Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Bonduelle, expertul in legume, calitate si know-how, lanseaza pe piata din Romania o inovatie in categoria amestecurilor de legume congelate: amestecuri de legume, pre-gatite la aburi, pentru supa crema, o noua alternativa sanatoasa si gustoasa la gusturile traditionale.


 


Gama de legume pre-gatite la aburi pentru supa crema, gata in 3 minute, ofera 3 gusturi diferite, disponibile in ambalaje de 750g, pentru 5 portii si promite rapiditate in bucatarie, gust proaspat si idei inedite pentru supele-crema: Sweet Orange Mix (dovleac, dovleac rosu, morcovi, ceapa); 4 Green Mix (dovlecel verde, fasole verde, mazare, broccoli); Happy Trio Mix (praz, morcovi galbeni, napi).


Cele 3 produse sunt lansate in store prin intermediul unei activari la nivel national ce urmareste cresterea vizibilitatii, dar si stimularea consumatorilor de a incerca noile amestecuri pentru supa crema delicioase.


Campania de activare "1, 2, 3 Gata supa-crema" se bazeaza pe un concept generat de ACTIV AD Communication care mizeaza pe elementul-surpriza clepsidra-blender, ce primeste astfel dubla valenta, temporala si culinara, devenind un icon grafic identificator al activarii de brand in sine.


Rezolvarea creativa reprezentata de clepsidra-blender a fost pusa in valoare in toate elementele de comunicare dezvoltate, dar si in activarea si degustarea in-store, in peste 30 de magazine din toata tara.


ACTIV AD Communication este o agentie independenta de publicitate, cu 15 ani de experienta, care a dovedit si dovedeste ca se simte bine pe aproape orice fel de proiect CREATIV. Agentia a bifat astfel nenumarate proiecte pe activari de brand, adaptari creative ale campaniilor ATL pentru retail, campanii de sales promo integrate in store /out store, dar si pe TV, radio, online.


Bonduelle a primit de curand, pentru a 4-a oara consecutiv statutul de Superbrand, pentru ambele categorii la care a fost nominalizat, legume congelate si legume in conserve, in cadrul celei de-a saptea editii Superbrands Romania, informează Iqads.

Alte articole recomandate:

(Autor: Ioan Serbanescu)  Produsele de caramelaj intră în categoria produselor zaharoase, care include un larg sortiment de alimente, caracterizate printr-un conținut ridicat de zahăr solubil (glucoză, zaharoză), aspect atrăgător, gust dulce, arome plăcute și valoare energetică ridicată (circa 400 kcal/100 g). Sunt totodată produse care conțin vitamine (vitamina A, tocoferol, acid ascorbic, rivoflavină) și minerale (sodiu, potasiu, calciu).   Tehnologia și controlu [...]
Grupul leton Food Union, acționarul majoritar al producătorului local de înghețată Alpin57 Lux, a primit o investiție totală de 214 milioane de euro de la fondul de investiții  PAG, unul dintre cele mai importante fonduri din Asia cu active administrate de peste 16 mld. USD și de la Meridian Capital, un investitor existent în grup, în vederea extinderii la nivel internațional. Investiția fondului PAG este de 161,6 milioane de euro, în timp ce Meridian Capital [...]
Care sunt tendințele în inovarea produselor din carne și a celor din fructe de mare? Desigur, ele sunt determinate de cerințele consumatorilor, de obiceiurile lor de consum, de modificările acestor obiceiuri, de preocuparea lor pentru sănătate, comoditate și, mai nou, sustenabilitate. Dar, care sunt provocările pe care industria trebuie să le depășească? La această întrebare au încercat să răspundă cercetătorii companiei Kerry, care, prin divizia d [...]
Brandul de inghetata Napoca, apartinand gigantului Unilever din anul 2009, nu va mai fi produs incepand de anul viitor in fabrica FrieslandCampina din Baciu, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii ambelor companii, informeaza Wall Street. Unilever este prezent pe piata inghetatei prin divizia Algida in portfoliul careia se afla branduri precum Cornetto, Viennetta, Magnum, Carte D’Or, Big Milk sau Napoca, inghetata care a fost realizata pe plan local in [...]
ALPMA anunță livrarea unei Linii de producere a branzei telemea, notează DairyIndustries. Linia dispune de vane deschise, cu o capacitate de 400 de litri. Capacitatea maximă de procesare este de 25.000 de litri.Echipamentul are următoarele caracteristici tehnice: -vane mobile dechise de 400 l cu harpe de taiere– jgheab de umplere coagul in forme bloc– forme bloc feta/telemea– inaltator forma bloc– rama de umplere coagul in forme bloc– masa de l [...]
Prezentă în calitate de Partener Premium la cea de-a patra ediție a EXPO-Conferinței Internaționale Meat & Milk, GEA Group Aktiengesellschaft va prezenta în cadrul workshop-ului din ziua de 3 iunie, LAPTE-Procesatori, cele mai moderne tehnologii de procesare a laptelui.   Reprezentanții companiei vor detalia informații despreseparatoare Westfalia, valve din gama D-tec și dispozitive de optimizare și control di [...]
Compania Metalquimia a realizat o nouă gamă de echipamente de injectare a cărnii, soluții cuprinse în gama Movistick, după cum informează MeatProcessing. Capătul de agmă este utilajul Movistick 30 PJ, o mașină de injectat saramura cu acțiune constantă, destinată procesării oricărui tip de carne (porc, vită, pui etc). Injectarea poate fi ajustată în plaja de 10, până la 75% / pas, realizându-se o uniformizare deosebită, fără zone moarte. Pierderile sunt eliminate, [...]
Beneficiind de suport financiar asigurat de ICPE București, o echipă de cercetători români, formată din Valer TURCIN, Ion BÂRSAN, Vasilie NIKOLIÆ, Bica ZORLESCU, au pus la punct o tehnologie de pasteurizare a laptelui cu ajutorul microundelor, tehnologia fiind disponibilă procesatorilor care doresc să își modernizeze fabricile. În prezentarea noii metode pasteurizare, autorii proiectului afirmă: ”Știind că pasteurizarea prin metoda clasică prezintă o [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN