Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul Cramele Recaș a realizat pentru Selgros o gamă de vinuri destinată gusturilor rafinate. Disponibil în variantele alb sau roșu, vinul Grand Appetit poate fi soluția pentru transformarea unei experiențe culinare într-un eveniment artistic. Grand Appetit este prezent în exclusivitate în magazinele Selgros, având condiții speciale de vânzare pentru clienții din gastronomie.


 


Voltaire spunea că ”a ști să bei vin este o știință”, iar datele științifice folosite în creația Grand Appetit sunt cele care sporesc valoarea artistică a produsului. Cartările agrochimice oferă baza determinării pe soiuri și parcele a elementelor nutritive prezente în sol, astfel încât selecțiile și asocierile au ridicat aceste cupaje la nivel de excelență.


Grand Appetit – alb, sec (2014) este un amestec de Chardonnay și Fetească Regală, dominat de către primul dintre soiuri și combină o selecție a strugurilor din vie cu maturitatea deplină a strugurilor. Este un vin galben auriu, bine fructat, ușor citric. Predomină note de mango, piersică și scoarță de stejar, acompaniate de note de ananas. Este recomandat pentru a acompania brânzeturile, cașcavalul, telemeaua, Camembertul, preparatele la grătar sau la cuptor pe bază de pui sau curcan, peștele, crustaceele, desertul pe bază de vanilie, mango sau ananas.


Grand Appetit – roșu, sec (2013) este un cupaj de Shiraz, Fetească Neagră și Cabernet Sauvignon. Toate soiurile au fost recoltate la maturitate deplină și în timpul nopții, pentru a păstra cele mai bune arome din fruct. Vinul este roșu intens cu reflexii mov, cu nas intens de cireșe amare, zmeură și violete, cu note fine de scorțișoară și piper. Este un vin încă tânăr, dinamic și cu personalitate. Din punct de vedere al asocierilor culinare, face echipă bună cu platourile reci sau calde, cu specific românesc, cu vânatul de talie mică sau medie preparat la cuptor, cu tartarul de vită, cu goulash-ul, cu pastele cu carne, cu pizza, sau cu desertul pe bază de cireșe, căpșuni sau afine.


 


Despre Selgros Cash&Carry România


Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc. Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 19 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.


Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț en-gros din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Polonia, România și Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash & Carry, Transgourmet Central and Eastern Europe, Transgoumet Elveția și Transgourmet Franța. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajați în Europa și venituri de circa 7,5 mld. Euro.


 


Despre Cramele Recaș


 


Compania, cunoscută astăzi sub numele Cramele Recaș, și-a început activitatea la sfârșitul secolului XX, cu ambiția de a prelua tradiția și cultura moștenite de la artizanii de vin din podgoria străveche, dar și de a adăuga profesionalism, investiții semnificative, dar, mai ales, inovație și pasiune pentru vinurile noi care se nasc aici.


Acum, societatea Cramele Recaș, de componență româno-britanică, administrează o suprafață de aproximativ 1100 de hectare de viță de vie în Recaș (județul Timiș) și Miniș (județul Arad) și se găsește în topul producătorilor de vin de calitate din România.

Alte articole recomandate:

Compania Kandia Dulce a devenit Furnizor Oficial al Casei Regale, titlu acordat de către Majestatea Sa Regele Mihai I al României. Colaborarea dintre Kandia Dulce, cel mai mare producător local de ciocolată, și Casa Regală a României a debutat cu momentul în care compania a devenit partener al Casei Majestății Sale Regelui, statut premergător obținerii titlului de Furnizor Oficial. Din 1890 si până în prezent, povestea Kandia Dulce reprezintă mai [...]
(Comunicat) METRO Cash&Carry România continuă să fie alături de clienții săi profesioniști, prezentându-le cele mai noi soluții și programe dedicate afacerii lor în cadrul METRO Expo. Unul dintre cele mai mari evenimente dedicate comerțului business to business din Sud-Estul Europei, METRO Expo reprezintă un punct de interes pentru profesioniștii domeniului, fiind atât o sursă de informare cu privire la cele mai no [...]
La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Grupul german Kaufland, liderul pieței locale de comerț, cu afaceri de aproape 1,65 mld. euro la o rețea de 89 de hipermarketuri, și-a setat ca țintă pentru România atingerea pragului de 2 mld. euro afaceri până la finalul anului financiar 2017-2018. Lanțul de hipermarketuri a „cucerit“ prima poziție în topul celor mai mari jucători din comerțul local în 2011 când a depășit Metro Cash&Carry după 15 ani de supremație. Kaufland, condus la nivel local [...]
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Retailului tradițional coborât la un procent de 47% din  valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, iar cel modern a urcat la 53%. În prima jumătate a anului trecut, retailului modern a depășit pentru prima dată pe cel tradițional, ajungând la un procent de 53% din valoarea totală a produselor de larg consum cumpărate pe piața din România, față de 49% în 2012, după cum o arată cercetarea de tip Panel [...]
Peste 200 de producători români din regiunea de sud a țării au inițiat un program prin care vor livra până la sfârșitul anului aproximativ 10.000 tone de legume și zarzavaturi marilor rețele de magazine, primele care au aderat la program fiind Kaufland, Auchan, Cora și Selgros. Programul lansat sub denumirea "Dor de gust" este o inițiativă a Asociației Cultivatorilor de Legume, cu sprijinul Organizației Interprofesionale PRODCOM Legume-Fructe și a Centrului de Comunicare al [...]
Rețeaua locală Paco Supermarket a deschis, recent, al șaselea magazin din orașul Focșani. Prin această ianugurarea, rețeaua vrânceană a ajuns să opereze opt supermarketuri în localitățile Focșani și Odobești.  Magazinul este situat pe strada Cuza Vodă, nr. 17, Focșani și are o suprafață de 150 de metri pătrați, din care sala de vânzare ocupă 100 de metri pătrați, fiind unitatea comercială cu cea mai mică [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN