Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.


 


Voltaire spunea că ”a ști să bei vin este o știință”, iar datele științifice folosite în creația Grand Appetit sunt cele care sporesc valoarea artistică a produsului. Cartările agrochimice oferă baza determinării pe soiuri și parcele a elementelor nutritive prezente în sol, astfel încât selecțiile și asocierile au ridicat aceste cupaje la nivel de excelență.


Grand Appetit – alb, sec (2014) este un amestec de Chardonnay și Fetească Regală, dominat de către primul dintre soiuri și combină o selecție a strugurilor din vie cu maturitatea deplină a strugurilor. Este un vin galben auriu, bine fructat, ușor citric. Predomină note de mango, piersică și scoarță de stejar, acompaniate de note de ananas. Este recomandat pentru a acompania brânzeturile, cașcavalul, telemeaua, Camembertul, preparatele la grătar sau la cuptor pe bază de pui sau curcan, peștele, crustaceele, desertul pe bază de vanilie, mango sau ananas.


Grand Appetit – roșu, sec (2013) este un cupaj de Shiraz, Fetească Neagră și Cabernet Sauvignon. Toate soiurile au fost recoltate la maturitate deplină și în timpul nopții, pentru a păstra cele mai bune arome din fruct. Vinul este roșu intens cu reflexii mov, cu nas intens de cireșe amare, zmeură și violete, cu note fine de scorțișoară și piper. Este un vin încă tânăr, dinamic și cu personalitate. Din punct de vedere al asocierilor culinare, face echipă bună cu platourile reci sau calde, cu specific românesc, cu vânatul de talie mică sau medie preparat la cuptor, cu tartarul de vită, cu goulash-ul, cu pastele cu carne, cu pizza, sau cu desertul pe bază de cireșe, căpșuni sau afine.


 


Despre Selgros Cash&Carry România


Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc. Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 19 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.


Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț en-gros din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Polonia, România și Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash & Carry, Transgourmet Central and Eastern Europe, Transgoumet Elveția și Transgourmet Franța. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajați în Europa și venituri de circa 7,5 mld. Euro.


 


Despre Cramele Recaș


 


Compania, cunoscută astăzi sub numele Cramele Recaș, și-a început activitatea la sfârșitul secolului XX, cu ambiția de a prelua tradiția și cultura moștenite de la artizanii de vin din podgoria străveche, dar și de a adăuga profesionalism, investiții semnificative, dar, mai ales, inovație și pasiune pentru vinurile noi care se nasc aici.


Acum, societatea Cramele Recaș, de componență româno-britanică, administrează o suprafață de aproximativ 1100 de hectare de viță de vie în Recaș (județul Timiș) și Miniș (județul Arad) și se găsește în topul producătorilor de vin de calitate din România.

Alte articole recomandate:

În acest context, indiferent care va fi decizia Tribunalului București unde se judecă speța, problema ridicată de acestă situație neconfortabilă pentru Carrefour rămâne: profitând de poziția pe care o dețin în raport cu furnizorii, retailerii s-au obișnuit să se “împrumute” gratuit de la producători și distribuitori plătind marfa chiar și la trei luni. “Noi lucrăm cu Carrefour de la înființare (de la intrarea Carrefou [...]
Alexandru Stanuta este noul Key Account Manager al Nutrivita, companie care activeaza pe segmentul produselor dietetice si bio din Romania. Stanuta are o experienta de peste 6 ani in domeniul retailului modern, anterior ocupand pozitii in departamentele de buying in companii precum Metro Cash&Carry, Carrefour si Real Hypermarket. Prin cooptarea in echipa, compania isi propune consolidarea prezentei marcilor in piata si dezvoltarea segmentelor in care activeaza. Nutrivita este [...]
(Agerpres) Micii românești vor putea fi comercializați și exportați pe piața Uniunii Europene din primele zile ale lunii iunie, imediat după publicarea regulamentului privind includerea aditivilor folosiți în prepararea pastei de mici în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, a declarat, joi, pentru AGERPRES, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale. ‘Regulamentul european prin care se permite utilizarea aditivilor în [...]
Reteaua Metro Cash & Carry Romania deruleaza intre 15 mai – 4 iunie 2014 a patra editie a programului “Il Gusto d’Italia”, sustinut de Ambasada Italiei la Bucuresti si Institutul Italian de Comert Exterior Bucuresti. Programul se desfasoara cu ocazia Zilei Nationale a Italiei. In perioada mentionata, toate magazinele Metro Cash&Carry Romania (cu exceptia Metro Punct) au oferte promotionale la peste 900 de produse cu specific italian si desfasoara activitat [...]
Profi a inaugurat primul sau magazin din Tandarei, cea de-a 122 localitate in care retailerul este prezent. Cu aceasta deschidere, reteaua Profi a ajuns la 251 de unitati comerciale, noteaza Progresiv. Noul magazin este amplasat pe Calea Bucuresti nr. 200, Tandarei, avand o suprafata de vanzare de 275 mp. Profi Tandarei functioneaza in format standard si este al treilea magazin al retailerului din judetul Ialomita, alte doua aflandu-se in Slobozia si Urziceni. Profi, detinut de fondul d [...]
Vânzările de lapte, la raft, din țara noastră sunt în scădere de la jumătatea lunii februarie, ne-a declarat Dorin Cojocaru, președintele Asociației Patronale a Laptelui din România (APRIL). Potrivit domniei sale, în luna februarie, vânzările de lapte de la noi au scăzut cu 20%, iar în martie – cu 30%, comparativ cu aceleași perioade ale anului trecut. “Nici pentru aprilie nu vom avea date mai optimiste”, a precizat domnia sa. Î [...]
Prezent printre vizitatorii târgului Indagra, domnul Vasile Lucuț, proprietarul grupului de firme Unicarm a acordat o scurtă declarație pentru infoALIMENT Magazin: ”Afacerile Unicarm au mers foarte bine în acest an, reușind să ne păstrăm în frunte, chiar dacă, pe sectorul produselor lactate am constatat o oarecare plafonare a vânzărilor. Însă, producția de preparate din carne a fost pe creștere, până acum, în 2014 și [...]
Apropierea finalului de an reprezintă pentru companiile din industria alimentară a lumii oportunitatea de a veni în fața consumatorilor cu ambalaje specifice Sărbătorilor de iarnă. Începând de azi, în fiecare zi, vă vom prezenta câte o o idee pusă în practică în Occident. Pentru început, ne-am oprit asupra bomboanelor și jeleurilor produse de Maynards Jellies și Bassetts Liquorice Allsorts, pentru retailerul Mondelez și la [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi