Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Un studiu Ipsos Research arată că mai mult de jumătate dintre părinții români oferă zilnic sau aproape zilnic un desert copiilor, iar frecvența este semnificativ mai mare în cazul bărbaților (49% versus 37% cât se înregistrează în cazul femeilor). La întrebarea „Care sunt principalele atribute pe care trebuie să le aibă un produs pe care îl oferiți copiilor voștri?”, respondenții au menționat mai ales aspecte precum: gustos (63%), dulce (60%), sănătos (54%), proaspăt (51%), natural (39%) sau cu aport de energie (32%).


 


Există o gamă foarte variată de categorii care sunt acceptate de părinți drept potențial desert pentru copiii lor. Pe lista rezultată în urma cercetării Ipsos Research găsim pe primele zece poziți produse precum pufuleți, napolitane, fructe proaspete, biscuiți simpli, iaurturi, ciocolată ambalată, cereale, deserturi pregătite în casă, bomboane sau prăjituri cu blat din comerț.


Totuși, atunci când vine vorba despre menționarea produselor oferite cel mai des ca desert, clasamentul categoriilor se schimbă semnificativ: fructele proaspete, iaurturile cu cereale sau fructe și prăjiturile pregătite în casă ajung pe primele trei locuri.


Spre exemplu, fructele proaspete sunt oferite ca desert, în medie, de 4 ori pe săptămână, în timp ce iaurturile cu cereale sau fructe au o frecvență de oferire de 2-3 ori pe săptămână. La polul opus, există și o serie de deserturi pe care părinții mai degrabă le evită în a le oferi copiilor și aici regăsim produse precum chipsuri, snackuri, ciocolată ambalată, sâmburi și semințe, lapte cu arome sau bomboane.


 


Kinder, Danonino, Milka și Barni sunt brandurile spre care părinții români se îndreaptă cel mai des când vine vorba de oferirea unui desert copiilor, în timp ce mărci precum Măgura, Eugenia sau Joe sunt mai degrabă alegeri ocazionale. Un lucru interesant pe care îl relevă studiul este că gradul de notorietate al unui brand nu are mereu o influență directă în alegerea și oferirea unui produs. Un bun exemplu sunt mărcile de bomboane M&M, Skittles, Silvana sau Sugus, care, deși au notorietate bună, sunt rar oferite drept desert copiilor. Detalii în revista Progresiv


 

Alte articole recomandate:

Sectorul vinicol are o pondere peste 2% în PIB, dar se afla în creștere accentuata, potrivit lui Cătălin Păduraru, Wine Ambassador în cadrul Asociației Degustătorilor Autorizați din România (ADAR). Domnia sa a subliniat că mai mult de 80% din vinurile produse la noi sunt vândute pe piața internă, precizând: "Trebuie să vedem cum creștem procentajul pentru vinuri de calitate. O proporție de 7% din producția mondială de vin este reprezentată de vinuri [...]
Temperatura medie anuală a aerului ar putea crește cu până la 1,5 grade Celsius la nivel mondial, până în anul 2050, în timp ce temperatura apei poate crește cu două grade Celsius, tendințe ce vor avea impact major asupra zonei Deltei Dunării, reiese dintr-un Studiu de vulnerabilitate întocmit de către oameni de știință din România, Ucraina și Republica Moldova și derulat în cadrul proiectului "Gestionarea integrată a [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
ANSVSA a convocat o ședință a Consiliului Științific pentru a supune dezbaterii acestui for cazul atipic de Encefalopatie Spongiformă Bovină (ESB) depistat în România.   În avizul științific al Consiliului s-a menționat că acest caz reprezintă o formă atipică de ESB-tipul L (care apare sporadic la bovine), așa cum a confirmat Laboratorul Comunitar de Referință Weybridge din Marea Britanie, și situează efectivul de bovine din România într-o normalitate [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Jagermeister si Ballantine’s. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, [...]
În luna martie 2014, față de luna precedentă, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au crescut la toate speciile. În comparație cu aceeași lună a anului 2013, numărul animalelor și al păsărilor sacrificate și greutatea lor în carcasă au scăzut la ovine și caprine și păsări, iar la bovine și porcine au crescut.   Martie 2014 comparativ cu februarie 2014 Numărul total de bovine sacrificate și greutatea lor în carcasă au [...]
"Cele mai multe dintre prioritățile de cercetare identificate ar trebui abordate în anii următori astfel incat rezultate sa fie disponibile în termen scurt sau mediu (inainte de 2030)", se afirma in raport, informeaza Nutra Ingredients. Diete personalizate, sustenabilitate, elaborarea politicii integrate și informare a consumatorilor a legăturii dintre alimente și sănătate sunt cele patru idei prioritare identificate în raportul de previziune al Comisiei [...]
Guvernul a dat acum câteva luni, o ordonanță de urgență, prin care a încercat să diminueze pe cât posibil, evaziunea la legume și fructe. Cu toate acestea, evaziunea fiscală din domeniu a rămas la fel de ridicată, motiv pentru care, ministrul agriculturii, Daniel Constantin, ia în calcul o eventuală reducere a TVA la aceste produse. Din datele furnizate de Organizația Mondială a Sănătății reiese că, în continuare, consumul de fructe și legume la nivel european [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN