Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Scandalul firmelor de colectare a deșeurilor de ambalaje acuzate că au falsificat date legate de cantitățile strânse ia amploare prin intervenția procuraturii, care acuză mai multe firme că au făcut evaziune fiscală și fals în înscrisuri, prin asta rezultând un prejudiciu de 54 mil. euro.


 


Firmele vizate de aceste controale, printre care se numără Eco-Rom Ambalaje, Green Session, Session Recycle și Eco Pack Management, sunt bănuite că au făcut evaziune fiscală, fals în înscrisuri sub semnătură privată și fals în declarații, în legătură cu activitatea de reciclare a deșeurilor de ambalaje, informează .


La unele dintre aceste firme acționari sunt companii uriașe din sectorul bunurilor de larg consum.  Direcția Generală Antifraudă Fiscală din ANAF a comunicat că de fapt paguba ar fi de 56,8 mil. euro, din care 2,39 mil. euro din neplata TVA și a impozitului pe profit, iar 54,4 mil. euro la bugetul Fondului pentru Mediu.

Alte articole recomandate:

Se știe că ambalarea prin vacuumare aduce numeroase beneficii, în special legate de mărirea termenului de garanție a produselor. Nu mai puțin importante sunt beneficiile legate de depozitare și transport dar și cele legate de expunerea produselor în rafturile prevăzute cu frig ale magazinelor. Ultimele soluții propuse de compania UltraSource sunt de referință, la nivel mondial, după cum notează FoodPackaging. Ultravac 225 este un chipament de [...]
Bergenbier, partenerul oficial al clubului Petrolul Ploiesti, a lansat un ambalaj special prin care marcheaza aniversarea celor 90 de ani impliniti de la infiintarea clubului. Ambalajele „Petrolul 90 de ani” sunt disponibile pe piata de la inceputul lunii octombrie si pot fi gasite exclusiv in judetul Prahova. Noile ambalaje aniversare dedicate faniilor echipei Petrolului Ploiesti poarta insemnele importante ale clubului, unul dintre cele sase logo-uri oficiale care au reprezentat [...]
Conform Food&Drink Technology, una din piesele legislative in special face companiile alimentare sa caute consultanta. Reg 1169 privind informarea consumatorilor (FIC) a intrat in vigoare in 2011 si a introdus schimbari care inseamna ca aproape fiecare eticheta de alimente sau bauturi va avea nevoie de o revizie majora inainte de sfarsitul lui 2014. Stim acum care sunt cerintele privind schimbarea etichetelor alimentelor si presiunea este pe conformarea la timp. Nicio surpriza- intr-o zona [...]
GEA Procomac  a lansat noua sa gamă de sticle PET White&Safe, create special cu o barieră de lumină astfel încât să ofere produsului lactate de înaltă calitate cea mai bună viață la raft combinând cantitatea  de lumină cu cererile de siguranța, informează Dairy Reporter. Această gamă de produse permite procesatorilor de lactate să controleze nivelul de protecție al luminii oferit de ambalaj în funcție de nevoile [...]
Producătorul de bere Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, a lansat sub brandul Grolsch prima bere draught la borcan. Produsul va putea fi comercializat exclusiv în rețelele de baruri și restaurante. Ursus Breweries, unul dintre cei mai importanți producători de bere prezenți pe plan local a lansat recent prima bere draught la borcan, potrivit unui comunicat al companiei. Ambalajul The Jar (Borcanul) este disponibil pentru brandul Grolsch în localuri selectate din [...]
Piața apelor îmbuteliate, care a consemnat o scădere în volum în prima parte a anului din cauza vremii nefavorabile și a puterii de cumpărare scăzute, devine din ce în ce mai „aglomerată“ din cauza ambalajelor mari, de cinci litri sau chiar mai mari care atrag de cele mai multe ori românii datorită prețului mai scăzut per litru. „La nivel total – băuturi răcoritoare și apă îmbuteliată - remarcăm în primul trimestru o tendință de [...]
”Am avut un an deosebit, dacă ne gândim la volumul afacerilor”, a declarat pentru revista infoALIMENT domnul Svetlomir Georgiev, Administrator al companiei Intrama, prezentă cu un impozant stand la actuala ediție a târgului Indagra. ”Dacă vorbim despre volumul total, pot spune chiar că ne-am dublat cifra de afaceri. Pentru operațiunile din România, însă, am înregistrat o creștere de 40 %, pe primele nouă luni ale anului [...]
Dacă credeați că Coca-Cola a avut o idee genială când a lansat campania “Share a Coke”, prin care personaliza sticlele cu cele mai comune câteva sute de nume dintr-o țară, vă înșelați. Diet Coke tocmai a personalizat 2 milioane de sticle unice din punct de vedere design, informeaza Magazinul Progresiv. Campania a fost inițiată de Coca-Cola Israel și presupune un efort logistic extraordinar pentru că a necesitat crearea unui algoritm unic prin care imprimantele au [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN