Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie.


La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul de producție a vinului și a altor băuturi. Evenimentul a avut loc cu participarea companiilor din cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare din acest an fiind de 20%.


Manifestarea a dat ocazia companiilor românești de a-și promova pe plan național și internațional oferta de băuturi producție proprie, prin stabilirea unor relații comerciale cu producători și distribuitori. În același timp, Expo Drink & Wine a oferit firmelor distribuitoare posibilitatea de a interacționa cu clienți finali din: HORECA, retail sau cu simpli consumatori, pasionați de domeniul viticol și al altor băuturi. La târg au fost prezenți și producători de echipamente dedicate industriei de resort.


Băuturi racoritoare, alcoolice și cafea de top


Pe parcursul celor cinci zile de târg, vizitatorii au făcut cunoștință și cu branduri mai puțin cunoscute consumatorilor și specialiștilor, companiile producătoare și distribuitoare ale acestora, încercând, prin participarea la acest eveniment, să testeze posibilitatea lansării lor pe piața autohtonă. În acest sens, la EXPO DRINK & WINE au fost prezentate băuturi desemnate drept produs anului în diferite țări, un exemplu fiindbrandul spaniol Zenpure, reprezentand o băutură răcoritoare naturală, cu proprietati benefice relaxării. N-au lipsit distribuitori de băuturi non-alcoolice pe bază de aloe vera sau alte plante cu proprietăți curative recunoscute.


Specialiștii din HORECA au avut ocazia sa încheie contracte pentru distribuția unor soiuri de cafele precum Arabica, Columbia si Robusta, aparținând unor branduri cu tradiție în Italia, recunoscute pentru cafea cu arome fine, echilibrate sau puternice.


Țări cu tradiție în industria viticolă precum Spania și România au venit la Expo Drink & Wine 2015 cu diverse branduri de vin, aparținând unor crame din zone renumite pentru calitatea vinurilor obținute.


Astfel, cei interesați au avut posibilitatea, chiar sub îndrumarea unor somelieri, să deguste și să achiziționeze vinuri tinere, mature și vechi, provenite din culturile podgoriilor proprii cramelor hispanice, italiene și românești, care se remarcă prin aromele și notele de fructe de pădure și exotice sau de prune și flori uscate.


La Expo Drink & Wine 2015 s-au încheiat contracte pentru import și distribuție de vinuri (productie 2014),  vinuri maturate între 14 și 36 de luni în butoaie din stejar francez și american.  


Spirtoase fine, branduri renumite prin calitate și ambalajele inedite


Băuturile spirtoase fine s-au regăsit în cadrul târgului, prin producători sau prin companii distribuitoare. Din Bulgaria au venit expozanți care sunt recunoscuți pentru modul de ambalare a băuturilor alcoolice, oferind celor interesați game largi de spirtoase fine in sticle extravagante sub forma de: Turnul Eiffel, cupă de fotbal sau arme.


 La Expo Drink & Wine 2015, cei interesați au putut testa sau comanda diferite echipamente ce pot fi folosite în procesarea fructelor, în controlarea procesului de fermentație și în etapa de distilare a băuturilor.


Unul dintre scopurile principale ale târgului este acela de a promova oferta de bauturi "fabricate in România" pe plan international, prin stabilirea unor relații comerciale între producători și distribuitori locali și internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producatorii de echipamente și cei de băuturi.


Expo Drink & Wine revine în 2016 cu o nouă ediție, desfășurată între 2 și 6 noiembrie, la care toti din domeniul producerii și distribuției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au posibilitatea de a-și crește vizibilitatea și notorietatea, atât în fața publicului specialist, cât și a celui larg.


Mai multe informații despre acest eveniment precum și despre programul din 2016 al manifestărilor expoziționale Romexpo se pot găsi pe www.romexpo.ro

Alte articole recomandate:

Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
Laurențiu Dimitriu (46 de ani), sales director în cadrul gigantului elvețian din piața de bunuri de larg consum Nestlé în România, afirmă că producătorii trebuie să mear­gă peste tot după consumator, acasă, în mașină, în metrou, în parc sau la cinema, de aceea trebuie să fie prezenți cu produse atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional. „Consumatorul care dorește o înghetață, un baton de ciocolată sa [...]
Brutăriile premium par a se număra printre cele mai populare afaceri din ultimii ani. Aceste mici brutării tip bistro se adresează clienților dispuși să plătească un preț de patru ori mai mare pentru o pâine, în a cărui fabricare se folosește doar făină importată din Franța și maia realizată după rețete cunoscute în Paris, Roma sau Londra. Potrivit incont.ro, în prezent, în București existe opt lanțuri de mici brutării premium, care împreună au peste 50 de [...]
Ministerul Agriculturii din Danemarca examineaza o propunere - inaintata de mai multe grupuri de producatori agricoli, comercianti cu amanuntul si consumatori - de a elimina taxa pe valoare adaugata aplicata produselor care provin din productie agricola organica, inclusiv carnii.   O astfel de masura ar fi benefica sectorului agricol organic din tara, in special dupa ce o serie de reportaje au prezentat conditiile precare de la o serie de ferme traditionale din tara, dar ar putea atrage [...]
Beraria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, se va deschide pe 12 septembrie în Parcul Herăstrău. Berăria H este amplasată în Pavilionul H din Parcul Herestrău. Suprafața interioară a Berariei H este de 4.975 mp desfășurați, la care se adaugă suprafața exterioară de 3200 mp, dedicată terasei și parcarilor.  Investiția în acest proiect depășește 2.5 milioane de euro, scrie Wall-Street.ro. Proiectul Beraria H este dezvoltat de Vlad Dumitru car [...]
Acordand un scurt interviu agentiei infoALIMENT, doamna Daciana Sarbu, europarlamentar, ne-a declarat: "Ca obiectiv major pe care il urmaresc in aceasta primavara este ca, pe baza rezultatelor care ne vor parveni ca urmare a reducerii TVA-ului la panificatie, sa reusim acest lucru si pentru produsele bio; si sper, si cred, ca acest lucru se poate face inaintea verii, asadar, inaintea termenului prevazut pentru produsele din carne.   Pe de alta parte, urmaresc promovarea produselor bio [...]
Peter Mueller, care a condus businessul Mondelez România în perioada 2005-2008, a fost numit în funcția de director general al Heidi Chocolate. Acesta îl înlocuiește în funcție pe italianul Franco del Fabbro, care a condus operațiunile producătorului de ciocolată în ultimii trei ani. Peter Mueller are o experiență de 16 ani în cadrul Mondelez, ocupând mai multe funcții de-a lungul timpului, inclusiv cea [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN