Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie.


La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul de producție a vinului și a altor băuturi. Evenimentul a avut loc cu participarea companiilor din cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare din acest an fiind de 20%.


Manifestarea a dat ocazia companiilor românești de a-și promova pe plan național și internațional oferta de băuturi producție proprie, prin stabilirea unor relații comerciale cu producători și distribuitori. În același timp, Expo Drink & Wine a oferit firmelor distribuitoare posibilitatea de a interacționa cu clienți finali din: HORECA, retail sau cu simpli consumatori, pasionați de domeniul viticol și al altor băuturi. La târg au fost prezenți și producători de echipamente dedicate industriei de resort.


Băuturi racoritoare, alcoolice și cafea de top


Pe parcursul celor cinci zile de târg, vizitatorii au făcut cunoștință și cu branduri mai puțin cunoscute consumatorilor și specialiștilor, companiile producătoare și distribuitoare ale acestora, încercând, prin participarea la acest eveniment, să testeze posibilitatea lansării lor pe piața autohtonă. În acest sens, la EXPO DRINK & WINE au fost prezentate băuturi desemnate drept produs anului în diferite țări, un exemplu fiindbrandul spaniol Zenpure, reprezentand o băutură răcoritoare naturală, cu proprietati benefice relaxării. N-au lipsit distribuitori de băuturi non-alcoolice pe bază de aloe vera sau alte plante cu proprietăți curative recunoscute.


Specialiștii din HORECA au avut ocazia sa încheie contracte pentru distribuția unor soiuri de cafele precum Arabica, Columbia si Robusta, aparținând unor branduri cu tradiție în Italia, recunoscute pentru cafea cu arome fine, echilibrate sau puternice.


Țări cu tradiție în industria viticolă precum Spania și România au venit la Expo Drink & Wine 2015 cu diverse branduri de vin, aparținând unor crame din zone renumite pentru calitatea vinurilor obținute.


Astfel, cei interesați au avut posibilitatea, chiar sub îndrumarea unor somelieri, să deguste și să achiziționeze vinuri tinere, mature și vechi, provenite din culturile podgoriilor proprii cramelor hispanice, italiene și românești, care se remarcă prin aromele și notele de fructe de pădure și exotice sau de prune și flori uscate.


La Expo Drink & Wine 2015 s-au încheiat contracte pentru import și distribuție de vinuri (productie 2014),  vinuri maturate între 14 și 36 de luni în butoaie din stejar francez și american.  


Spirtoase fine, branduri renumite prin calitate și ambalajele inedite


Băuturile spirtoase fine s-au regăsit în cadrul târgului, prin producători sau prin companii distribuitoare. Din Bulgaria au venit expozanți care sunt recunoscuți pentru modul de ambalare a băuturilor alcoolice, oferind celor interesați game largi de spirtoase fine in sticle extravagante sub forma de: Turnul Eiffel, cupă de fotbal sau arme.


 La Expo Drink & Wine 2015, cei interesați au putut testa sau comanda diferite echipamente ce pot fi folosite în procesarea fructelor, în controlarea procesului de fermentație și în etapa de distilare a băuturilor.


Unul dintre scopurile principale ale târgului este acela de a promova oferta de bauturi "fabricate in România" pe plan international, prin stabilirea unor relații comerciale între producători și distribuitori locali și internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producatorii de echipamente și cei de băuturi.


Expo Drink & Wine revine în 2016 cu o nouă ediție, desfășurată între 2 și 6 noiembrie, la care toti din domeniul producerii și distribuției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au posibilitatea de a-și crește vizibilitatea și notorietatea, atât în fața publicului specialist, cât și a celui larg.


Mai multe informații despre acest eveniment precum și despre programul din 2016 al manifestărilor expoziționale Romexpo se pot găsi pe www.romexpo.ro

Alte articole recomandate:

Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Reprezentanții marilor retaileri din România sunt interesați să comercializeze fructe proaspete din Republica Moldova prin rețele proprii, iar în perioada următoare vor avea loc discuții între fiecare hypermaket și producătorii moldoveni în vederea dezvoltării unui parteneriat în acest sens. Secretarul de stat din Ministerul Agriculturii, Daniel Botănoiu, a menționat joi, susținerea pe care o acordă autoritățile din România producătorilor agricoli din [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
Peter Mueller, care a condus businessul Mondelez România în perioada 2005-2008, a fost numit în funcția de director general al Heidi Chocolate. Acesta îl înlocuiește în funcție pe italianul Franco del Fabbro, care a condus operațiunile producătorului de ciocolată în ultimii trei ani. Peter Mueller are o experiență de 16 ani în cadrul Mondelez, ocupând mai multe funcții de-a lungul timpului, inclusiv cea [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN