Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.


 


Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:


 


Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viață dinamic și sănătos, de aceea căutam, în permanență, tehnologii și metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovației puse în slujba consumatorilor.


Gustul si prospețimea – acestea două sunt priorități absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, același de fiecare dată, garanție a respectării unei rețete, a unei compoziții anume, aceea care a câstigat încrederea clienților.


Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români și străini produse și preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naționale și internaționale.
O masă pe cinste:


Pentru Compania Diana cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentație sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că și până acum: calitative, gustoase, sănătoase și nutritive. Țelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât și a serviciilor pe care le oferim.


Compania dezvoltă o cultură organizațională dedicată calității produselor și serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităților în care activează și la relațiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.


 


Valorile DIANA:


 


Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate și perseverență. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajații și clienții Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.


Viziunea și filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeași pasiune, dedicare și perseverență de către soția și fiicele sale.


Experiență – asigurarea calității produselor și dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experiența acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.


Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea și pasiunea față de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.


Inovație – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătățirea vieții consumatorilor, ce promovează și implementează soluții inovatoare și creative, prin investiție în oameni, în cercetare și dezvoltare.


 


Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

Alte articole recomandate:

In ziua de 12 iunie, în cadrul Workshop-ului Carne, domnul Andrei Pinte, Account Manager Transart, a susținut comunicarea cu titlul ” “Controlul costurilor, de la preluarea comenzilor la livrarea produselor, cu ajutorul unui sistem informatic adecvat”, precum si sistemele informatice elaborate de companie si menite sa eficientizeze activitatea, prin realizarea de economii substantiale. Totodata, domnul Pinte a facut si o prezentare generala a companiei [...]
Pentru prima oară, companiile de procesare a laptelui pot utiliza tehnologia de decontaminare a ambalajelor PET destinate laptelui UHT. Tehnologia dezvoltată de Sidel reduce greutatea sticlelor cu 20% și, mai mult decât atât, reduce drastic eliberarea de compuși chimici prezenți în materialul în sine, din care este confecționată sticla.   Tema de cercetare a fost lansată în cadrul Sidel încă din 2009, unele variante fiind oferite [...]
  Alegerea optimă a echipamentelor utilizate la procesarea cărnii este determinantă pentru eficientizarea fluxului tehnologic și a fiecărei afaceri în sine. În această ediție a infoALIMENT Magazin vă propunem câteva soluții de la companiile Bradley Technologies, Omcan și Fleetood.   Bradley Digital 6-Rack Meat Smoker   Fabricat de compania Bradley Technologies, echipamentul de afumare a produselor din carne Bradley Digital 6-Rack Meat [...]
Bucătari cu ochelari de protecție, cu eprubete și costum de azbest, în locul clasicului șorț de bucătărie. Aceasta este o imagine care nu mai șochează atât de mult azi, nici în România, unde s-au deschis câteva restaurante – puține, într-adevăr - cu acest specific. Cât din această fascinantă bucătărie reprezintă o artă, o toană, știință pură sau magie gastronomic, este greu de spus! Moda a început să prindă și în România. Chef [...]
Alexandru Peligrad:   Producția totală de fructe de pădure a României, obținută de pe suprafețe cultivate s-a cifrat în ultimii zece ani la circa 26.000-27.000 tone anual, cu un maximum înregistrat în 2006 (28.500 tone) și un minimum înregistrat în 2007 (de 23.300 tone), deși, față de anul 2006, suprafața cultivată crescuse cu 341 ha, se arată în Studiul ”Potențialul de export al României – Fructe de pădure” realizat d [...]
Ulterior ședinței generale din ziua de 12 mai, în programul Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”, este programat să aibă loc Workshop-ul Carne-Procesatori.   Sub genericul ”Între tradiție [...]
Ioan Șerbănescu: În panificație, faza de prelucrare cuprinde o serie de operații tehnologice în urma cărora rezultă bucăți de aluat cu o anumită greutate și formă, corespunzând sortimentului fabricat. Operațiile tehnologice din cadrul fazei de prelucrare sunt: divizarea aluatului, prin împărțirea acestuia în bucăți cu greutate egală (prestabilită), operație urmată de modelarea aluatului (rotundă, alungită, împletită etc.) și dospirea finală, ultim [...]
Claudiu Frânc, președintele ROPAC, a declarat în exclusivitate pentru Recolta.eu că în cadrul negocierilor cu Autoritatea de Management a Programului Național de Dezvoltare Rurală (AM PNDR) s-a reușit obținerea de punctaje suplimentare pentru proiectele integrate, pentru cele de dezvoltare a fermelor de reproducție, precum și excluderea posibilității de integrare pe lanțul alimentar scurt a procesatorilor mari. Conform spuselor [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN