Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Timisoreana a urcat pe podiumul editiei de anul acesta la, una dintre cele mai prestigioase competitii mondiale din industria berii, fiind singura bere romanesca premiata la categoria „Lager - German-style Pale”.


 


Timisoreana, berea cu o traditie de aprope 300 de ani in Romania, a fost medaliata cu bronz in cadrul competitiei care premiaza cele mai bune beri din intreaga lume.


Astfel, gustul si calitatea apreciate de milioane de romani au fost recunoscute si premiate de un juriu de experti internationali.


Berea Timisoreana este o poveste despre pasiune si dorinta de a face lucrurile cat mai bine. Pentru maestrii berari Timisoreana, activitatea din fabrica inseamna atat o mostenire valoroasa, cat si adoptarea ultimelor tehnologii, pentru a oferi de fiecare data o bere savuroasa, numai buna de impartasit cu cei dragi.


 


„Este un lucru deosebit faptul ca, dintre toate berile participante la categoria „Lager – German-style Pale”, Timisoreana a reusit sa fie premiata cu medalia de bronz. Juriul a apreciat gustul armonios si curat al berii Timisoreana, un gust care imbina perfect puterea maltului si delicatetea malaiului, aroma discreta de hamei si gustul amar echilibrat; un gust insotit de o culoarea luminoasa, cu spuma fina si perlare vesela,” a declarat pentru Iqads Corina Hopulele, Brewing and Quality Director.


 


„Timisoreana este intaia bere romaneasca, produsa din 1718 in prima fabrica din Timisoara si, in cei aproape 300 de ani de existenta, a primit numeroase aprecieri pentru gustul sau echilibrat. Una dintre primele aprecieri a fost primita in anii 1920 cand a devenit furnizorul oficial de bere al Casei Regale a Romaniei, de atunci urmand multe alte medalii obtinute la concursuri internationale de prestigiu. Iata ca, si la aceasta competitie internationala din Marea Britanie, liderul pietei de bere din Romania, Timisoreana, este recunoscut pentru savoarea sa si suntem foarte bucurosi si mandri de acest succes. Nu in ultimul rand, satisfactia noastra cea mai mare sunt milioanele de consumatori care se bucura de acest gust zi de zi, ei demonstrand ca tot ceea ce facem cu mult suflet se vede in calitatea superioara a berii,” a declarat Cristina Gherman,Senior Brand Manager Timisoreana.


 


World Beer Awards este una dintre cele mai importante competitii internationale din industria berii, in cadrul careia sunt inscrise si evaluate beri din intreaga lume. Jurizarea acestora se realizeaza mai intai pe regiuni (Asia-Oceania, Europa si cele doua Americi), urmand ca dintre castigatorii din fiecare regiune sa se aleaga in final cea mai buna bere a anului, la nivel mondial.

Alte articole recomandate:

LaDorna, companie din portofoliul Grupului Lactalis, va participa la ediția a IV-a a Conferinței Internaționale Meat & Milk 2015, ca Partener, evenimentul urmând a se desfășura în zilele de 3 și 4 iunie la Hotel Alpin din Poiana Brașov. La eveniment, LaDorna va oferi participanților produse lactate pe care vor avea ocazia să le aprecieze atât la micul dejun, cât și în pauzele de cofee-break.   LaDorna este [...]
Șefi de sate din aproximativ 15 țări din Africa Australă se întâlnesc azi,  în Botswana la un summit consacrat crizei alimentare din regiune. Potrivit estimărilor, peste 20 de milioane de persoane au nevoie de ajutor umanitar, pentru a compensa scăderea producției agricole în zonă.  Dintr-o populație de 292 de milioane de locuitori, aproape 10% este afectată de penuria de alimente întrgistrată ca urmare a recoltelor slabe de anul acesta. De exemplu, [...]
Risipa alimentară poate fi redusă cu până la 60% prin educație și tehnologie, a declarat, miercuri, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, la deschiderea celei de-a 29-a Conferințe Regionale a Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO).           'Deși risipa este este una din marile probleme ale lumii moderne, aceasta poate fi redusă cu până la 60% în special prin educație și tehnologie. Ne-am adunat [...]
Țara noastră este singura din Uniunea Europeană (UE) care nu are o lege a apei îmbuteliate, a declarat, recent, pentru Bursa, Radu Dumitru, directorul general al Societății Naționale a Apelor Minerale. Totodată, domnia sa a precizat că apa de masă ( denumită generic pe etichete "de băut", "de masă" și "de izvor") a ajuns să dețină o cotă de 37% din piață: "Apele minerale trec prin aproape 100 de teste diferite pe an. În schimb, apa de masă, apa de băut sau apa de izvor su [...]
Heineken® aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori și îi provoacă să deschidă containerul amplasat în orașul lor, pentru a câștiga o experiență inedită de vizionare a semifinalei împreună cu o legendă a fotbalului internațional. Activarea locală Heineken® face parte din campania globală Champion The Match, dedicată celei mai prestigioase competiții de fotbal.   Cea mai cosmopolită marcă [...]
Deși consumul a crescut cu aproape 10% în primul trimestru al acestui an, un semnal puternic al ieșirii din criză, revenirea nu s-a văzut pe bursă: acțiunile companiilor din industria alimentară sunt pe minus de la începutul anului. Brokerii pun subperformanța bursieră a com­paniilor din industria alimentară pe seama faptului că acestea nu dețin cote relevante în piețele în care activează și pe lipsa de lichi­di­tatea acțiunilor.  Cele cinci companii [...]
Mototol este noul brand de produse de hartie de uz casnic pe care compania romaneasca Rom Paper il lanseaza pe piata in luna august 2014. Brandul Mototol se bazeaza pe o calitate superioara a hartiei,  si este structurat in trei game : Zi cu zi , Premium si Decorative. In privinta designului ambalajelor, se mizeaza pe simplitate, pentru a fi in ton cu filozofia brandului Mototol – hartia onesta care isi asuma ca nu face mai mult decat poate face de fapt. De un tratamen [...]
România a exportat, în primele patru luni ale acestui an, produse alimentare și animale vii în sumă de 1,054 miliarde euro, cu 178,4 milioane euro peste nivelul din perioada similară din 2013, conform datelor centralizate de Institutul Național de Statistică. Importurile de produse alimentare și animale vii s-au cifrat la 1,268 miliarde euro, fiind cu 5,6 milioane euro mai mari față de cele din perioada ianuarie-aprilie 2013, înregistrându-se [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN