Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Tot mai multe firme din domeniul hotelier, al restaurantelor, cafenelelor si cluburilor (HORECA) au solicitat servicii de protectie impotriva incendiilor, in urma tragediei de la Colectiv. Cererea pentru astfel de servicii a crescut cu peste 500% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru 2016 este estimata o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei pe piata de profil, dublu fata de 2015.


 


Tragedia din clubul Colectiv a deschis, in sfarsit, ochii multor patroni de firme asupra pericolelor care pot aparea daca nu se asigura conditii pentru prevenirea si stingerea incendiilor. Dincolo de aspectul pur social, legat de protejarea vietii angajatilor si clientilor, mai apare si celalat aspect, privind protejarea valorilor materiale pentru care multi patroni au luat credite bancare sau pe care nu le-au asigurat. Trezirea la realitate este confirmata si de faptul ca in magazinele de specialitate aproape ca nu se mai gasesc extinctoare, detectoare de fum, hidranti etc. Analistii agentiei de business management si credit risk managemen KeysFin au luat in calcul si potentialul de business din domeniu, iar rezultatele sunt surprinzatoare.


Datele de la Registrul Comertului si Ministerul Finantelor arata ca in Romania sunt inregistrate in prezent doar 75 de firme care ofera astfel de servicii (1,7 pe judet), din care in Bucuresti sunt 57, iar zone intregi din tara sunt neacoperite cu astfel de servicii. Cifra de afaceri a acestor firme a crescut  de la 86,1 milioane de lei in 2011 la 101,7 milioane de lei in anul trecut, iar profitul a urcat de la 9,8 milioane de lei in 2011 la 12,2 milioane de lei in 2014, in vreme ce numarul de angajati a crescut de la 1.599 in 2011 la 1.926 in 2014.


 „Ordonanta de urgenta adoptata recent de Guvern, care da pompierilor dreptul de a sista activitatea firmelor care nu respecta masurile minime de protectie impotriva incendiilor, va influenta semnificativ piata, mai ales in 2016. Din informatiile noastre, exista deja comenzi ferme pentru serviciile din domeniu intr-un volum de peste 500% fata de media ultimilor ani”, spun expertii KeysFin intr-o analiza postata pe keysfin.com. Ei sustin ca piata serviciilor de profil va avansa in 2016 cu peste 100%, cifra de afaceri estimata urmand sa depaseasca 200 de milioane de lei.

Alte articole recomandate:

Tymbark Maspex România, subsidiara locală a grupului polonez Maspex  Wadowice, a primit în luna ianuarie o infuzie de capital de circa 30 mil. lei (6,7 mil. euro), conform datelor de la Registrul Comerțului.   Acești bani vor fi investiți în linii de producție pentru Salatini, unul dintre brandurile cumpărate la începutul anului trecut de la compania Pan Group din Craiova (mai multe pe www.zf.ro).
Granini, unul dintre cele mai mari branduri de băuturi răcoritoare „fără bule“, care face parte din portofoliul URBB (producătorul berii Tuborg) din 2006, a ajuns la vânzări de circa 10 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.  „Granini reprezintă apro­ximativ 15% din cifra de afaceri a URBB“, a declarat Hezy Ovadia, președintele com­paniei care în 2012 a înre­gistrat un rulaj de circa 63 mil. euro. El [...]
O dieta sanatoasa este o mașină de forță de industria alimentară. Acest lucru favorizează compania AAK, deoarece, prin ingredientele sale specializate care pot satisface cererea consumatorilor pentru produsele alimentare care conțin cantități minime de grăsimi trans și grăsimi saturate. Soluțiile pentru produsele lactate (DFAs) au caracteristici specifice, care satisfac nevoile diferitilor procesatori de produse lactate. Ele pot fi folosite pentru a completa sau a [...]
  Specialistul in ingrediente pentru industria alimentara DuPont Nutrition & Health, a dezvoltat noi membrane pentru mezeluri subtiri de pana la 6-8mm, a raportat compania, potrivit Globalmeatnews. Noua gama de membrane – Grindsted Meatline 7000 Stabilizer – a fost inițial folosita pentru mezeluri uscate și semi-uscate, insa flexibilitatea acestora demonstreaza că ar putea fi utilizate pentru produse proaspete și fierte. “Gama noastra este [...]
Heineken a refuzat o ofertă de cumpărare venită din partea celui de-al doilea mare producător de bere din lume, SABMiller, care încerca prin această achiziție să-și consolideze poziția în fața liderului mondial Anheuser-Busch InBev. Familia care controlează compania din Olanda a declarat luni că a refuzat oferta înaintată de SABMiller în urmă cu două săptămâni, întrucât dorește ca Heineken să rămână independentă, potrivit Bloomberg. Familia [...]
Interviu cu domnul Marian Cuzdrioreanu, Președinte al Federației RO-FISH și al companiei Costiana Activitatea din sectorul procesării peștelui cunoaște un adevărat reviriment, acum, după reducerea nivelului de TVA. În același timp, segmentul produselor pescărești tradiționale atrag tot mai mulți consumatori, determinând și ele creșteri ale vânzărilor. Pe de altă parte, pe noul program european în domeniu, [...]
Cele 3.061 de firme active în comerțul cu ridicata al produselor alimentare, băuturilor și tutunului (distribuție) au avut anul trecut afaceri cumulate de 21 miliarde de lei (4,75 mld. euro), cu 6% mai puțin în lei decât nivelul înregistrat în anul precedent, informeaza Ziarul financiar. Companiile și-au sacri­ficat profitul pentru a-și menține vânzările la un nivel com­parabil cu cele din anii de dinainte de criză, arată un studiu al Coface, [...]
Domnul Andrei Butaru, Președinte al ANSVSA, a confirmat participarea la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se își va derula lucrările în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, domnul Butaru va prezenta ultimele acțiuni întreprinse de instituția pe care o conduce, dar va detalia cele mai importante informații legate d [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN