Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Cea mai mare companie producătoare de lactate, din România, Albalact, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 iunie la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.


 


Albalact produce lapte si lactate proaspete intr-una dintre cele mai moderne fabrici din Europa Centrala si de Est – fabrica de la Oiejdea din judetul Alba. Compania mai dezvolta o gama diversificata de branzeturi in fabrica Raraul din Bucovina, pe care a achizitionat-o in 2008 si care are o indelungata traditie in productia de branza si cascaval.


Urmand o strategie orientata permanent pe modernizare si dezvoltare, Albalact a ajuns astazi liderul pietei de lapte din Romania.


Albalact este lider si in alte segmente de piata, nu doar in lapte. Compania detine cel mai vandut brand de unt si smantana – brand-ul traditional De Albalact. Pe segmentul iaurt, Albalact este al doilea mare producator, cu brand-ul Zuzu, la fel si in categoria branza proaspata de vaci – unde compania ocupa locul 2 cu brand-ul Raraul.


Inovatia este emblema Albalact si promisiunea pe care compania a facut-o consumatorilor sai acum aproape un deceniu, cand a lansat Fulga si Zuzu –  doua dintre cele mai populare brand-uri romanesti. De la primele brand-uri pe care le-a construit cu indrazneala si incredere, Albalact a continuat sa investeasca in brand-uri, in tehnologie, in concepte noi, atat la nivel de produs, cat si la nivel de ambalaj, in proiecte mari, multe dintre ele – de pionierat.


Albalact inseamna grija pentru calitatea produselor, prospetime, traditie romaneasca, imbinate cu tehnologia avansata, viziuni moderne si cele mai bune surse de lapte din Alba si Bucovina.


 


Detalii despre eveniment și înscrieri, pe meat-milk.ro sau la telefon 021.223.25.21. (În imagine, standul Albalact organizat în cadrul Secțiunii B2B-Expo a Conferinței Meat & Milk 2014)

Alte articole recomandate:

Dupa primul an de exploatare a fabricii de zahar Ludus din judetul Mures, grupul francez Tereos a raportat o crestere a afacerilor de 48 de milioane de euro ca urmare a integrarii companiei romanesti. Cifra se refera la anul fiscal 2013/2014 care acopera perioada 1 apr. 2013 – 31 mar. 2014. In raportul financiar se mai mentioneaza faptul ca grupul a reusit sa majoreze randamentul productiei de sfecla de zahar in Romania, “ceea ce confirma potentialul agricol al fabricii din [...]
  Glanbia Ingredients a inserat mai mult de 200 de milioane de € în capacitățile sale de prelucrare a produselor lactate din întreaga Irlanda ca plan de pregătire pentru eliminarea cotelor de lapte la sfârșitul acestei luni (martie), informeaza Food Navigator. Noua fabrică care produce formula pentru sugari aparținând diviziei Nutritional Ingredients din Kilkenny, Irlanda, va fi cel mai recent produs de investiții al firmei atunci care va [...]
După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.  În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Efectul principal al afumării cu ajutorul fumului lichid constă în îmbunătățirea gustului, datorită componenților fumului și temperaturii scăzute la care se produce afumarea. La acestea, se adaugă îmbunătățirea aspectului, o acțiune antioxidantă a produselor și prelungirea duratei de conservare, datorată acțiunii antibacteriene a componenților fumului lichid.   Particularități generale, [...]
Ioan Serbanescu: La fabricarea preparatelor din carne participă și diferitele materiale auxiliare și metode pentru conservare, aromatizare, îmbunătățirea culorii, ambalare, și materii secundare, care oferă specificitate produselor. În clasificarea grupelor de preparate din carne, produsele afumate la cald și pasteurizate, respectiv preparatele afumate la rece și uscate se impun în cererea consumatorilor.   Principiile conservării prin afumare-uscare   Uscarea [...]
Carmina Paraschiv, Director General al Ana și Cornel, care de-a lungul timpului a dobândit respectul angajaților, competitorilor, clienților și comunității, este inscrisa la prima ediție a competiției EY Entrepreneur of The Year 2014 România, potrivit unui comunicat de presă trimis pe adresa redacției noastre. Carmina Paraschiv conduce un business cu o tradiție de peste 20 de ani, compania Ana și Cornel situându-se constant [...]
Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de firma austriacă Agrana Zucker, își propune ca în cinci ani să revină la vânzări de un miliard de lei, însă cu profit, mizând pe potențialul de creștere a consumului pe plan intern și posibilitatea aprovizionării statelor vecine care nu au propriile fabrici de zahăr.   Compania deține brandul Mărgăritar și a încheiat anul trecut cu afaceri de 955 milioane de lei și pierderi [...]
Microafacerile cu produse alimentare tind să capete o pondere tot mai mare, dovedind că se pot construi afaceri viabile și fără a se ține cont de marii producători. Una dintre acestea este Fabrica de Bere Bună, mai precis, o microberărie care, acum, vinde berea Zăganu, marca 100 % românească pe care o produc, în peste 120 de locuri.   „Ne-am identificat cu zăganul, o pasăre vânată până la dispariție, atât datorită proximității de vârful [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN