Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie.


La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul de producție a vinului și a altor băuturi. Evenimentul a avut loc cu participarea companiilor din cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare din acest an fiind de 20%.


Manifestarea a dat ocazia companiilor românești de a-și promova pe plan național și internațional oferta de băuturi producție proprie, prin stabilirea unor relații comerciale cu producători și distribuitori. În același timp, Expo Drink & Wine a oferit firmelor distribuitoare posibilitatea de a interacționa cu clienți finali din: HORECA, retail sau cu simpli consumatori, pasionați de domeniul viticol și al altor băuturi. La târg au fost prezenți și producători de echipamente dedicate industriei de resort.


Băuturi racoritoare, alcoolice și cafea de top


Pe parcursul celor cinci zile de târg, vizitatorii au făcut cunoștință și cu branduri mai puțin cunoscute consumatorilor și specialiștilor, companiile producătoare și distribuitoare ale acestora, încercând, prin participarea la acest eveniment, să testeze posibilitatea lansării lor pe piața autohtonă. În acest sens, la EXPO DRINK & WINE au fost prezentate băuturi desemnate drept produs anului în diferite țări, un exemplu fiindbrandul spaniol Zenpure, reprezentand o băutură răcoritoare naturală, cu proprietati benefice relaxării. N-au lipsit distribuitori de băuturi non-alcoolice pe bază de aloe vera sau alte plante cu proprietăți curative recunoscute.


Specialiștii din HORECA au avut ocazia sa încheie contracte pentru distribuția unor soiuri de cafele precum Arabica, Columbia si Robusta, aparținând unor branduri cu tradiție în Italia, recunoscute pentru cafea cu arome fine, echilibrate sau puternice.


Țări cu tradiție în industria viticolă precum Spania și România au venit la Expo Drink & Wine 2015 cu diverse branduri de vin, aparținând unor crame din zone renumite pentru calitatea vinurilor obținute.


Astfel, cei interesați au avut posibilitatea, chiar sub îndrumarea unor somelieri, să deguste și să achiziționeze vinuri tinere, mature și vechi, provenite din culturile podgoriilor proprii cramelor hispanice, italiene și românești, care se remarcă prin aromele și notele de fructe de pădure și exotice sau de prune și flori uscate.


La Expo Drink & Wine 2015 s-au încheiat contracte pentru import și distribuție de vinuri (productie 2014),  vinuri maturate între 14 și 36 de luni în butoaie din stejar francez și american.  


Spirtoase fine, branduri renumite prin calitate și ambalajele inedite


Băuturile spirtoase fine s-au regăsit în cadrul târgului, prin producători sau prin companii distribuitoare. Din Bulgaria au venit expozanți care sunt recunoscuți pentru modul de ambalare a băuturilor alcoolice, oferind celor interesați game largi de spirtoase fine in sticle extravagante sub forma de: Turnul Eiffel, cupă de fotbal sau arme.


 La Expo Drink & Wine 2015, cei interesați au putut testa sau comanda diferite echipamente ce pot fi folosite în procesarea fructelor, în controlarea procesului de fermentație și în etapa de distilare a băuturilor.


Unul dintre scopurile principale ale târgului este acela de a promova oferta de bauturi "fabricate in România" pe plan international, prin stabilirea unor relații comerciale între producători și distribuitori locali și internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producatorii de echipamente și cei de băuturi.


Expo Drink & Wine revine în 2016 cu o nouă ediție, desfășurată între 2 și 6 noiembrie, la care toti din domeniul producerii și distribuției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au posibilitatea de a-și crește vizibilitatea și notorietatea, atât în fața publicului specialist, cât și a celui larg.


Mai multe informații despre acest eveniment precum și despre programul din 2016 al manifestărilor expoziționale Romexpo se pot găsi pe www.romexpo.ro

Alte articole recomandate:

Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți an [...]
INAQ Consulting este singurul IFS Training center în România, fiind în mod oficial prezentați pe website-ul IFS Management GmbH (https://www.ifscertification.com/index.php/en/partners/training-center), iar, în perioada următoare, va organiza următoarele cursuri:  IFS Logistics București - 06.04.2017 Sibiu - 10.04.2017 Cluj Napoca - 11.04.2017 Timișoara - 28.04.2017 IFS Food Defense București - 10.05.2017 Brașov - [...]
Mai multe hoteluri din București scoase la vânzare în perioada 2008-2011 nu și-au găsit nici până acum cumpărători, deși unii proprietari au mai tăiat din preț într-o piață „amorțită“ și lipsită de interes din partea unor noi investitori.   Hotelul de patru stele NH din Piața Unirii din Capitală, con­tro­lat de acționari spa­nioli, scos la vânzare prin 2008 pentru 18 mi­lioane de euro și ulterior pentru 14 mil. euro în 2010 [...]
    Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platforma www.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa l [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
GfK a lansat GfK Brand Vivo – un nou sistem de monitorizare a performanței mărcilor care folosește inteligența relațională, o metodă validată și precisă de monitorizare a modului în care consumatorii experimentează, comunică și relaționează cu mărcile. Aceasta ne arată cum experiențele cu mărcile construiesc relații care influențează comportamentul viitor. Noua abordare GfK se bazează pe metafore din aria relațiilor interumane, [...]
  Andrei Iusut, proprietarul restaurantelor Divan a declarat următoarele: Vrem să continuăm să ne extindem cu o unitate pe an, așa cum am făcut-o în ultimii trei ani. Nu am decis încă ce direcție de dezvoltare vom avea anul viitor, am putea să ne orientăm către o diversificare a portofoliului sau către expansiunea formatului Express. Ne uităm atât la București, cât și la orașele mari ale țării. Andrei Iusut (33 de ani) a pășit prima dată în business [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN