Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat anul trecut vânzări de circa 154 milioane de litri, în creștere cu 11% față de anul precedent, revenind astfel pe plus după doi ani consecutivi de scădere.


 


„Unul din principalii factori care au contribuit la rezultatele bune ale Coca-Cola HBC România se reflectă în modul în care am menținut echilibrul între activi­tățile și campaniile promoționale în magazinele tradiționale, cât și în marile rețele comerciale“, au explicat pentru ZF reprezentanții Coca-Cola HBC România.


Aceș­tia au mai spus că și lansarea unor noi ambalaje a avut impact în creșterea vânzărilor. Cu acest rezultat, compania ar putea atinge o cifră de afaceri de 2 miliarde de lei, nivel pe care l-a avut ultima dată în anul 2008.

Alte articole recomandate:

Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna aprilie a acestui an 723 de aparitii in online, in scadere cu 36% fata de luna martie, si un viewership de peste 600 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 7% in presa online, cu 40% pe bloguri & forumuri si cu 45% pe retelele sociale, notează Iqads. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu și Ana si Cornel: 1.098 like-uri, 1.095 share-uri, [...]
Într-o declarație făcută pentru Wall Street, Ilias Pliatsikas, managerul Olympus România a declarat că: ”Anul trecut preferintele consumatorilor romani s-au indreptat catre segmentul iaurturilor dietetice si, in special, catre segmentul iaurtului grecesc pe care, de altfel, am inregistrat cresteri semnificative. De asemenea, segmentul BIO, respectiv al produselor lactate bio produse local este in crestere. Ne bucuram sa vedem ca din ce in ce mai multi roman [...]
Un comunicat emis de Ministerul Finantelor informeaza ca angajatorii vor putea opta pentru acordarea tichetelor de masă în format electronic, oferite sub forma unui portofel electronic alimentat de emitenți, fiind o alternativă modernă la cele pe suport de hârtie, potrivit unui proiect de Hotărâre de Guvern. Companiile vor stabili împreună cu reprezentanții sindicatelor sau ai salariaților, prin contractele colective de muncă, clauze privind acordare [...]
Antreprenorii Alexandru și Ștefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicație mobilă – Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor să comande de la peste 50 de restau­rante din București me­niuri personalizate în funcție de necesarul de calorii și nu­trienți, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, înălțime, vârstă, sex și activitatea fizică desfă­șu­ra­tă. Investiția inițială pentru dez­vol­tarea și [...]
(Mediafax) România a înregistrat în luna iulie a treia creștere din UE a comerțului retail față de aceeași perioadă a anului trecut, după Luxemburg și Estonia, potrivit datelor prezentate miercuri de Eurostat, institutul de statistică al Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comerțul cu amănuntul a crescut cu 1% față de aceeași perioadă a anului trecut, dar a scăzut cu 0,4% raportat la luna iunie a acestui an. În zona euro, vânzările cu amănuntul au [...]
În Bruxelles, magazinele de ciocolată sunt la fel de comune precum minimarketurile de cartier de la noi. Cu vitrine mari, unde produsele tronează mai ceva ca aurul și diamantele în rafturile unui bijutier, business-ul cu ciocolată în capitala belgiană este o provocare din punct de vedere al vizibilității și al diferențierii. Și totuși, printre multitudinea de opțiuni, Zaabär se distinge prin simplitate și prin faptul că [...]
(Comunicat) APCPR apreciază acțiunile de control organizate de ANPC privind verificarea extinsă a unor importante cantități de carne, organe și subproduse din carne, provenite din comerț intracomunitar și destinate vânzării către populație. Aspectele sesizate de mult timp de fermieri și procesatori privind ignorarea normelor sanitare veterinare și de siguranța alimentelor, importul fraudulos și evazionist practicat de mai multe firme pe teritoriul României, au [...]
Înghețata Cremosso, fabricată de producătorul internațional Ledo în Croația în colaborare cu Danone România (companie care deține brandul), a ajuns în șase rețele de magazine printre care și Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului. „Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în București. Pentru înghețată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie și am ales producătorul [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN