Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Consumer Report 2015 este al doilea studiu despre comportamentul consumatorilor romani, lansat de Starcom MediaVest. Studiul cumuleaza date din studiul SNA Focus, studii de monitorizare a comportamentului media, research-uri dezvoltate de Starcom MediaVest Group si date puse la dispozitie de catre colaboratori SMG, precum Ivox sau Google, notează Iqads.


 


Despre rafinarea segmentarii, a importantei ei si despre SMG Experience Map, doamna Diana Ionel (Head of SMG Performance, Starcom MediaVest Group), a detaliat pentru sursa amintită, citând-o pe Avinash Kaushik, Analytics Evangelist la Google, aceea care a declarat categoric:SEGMENT OR DIE!


Element esential al oricarei campanii de performance marketing, segmentarea iti permite sa personalizezi mesajul (din banner, email, experienta de browsing in site, sau orice forma de content), in functie de comportamente, interese sau preferinte.  Proliferarea softurilor de personalizare automata a comunicarii a permis extinderea acestei practici din zona comertului online, in abordarile de marketing digital ale majoritatii brandurilor.


Sursele principale de date utilizate pentru definirea pe principii comportamentale a segmentelor de useri raman in continuare solutiile de web analytics.  Acestea nu ofera, din pacate, informatii despre intentiile din spatele comportamentelor respective, despre barierele si motivatiile de achizitie specifice unei categorii de produse. 


Studiile despre consumator – precum Consumer Report, sau SMG Experience Map – rafineaza segmentarea, oferind informatii suplimentare care potenteaza calitatea insight-urilor, fundament in strategia de abordare a consumatorilor.


Totodata, aceste informatii duc la o mai buna personalizare a mesajului din cadrul campaniilor de online performance, crescand relevanta unuicall to action.


SMG Experience Map - ale carui date legate de achizitia smartphones sunt prezentate in Consumer Report - reprezinta analiza categoriilor de comportament de cumparare si traseul actiunilor unui client de la intentie, cautare de produs, pana la achizitie si post-achizitie.


Are la baza o configuratie de research  testata si validata de reteaua  SMG in mai multe tari, avand ca scop principal echilibrarea eforturilor de comunicare prin: identificarea unor profile de cumparatori/ consumatori functie de comportamentul pe care acestia il au in raport cu o categorie; maparea pozitionarii brandurilor in categorie; identificarea factorilor care influenteaza decizia de cumparare (criterii, bariere, motivatii, surse de informare); maparea si cuantificarea pasiilor facuti in vederea achizitiei unui produs sau serviciu, precum si actiunile aferente fiecarui pas.


Consumer Report 2015 ofera informatii detaliate despre comportamentul consumatorilor anului 2015 din punct de vedere consum de tehnologie, activitati de distractie si relaxare, precum si folosirea principalelor categorii de servicii.

Alte articole recomandate:

Reducerea TVA la pâine de la 24% la 9% a majorat producția fiscalizată în industria de morărit și panificație la 225.000 tone în 10 luni, iar evaziunea fiscală din domeniu s-a diminuat cu 20 de procente, a declarat pentru AGERPRES președintele Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. "Raportul pe 12 luni îl vom avea pe 15 octombrie, dar după 10 luni de la reducerea TVA l [...]
Producătorul de vin Domeniile Ostrov a vândut cu ocazia Sărbătorilor de iarnă din acest an, aproximativ300.000 de sticle de vin din toate gamele prezente la raft în retail și în HoReCa. Este vorba de Domeniile Ostrov, Domeniile Ostrov Reserve sau Păcuiul lui Soare (gama care se vinde doar în Mega Image) în retail și de gamele de vinuri istorice: Cetatea Durostorum și Canaraua Fetii pentru HoReCa. Toate gamele sunt produse și îmbuteliate la Cramel [...]
(Autor: Alexandru Peligrad)  Primii 20 de jucători din industria cărnii din România au realizat o cifră de afaceri însumată de peste 1,2 miliarde EUR în 2012 (conform ultimelor date disponibile oferite de Ministerul de Finanțe). Cea mai spectaculoasă evoluție a cifrei de afaceri în perioada 2008-2012 a înregistrat-o Scandia Food, cel mai mare producător român de pate de ficat și conserve de carne din România, creștere de 52 de ori de la 3,8 [...]
Conform unui studiu recent, "licoarea magică" pe care o bei zilnici spune foarte multe lucruri despre tine. Astfel, cercetătorii susțin că tipul de cafea pe care îl alegem ne poate reflecta personalitatea, informeaza Antena Stars. Dacă preferi cafeaua tip cappuccino află că ești dominant și obsesiv, iar dacă îți place cea cu lapte, e clar! Ești genul de om care face orice pentru a-i mulțumi pe cei din jurul tău. Cei care aleg cafeaua neagră sunt descriși ca fiind direcți. D [...]
Uniunea Europeană (UE) ar putea pierde 6,7 miliarde de euro și peste 130.000 de locuri de muncă, în urma interdicțiilor la importurile de alimente din țările UE impuse de către Rusia, potrivit unei estimări a grupului bancar ING din Olanda. De asemenea, embargoul impus de Rusia nu îi va afecta doar pe exportatorii din UE, efectele măsurii dispuse de Moscova urmând să se extindă inclusiv până la nivelul furnizorilor acestora, relatează Bloomberg. UE a vândut [...]
Consumatorii romani tineri se informeaza mai ales online in privinta caracteristicilor, disponibilitatii si pretului produselor si serviciilor de care sunt interesati, conform studiului Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, lansat de EY Romania astazi. In Romania 4 din 10 cumparatori sunt deja consumatori digitali, fata de 6 din 10 la nivel global. Pe de alta parte, in Romania din 10 consumatori digitali, doar 6 se informeaza online, dar cumpara din magazin, 3 cumpara online [...]
În România se comercializează cele mai ieftine băuturi nealcoolice din Uniunea Europeană, prețul acestora reprezentând 74% din media UE. Potrivit datelor furnizate de Eurostat pentru anul 2012, la mâncare (67%) și băuturi alcoolice (75%) ne plasăm pe locul al doilea după Polonia, și, respectiv, Bulgaria. Deși se situează la 68% din media UE, prețul la tutun ne plasează de-abia pe locul 7. Contrar percepției publice, analiza Eurostat [...]
Industria globală a pâinii și produselor de panificație este de așteptat să depășească nivelul de 447 miliarde de dolari până în 2017, conform raportului Global Industry Analysts. Segmentul pâinii și rolelor de pâine reprezintă cel mai mare segment la nivel global, urmat de cel de patiserie/cofetărie. Creșterea cererii pentru pâine și produse de panificație este determinată, în principal, de schimbarea stilului de viață, consumatorii având la [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN