Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.


 


Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:


 


Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viață dinamic și sănătos, de aceea căutam, în permanență, tehnologii și metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovației puse în slujba consumatorilor.


Gustul si prospețimea – acestea două sunt priorități absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, același de fiecare dată, garanție a respectării unei rețete, a unei compoziții anume, aceea care a câstigat încrederea clienților.


Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români și străini produse și preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naționale și internaționale.
O masă pe cinste:


Pentru Compania Diana cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentație sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că și până acum: calitative, gustoase, sănătoase și nutritive. Țelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât și a serviciilor pe care le oferim.


Compania dezvoltă o cultură organizațională dedicată calității produselor și serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităților în care activează și la relațiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.


 


Valorile DIANA:


 


Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate și perseverență. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajații și clienții Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.


Viziunea și filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeași pasiune, dedicare și perseverență de către soția și fiicele sale.


Experiență – asigurarea calității produselor și dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experiența acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.


Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea și pasiunea față de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.


Inovație – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătățirea vieții consumatorilor, ce promovează și implementează soluții inovatoare și creative, prin investiție în oameni, în cercetare și dezvoltare.


 


Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

Alte articole recomandate:

Mașină de tocat cu o capacitate de prelucrare de 140 de kg pe oră, Vollrath 40743 este recomandat procesatorilor de dimensiune medie, carmangeriilor, măcelăriilor, magazinelor medii sau restaurantelor cu bucătării mari, anunta Bizrate. Deosebit de versatilă, mașina poate fi utilizată atât la obținerea cărnii tocate, cât și a fabricării cârnaților. Fiind prevăzută cu cuțite și site de foarte bună calitate, mașina poate fi folosită și la mărunțirea fructelor de mare sau [...]
Interesul consumatorilor pentru produse naturale și sănătoase a crescut determinând creșterea consumului de sucuri de fructe și legume. La aceasta contribuie în mare măsură realizările din domeniul filtrării prin membrane, microfiltrarea și ultrafiltrarea, menite să înlocuiască filtrarea cu materiale filtrante care este costisitoare, nesănătoasă și poluantă. Pentru întârzierea colmatării membranei de ultrafiltrare, la obținerea sucurilor fără pulpă este benefică [...]
Asociațiile de producători viticoli care au în proprietate și care exploatează minimum 100 de hectare de viță de vie nobilă ar putea primi de la statul român până la 80% din valoarea de investiție pentru înființarea și dezvoltarea combinatelor de vinificație. O propunere legislativă în acest sens a fost aprobată de Camera Deputaților din Comisia de agricultură cu o majoritate de 20 de voturi, iar inițiativa legislativă va ajunge în curând î [...]
Pentru prima oară, companiile de procesare a laptelui pot utiliza tehnologia de decontaminare a ambalajelor PET destinate laptelui UHT. Tehnologia dezvoltată de Sidel reduce greutatea sticlelor cu 20% și, mai mult decât atât, reduce drastic eliberarea de compuși chimici prezenți în materialul în sine, din care este confecționată sticla.   Tema de cercetare a fost lansată în cadrul Sidel încă din 2009, unele variante fiind oferite [...]
(Autor: Ioan Serbanescu)  Produsele de caramelaj intră în categoria produselor zaharoase, care include un larg sortiment de alimente, caracterizate printr-un conținut ridicat de zahăr solubil (glucoză, zaharoză), aspect atrăgător, gust dulce, arome plăcute și valoare energetică ridicată (circa 400 kcal/100 g). Sunt totodată produse care conțin vitamine (vitamina A, tocoferol, acid ascorbic, rivoflavină) și minerale (sodiu, potasiu, calciu).   Tehnologia și controlu [...]
Ioan Șerbănescu:   Consumarea fructelor și a sucului celular proaspăt oferit de acestea, atât în alimentație, cât și în scopuri terapeutice, este forma ideală care păstrează toate calitățile naturale, ale produșilor sau ale substanțelor active eliberate de celula vegetală. Cum, însă, acest lucru nu este posibil, în zona temperată, de-a lungul întregului an, iar gama sortimentelor de fructe variază de la sezon la sezon, se pot realiza unele [...]
Grupul turc Acelik, proprietarul Arctic, vrea să transforme România în hub european de producție și export, astfel că are planuri să construiască și o a treia fabrică pe piața locală, spun sursele din piață. Turcii au deja o fabrică de frigidere și congelatoare la Găești și au anunțat o unitate de producție de mașini de spălat vase și rufe la Ulmi, în același județ, Dâmbovița. Cea de-a treia unitate de producție, ce ar urma să fie am­plasată tot la Ulmi, v [...]
(Agerpres) Transavia anunță că anul acesta va aloca 8 milioane de euro pentru achiziționarea de utilaje performante. În același timp, compania va închide creditele bancare astfel încât, până la finalul anului, să își desfășoare activitatea din surse proprii. În 2013, Transavia a înregistrat o cifră de afaceri de 135 de milioane de euro și un profit brut de 12,5 milioane de euro, fiind un an extrem de profitabil  pentru companie, [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN