Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie.


La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul de producție a vinului și a altor băuturi. Evenimentul a avut loc cu participarea companiilor din cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare din acest an fiind de 20%.


Manifestarea a dat ocazia companiilor românești de a-și promova pe plan național și internațional oferta de băuturi producție proprie, prin stabilirea unor relații comerciale cu producători și distribuitori. În același timp, Expo Drink & Wine a oferit firmelor distribuitoare posibilitatea de a interacționa cu clienți finali din: HORECA, retail sau cu simpli consumatori, pasionați de domeniul viticol și al altor băuturi. La târg au fost prezenți și producători de echipamente dedicate industriei de resort.


Băuturi racoritoare, alcoolice și cafea de top


Pe parcursul celor cinci zile de târg, vizitatorii au făcut cunoștință și cu branduri mai puțin cunoscute consumatorilor și specialiștilor, companiile producătoare și distribuitoare ale acestora, încercând, prin participarea la acest eveniment, să testeze posibilitatea lansării lor pe piața autohtonă. În acest sens, la EXPO DRINK & WINE au fost prezentate băuturi desemnate drept produs anului în diferite țări, un exemplu fiindbrandul spaniol Zenpure, reprezentand o băutură răcoritoare naturală, cu proprietati benefice relaxării. N-au lipsit distribuitori de băuturi non-alcoolice pe bază de aloe vera sau alte plante cu proprietăți curative recunoscute.


Specialiștii din HORECA au avut ocazia sa încheie contracte pentru distribuția unor soiuri de cafele precum Arabica, Columbia si Robusta, aparținând unor branduri cu tradiție în Italia, recunoscute pentru cafea cu arome fine, echilibrate sau puternice.


Țări cu tradiție în industria viticolă precum Spania și România au venit la Expo Drink & Wine 2015 cu diverse branduri de vin, aparținând unor crame din zone renumite pentru calitatea vinurilor obținute.


Astfel, cei interesați au avut posibilitatea, chiar sub îndrumarea unor somelieri, să deguste și să achiziționeze vinuri tinere, mature și vechi, provenite din culturile podgoriilor proprii cramelor hispanice, italiene și românești, care se remarcă prin aromele și notele de fructe de pădure și exotice sau de prune și flori uscate.


La Expo Drink & Wine 2015 s-au încheiat contracte pentru import și distribuție de vinuri (productie 2014),  vinuri maturate între 14 și 36 de luni în butoaie din stejar francez și american.  


Spirtoase fine, branduri renumite prin calitate și ambalajele inedite


Băuturile spirtoase fine s-au regăsit în cadrul târgului, prin producători sau prin companii distribuitoare. Din Bulgaria au venit expozanți care sunt recunoscuți pentru modul de ambalare a băuturilor alcoolice, oferind celor interesați game largi de spirtoase fine in sticle extravagante sub forma de: Turnul Eiffel, cupă de fotbal sau arme.


 La Expo Drink & Wine 2015, cei interesați au putut testa sau comanda diferite echipamente ce pot fi folosite în procesarea fructelor, în controlarea procesului de fermentație și în etapa de distilare a băuturilor.


Unul dintre scopurile principale ale târgului este acela de a promova oferta de bauturi "fabricate in România" pe plan international, prin stabilirea unor relații comerciale între producători și distribuitori locali și internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producatorii de echipamente și cei de băuturi.


Expo Drink & Wine revine în 2016 cu o nouă ediție, desfășurată între 2 și 6 noiembrie, la care toti din domeniul producerii și distribuției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au posibilitatea de a-și crește vizibilitatea și notorietatea, atât în fața publicului specialist, cât și a celui larg.


Mai multe informații despre acest eveniment precum și despre programul din 2016 al manifestărilor expoziționale Romexpo se pot găsi pe www.romexpo.ro

Alte articole recomandate:

O afacere profitabilă în agricultură nu este ușor de făcut, mai ales dacă nu deții suprafețe mari de teren agricol și nici resurse uriașe de investit. O idee de start-up pentru micii producători poate fi însă o afacere cu ciuperci Shiitake, un soi tot mai căutat mai ales datorită proprietăților sale de a preveni cancerul, informeaza Agrointel. O ciupercărie Shiitake a înființat acum un an și jumătate Tibi Spinei, un sibian care s-a [...]
Acordand un scurt interviu agentiei infoALIMENT, doamna Daciana Sarbu, europarlamentar, ne-a declarat: "Ca obiectiv major pe care il urmaresc in aceasta primavara este ca, pe baza rezultatelor care ne vor parveni ca urmare a reducerii TVA-ului la panificatie, sa reusim acest lucru si pentru produsele bio; si sper, si cred, ca acest lucru se poate face inaintea verii, asadar, inaintea termenului prevazut pentru produsele din carne.   Pe de alta parte, urmaresc promovarea produselor bio [...]
Producătorii de alimente care nu folosesc multe E-uri au, de ieri, la dispoziție, o metodă prin care pot atenționa consumatorii, că marfa lor nu conține o serie de aditivi controversați. O firmă de certificare atestă, printr-o ștampilă pe ambalaj, că produsele inscripționate nu au nicio substanță dintr-o lista de 70 de conservanți, coloranți artificiali, indulcitori și glutamați.  Evaluarea este strictă: ingredientele sunt verificate sub supervizarea Institutului de Cercetare pentru [...]
Producătorul austriac de zahăr Agrana, o divizie a grupului german Suedzucker, a anunțat miercuri că a ajuns la un acord cu firma românescă Lemarco S.A. pentru a prelua fabricile sale de zahăr de la Urziceni și Liești, prețul tranzacției nefiind însă dat publicității, informează un comunicat de presă, remis de Agerpres.   „Intenția Agrana nu este doar să crească producția de sfeclă de zahăr ci și activitățile de rafinare și în consecință să-și consolideze prezența [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
BDG Import, cel mai mare importator de băuturi alcoolice, și-a bugetat anul acesta afaceri de 205 milioane de lei (46 mil. euro), în creștere cu 5% față de anul precedent, arată datele transmise de către companie pentru anuarul „Cei mai mari jucători din economie“, ediția 2016. Anul trecut, compania deținută de antreprenori locali a ajuns la un business de aproape 196 milioane de lei, după un avans de 10% față de anul precedent. Din punctul de vedere al câștigurilor, [...]
Compania Lactocrist, aflată în situație dificilă, se vinde prin lichidator la un preț de 271.800 de euro. Fabrica este situată în localitatea Cristian, județul Sibiu, informeaza Ziarul financiar. Fabrica apartine familiei Contiu, care a incercat din 2002 dezvoltarea unei afaceri  prin prepararea produselor lactate. Gama variata de produse realizate 100% natural, a ajutat afacerea sa se dezvolte, astfel ca in 2008 s-a deschis noua sectie de productie construita pr [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN