Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri.


„Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus Da-niel Dobrița, di­rector de vânzări al companiei cu afaceri de 177 milioane de lei (40 mil. euro).


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, o sticlă de un litru de whisky ajunge să coste de trei ori mai mult pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor din România față de prețul cu care pleacă de la furnizor și cu mai mult de zece ori în restaurante și baruri, arată o analiză ZF pe baza datelor din piață, notează Ziarul financiar.


Prețul unei sticle de whisky este alcătuit printre altele din prețul cu care vinde producătorul, marja distribuitorului, acciza la alcool, discounturile pe care furniorii le plătesc lanțurilor de magazine din retailul internațional, marja retailerilor și TVA-ul. Whisky-ul este una dintre băuturile spirtoase la care distribuitorii plătesc unele din cele mai mari accize din cauza concentrației alcoolice mari. Acciza la alcool a crescut anul trecut cu 33% de la 750 de euro pe hectolitru de alcool pur, până la 1.000 de euro pe hectolitru de alcool pur.


Whisky-ul are o concentrație alcoolică de 40%, astfel că dintr-o sticlă de un litru de whiksy 4 euro (18,95 lei) înseamnă acciza, în condițiile în care acciza se calculează la mai mult de 4,7 lei pentru un euro. ZF a făcut un calcul estimativ luând în considerare un preț de 100 de lei pentru o sticlă de 1 litru de whisky, însă fără a lua în considerare un anumit brand de whisky sau un magazin anume.

Alte articole recomandate:

De pe data de 15 ianuarie, un ordin al ANPC oprește producătorii de pâine neagră să mai folosească E-uri sau coloranți în rețetele lor. Astfel, cel puțin în teorie, brutarii vor fi nevoiți să renunțe și la caramel, una dintre substanțele cel mai des folosite pentru a da impresia de pâine neagră. „Decizia vine după ce inspectorii noștri au făcut mai multe controale tematice, propuse la nivel național, în cadrul cărora s-a constatat că se vând în [...]
În ziua de 15 octombrie, la Balotești, în organizarea Consorțiului proiectului european FP7 SOLID și a Institutului Național de Cercetare Dezvoltare pentru Biologie și Nutriție Animală România, se deschid lucrările Workshop-ului Internațional cu tema „Sisteme de producere a laptelui în Estul Europei”, eveniment care se va încheia în ziua de 16 Octombrie 2015, la sediul din Balotesti al INCDBNAR. [...]
Conștientizarea de către consumatori a existenței coloranților naturali din produsele lactate este pe cât de importantă, pe atât de dificilă, pentru procesatori, publicul fiind tentat să interpreteze culoarea drept un adaos sintetic, chiar și atunci când nu e cazul. În ediția din iunie 24 a mensualului DairyFoods, cercetătoarea Kimberly J. Decker a publicat un studiu deosebit de interesant asupra utilizării coloranților naturali, ca materie [...]
Pe data de 20 martie va avea loc un eveniment dedicate tehnologiilor de îmbuteliere lichide, inclusiv procesarea aseptică, ESL și la presiune înaltă (HPP), informează Dairy Reporter. Evenimentul este găzduit de site-urile BeverageDaily și DairyReporter, iar printre speakeri se numără manageri executivi de la GEA Procomac, Refresco Gerber, Coca- Cola Hellenic, precum și un reprezentant renumit din domeniul academic, Aaron Brody și alți doi consultanț [...]
(Agerpres) La fel ca in alte zone ale tarii, producătorii din Satu Mare au reușit să-și reatesteze tradițional, după noile reglementări, doar 16 produse, în vreme ce pe vechea legislație numărul produselor tradiționale din județ era de 300. Printre produsele tradiționale reatestate se numără: cârnații, toba, șunca, slănina, kaiserul, pâinea albă, pâinea neagră, pogace de mălai, pâine de mălai și brânzoici. Ioan Pop, președintele Asociației Producătorilor de [...]
Statele membre UE vor fi obligate sa reduca utilizarea pungilor de plastic cu cel putin 80%. Potrivit unui proiect legislativ adoptat  de Parlamentul European, scaderea utilizarii plasticului la cel mult 20% din totalul volumului de ambalaje trebuie sa aiba loc pana in 2019. Actul normativ prevede ca statele membre pot aplica in acest scop taxarea pungilor sau pur si simplu interzicerea oferirii acestora gratis, cu exceptia celor foarte usoare, utilizate pentru a impacheta carnea cruda, [...]
Auchan angajeaza 400 de persoane pentru hypermarketul Auchan Drumul Taberei – al optulea din Bucuresti – care va fi deschis la finalul acestui an. Biroul de recrutare are sediul pe Bulevardul 1 Mai, sector 6, in zona unde este deja in constructie noul magazin, si va oferi 400 de locuri de munca. Programul de functionare al biroului de recrutare este de luni pana vineri intre orele 9:00 − 18:00. Posturile disponibile sunt: operatori case de marcat full time si part time, [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi