Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.


 


Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:


 


Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viață dinamic și sănătos, de aceea căutam, în permanență, tehnologii și metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovației puse în slujba consumatorilor.


Gustul si prospețimea – acestea două sunt priorități absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, același de fiecare dată, garanție a respectării unei rețete, a unei compoziții anume, aceea care a câstigat încrederea clienților.


Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români și străini produse și preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naționale și internaționale.
O masă pe cinste:


Pentru Compania Diana cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentație sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că și până acum: calitative, gustoase, sănătoase și nutritive. Țelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât și a serviciilor pe care le oferim.


Compania dezvoltă o cultură organizațională dedicată calității produselor și serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităților în care activează și la relațiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.


 


Valorile DIANA:


 


Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate și perseverență. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajații și clienții Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.


Viziunea și filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeași pasiune, dedicare și perseverență de către soția și fiicele sale.


Experiență – asigurarea calității produselor și dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experiența acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.


Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea și pasiunea față de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.


Inovație – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătățirea vieții consumatorilor, ce promovează și implementează soluții inovatoare și creative, prin investiție în oameni, în cercetare și dezvoltare.


 


Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

Alte articole recomandate:

Potrivit datelor publicate de CBS Interactive Business, in Statele Unite, a fost finalizata o tema de cercetare finantata de procesatori americani de lapte si sponsorizata de Dairy Management Inc (DMI). Obiectivul urmarit de cercetatori a fost acela de a gasi noi modalitati de fabricare a branzei si de a spori calitatile acesteia. Cercetarile s-au concentrat pe dezvoltarea unor noi topicuri de branza topita, de determinare a valorii proprietatilor organoleptice, de crestere sau diminuare a [...]
Prezentă de peste 10 ani pe piața echipamentelor de fabricare a berii, compania PSS din Slovacia propune la această ediție a târgului Indagra Food, o gamă completă de tehnologii, în marea lor majoritate, noutăți în domeniu. Domnul Milan Pindak, consultat al companiei, a declarat pentru infoALIMENT Magazin: ”La această ediție putem oferi potențialilor clienți ai companiei PSS din Slovacia, toată gama de utilaje de fabricare a berii care, [...]
Nestle a deschis cea mai eficientă fabrică de lactate din punct de vedere al consumului de apă, în Mexic și declară că au un plan pentru reducerea consumului de apă în alte unități de procesare, informează Dairy Reporter. Activitățile din fabrica de lactate Nestle, Cero Aqua (”apă zero”) se desfășoară sub conceptul de a nu extrage niciun pic de apă din pânza freatică și folosind apa din lapte în timpul procesului de producer [...]
Compania Dexwor și-a îmbogățit gama de produse prin realizarea de noi modele de tuneluri de spălare necesare procesului tehnologic de fabricare a produselor din carne. Noile propuneri cuprind: tunel de spălare compact cu o sectiune de spalare,  tunel de spălare compact cu o sectiune spalare si o sectiune de clătire, tunel de spălare compact cu o sectiune pre-spalare, o sectiune de spalare si 2 de clătire section : aveti posibilitatea de a folosi apa de la clătire pentru [...]
Compania Novita Impex din Satu Mare, care produce paste făinoase, deținută de antreprenoarea Margareta Ardelean, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 4,8 milioane lei, în creștere cu 60% față de anul pre­cedent, vânzări totale re­zul­­tate din pro­duc­ț­ia și comer­cializarea a 700 de tone de pa­s­te.  „Brandul nou cu denumire maghiară - Szatmari -  ne-a propulsat vânzările în 2016 față de [...]
O afacere profitabilă și de viitor poate fi începută și cu bani puțini, au demonstrat tinerii Mihai Zaharia și Alexandra Răpăilă. Cei doi antreprenori și-au dorit să fie proprii lor șefi, dar și să facă un lucru de care să fie amândoi mândri. Așa s-a născut Bunicel.ro, un brand de dulcețuri preparate după rețetele de odinioară: cu fructe proaspete, în ceaun, la foc de lemne, informeaza Agrointel. Făbricuța [...]
Conform analizei Rabobank,  faptul că ne aflăm în cel de-al treilea an consecutiv de deficit al producției de cacao, va duce la prețuri exorbitante în 2014. Rabobank a prognozat un deficit mai mare cu 100.000 de MT la cacao, pentru anul agricol curent și a prezis un deficit mai mare pentru 2014/2015, însoțit de o creștere a prețului cu 12% mai mult decât cel actual. Condițiile meteo nefavorabile din Coasta de Fildeș -cel mai [...]
In ziua de 12 iunie, în cadrul Workshop-ului Carne, domnul Andrei Pinte, Account Manager Transart, a susținut comunicarea cu titlul ” “Controlul costurilor, de la preluarea comenzilor la livrarea produselor, cu ajutorul unui sistem informatic adecvat”, precum si sistemele informatice elaborate de companie si menite sa eficientizeze activitatea, prin realizarea de economii substantiale. Totodata, domnul Pinte a facut si o prezentare generala a companiei [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN