Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master francizor al brandului de praline premium Leonidas în România, spune că în luna noiembrie va deschide împreună cu partenerii săi două ciocolaterii-cafenea în Cluj-Napoca și Timișoara, unități care vor pune umărul la creșterea vânzărilor în volum cu peste 20% în acest an.


 


„După deschiderea celor două magazine vom încheia prima fază de dezvoltare urmând să luăm în calcul și să analizăm pentru anul viitor  încă două orașe, și anume Sibiu și Constanța, de unde am primit câteva cereri de deschidere.


Pentru faza a doua, unde includem orașele medii, vom studia această posibilitate după așezarea în piață a spațiilor existente”, spune antre­prenorul, care deține un magazin Leo­ni­das în zona Beller (Dorobanților) și adminis­trea­ză în franciză alte trei spații: unul pe Calea Vic­to­riei din București, una în Brașov și o unitate în Iași. Magazinul din Iași este deschis sub conceptul de ciocolaterie-cafenea Leonidas Chocolate&Caffe, „umbrelă” sub care vor funcționa și unitățile din Cluj-Napoca și Timișoara.

Alte articole recomandate:

Potrivit ultimelor statistici FAO, indicele preturilor la produsele alimentare, la nivel mondial, a continuat să scadă și în luna mai 2015, atingând cel mai redus nivel înregistrat după luna septembrie 2009, în conditiile în care prețurile la cereale s-au diminuat substanțial pe fondul perspectivelor favorabile pentru recoltele din acest an, informează FAO, într-un comunicat de presă.   Declinul din luna mai a fost cauzat de o scădere lunară [...]
Uniunea Europeană face apel la Japonia să depună eforturi suplimentare pentru a elimina barierele comerciale în sectoarele auto și al siguranței alimentare, în condițiile în care cele două părți încep luni, la Tokyo, o nouă rundă de negocieri în vederea obținerii unui acord de liber-schimb, conform agenției Kyodo, citata de Agerpres.             Pe lângă o listă de așa-numite bariere nontarifare transmisă [...]
Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici.  Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. [...]
Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna ianuarie 2014 putin peste 2.400 aparitii in online, cu aproape 90% mai multe ca in luna decembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu aproape 19% in presa online, cu 20% pe bloguri si forumuri si cu peste 108% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Sa ne dregem serios glasul si sa adoptam inconstient topica din Teoria Conspiratiei: probabil ca experimentele duse de industria militara nu pot fi ajunse din urma decat de cele perfectionate in laboratoarele de marketing. Si, uite asa, stirile din publicitate sunt anuntate de site-urile de stiinta. Ultima dintre ele: billboarduri care citesc emotiile trecatorilor. Dar decat sa facem razboi, mai bine ne lasam manipulati, arrr, scuze, sedusi de publicitate.   M&C [...]
Lidl România aduce gustul autentic al roșiilor autohtone, prin revitalizarea soiului românesc Buzău1600. Începând cu luna iulie,românii vor găsi în Piața Lidl acest soi de roșii, celebru în anii ’80. O premieră pe piața de retail din țară, inițiativa de a revitaliza un soi autohton face parte din proiectul,„Cultivat în România, specific românesc”, derulat de Lidl România c [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN