Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un studiu Ipsos Research arată că mai mult de jumătate dintre părinții români oferă zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecvența este semnificativ mai mare în cazul bărbaților (49% versus 37% cât se înregistrează în cazul femeilor). La întrebarea „Care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un produs pe care îl oferiți copiilor voștri?”, respondenții au menționat mai ales aspecte precum: gustos (63%), dulce (60%), sănătos (54%), proaspăt (51%), natural (39%) sau cu aport de energie (32%).


 


Există o gamă foarte variată de categorii care sunt acceptate de părinți drept potențial desert pentru copiii lor. Pe lista rezultată în urma cercetării Ipsos Research găsim pe primele zece poziți produse precum pufuleți, napolitane, fructe proaspete, biscuiți simpli, iaurturi, ciocolată ambalată, cereale, deserturi pregătite în casă, bomboane sau prăjituri cu blat din comerț.


Totuși, atunci când vine vorba despre menționarea produselor oferite cel mai des ca desert, clasamentul categoriilor se schimbă semnificativ: fructele proaspete, iaurturile cu cereale sau fructe și prăjiturile pregătite în casă ajung pe primele trei locuri.


Spre exemplu, fructele proaspete sunt oferite ca desert, în medie, de 4 ori pe săptămână, în timp ce iaurturile cu cereale sau fructe au o frecvență de oferire de 2-3 ori pe săptămână. La polul opus, există și o serie de deserturi pe care părinții mai degrabă le evită în a le oferi copiilor și aici regăsim produse precum chipsuri, snackuri, ciocolată ambalată, sâmburi și semințe, lapte cu arome sau bomboane.


 


Kinder, Danonino, Milka și Barni sunt brandurile spre care părinții români se îndreaptă cel mai des când vine vorba de oferirea unui desert copiilor, în timp ce mărci precum Măgura, Eugenia sau Joe sunt mai degrabă alegeri ocazionale. Un lucru interesant pe care îl relevă studiul este că gradul de notorietate al unui brand nu are mereu o influență directă în alegerea și oferirea unui produs. Un bun exemplu sunt mărcile de bomboane M&M, Skittles, Silvana sau Sugus, care, deși au notorietate bună, sunt rar oferite drept desert copiilor. Detalii în revista Progresiv


 

Alte articole recomandate:

Schimbările fiscale au dat peste cap socotelile oamenilor de afaceri De la intrarea României în criza din 2009, guvernele perindate pe la Palatul Victoria au avut în vedere doar colectarea de bani la buget, nu și sprijinirea firmelor. Statul așteaptă încasări fiscale tot mai mari, dar nu-i sprijină (ba, dimpotrivă) pe plătitorii de taxe. Aceasta ar fi una dintre concluziile unui studiu realizat de avocatul Gabriel Biriș, care arată că din 2009 până în 2014 [...]
Polibutilena succinată bio (PBS) folosită ca material de ambalat este deja investigată ca parte a unui proiect european, informează Dairy Reporter. SUCCIPACK va produce materiale PBS cu acid succinic bio 100% ( din grâu) pentru procesarea de ambalaje pentru alimente.Aceasta va ajuta industria europeană, în special întreprinderile mici și mijlocii, să își întărească avantajul competitiv asupra dezvoltării PBS-ului bio în SUA și Asia. Scopul [...]
Consumatorii vor avea posibilitatea să-și personalizeze produsele potrivit preferințelor lor peste cinci ani, susține Sidel, informează Dairy Reporter. Isabelle Maillot, vice-președinte al Sidel a declarat că industria ambalării va trebui să ajute proactiv consumatorii să aleagă și să permită amestecarea diferitelor arome. ”Prin intermediul ambalării, produsul ar putea propune proactive diferite rețete. Acest lucru va depinde de comportame [...]
Exista sperante pentru reducerea cotei de TVA la carne, dar si la alte categorii de produse, dupa cum lasa in continuare sa se inteleaga premierul Victor Ponta: "Anul viitor va exista spațiul fiscal necesar pentru reducerea TVA la 9% la legume-fructe și apoi la carne, a precizat inca o data, duminică, premierul Victor Ponta, în cadrul unei emisiuni la postul public de televiziune.  "Am avut succes cu reducerea TVA la produse de panificație. Asta înseamnă că anul viitor putem [...]
Începând cu acest an autoritățile sanitar-veterinare din Rusia au implementat noi reglementări privind transportul cărnii de porc și a produselor din carne de porc pe teritoriul țării. Noile reglementări au fost elaborate de Ministerul Agriculturii din țară, împreună cu serviciul sanitar-veterinar Rosselkhoznadzor pentru a ajuta în prevenirea răspândirii pestei porcine africane, informează Agrobroker. Conform noilor reglementări, fermierilor [...]
DairyIndustries anunță în ultima sa ediție lansarea pe piață a unei noi linii tehnologice de ambalare a înghețatei, produsă de compania Tradekey. Echipament contruit integral din otel inoxidabil, Zw 301 Kae este rezistent la rugina si apa, fiind conceput pentru utilizarea pe termen lung. Linia de ambalare este controlata cu ajutorul unui display LCD, viteza de ambalare putand fi reglata. Alimentarea cu folie poate fi efectuata fara oprirea echipamentului. [...]
Denitron Termo este unic importator al abatoarelor și fabricilor de procesare a cărnii modulare FINMODULES fabricate de firma KOMETOS OY. Acestea sunt destinate pentru carne de oaie, vită, porc , struț etc. , au o construcție modulară și sunt formate dintr-unul sau mai multe module funcționale. Capacitatea de procesare este cuprinsă între 500 kg și 20.000 kg pe zi, în funcție de complexitate și numărul de module funcționale. În afară de [...]
În luna mai 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor  sacrificate și greutatea în carcasă a acestora au crescut la bovine și porcine, iar la ovine și caprine și pǎsǎri au scăzut. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate a crescut la bovine, porcine și pǎsǎri și a scǎzut la ovine și caprine, iar greutatea în carcasǎ a acestora a crescut la bovine și [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN