Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master francizor al brandului de praline premium Leonidas în România, spune că în luna noiembrie va deschide împreună cu partenerii săi două ciocolaterii-cafenea în Cluj-Napoca și Timișoara, unități care vor pune umărul la creșterea vânzărilor în volum cu peste 20% în acest an.


 


„După deschiderea celor două magazine vom încheia prima fază de dezvoltare urmând să luăm în calcul și să analizăm pentru anul viitor  încă două orașe, și anume Sibiu și Constanța, de unde am primit câteva cereri de deschidere.


Pentru faza a doua, unde includem orașele medii, vom studia această posibilitate după așezarea în piață a spațiilor existente”, spune antre­prenorul, care deține un magazin Leo­ni­das în zona Beller (Dorobanților) și adminis­trea­ză în franciză alte trei spații: unul pe Calea Vic­to­riei din București, una în Brașov și o unitate în Iași. Magazinul din Iași este deschis sub conceptul de ciocolaterie-cafenea Leonidas Chocolate&Caffe, „umbrelă” sub care vor funcționa și unitățile din Cluj-Napoca și Timișoara.

Alte articole recomandate:

Producatorul slovac de lactate Koliba isi propune sa obtina, in 2014, o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro pe piata romaneasca, dupa ce vanzarile de anul trecut s-au ridicat la 3,5 milioane de euro. Brandul Koliba exista pe piata din Romania din 2008, avand o retea de distributie extinsa in lanturile Billa, Kaufland, Carrefour Metro si Auchan. Koliba este specializat in producerea cascavalurilor semitari maturate si a untului traditional. Situati pe ultimele pozitii in topul tarilor din [...]
Antreprenorii Alexandru și Ștefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicație mobilă – Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor să comande de la peste 50 de restau­rante din București me­niuri personalizate în funcție de necesarul de calorii și nu­trienți, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, înălțime, vârstă, sex și activitatea fizică desfă­șu­ra­tă. Investiția inițială pentru dez­vol­tarea și [...]
Cramele Recaș întâmpină Sărbătorile de iarnă cu o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei  Sole, care se bucură deja de succes. Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea [...]
Asa s-ar putea rezuma rezultatele celui mai recent val al studiului anual Shopper Trends realizat de Nielsen Romania, prezentat in avanpremiera in Revista Progresiv. Sunt si vesti bune: anul 2013 s-a incheiat pe un trend pozitiv din punct de vedere al increderii consumatorilor, iar apetitul in ceea ce priveste incercarea de produse noi ramane constant. Cu toate acestea, singura crestere pe care o vedem in piata FMCG este in valoare, dar chiar si aceasta in linie cu inflatia, ceea ce se traduce [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Numărul porcilor sacrificați în 2013 a crescut cu 13%, comparativ cu anul 2012, artă statisticile realizate de Institutul Național de Statistică (INS). Astfel, potrivit INS, numărul total de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut cu 13,4%, respectiv cu 5,4%. În unitățile industriale specializate, numărul de porcine sacrificate și greutatea lor în carcasă s-a majorat cu 7,6%, respectiv cu 9,1% . Cu toate acestea, în luna decembrie a anului [...]
Producătorul de ceaiuri, tincturi și siropuri Dacia Plant din Brașov, deținut de antreprenori locali, estimează că anul acesta va reveni pe creștere și așteaptă un plus de 15% după ce în 2013 businessul companiei s-a contractat cu 7%.   „Din păcate, nu am reușit să ne atingem obiectivele, deși începutul anului 2013 a fost promițător. La final am înregistrat o scădere de 7% față de anul precedent. Scăderea are mai multe explicații. În primul [...]

 

Living fresh
meatmilk
indagra
indagra food
testo
infoALIMENT MAGAZIN