Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, a decis să ofere clienților posibilitatea de achiziționa fructe și legume la vrac. În prezent, în toate magazinele, produsele sunt expuse astfel încât clienții să își poată alege singuri și să își cântărească exact ceea ce au nevoie, în cantitățile pe care și le doresc.


 


Conceptul de club al profesioniștilor și amatorilor de bunătățuri este complet funcțional acum și în raionul de   legume-fructe, prin plasări mari, lăzi sau coșuri speciale pentru gastronomi sau revânzători, precum și prin plasări de unde clienții își aleg cantitățile pe care le consideră necesare.


Trecerea la noul format s-a făcut, potrivit lui Alexandru Vlad, CEO Selgros, ”pentru a continua tranziția către un nou nivel al experienței de cumpărături. Monitorizăm permanent nevoile clienților noștri și intenționăm să ne adaptăm continuu oferta și serviciile pentru a face din Selgros magazinul predilect pentru cumpărături ușoare, complete și plăcute”.


Raionul de legume-fructe, mai prietenos, a dus la creșterea numărului de clienți și a vânzărilor  în comparație cu anul precedent. Raionul gazduiește în mod curent un sortiment foarte bogat de legume și fructe, produse de bază, de sezon, precum și specialități pentru gastronomi și produse exotice.


 


Despre Selgros Cash&Carry România
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc. Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 19 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.


Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț en-gros din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Polonia, România și Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash&Carry, Transgourmet Germania și Transgourmet Franța. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajați în Europa și venituri de circa 6,8 mld. Euro.

Alte articole recomandate:

Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]
Heineken, al treilea mare producător de bere la nivel mondial, a înregistrat vânzări în scădere în Europa Centrală și de Est în prima jumătate a anului, din cauza vremii nefavorabile și a situației economice dificile, România aflându-se printre piețele pe care grupul olandez a avut scăderi. Volumul vânzărilor de bere ale Heineken în regiune a scăzut cu 4,2% în primul semestru, la 22,7 milioane hectolitri, față de 23,7 milioane d [...]
România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
România se află pe prima poziție în Europa la consumul de bere la PET (ambalaj din plastic), cu circa 7,5 milioane de hectolitri. Doar în cinci țări la nivel european berea se consumă în acest tip de ambalaj, arată o analiză ZF pe baza datelor de la Asociația Berarii Europei, dar în România una din două beri este consumată la PET.   „Eu nu cred că va scădea consumul de bere la PET pentru că sunt deja multe branduri cu notorietate care au intrat [...]
Potrivit Mediafax, exportatorii de vinuri din România vor rata participarea la târgul internațional , întrucât Ministerul Economiei nu a găsit o firmă care să amenajeze pavilionul și nici o soluție excepțională de finanțare și participare, potrivit Asociației Producătorilor și Exportatorilor de Vinuri.   "Ratarea se produce din cauza neprezentării la licitațiile organizate de minister a niciunei firme prestatoare și a negăsirii de către factorii de decizie a unei [...]
Vânzările de produse sub mărcile private ale marilor rețele de magazine au ajuns să reprezinte 14% din totalul pieței locale de retail, în creștere cu un punct procentual față de anul anterior, dar clienții sunt greu de loializat, anunță GfK.   “40% din vânzări de de marcă privată sunt realizate de discounteri și 30% de hipermarketuri. Pe măsură ce retailerii vor deschide mai multe magazine, mărcile private vor avea de câștigat”, a ară [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Anul acesta, în abatoarele din România, vor fi sacrificate circa 4,4 milioane de porcine, în scădere cu 2,2% față de anul 2013, conform estimărilor publicate săptămâna aceasta de Eurostat, biroul de statistică al Uniunii Europene (UE), informeaza Recolta. În anul 2013, numărul porcinelor sacrificate în România a fost de 4,5 milioane de capete. Aproape 1,5 milioane din totalul efectivelor au fost sacrificate în primul semestru, în timp ce [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN