Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Tot mai multe firme din domeniul hotelier, al restaurantelor, cafenelelor si cluburilor (HORECA) au solicitat servicii de protectie impotriva incendiilor, in urma tragediei de la Colectiv. Cererea pentru astfel de servicii a crescut cu peste 500% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru 2016 este estimata o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei pe piata de profil, dublu fata de 2015.


 


Tragedia din clubul Colectiv a deschis, in sfarsit, ochii multor patroni de firme asupra pericolelor care pot aparea daca nu se asigura conditii pentru prevenirea si stingerea incendiilor. Dincolo de aspectul pur social, legat de protejarea vietii angajatilor si clientilor, mai apare si celalat aspect, privind protejarea valorilor materiale pentru care multi patroni au luat credite bancare sau pe care nu le-au asigurat. Trezirea la realitate este confirmata si de faptul ca in magazinele de specialitate aproape ca nu se mai gasesc extinctoare, detectoare de fum, hidranti etc. Analistii agentiei de business management si credit risk managemen KeysFin au luat in calcul si potentialul de business din domeniu, iar rezultatele sunt surprinzatoare.


Datele de la Registrul Comertului si Ministerul Finantelor arata ca in Romania sunt inregistrate in prezent doar 75 de firme care ofera astfel de servicii (1,7 pe judet), din care in Bucuresti sunt 57, iar zone intregi din tara sunt neacoperite cu astfel de servicii. Cifra de afaceri a acestor firme a crescut  de la 86,1 milioane de lei in 2011 la 101,7 milioane de lei in anul trecut, iar profitul a urcat de la 9,8 milioane de lei in 2011 la 12,2 milioane de lei in 2014, in vreme ce numarul de angajati a crescut de la 1.599 in 2011 la 1.926 in 2014.


 „Ordonanta de urgenta adoptata recent de Guvern, care da pompierilor dreptul de a sista activitatea firmelor care nu respecta masurile minime de protectie impotriva incendiilor, va influenta semnificativ piata, mai ales in 2016. Din informatiile noastre, exista deja comenzi ferme pentru serviciile din domeniu intr-un volum de peste 500% fata de media ultimilor ani”, spun expertii KeysFin intr-o analiza postata pe keysfin.com. Ei sustin ca piata serviciilor de profil va avansa in 2016 cu peste 100%, cifra de afaceri estimata urmand sa depaseasca 200 de milioane de lei.

Alte articole recomandate:

  Alexandra Nikolakopoulou a fost anuntata ca nou șeful al DG SANTE din cadrul Comisiei Europene pentru divizia nutriție, compoziție alimentară și informații, urmand lui Basil Mathioudakis, informeaza Food Navigator. Nikolakopoulou va prelua funcția de la Mathioudakis pe 1 martie, când acesta se va pensiona după o carieră de 32 de ani de lucru în Comisie pe 1 martie. Ea deține în prezent funcția de șef adjunct [...]
Marsal Production Group a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk, cea de-a V-a ediție urmând să aibă loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SURPATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   Despre activitatea Marsal Production Group, reprezentanții companie [...]
Produsele pot fi comandate de pe website sau prin intermediul aplicației disponibile în Google Play și App Store și sunt livrate direct cumpărătorilor, în 24 de ore. Comanda este de minim 200 de lei, iar transportul este gratuit. "În acest moment serviciul de livrare online este disponibil în București, Otopeni și Corbeanca, urmând ca din al doilea trimestru al anului, prin intermediul MegaMarket.ro, produsele disponibile în magazinele Selgros să fie [...]
Cele mai importante companii romanesti care detin activitati in comert au obtinut rezultate mai bune in 2013 decat in anul precedent. Astfel, 15 din primele 25 de companii cu afaceri in retail au consemnat o crestere a afacerilor si tot atatea au obtinut un avans al profitului sau au trecut pe profit. Astfel, potrivit unei analize efectuata de Progresiv, in 2013, cel mai dinamic retailer independent a fost Lactag din judetul Arges. Afacerea s-a dezvoltat cu rapiditate din vara lui 2012, cand a [...]
Grupul City Grill, controlat de antreprenorul Dragoș Petrescu, a terminat anul trecut cu afaceri de 115 mil. lei, în creștere cu 28% față de 2014 și aproape duble față de 2012. Compania cuprinde 16 restau­ran­te și ca­fenele sub mai multe branduri, pre­cum City Grill, Trattoria Buon­gior­no sau Caru’ cu Bere (în administrare). „Anul trecut am deschis restau­ran­tele Pescăruș și Hanul lui Manuc, care au avut un aport important la cifra de [...]
La Romexpo, se va organiza, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie 2014, târgul internațional pentru industria alimentară, Indagra Food, eveniment aflat déjà la cea de-a VI-a ediție. Prin organizarea unei noi editii a INDAGRA FOOD, Romexpo isi propune sa creeze cadrul necesar dialogului de business, sa sprijine si sa promoveze mediul de afaceri din Romania, sustinand astfel companiile si politicile de dezvoltare ale acestora. Ca si in anii precedenti, targul va [...]
Green Group, unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul reciclarii, in colaborare cu Carrefour Romania a inaugurat la Bucuresti doua statii inteligente de preluare a deseurilor direct de la consumatori, amplasate in parcarile Carrefour Baneasa si Carrefour Vitantis, informează revista Progresiv. Pana la inceputul anului 2015  containerele inteligente vor fi amplasate in fiecare oras in care exista hypermarketuri Carrefour. Bucurestenii vor putea aduce pentru reciclare peste 10 [...]
In cadrul unei noi editii a campaniei „Zambet de copil”, desfasurata in perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donatii aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile stranse vor contribui la sprijinirea educatiei copiilor saraci din programul Fiecare Copil in Gradinita al Asociatiei OvidiuRo. Si la aceasta editie a campaniei „Zambet de copil”, clientii Lidl impreuna cu angajatii au demonstrat ca sprijinul fiecaruia conteaza [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN