Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.


 


Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:


 


Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viață dinamic și sănătos, de aceea căutam, în permanență, tehnologii și metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovației puse în slujba consumatorilor.


Gustul si prospețimea – acestea două sunt priorități absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, același de fiecare dată, garanție a respectării unei rețete, a unei compoziții anume, aceea care a câstigat încrederea clienților.


Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români și străini produse și preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naționale și internaționale.
O masă pe cinste:


Pentru Compania Diana cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentație sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că și până acum: calitative, gustoase, sănătoase și nutritive. Țelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât și a serviciilor pe care le oferim.


Compania dezvoltă o cultură organizațională dedicată calității produselor și serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităților în care activează și la relațiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.


 


Valorile DIANA:


 


Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate și perseverență. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajații și clienții Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.


Viziunea și filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeași pasiune, dedicare și perseverență de către soția și fiicele sale.


Experiență – asigurarea calității produselor și dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experiența acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.


Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea și pasiunea față de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.


Inovație – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătățirea vieții consumatorilor, ce promovează și implementează soluții inovatoare și creative, prin investiție în oameni, în cercetare și dezvoltare.


 


Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

Alte articole recomandate:

După cum am anunțat într-o știre anterioară, Mirdatod va participa la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016 care va avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.  În acest an, firma mureșeană va avea o prezență deosebit de ”consistentă”, în cadrul manifestărilor prilejuite de eveniment. Astfel, cei prezenți la Meat & Milk vor putea degusta [...]
Președintele federației Romalimenta, domnul Sorin Minea, va participa la cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 12-13 mai, 2016, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”. Absolvent al UASMV si Doctor in Medic [...]
Ca de fiecare dată, standul companiei Valdo Invest a găzduit numeroase întâlniri de afaceri, în urma cărora vor rezulta, cu siguranță, noi contracte comerciale. Special pentru infoALIMENT Magazin, domnul Liviu Năstase, Director General al firmei, a declarat că, din păcate, segmentul afacerilor care vizează furnizarea de tehnologii de procesare a laptelui a stangat, din cauza dificultăților prin care trece această industrie. Însă, a adăugat acesta, [...]
Italian Food Technology: 20 ani de experienta si peste 2.000 clienti multumiti pe tot globul (Europa, Africa de Sud, Japonia, SUA, Brazilia, etc,  chiar si Nepal)   " Proiectul nostru a început în 1995. Odată cu apariția normelor CE care nu recomanda utilizarea lemnului pentru mesele de maturare a brânzei, am început să explorez soluții inovatoare ", a declarat Fausto Speziali, directorul general al IFT srl ( Italian Food Technology). "Din [...]
(Comunicat) Ministrul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Petre Daea, s-a întâlnit cu Ambasadorul Statului Qatar, Abdulla Nasser A. Alhemaidi și cu o delegație de oameni de afaceri din această țară, interesați să dezvolte relațiile de colaborare româno-qatareze în sfera domeniului agriculturii și dezvoltării rurale. În acest sens, oaspeții din Qatar și-au manifestat dorința de a deschide o societate comercială [...]
Cea mai mare companie producătoare de lactate, din România, Albalact, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 iunie la Hotel Alpin, din Poiana Brașov.   Albalact produce lapte si lactate proaspete intr-una dintre cele mai moderne fabrici din Europa Centrala si de Est – fabrica de la Oiejdea din judetul Alba. Compani [...]
(Agerpres) Transavia anunță că anul acesta va aloca 8 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje performante. În același timp, compania va închide creditele bancare astfel încât, până la finalul anului, să își desfășoare activitatea din surse proprii. În 2013, Transavia a înregistrat o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro și un profit brut de 12,5 milioane de euro, fiind un an extrem de profitabil  pentru companie, [...]
(Comunicat) Halewood Wines & Spirits este producătorul de vinuri pentru care anul 2017 a reprezentat câștigarea a nu mai puțin de 35 de medalii la cele mai prestigioase concursuri internaționale și primul producător din România premiat cu Marea Medalie de Aur pentru Prahova Valley Special Reserve Pinot Noir 1999 la Concours Mondial de Bruxelles în anul 2002.   Este al doilea cel mai mare exportator de vinuri cu jumătate [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN