Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Piața suplimentelor alimentare din Ro­mânia va depăși în acest an 250 mil. euro, după un avans de circa 12%, po­tri­vit calculelor realizate de Ziarul Fi­nanciar pe baza datelor ofe­rite de com­pania de cercetare de piață PMR.


După valoarea vânzărilor de su­pli­mente alimentare, România va depăși piețele din Bulgaria, Ungaria și Re­publica Cehă, fiind a doua din regiune după Polonia. România este, totodată, a doua țară ca populație în regiune, cu circa 20 de milioane de locui­tori.


Cea mai puternică economie din regiune, Polonia contribuie cu 46% la valoarea totală a pieței regionale de suplimente alimentare, evaluată de PMR la peste 1,2 miliarde de euro. La rândul său, Ro­mânia are o cotă de 20% din totalul acestei piețe, potrivit calculelor ZF.


 

Alte articole recomandate:

La 17 ani de la lansarea pe piață a brandului, Alexandrion Grup a lansat o nouă identitate vizuală și un nou ambalaj pentru cel mai bine vândut brandy din România, anunță agenția Atelier Șapte printr-un comunicat de presă, citat de IAA.ro. Cu peste 85 de milioane de sticle vândute, Alexandrion este lider pe piața din România și devine în urma procesului de rebranding "Noul Clasic". Noua sticlă de Alexandrion are un design elegant [...]
Ulma propune o mașinp de generație nouă pentru ambalarea produselor proaspete în atmosfera modificată (MAP), pretabil la aambalarea uneo forte largi game de alimente: carne proaspătă sau procesată, pui, pizza, pește, paste sau brânzeturi.Noul sistem de sigilare transversală “Long Dwell”, caracterizat printr-o mișcare “ovală” a fălcilor, asigură o sigilare perfect ermetică și, totodată, conferă rapididate. Acest nou sistem de [...]
Horia Stoian:   Din cauza desfășurării neprofesioniste a „primei etape” a programului de selecție pentru acordarea ajutoarelor De minimis, aceia care vor avea de pierdut cel mai mult vor fi micii producători din sectorul alimentar și, implicit, economia locală și națională.   Transfer de... putere. După scandalul în care Ministerul Finanțelor Publice a fost acuzat de nereguli care aduc a direcționare voită a fondurilor, la concursul de pe urma căruia [...]
Mai mulți deputați și senatori din Opoziție au depus două proiecte legislative care, dacă vor fi aprobate în Parlamentul României, vor proteja agricultorii români de  două taxe care amenință să falimenteze mii de ferme. Inițiativele semnate de 47 de parlamentari de la PDL, PP-DD, FC și PNL vizează eliminarea majorării accizei la carburanți din 1 aprilie, precum eliminarea taxei pe construcțiile speciale, cunoscută drep [...]
Industria ambalajelor evoluează în mod continuu. Preferințele consumatorilor se schimbă, durabilitatea este în creștere în importanță, iar proprietarii de brand sunt într-o continuă luptă pentru spațiul la raft. Există o concurență acerbă între retaileri și proprietarii de brand, ceea ce duce la un puternic accent pe eficiența costurilor. Dar, cum vor fi ambalajele afectate de evoluțiile și tendințele în curs [...]
România a intrat pentru prima dată, după aproape 20 de ani, pe excedent în comerțul cu produse agroalimentare, înregistrând un plus de peste 3 milioane de euro după primele nouă luni ale anului, a declarat, marți, pentru AGERPRES, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin. “România nu a mai fost pe plus în comerțul cu produse agroalimentare din 1994, iar acum, la nouă luni, avem deja un excedent de 3,2 milioane de euro. Cred că vom [...]
DairyIndustries anunță lansarea unui nou echipament de formare și congelare a înghețatei, conceput și produse de compania daneză UCV Icecream. Utilajul, definit prin utilizare eficientă și simplă, EU 230. formează și congelează produsul în configurația programată de procesator. Prevăzut cu dispozitive de adăugare a cremelor de fructe, a siropurilor, bomboanelor și a alunelor, ca elemente decorative, EU 230 poate realiza amestecuri potrivit rețetel [...]
Studiu GfK FutureBuy analizează criteriile care îi determină pe consumatorii din 23 de țări ale lumii să aleagă shoppingul online sau pe cel din magazine. Nuremberg, 8 iunie 2016 - În mod tradițional, principalele avantaje ale cumpărăturilor online sunt considerate prețul mai bun, economisirea timpului și varietatea în alegeri. Cumpărăturile din magazine, pe de altă parte, oferă o mai bună experiență față în față și posibilitatea [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi