Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un studiu Ipsos Research arată că mai mult de jumătate dintre părinții români oferă zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecvența este semnificativ mai mare în cazul bărbaților (49% versus 37% cât se înregistrează în cazul femeilor). La întrebarea „Care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un produs pe care îl oferiți copiilor voștri?”, respondenții au menționat mai ales aspecte precum: gustos (63%), dulce (60%), sănătos (54%), proaspăt (51%), natural (39%) sau cu aport de energie (32%).


 


Există o gamă foarte variată de categorii care sunt acceptate de părinți drept potențial desert pentru copiii lor. Pe lista rezultată în urma cercetării Ipsos Research găsim pe primele zece poziți produse precum pufuleți, napolitane, fructe proaspete, biscuiți simpli, iaurturi, ciocolată ambalată, cereale, deserturi pregătite în casă, bomboane sau prăjituri cu blat din comerț.


Totuși, atunci când vine vorba despre menționarea produselor oferite cel mai des ca desert, clasamentul categoriilor se schimbă semnificativ: fructele proaspete, iaurturile cu cereale sau fructe și prăjiturile pregătite în casă ajung pe primele trei locuri.


Spre exemplu, fructele proaspete sunt oferite ca desert, în medie, de 4 ori pe săptămână, în timp ce iaurturile cu cereale sau fructe au o frecvență de oferire de 2-3 ori pe săptămână. La polul opus, există și o serie de deserturi pe care părinții mai degrabă le evită în a le oferi copiilor și aici regăsim produse precum chipsuri, snackuri, ciocolată ambalată, sâmburi și semințe, lapte cu arome sau bomboane.


 


Kinder, Danonino, Milka și Barni sunt brandurile spre care părinții români se îndreaptă cel mai des când vine vorba de oferirea unui desert copiilor, în timp ce mărci precum Măgura, Eugenia sau Joe sunt mai degrabă alegeri ocazionale. Un lucru interesant pe care îl relevă studiul este că gradul de notorietate al unui brand nu are mereu o influență directă în alegerea și oferirea unui produs. Un bun exemplu sunt mărcile de bomboane M&M, Skittles, Silvana sau Sugus, care, deși au notorietate bună, sunt rar oferite drept desert copiilor. Detalii în revista Progresiv


 

Alte articole recomandate:

AON România va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”. La Expo-Conferință, AON România va fi reprezentată de domnul Mirce [...]
ANSVSA a desfășurat, în perioada 10 iunie – 4 iulie, o acțiune de amploare, la nivel național, pentru a verifica  modul în care operatorii din domeniu respectă condițiile sanitare veterinare referitoare la producerea, colectarea, procesarea și comercializarea laptelui crud și a produselor din lapte către consumatorul final. La nivelul fiecărei DSVSA județene și, respectiv, a municipiului București, au fost constituite echipe mixte (formate din specialiști î [...]
TVA de 9% la pîine este o măsură temporară, ale cărei efecte urmează să fie analizate la un an de la introducere, adică în mai puțin de o lună. Dacă impactul nu este pozitiv, cota riscă să revină la 24%. Ministrul Finanțelor mizează pe înregistrarea mai multor firme în domeniu, astfel încât să scadă evaziunea. Datele de la Registrul Comerțului, obținute de Capital, arată, însă, că numărul companiilor din domeniu este mai mic, acum, decât era [...]
Horia Stoian:   Din cauza desfășurării neprofesioniste a „primei etape” a programului de selecție pentru acordarea ajutoarelor De minimis, aceia care vor avea de pierdut cel mai mult vor fi micii producători din sectorul alimentar și, implicit, economia locală și națională.   Transfer de... putere. După scandalul în care Ministerul Finanțelor Publice a fost acuzat de nereguli care aduc a direcționare voită a fondurilor, la concursul de pe urma căruia [...]
Utilizate conform specificațiilor tehnice, omogenizatoarele MGT contribuie la mărirea termenului de valabilitate a produsului, prin creșterea coerenței, având ân vedere gradul uniform al dispersiei particulelor de grăsime. Tratamentul mecanic al particulelor de grăsime se realizeazș la temperatura de omogenizare care este cuprinsă între 600 și 800 C. Produsul rezultat poate fi smântâna dar și frișca sau cremele d [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
Directorul general al Asociației Berarii României, Constantin Bratu, a fost desemnat, la începutul lunii mai, președinte al companiei Eco-Rom Ambalaje, cea mai importantă organizație de preluare a obligației de reciclare și valorificare a deșeurilor de ambalaje, de la agenții economici. Din 2005, Constantin Bratu este directorul general al Asociației Berarii României. Totodată, acesta face parte din Consiliul Director al Federației Romalimenta, Consiliul Român pentr [...]
(Agerpres) Proiectele de producere a energiei din surse eoliene și solare nu vor mai primi finanțare europeană în exercițiul bugetar 2014 – 2020, întrucât România și-a atins ținta privind aceste resurse, a declarat, joi, directorul general al Organismului Intermediar pentru Energie din Ministerul Economiei, Viorel Mădălin Beltechi. ‘În perioada 2014 – 2020, nu vor mai fi finanțate proiectele bazate pe soare și vânt, întrucât [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN