Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creștere cu 11% față de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.


 


„Unul din principalii factori care au contribuit la rezultatele bune ale Coca-Cola HBC România se reflectă în modul în care am menținut echilibrul între activi­tățile și campaniile promoționale în magazinele tradiționale, cât și în marile rețele comerciale“, au explicat pentru ZF reprezentanții Coca-Cola HBC România.


Aceș­tia au mai spus că și lansarea unor noi ambalaje a avut impact în creșterea vânzărilor. Cu acest rezultat, compania ar putea atinge o cifră de afaceri de 2 miliarde de lei, nivel pe care l-a avut ultima dată în anul 2008.

Alte articole recomandate:

eMAG și Mega Image, doi jucători cheie în comerțul modern românesc, intră într-un parteneriat strategic și lansează „Supermarket la tine acasă”. Acesta poate fi accesat începând de astăzi, în versiunea beta, la adresa www.emag.ro/supermarket sau direct din pagina de start a web site-ului eMAG, secțiunea Supermarket.Oferta de produse din momentul lansării cuprinde peste 7.500 de articole distincte și acoperă 170 [...]
Retailerul german Kaufland isi continua planurile de expansiune si inaugureaza joi, 11 septembrie, cel de-al 96-lea hypermarket din retea in municipiul Vatra Dornei, judetul Suceava, informează Magazin Progresiv. Kaufland Vatra Dornei este situat pe strada 22 Decembrie, numarul 24, pe locul unei foste fabrici de prelucrare a lemnului. Retailerul a cumparat terenul de 1,3 ha de la producatorul de cherestea Regnafor, valoarea tranzactiei fiind de 3,1 milioane lei (690.000 euro). De la inceputul [...]
(Mediafax) Producătorii elvețieni de brânzeturi vor să combată falsificarea produselor lor, între care renumita brânză Emmental, cu ajutorul amprentei genetice, înființând în acest scop un depozit unde, la o temperatură de minus 80 de grade Celsius, sunt păstrate 10.000 de mostre de bacterii din lapte. Industria elvețiană a brânzeturilor, care a realizat anul trecut exporturi de 604 milioane de franci elvețieni (659 milioane dolari), a recurs la metoda [...]
Legea care obligă supermarketurile să vândă 51% produse românești este de natură să submineze activitatea acestora, consideră George Bădescu, directorul executiv al Asociației Marilor Rețele Comerciale - AMRCR. Efectul va fi excluderea pro­ducă­torilor care nu se vor putea încadra în rigorile legi și care astfel vor comercializa produse fără să țină cont de criteriul celui mai mic preț sau al calității și varietății, concen­trân­du- [...]
(Agerpres) Produsele ecologice și trediționale românești pot concura cu ușurință pe piețele internaționale. fiind o mândrie a țării noastre, consideră vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în cadrul evenimentului dedicat Zilei Europei. “Produsele ecologice și cele tradiționale reprezintă cu adevărat România și pot face oricând cinste pe toate piețele, fie pe cea europeană fie în țări terțe. Le mulțumesc [...]
(Comunicat) Danone România, liderul pieței de iaurturi, a relansat ieri site-ul www.danone.ro ca un centru al ecosistemului său digital, aducând vizitatorilor noi funcționalități și informații pe o platformă interactivă și cu un nou design. Site-ul este construit în jurul subiectelor de interes pentru consumatori, permite o navigare ușoară și conectează toate celelalte platforme online ale Danone România, fie [...]
Piața dulciurilor de ciocolată din România este într-o creștere continuă, în ciuda recesiunii și a creșterii prețului la cacao, pe plan mondial. Explicația este simplă: românii cu venituri ridicate își mențin în continuare obiceiurile de consum, fără a face rabat de la calitate.   În acest context, unul dintre cei mai mari importatori de ciocolată Premium din România, INTER CONECTER Timișoara, a reușit să-și facă un important [...]
În perioada 1.I – 31.VIIi.2014 comparativ cu perioada 1.I – 31.VIII.2013,  cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploatațiile agricole și centrele de  colectare de către unitățile procesatoare a crescut cu 15,2%.   August 2014 comparativ cu iulie 2014   În luna august 2014 comparativ cu luna precedentă, cantitatea de lapte de vacă colectată de unitățile procesatoare a scăzut cu 7475 tone (-7,7%). Dintre principalele produse lactate cea mai [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN