Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Compania vâlceană Diana, unul dintre cei mai prestigioși procesatori de carne din România, va fi prezentă la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, care își va desfășura cea de-a V-a ediție în zilele de 12 și 13 mai sun genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.


 


Iată, însă, Misiunea Diana, așa cum o conturează însăși compania:
La masă, în familie:


 


Misiunea Diana este să oferim în continuare consumatorilor produsele de calitate perfecte pentru un stil de viață dinamic și sănătos, de aceea căutam, în permanență, tehnologii și metodologii care să ne ajute să mergem mai departe pe drumul inovației puse în slujba consumatorilor.


Gustul si prospețimea – acestea două sunt priorități absolute pentru compania DIANA. Păstrarea gustului cunoscut, același de fiecare dată, garanție a respectării unei rețete, a unei compoziții anume, aceea care a câstigat încrederea clienților.


Misiunea companiei Diana este aceea de a oferi consumatorilor români și străini produse și preparate din carne atractive, corespunzătoare standardelor naționale și internaționale.
O masă pe cinste:


Pentru Compania Diana cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni! Credem într-un viitor în care oamenii vor adopta o alimentație sănătoasă, iar mezelurile produse de noi vor fi că și până acum: calitative, gustoase, sănătoase și nutritive. Țelul nostru este calitatea, atât a produselor fabricate cât și a serviciilor pe care le oferim.


Compania dezvoltă o cultură organizațională dedicată calității produselor și serviciilor sale. În acelasi timp, compania se consideră un contribuabil important la cultura socială a comunităților în care activează și la relațiile ce se dezvoltă între partenerii de afaceri.


 


Valorile DIANA:


 


Filozofia Diana s-a bazat încă de la începuturi pe concepte cheie: familie, calitate și perseverență. Fondatorul companiei, Dumitru Crăciunescu (1958-2014) a considerat angajații și clienții Diana ca fiind o extensie a familiei sale, iar deciziile de business pe care le-a luat au reflectat întotdeauna acest lucru.


Viziunea și filozofia fondatorului Companiei Diana sunt duse mai departe cu aceeași pasiune, dedicare și perseverență de către soția și fiicele sale.


Experiență – asigurarea calității produselor și dezvoltarea de produse noi, de calitate superioară, prin experiența acumulată pe parcursul a peste 24 de ani.


Pasiune – entuziasmul, determinarea, responsabilitatea și pasiunea față de brand-urile proprii înseamnă produse de calitate, pe placul tuturor consumatorilor.


Inovație – companie modernă, în căutare de idei noi pentru îmbunătățirea vieții consumatorilor, ce promovează și implementează soluții inovatoare și creative, prin investiție în oameni, în cercetare și dezvoltare.


 


Detalii despre organizarea evenimentului șiînscrieri, pe meat-milk.ro.

Alte articole recomandate:

Dupa cum informeaza businesswire.com, la jumatatea acestui an, compania americana Gyrotron Technology a depus o cerere pentru Brevet provizoriu referitor la o tehnologie revolutionara care ar rezolva problema contaminarii carcaselor de carne, dar si a pestelui care ar urma sa intre in procesul de fabricatie. In esenta ei, tehnologia Gyotron, care se inscrie in linia prelucrarilor termice, se bazeaza prin conceperea unui dispozitiv care foloseste fizica plasmei si reactia la fuziune. In teste, [...]
În timp ce la nivel mondial, francezii dau sute de milioane de euro pentru a-și crește prezența pe noi piețe (săptămâna aceasta Lactalis a plătit peste 250 mil. euro, potrivit Reuters, pe un producător din India), în România grupul francez închide fabrici din zone cu tradiție în prelucrarea laptelui, noteaza in editia de azi Ziarul financiar. Informațiile privind închiderile de fabrici au fost publicate într-un document din Monitorul Oficial, [...]
Compania Dexwor și-a îmbogățit gama de produse prin realizarea de noi modele de tuneluri de spălare necesare procesului tehnologic de fabricare a produselor din carne. Noile propuneri cuprind: tunel de spălare compact cu o sectiune de spalare,  tunel de spălare compact cu o sectiune spalare si o sectiune de clătire, tunel de spălare compact cu o sectiune pre-spalare, o sectiune de spalare si 2 de clătire section : aveti posibilitatea de a folosi apa de la clătire pentru [...]
Carmina Paraschiv, Director General al Ana și Cornel, care de-a lungul timpului a dobândit respectul angajaților, competitorilor, clienților și comunității, este inscrisa la prima ediție a competiției EY Entrepreneur of The Year 2014 România, potrivit unui comunicat de presă trimis pe adresa redacției noastre. Carmina Paraschiv conduce un business cu o tradiție de peste 20 de ani, compania Ana și Cornel situându-se constant [...]
(Autor: Prof. univ. dr. ing. Maria TURTOI UniversitateaDunărea de Jos din Galați) Miozina este principalul responsabil de legarea apei și a particulelor de grăsime. Fabricarea produselor din carne mărunțită cu proprietăți texturale corespunzătoare este strâns legată de funcționalitatea proteinelor din carne în matricea tridimensională. Formarea acestei matrice este rezultatul interacțiunilor proteine-apă, proteine-proteine și proteine-lipide în [...]
Manevrarea cărnii în procesul tehnologic presupune echipamente specializate care facilitează producția și diminuează efortul uman. Vă prezentăm o propunere a companiei Bonner, specalizată pe astfel de utilaje indispensabile unei unități de procesare a cărnii. E-M 1000 este un elevator construit integral din oțel inoxidabil, strctura tubulară fiind prevăzută cu două coloane staționare, pentru încărcare. Sistemele de prindere pot fi configurate atâ [...]
“Pamantul și laptele sunt pentru noi asa cum petrolul este pentru arabi!”, sustine Cristian Erbasu, unul dintre cei mai importanti antreprenori din Romania cu afaceri in domeniul constructiilor, care, incepand de anul trecut a intrat pe un nou segment de piata dupa ce a lansat brandul Erbalact, specializat in productia de lactate. Referitor la afacerile din construcții, acesta a adăugat pentru Wall Street: “Exista riscul ca noile proiecte de autostrazi sa aiba un [...]
În 2009, când criza începea să se resimtă puternic și în România, Alin și Alina Dolha, doi tineri din județul Mureș, abia puneau bazele unei mici afaceri de familie, într-un domeniu complet necunoscut – producție de săpunuri din plante și uleiuri naturale. Au pus „la bătaie“ circa 20.000 de euro pentru a-și dota atelierul din Reghin cu echipamente, pentru a achiziționa materia primă, a face stocuri, dar și pentru a testa produsele, iar [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN