Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group si date puse la dispozitie de catre colaboratori SMG, precum Ivox sau Google, notează Iqads.


 


Despre rafinarea segmentarii, a importantei ei si despre SMG Experience Map, doamna Diana Ionel (Head of SMG Performance, Starcom MediaVest Group), a detaliat pentru sursa amintită, citând-o pe Avinash Kaushik, Analytics Evangelist la Google, aceea care a declarat categoric:SEGMENT OR DIE!


Element esential al oricarei campanii de performance marketing, segmentarea iti permite sa personalizezi mesajul (din banner, email, experienta de browsing in site, sau orice forma de content), in functie de comportamente, interese sau preferinte.  Proliferarea softurilor de personalizare automata a comunicarii a permis extinderea acestei practici din zona comertului online, in abordarile de marketing digital ale majoritatii brandurilor.


Sursele principale de date utilizate pentru definirea pe principii comportamentale a segmentelor de useri raman in continuare solutiile de web analytics.  Acestea nu ofera, din pacate, informatii despre intentiile din spatele comportamentelor respective, despre barierele si motivatiile de achizitie specifice unei categorii de produse. 


Studiile despre consumator – precum Consumer Report, sau SMG Experience Map – rafineaza segmentarea, oferind informatii suplimentare care potenteaza calitatea insight-urilor, fundament in strategia de abordare a consumatorilor.


Totodata, aceste informatii duc la o mai buna personalizare a mesajului din cadrul campaniilor de online performance, crescand relevanta unuicall to action.


SMG Experience Map - ale carui date legate de achizitia smartphones sunt prezentate in Consumer Report - reprezinta analiza categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie.


Are la baza o configuratie de research  testata si validata de reteaua  SMG in mai multe tari, avand ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumparatori/ consumatori functie de comportamentul pe care acestia il au in raport cu o categorie; maparea pozitionarii brandurilor in categorie; identificarea factorilor care influenteaza decizia de cumparare (criterii, bariere, motivatii, surse de informare); maparea si cuantificarea pasiilor facuti in vederea achizitiei unui produs sau serviciu, precum si actiunile aferente fiecarui pas.


Consumer Report 2015 ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor anului 2015 din punct de vedere consum de tehnologie, activitati de distractie si relaxare, precum si folosirea principalelor categorii de servicii.

Alte articole recomandate:

(Comunicat) Cum s-a văzut în piață reducerea TVA-ului la produse alimentare și la băuturi non-alcoolice aplicată în iunie anul acesta? În primul rând, conform datelor INSSE, acest lucru s-a tradus într-o inflație negativă medie a prețurilor de -6.8% în perioada iunie - septembrie 2015.     Întrebarea cea mai des regăsită pe buzele jucătorilor din această industrie este “Ce s-a întâmplat cu [...]
Conform unui studiu recent, "licoarea magică" pe care o bei zilnici spune foarte multe lucruri despre tine. Astfel, cercetătorii susțin că tipul de cafea pe care îl alegem ne poate reflecta personalitatea, informeaza Antena Stars. Dacă preferi cafeaua tip cappuccino află că ești dominant și obsesiv, iar dacă îți place cea cu lapte, e clar! Ești genul de om care face orice pentru a-i mulțumi pe cei din jurul tău. Cei care aleg cafeaua neagră sunt descriși ca fiind direcți. D [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Consumul de ciuperci în România este estimat la un kilogram pe cap de locuitor, în scădere cu 10% în ultimul an și de patru ori mai puțin față de media în Uniunea Europeană, potrivit lui Eugen Băjenaru, președintele Asociației Naționale a Producătorilor de Ciuperci din România. Din datele asociației, în România se produc anual 20.000 de tone de ciuperci, cu o valoare de piață de aproximativ 50 de milioane de euro.Eugen Băjenariu spune că volumul [...]
Potrivit unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață GfK România la solicitarea Asociației Berarii României, 80% din bărbații români care obișnuiesc să consume bere sărbătoresc în compania ei și victoria echipei favorite, la finalul unei competiții sportive. Aproape 55% din bărbații români au afirmat că obișnuiesc să consume bere și după ce au petrecut o seară făcând sport cu prietenii, berea ocupând și în acest caz primul loc în [...]
De-a lungul anului, numărul celor care consumă alcool variază, vârful fiind înregistrat în sezonul cald (aprilie – septembrie). Preferatele românilor sunt berea și vinul făcut în casă, a căror importanță în consumul de alcool se schimbă odată cu sezonul: berea este preferata verii, iar vinul se consumă mai ales în anotimpul rece. În perioada octombrie 2015 – martie 2016, cota de consum pentru vinul de casă s [...]
Conform INSSE, volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul de alimente, băuturi și tutun a crescut cu 10,3% ca serie brută și cu 7,6,% în funcție de sezonalitate și numărul de zile lucrătoare în luna ianuarie a lui 2015 comparativ cu luna ianuarie a anului 2014, a anunțat Institutul Național de Statistică (INS). Vânzările brute au scăzut cu  24,8%, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 3,2%.   Per ansamblu, volumul cifrei de afaceri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN