Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group si date puse la dispozitie de catre colaboratori SMG, precum Ivox sau Google, notează Iqads.


 


Despre rafinarea segmentarii, a importantei ei si despre SMG Experience Map, doamna Diana Ionel (Head of SMG Performance, Starcom MediaVest Group), a detaliat pentru sursa amintită, citând-o pe Avinash Kaushik, Analytics Evangelist la Google, aceea care a declarat categoric:SEGMENT OR DIE!


Element esential al oricarei campanii de performance marketing, segmentarea iti permite sa personalizezi mesajul (din banner, email, experienta de browsing in site, sau orice forma de content), in functie de comportamente, interese sau preferinte.  Proliferarea softurilor de personalizare automata a comunicarii a permis extinderea acestei practici din zona comertului online, in abordarile de marketing digital ale majoritatii brandurilor.


Sursele principale de date utilizate pentru definirea pe principii comportamentale a segmentelor de useri raman in continuare solutiile de web analytics.  Acestea nu ofera, din pacate, informatii despre intentiile din spatele comportamentelor respective, despre barierele si motivatiile de achizitie specifice unei categorii de produse. 


Studiile despre consumator – precum Consumer Report, sau SMG Experience Map – rafineaza segmentarea, oferind informatii suplimentare care potenteaza calitatea insight-urilor, fundament in strategia de abordare a consumatorilor.


Totodata, aceste informatii duc la o mai buna personalizare a mesajului din cadrul campaniilor de online performance, crescand relevanta unuicall to action.


SMG Experience Map - ale carui date legate de achizitia smartphones sunt prezentate in Consumer Report - reprezinta analiza categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie.


Are la baza o configuratie de research  testata si validata de reteaua  SMG in mai multe tari, avand ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumparatori/ consumatori functie de comportamentul pe care acestia il au in raport cu o categorie; maparea pozitionarii brandurilor in categorie; identificarea factorilor care influenteaza decizia de cumparare (criterii, bariere, motivatii, surse de informare); maparea si cuantificarea pasiilor facuti in vederea achizitiei unui produs sau serviciu, precum si actiunile aferente fiecarui pas.


Consumer Report 2015 ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor anului 2015 din punct de vedere consum de tehnologie, activitati de distractie si relaxare, precum si folosirea principalelor categorii de servicii.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
Timișoreana a fost brandul cu cele mai mari volume de bere vândute pe piața locală în 2014, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean, poziție pe care a ocupat-o atât în 2013, cât și în 2012. Timișoreana, brand din segmentul mediu de preț, aflată în por­tofoliul Ursus Breweries, este secondată de Bucegi (Heineken), iar pe locul trei se află Ciucaș (Ursus).   Cumulat, primele 10 branduri de bere de pe piața locală au avut în [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]
85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu toate dimensiunile de venituri, se [...]
Afacerile cu spații destinate organizărilor de evenimente pentru companii reprezintă o piață încă mică, însă cu potențial important de dezvoltare, în condițiile în care anual în România apar noi astfel de locații, iar cererea din partea firmelor este din ce în ce mai mare.   150 de evenimente într-un an!   Spre exemplu, la începutul anului, Centrul de Afaceri și Expozițional Bacău S.A. [...]
Potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României, 80% din bărbații români care obișnuiesc să consume bere sărbătoresc în compania ei și victoria echipei favorite, la finalul unei competiții sportive. Aproape 55% din bărbații români au afirmat că obișnuiesc să consume bere și după ce au petrecut o seară făcând sport cu prietenii, berea ocupând și în acest caz primul loc în [...]
"Comerțul alimentar online este abia vizibil în România și această situație nu este de așteptat să se schimbe în mod semnificativ în timpul perioadei de prognoză (2013-2017). Vânzările online de alimente ale retailerilor se vor dezvolta lent în perioada analizată, având în vedere că majoritatea consumatorilor români preferă în general să-și cumpere alimentele din magazinele tradiționale", estimează Euromonitor. Cu toate acestea, [...]
Recesiunea îndelungată își spune cuvântul. Românii nu își permit să cheltuiască mai mult de 110 euro pentru cadourile de Crăciun, în acest an.  Potrivit unui studiu întocmit de firma de cercetare Ipsos pentru ING Bank, această sumă ne situează sub bulgari și cehi, dar peste polonezi și olandezi. Studiul analizează răspunsurile a peste 12.000 de consumatori din 13 țări, și anume România, Cehia, Austria, Luxemburg, Italia, Spania, Franța, [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN