Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Grupul Carrefour Romania anunta intrarea in reteaua Express a unui nou magazin de proximitate operat in regim de franciza, in Bucuresti: Express La Parter. In acest moment, reteaua numara 59 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 10 unitati in orasul Brasov si 49 in Bucuresti si Ilfov.




Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere. Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania.


 


„Scopul Carrefour este acela de a mentine specificitatea fiecarui comert de proximitate, respectand rezultatul anilor de experienta a partenerilor sai si adaugand elementele Express distinctive pentru a intari si dezvolta ceea ce exista deja. Nu cream mp noi de comert de proximitate modern care sa asfixieze comertul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja”, spun reprezentantii retailerului francez. (mai multe pe www.magazinulprogresiv.ro)

Alte articole recomandate:

Peste 40% din vânzările Alpin 57 Lux, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața înghețatei, se înregistrează în sudul României (Muntenia, inclusiv București), în timp ce Transilvania – piața natală a companiei – reprezintă 43% din rulajele producătorului. Bucureștiul, cu circa două milioane de locuitori și cea mai importantă „piață“ de desfacere pentru toți producătorii indiferent de profil, reprezintă 20% din afacerile totale [...]
Reteaua Jam din judetul Arges a deschis, la inceputul lunii iulie, un magazin in Pitesti, al doilea din acest oras, in urma unei investitii de 350.000 de euro. Magazinul, situat intr-un spatiu comercial aflat in proprietatea companiei, are o suprafata de vanzare de 315 mp si un spatiu de depozitare de 240 mp. “In prima zi am avut un numar de 1.885 de bonuri fiscale, ceea ce arata interesul clientilor fata de brandul local Jam”, a declarat, revistei Progresiv, Liviu Ionica, [...]
Diferenta de pret dintre brandurile tip A si produsele private label s-a redus in toate tarile, exceptie facand Germania, este una dintre concluziile raportului anual privind piata marcilor proprii din Europa si SUA realizat de compania britanica de cercetare IRI. Reducerea promotiilor, in special la gamele proprii premium, atat numeric cat si ca discount acordat, este principalul factor care a dus la majorarea preturilor produselor private label, in timp ce brandurile nationale au fos [...]
Noul șef al Auchan România, Frédéric Bellon, estimează pentru acest an creșterea cifrei de afaceri, în condițiile în care în primele luni valoarea vânzărilor este ușor în urcare față de perioada similară a anului trecut, pe fondul politicii de prețuri cu 25% mai mici care a fost implementată și în fostele magazine real.  "Am câștigat clienți, am vândut mai multe produse, iar valoare [...]
Cifra de afaceri a celor mai mari cinci jucători din comerțul modern a crescut în primul semestru, avansul variind între 2% și 18% în funcție de formatul businessului, de ritmul expansiunii și de tipul consumatorului. Cel mai puternic avans a fost postat de grupul german Kaufland, liderul comerțului local, care și-a majorat businessul cu aproape 18% în primele șase luni din 2016 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.  La polul opus, Metro Cash & [...]
Carrefour România a introdus din această lună și plata în numerar, ramburs, la livrarea produselor comandate pe magazinul online, deși în urmă cu aproximativ un an, la lansarea platformei, arăta că plata se va efectua exclusiv online cu cardul. Potrivit companiei, care citează un studiu realizat de Mednet, peste 60% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani declară că cel mai des utilizat serviciu de plată este cel cash (prin ramburs). "Prin noul [...]
Marcile private ale ale retelelor de magazine Kaufland (K-Classic) si Lidl (Pilos) detineau o cota cumulata de 12% din volumul total al vanzarilor de lapte de consum ambalat la nivelul anului 2013, a afirmat Diana Scaunasu – Client Service Manager Consumer Panel Services la GfK Romania, in cadrul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 14-a. Potrivit datelor prezentate de Diana Scaunasu, obtinute prin intermediul studiului GfK Consumer Panel care monitorizeaza consumul bunurilor de larg [...]
    Cei mai importanți retaileri francezi, inclusiv Carrefour, Aldi și Lidl au semnat un contract voluntar pentru a înlocui legea risipei de alimente - dar un grup industrial britanic a numit-o distragere a atenției de la adevărata problemă, spunând că nu sunt necesare măsuri similare în Marea Britanie, informează Food Navigator. Măsurile au inclus un angajament de a dona alimente nevândute, comestibile în scop caritabil pentru consumul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN