafață netă de vânzarede 7.000 metri pătrați, noul hipermarket Auchan Craiovița oferă locuitorilor o gamă de peste 50.000 de produse ", se arată într-un comunicat [...]
Carrefour lansează campania “Shop cu dublu scop” și introduce linia de sacoșe Remesh în toate cele 8 hipermarketuri ale sale din București, veniturile dobândite în urma vânzărilor revenind asociației Ateliere Fără Frontiere. Remesh este un proiect dezvoltat de asociația Ateliere Fără Frontiere, ce constă în confecționarea de genți, portofele, mape, penare și accesorii din deșeuri publicitare, reciclate într-un atelier de inserț [...]
Grupul Rewe a implementat la începutul acestei săptămâni schema de loialitate Payback în peste 3.000 de magazine, dar și online. Aderarea la programul Payback îi va da acces lui Rewe, cel de-al doilea mare retailer din Germania, la peste 20 de milioane de cumpărători din diferite grupuri socio-demografice înrolați deja în sistem. Decizia este eficientă și din punct de vedere costuri, necompârandu-se cu bugetul necesar construcției unui program propriu [...]
Compania Cotnari, unul dintre principalii producatori de vinuri din Romania, a primit Marea Medalie de Aur la Concursul International de Vinuri, care s-a desfasurat in Canada, informeaza Wall Street. Cotnari a obtinut aceasta distinctie pentru vinul Tamaioasa Romaneasca din Podgoria Cotnari. Medalii de aur au obtinut si Chateau Cotnari 2012 si Grasa de Cotnari 1992. In plus, producatorul a obtinut si o medalie de argint pentru Grasa de Cotnari 2005. “Selections Mondiales de [...]
Selgros Cash&Carry Romania sustine traditiile romanesti si lanseaza o colectie de retete de drob de Pasti realizata impreuna cu Chef Cezar. Brosura contine retete de drob de miel, secrete si sfaturi de gatit, astfel incat prepararea acestuia sa fie accesibila si usoara. Colectia de retete face parte din campania Selgros „Pastreaza traditiile in felul tau”, care incurajeaza mentinerea obiceiurilor culinare si a sarbatorilor romanesti in forme autentic traditionale sau adaptate [...]
Brutariile Paul lanseaza o campanie promotionala de vara dedicata tartelor cu fructe, desfasurata in perioada 8 iulie - 17 august, anunta un comunicat emis de Golin. Campania "Festivalul fructelor" are componente in-store, PR, OOH (stickere in metrou) si online pe paginile de Facebook si Instagram ale Paul Romania. Agentiile care s-au ocupat de dezvoltarea si implementarea campaniei sunt McCann si Golin, informeaza Iqads. In perioada promotiei, clientii Paul primesc o tarta gratuit pentru [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN