Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

SCHIESSL FRIGOTEHNIC Romania va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care, în zilele de 12 și 13 mai 2016, va reuni la Hotel Alpin din Poiana Brașov, elita industriilor autohtone de carne și lapte, precum și companii din străinătate și numeroși oaspeți din mediul internațional de afaceri. Detalii despre organizarea manifestării și înscrieri, pe site-ul meat-milk.ro sau la telefon 021.223.25.21.


 


SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA a luat ființă în anul 1998 prin asocierea firmelor SOÓS ÉS TÁRSA R.t. din Ungaria (Budapesta) și TRANSNORDIC SERVICE  din România  (Cluj – Napoca) sub denumirea : ROSOÓS FRIGOTEHNIC S.R.L.


Începând cu 2003 în asociație a intrat și ROBERT SCHIESSL GmbH din Germania, iar din iunie 2013 asociația acționarilor este formată doar din ROBERT SCHIESSL GmbH și TRANSNORDIC SERVICE, de unde vine și schimbarea denumirii societății. În acest fel, SCHIESSL FRIGOTEHNIC ROMANIA S.R.L. se alatură firmelor din grupul SCHIESSL  care activează ca engross-ist de utilaje și componente frigorifice în Germania, Austria, Croația, Ungaria, Cehia, Polonia, Ucraina, Belarus, Bulgaria, Slovacia, Elveția și Norvegia.


 


Obiectivele noastre:


 


Mentinerea si diversificarea unor relatii de afaceri de lunga durata cu clientii si furnizorii nostri;


Imbunatatirea continua a produselor noastre pentru a raspunde cerintelor pietei.


Testarea si cercetarea produselor noastre pentru a raspunde normelor de protectie a mediului ;


Eforturi sustinute pentru cresterea fiabilitatii si realizarea raportului optim pret-calitate ;


Asigurarea suportului tehnic si cursuri de specialitate pentru angajati si clienti ;


Orientarea spre client:


Monitorizam atent fluctuatiile pietei si ne pliem la cerintele ei pentru a raspunde optim cerintelor clientilor nostri. Scopul nostru este sa devenim un partener sigur si de incredere pentru fiecare dintre clientii nostri.


Solutii tehnice si sfaturi:


avem satisfactia de a va putea acorda sfaturi competente din domeniul frigotehnic si al aerului conditionat. Specialistii nostri calificati si experimentati va vor ghida pretutindeni in  “jungla produselor”.


Asistenta in proiectare:


specialistii nostri va stau la dispozitie pentru a va oferi solutii fiabile pentru concretizarea proiectului dumneavoastra;


Gama internationala de produse:


Bazandu-ne pe stocul nostru si al partenerilor din grup va punem la dispozitie peste 30.000 de repere de la peste 100 de producatori si furnizori . Veti beneficia de o livrare rapida peste tot in tara si in Europa.

Alte articole recomandate:

Globalizarea și extinderea UE către est au pus logistica europeană în fața unor noi provocări. Cu atât mai mult, ca parte a economiei Uniunii Europene, activitatea de logistică alimentară din România trebuie să se conecteze și mai mult la rețeaua Pieței Comune, de aici, dar și din oportunitățile de care dispune, rezultând dezvoltarea așteptată de toți actorii din lanțul afacerilor: [...]
"Dezvoltarea tehnologiilor avansate de congelare au permis conservarea eficientă a valorii nutritive a fructelor și legumelor pentru perioade mai lungi, au redus pierderile materiale și au avut ca rezultat mărirea termenul de valabilitate a produsului. Toți acești factori au impulsionat popularitatea fructelor și legumelor congelate în rândul consumatorilor. Având în vedere, mediul dinamic și competitiv din piață, inovarea de produ [...]
Nestlé Japoniei va “angaja” 1.000 de roboți humanoizi în poziții de agenți de vânzare pentru gama sa de aparate de făcut cafea Nescafé Dolce Gusto și Nescafé Gold Blend Barista. Aceștia vor activa în cadrul mai multor magazine specializate în vânzarea de electronice de pe teritoriul Japoniei. Totodata, compania a anuntat si utilizarea acestora in activitatea de depozitare, alaturi de liniile rob [...]
In cadrul celei de-a 11-a editii a Summitului 3PL care s-a tinut pe 13 noiembrie in Amsterdam, FM Logistic a fost desemnata “Cel mai bun furnizor 3PL pentru retaileri” de catre companiile din acest sector de activitate. Obiectivul acestui eveniment organizat anual de catre Eyefortransport este promovarea furnizorilor logistici pentru excelenta operationala si valoarea adaugata a serviciilor oferite. FM Logistic a fost premiata la sectiunea ‘Retail Supply Chain’ pe baza [...]
RBC anunță furnizarea de computere tactile pentru management al activitatii de retail si al celei logistice. Dupa cum se stie, angajatii din ziua de azi isi doresc echipamente care sa arate bine si sa fie performante precum smartphone-ul pe care il folosesc in fiecare zi.   Prin urmare, aveti nevoie de un device care sa reziste ani de zile, sa fie construit pentru intrebuintare zilnica si sa aiba toate atributele de care au nevoie angajatii dumneavoastra pentru a creste [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
România se află printre țările unde există un potențial ridicat de creștere pe componenta logisticii alimentare, în condițiile în care există în continuare o mare parte din piață încă neintegrată în lanțul de aprovizionare industrială, potrivit profesorului Klaus. Astfel, pe măsură ce importanța autoconsumului și a alimentelor comercializate prin intermediul vânzărilor directe se va diminua, va crește și rolul serviciilor logistice în [...]
Gabriel și Florin Pleșca, doi frați din Oradea de 40 de ani, respectiv 42 de ani, au dezvoltat fabrica de gheață alimentară Icelandia în hiper­marketuri și în segmentul HoReCa, dar gheata se preteaza si utilizarii in depozitelor de alimente. Ideea afacerii a venit în urmă cu 13 ani când Gabriel Pleșca și so­ția lui au observat că pe barul dintr-o pizzerie frapiera era în per­manență goală, noteaza Ziarul financiar. „La câteva luni [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN