Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”. 


 


Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și științifice, oferite de reprezentanții companiilor care vor susține prezentări sub următoarele titluri orientative:


-Reperele liderilor: Inovație, expansiune, diversificare(Prezentarea unei afaceri de succes)


-Noi tehnologii=Eficiență+Profit (Prezentare de tehnologii de procesare a laptelui, materii prime, sustenabilitate etc.)


-Ambalajul ecologic, condiția unui produs de succes(Inovații în tehnologia ambalajelor, tehnologii de mediu etc.)


-Tehnologii de frig pentru depozitarea lactatelor (Prezentare de produse și servicii din domeniul depozitării, a frigului industrial și a transportului)


-Teste de determinare a siguranței produselor lactate(Prezentare de echipamente de laborator, teste, servicii de siguranță alimentară etc.)


Pentru informații suplimentare despre organizarea evenimentului, precum și pentru înscrieri, vă recomandăm să accesați constant site-ul meat-milk.ro sau să telefonați la 021/223.25.21.


Totodată, invităm companiile care doresc să își prezinte ultimele oferte de produse și servicii destinate sectorului de procesare a laptelui să își rezerve din timp spațiile de prezentare, precum și rezervarea spațiilor de expunere din cadrul secțiunii B2B-Expo. (În imagine, un instantaneu din cadrul Workshop-ului Lapte-Procesatori, din cadrul ediției 2014 a conferinței Meat & Milk.)

Alte articole recomandate:

(Agerpres) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM) a semnat un parteneriat cu Piraeus Bank pentru susținerea beneficiarilor măsurii 215 – plăți privind bunăstarea animalelor, în privința accesului la finanțarea capitalului de lucru, a anunțat, luni, într-un comunicat de presă, Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură /APIA/. Potrivit sursei citate, semnarea Convenției tripartite APIA – Piraeus Bank [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Beraria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, se va deschide pe 12 septembrie în Parcul Herăstrău. Berăria H este amplasată în Pavilionul H din Parcul Herestrău. Suprafața interioară a Berariei H este de 4.975 mp desfășurați, la care se adaugă suprafața exterioară de 3200 mp, dedicată terasei și parcarilor.  Investiția în acest proiect depășește 2.5 milioane de euro, scrie Wall-Street.ro. Proiectul Beraria H este dezvoltat de Vlad Dumitru car [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
Producătorii de alimente care nu folosesc multe E-uri au, de ieri, la dispoziție, o metodă prin care pot atenționa consumatorii, că marfa lor nu conține o serie de aditivi controversați. O firmă de certificare atestă, printr-o ștampilă pe ambalaj, că produsele inscripționate nu au nicio substanță dintr-o lista de 70 de conservanți, coloranți artificiali, indulcitori și glutamați.  Evaluarea este strictă: ingredientele sunt verificate sub supervizarea Institutului de Cercetare pentru [...]
Ministerul Agriculturii din Danemarca examineaza o propunere - inaintata de mai multe grupuri de producatori agricoli, comercianti cu amanuntul si consumatori - de a elimina taxa pe valoare adaugata aplicata produselor care provin din productie agricola organica, inclusiv carnii.   O astfel de masura ar fi benefica sectorului agricol organic din tara, in special dupa ce o serie de reportaje au prezentat conditiile precare de la o serie de ferme traditionale din tara, dar ar putea atrage [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN