Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie.


La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul de producție a vinului și a altor băuturi. Evenimentul a avut loc cu participarea companiilor din cinci țări: Bulgaria, Germania, România, Spania, Ungaria, gradul de internaționalizare din acest an fiind de 20%.


Manifestarea a dat ocazia companiilor românești de a-și promova pe plan național și internațional oferta de băuturi producție proprie, prin stabilirea unor relații comerciale cu producători și distribuitori. În același timp, Expo Drink & Wine a oferit firmelor distribuitoare posibilitatea de a interacționa cu clienți finali din: HORECA, retail sau cu simpli consumatori, pasionați de domeniul viticol și al altor băuturi. La târg au fost prezenți și producători de echipamente dedicate industriei de resort.


Băuturi racoritoare, alcoolice și cafea de top


Pe parcursul celor cinci zile de târg, vizitatorii au făcut cunoștință și cu branduri mai puțin cunoscute consumatorilor și specialiștilor, companiile producătoare și distribuitoare ale acestora, încercând, prin participarea la acest eveniment, să testeze posibilitatea lansării lor pe piața autohtonă. În acest sens, la EXPO DRINK & WINE au fost prezentate băuturi desemnate drept produs anului în diferite țări, un exemplu fiindbrandul spaniol Zenpure, reprezentand o băutură răcoritoare naturală, cu proprietati benefice relaxării. N-au lipsit distribuitori de băuturi non-alcoolice pe bază de aloe vera sau alte plante cu proprietăți curative recunoscute.


Specialiștii din HORECA au avut ocazia sa încheie contracte pentru distribuția unor soiuri de cafele precum Arabica, Columbia si Robusta, aparținând unor branduri cu tradiție în Italia, recunoscute pentru cafea cu arome fine, echilibrate sau puternice.


Țări cu tradiție în industria viticolă precum Spania și România au venit la Expo Drink & Wine 2015 cu diverse branduri de vin, aparținând unor crame din zone renumite pentru calitatea vinurilor obținute.


Astfel, cei interesați au avut posibilitatea, chiar sub îndrumarea unor somelieri, să deguste și să achiziționeze vinuri tinere, mature și vechi, provenite din culturile podgoriilor proprii cramelor hispanice, italiene și românești, care se remarcă prin aromele și notele de fructe de pădure și exotice sau de prune și flori uscate.


La Expo Drink & Wine 2015 s-au încheiat contracte pentru import și distribuție de vinuri (productie 2014),  vinuri maturate între 14 și 36 de luni în butoaie din stejar francez și american.  


Spirtoase fine, branduri renumite prin calitate și ambalajele inedite


Băuturile spirtoase fine s-au regăsit în cadrul târgului, prin producători sau prin companii distribuitoare. Din Bulgaria au venit expozanți care sunt recunoscuți pentru modul de ambalare a băuturilor alcoolice, oferind celor interesați game largi de spirtoase fine in sticle extravagante sub forma de: Turnul Eiffel, cupă de fotbal sau arme.


 La Expo Drink & Wine 2015, cei interesați au putut testa sau comanda diferite echipamente ce pot fi folosite în procesarea fructelor, în controlarea procesului de fermentație și în etapa de distilare a băuturilor.


Unul dintre scopurile principale ale târgului este acela de a promova oferta de bauturi "fabricate in România" pe plan international, prin stabilirea unor relații comerciale între producători și distribuitori locali și internaționali, între companiile distribuitoare și clienții finali care pot fi din HORECA sau retail sau între producatorii de echipamente și cei de băuturi.


Expo Drink & Wine revine în 2016 cu o nouă ediție, desfășurată între 2 și 6 noiembrie, la care toti din domeniul producerii și distribuției de băuturi alcoolice și non-alcoolice au posibilitatea de a-și crește vizibilitatea și notorietatea, atât în fața publicului specialist, cât și a celui larg.


Mai multe informații despre acest eveniment precum și despre programul din 2016 al manifestărilor expoziționale Romexpo se pot găsi pe www.romexpo.ro

Alte articole recomandate:

Producătorii de alimente care nu folosesc multe E-uri au, de ieri, la dispoziție, o metodă prin care pot atenționa consumatorii, că marfa lor nu conține o serie de aditivi controversați. O firmă de certificare atestă, printr-o ștampilă pe ambalaj, că produsele inscripționate nu au nicio substanță dintr-o lista de 70 de conservanți, coloranți artificiali, indulcitori și glutamați.  Evaluarea este strictă: ingredientele sunt verificate sub supervizarea Institutului de Cercetare pentru [...]
Brutăriile premium par a se număra printre cele mai populare afaceri din ultimii ani. Aceste mici brutării tip bistro se adresează clienților dispuși să plătească un preț de patru ori mai mare pentru o pâine, în a cărui fabricare se folosește doar făină importată din Franța și maia realizată după rețete cunoscute în Paris, Roma sau Londra. Potrivit incont.ro, în prezent, în București existe opt lanțuri de mici brutării premium, care împreună au peste 50 de [...]
Producătorul austriac de zahăr Agrana, o divizie a grupului german Suedzucker, a anunțat miercuri că a ajuns la un acord cu firma românescă Lemarco S.A. pentru a prelua fabricile sale de zahăr de la Urziceni și Liești, prețul tranzacției nefiind însă dat publicității, informează un comunicat de presă, remis de Agerpres.   „Intenția Agrana nu este doar să crească producția de sfeclă de zahăr ci și activitățile de rafinare și în consecință să-și consolideze prezența [...]
Un abator aparținând firmei Agro Company Nojag este scos la licitație la un preț de 1,1 milioane de euro fără TVA, informează Ziarul financiar. O dată cu abatorul, situat în comuna Certeju de Sus, județul Hunedoara, sunt vândute și utilaje pentru sacrificarea bovinelor și pornicelor și echipamente pentru prelucrarea și conservarea cărnii în valoare de 230.000 de euro. Compania a beneficiat de un program de reorganizare care a demarat încă din anul 2011 dar, se [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
Pornind de la povestea Luizei (fetița adorabila) care a devenit o mică vedetă odată cu apariția în spotul din 2002, Cris Tim cauta 8 copii care vor fi vedetele noului spot Salam Sasesc, prin intermediul campaniei Cris-Tim te face superstar! Provocarea campaniei: Scrie pe blogul tău o postare în care să-ți convingi cititorii părinți să-si înscrie copiii în concursul Cris-Tim te face superstar, folosindu-te de informațiile existente [...]
Oficiul Național al Viei și Produselor Vitivinicole (ONVPV) anunță o nouă ediție a Concursului Internațional de Vinuri București (IWCB), ce se va desfășura în perioada 25-28 mai la București. www.iwcb.ro IWCB se desfășoară sub înaltul patronaj al Organizației Internaționale a Viei și Vinului (OIV). http://oiv.int/en/agenda După o atentă monitorizare, începând cu anul 2016, IWCB a fost acceptat în „superliga” Fedetației Marilor Concursu [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi