Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

În pregătirea ediției a V-a a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în cursul lunii iunie 2016, Agenția infoGROUP a lansat Calendarul Meat & Milk 2016.


 


În perioada imediat următoare, Calendarul va fi distribuit gratuit, prin inserarea lui în revistele Fabrica de Carne și Fabrica de Lapte, dar și direct, la cerere, companiilor interesate în limita unui număr stabilit de comun acord.


În paginile Calendarul, au ales să își promoveze imaginea companiile: Prodinf, Rota Guido, Sealedair, Alinda, JS Hamilton România, Ave Impex, Eurogama, GEA, KUK România, Agrisol și VAEX Group BV.


După cum se știe, Meat & Milk a devenit brandul de notorietate internațională care definește cel mai important eveniment dedicat sectoarelor de carne și lapte ale României, manifestare care reunește investitori din cele două domenii, fermieri, specialiști din domeniile conexe, reprezentanți ai celor mai mari asociații profesionale din țară și din străinătate, oficialități ale guvernului României precum și reprezentanți ai Parlamentului European și ai factorilor de decizie din Uniunea Europeană.


Vă invităm încă de pe acum să participați la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016!

Alte articole recomandate:

Vicepreședintele PSD, Ecaterina Andronescu, a anunțat ieri, că va propune reducerea TVA la produsele din proiectul 'Cornul și Laptele' pentru creșterea calității acestor produse, dar și a atractivității în rândul copiilor față de produsele bio.           'I-am asigurat pe cei care m-au invitat aici că voi face o propunere: de a reduce TVA, în primul rând, la produsele din proiectul 'Cornul și laptele'. Cred că dacă vom aduce [...]
Anul acesta, Kevin Magnussen, ambasador global Johnnie Walker® pentru consumul responsabil de alcool si pilot in echipa de Formula 1™ McLaren Mercedes, s-a alaturat echipei Johnnie Walker® in transmiterea mesajului catre romani de a nu conduce sub influenta alcoolului, in campania inceputa in luna mai. Consumatorii romani au fost invitati sa se alature campaniei Join the Pact prin adaugarea semnaturii lor prin intermediul unei aplicatii interactive pe pagina oficiala Facebook [...]
Luni, la Hotel Intercontinental din București, în prezența unei numeroase audiențe, GS1 au fost lansate oficial Agregatorul Național de date de încredere despre produse GS1, „Cumpără Informat”, și Programul Global GS1 Source. Materializarea proiectului a fost rodul cooperării dintre organizația mai sus amintită și Guvernul României, prin Autoritatea Națională de Protecție a Consumatorului, și Ministerul [...]
Directorul executiv al retelei de magazine cash&carry Selgros, Alexandru Vlad, considera ca distinctia intre en gros si en detail este invechita si ar trebui sa dispara din legislatie, in conditiile in care in piata nu mai exista o astfel de diferentiere clara intre formele de comert. ”Fiecare client, indiferent ca este business-to-business sau business-to-client, cumpara de acolo de unde gaseste marfa de care are nevoie la pretul de care are nevoie. Din punctul acesta de vedere, [...]
Salariul mediu brut al unui angajat de la Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, s-a situat anul trecut la 5.766 de lei (1.304 euro) lunar, în creștere cu aproape 50% comparativ cu anul 2008, în condițiile în care compania a renunțat la aproape 1.000 de angajați în această perioadă. Compania, care a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 410 mil. euro, a alocat 112 milioane de lei salariilor și indemnizațiilor oferite angajaților, [...]
Compania Scandia Food va participa în calitate de Partener la cea de-a treia ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014, care se va desfășura la Hotel Hilton din Sibiu în zilele de 11 și 12 iunie, sub titlul ”Finanțare, Oprimizare, Parteneriat-Factori care pot genera plus-valoare într-o piață globalizată”.   Prezența prestigioasei companii sibiene se va concretiza prin participarea cu stand propriu [...]
Ediția de primăvară a Târgului Național al Mierii va avea loc în perioada 20 martie - 22 martie, in Capitala, un eveniment care s-a dovedit de fiecare dată un sprijin deosebit adus promovării produselor apicole și apiculturii românești. Vă invităm să participați ca expozanți sau vizitatori și la această ediție a târgului, un eveniment dedicat tuturor iubitorilor albinei, fie ei apicultori sau consumatori de produse apicole. EDIȚIA DE [...]
Hana Instruments este noul Partener al EXPO – Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care va avea loc în zilele de 3, 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Hanna Instruments va fi prezentă în cadrul secțiunii EXPO, acolo unde, la standul special amenajat, specialiștii companiei vor prezenta detaliat ultimele produse și servicii din domeniul tratării apelor, monitorizarea mediului etc.   Înființată [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN