Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Ion Codreanu, master francizor al brandului de praline premium Leonidas în România, spune că în luna noiembrie va deschide împreună cu partenerii săi două ciocolaterii-cafenea în Cluj-Napoca și Timișoara, unități care vor pune umărul la creșterea vânzărilor în volum cu peste 20% în acest an.


 


„După deschiderea celor două magazine vom încheia prima fază de dezvoltare urmând să luăm în calcul și să analizăm pentru anul viitor  încă două orașe, și anume Sibiu și Constanța, de unde am primit câteva cereri de deschidere.


Pentru faza a doua, unde includem orașele medii, vom studia această posibilitate după așezarea în piață a spațiilor existente”, spune antre­prenorul, care deține un magazin Leo­ni­das în zona Beller (Dorobanților) și adminis­trea­ză în franciză alte trei spații: unul pe Calea Vic­to­riei din București, una în Brașov și o unitate în Iași. Magazinul din Iași este deschis sub conceptul de ciocolaterie-cafenea Leonidas Chocolate&Caffe, „umbrelă” sub care vor funcționa și unitățile din Cluj-Napoca și Timișoara.

Alte articole recomandate:

amb Wine, producătorul vinurilor Liliac și Crepuscul, a deschis Liliac Pop Up Store, magazin situat la parterul clădirii de birouri Magheru One din centrul Capitalei. Cu o suprafață de 100 mp și rezultatul unei investiții de 30.000 de euro, Liliac Pop Up Store este primul magazin de vinuri de tip pop up din România. Un trend care crește în popularitate în retailul urban internațional, magazinele de tip pop up sunt spații comerciale temporare cu un design inovativ, car [...]
Piața de bunuri de folosință îndelungată din România a înregistrat un început bun pentru anul 2016, cu o valoare de 521 de milioane de euro în primul trimestru. Telecom, electrocasnicele mari, electrocasnicele mici și electronicele sunt sectoarele ce au avut o rată de creștere de două cifre în T1 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Electronice: televizoarele – principalul motor de creștere În T [...]
Gourmet Gift îți face anul acesta mai ușoară alegerea cadourilor de Crăciun!   Cu o experienta de mai multi ani in livrarea de cosuri cadou, cu mii clienti multumiti si zeci de mii de cosuri cadou livrate, Gourmet Gift este lider in segmentul online pe piata cadourilor corporate. Firma a inceput sa primeasca deja primele comenzi pentru cosuri cadou de Craciun, oferind discounturi generoase celor care plaseaza comanda pana la data de 30 octombrie 2014. O practica de zeci de ani in [...]
Finalul acestei săptămâni va marca pentru Danone România declanșarea unei noi campanii de marketing. Mai precis, va fi vorba despre un eveniment organizat cu ocazia lansării campaniei de repoziționare ”Gustă viața zâmbind”, campanie care, potrivit organizatorilor, se va desfășura sub ideea faptului că, ”Zâmbetul exprimă o stare bună de spirit, de sănătate, optimism, fericire.” Totodată, reprezentanții companiei v [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale. Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, informeaza Iqads. Topu [...]
PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Vânzările de bomboane de ciocolată, cosmetice, vinuri și flori cresc de zeci de ori de sărbători precum Sfântul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie și 8 Martie, potrivit estimărilor retailerilor. "Românii sunt euforici când este vorba de sărbători. Vânzările cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare creștere, după care urmează fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intimă", a declarat [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN