Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri.


„Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus Da-niel Dobrița, di­rector de vânzări al companiei cu afaceri de 177 milioane de lei (40 mil. euro).


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, o sticlă de un litru de whisky ajunge să coste de trei ori mai mult pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor din România față de prețul cu care pleacă de la furnizor și cu mai mult de zece ori în restaurante și baruri, arată o analiză ZF pe baza datelor din piață, notează Ziarul financiar.


Prețul unei sticle de whisky este alcătuit printre altele din prețul cu care vinde producătorul, marja distribuitorului, acciza la alcool, discounturile pe care furniorii le plătesc lanțurilor de magazine din retailul internațional, marja retailerilor și TVA-ul. Whisky-ul este una dintre băuturile spirtoase la care distribuitorii plătesc unele din cele mai mari accize din cauza concentrației alcoolice mari. Acciza la alcool a crescut anul trecut cu 33% de la 750 de euro pe hectolitru de alcool pur, până la 1.000 de euro pe hectolitru de alcool pur.


Whisky-ul are o concentrație alcoolică de 40%, astfel că dintr-o sticlă de un litru de whiksy 4 euro (18,95 lei) înseamnă acciza, în condițiile în care acciza se calculează la mai mult de 4,7 lei pentru un euro. ZF a făcut un calcul estimativ luând în considerare un preț de 100 de lei pentru o sticlă de 1 litru de whisky, însă fără a lua în considerare un anumit brand de whisky sau un magazin anume.

Alte articole recomandate:

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro [...]
Anul 2014 a fost un an dur pentru cramele românești, care au avut de înfruntat o vreme dificilă, ceea ce a antrenat costuri în creștere și o luptă pentru păstrarea prețurilor con­stan­te la raft. Din punctul de vedere al producției, România a înregistrat a doua mare scădere de pe continent, de 20%, cramele fiind afectate de vremea nefavorabilă, care de altfel s-a simțit în producția a șapte mari puteri din domeniul vinului. Potivit datelor oficiale [...]
Brandul Frupt, din portofoliul producătorului de lactate Albalact, a ajuns la o cotă de piață de 15% în volum din segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) la aproximativ șase luni de la lansare.   „Pe segmentul acesta de piață, Frupt a avut o evoluție foarte bună. Ne uităm și la alte categorii de produse, dar deocamdată nu s-a decis nimic“, a spus Stephane Batoux, directorul general al Albalact, care citează datele interne ale companiei care au luat în [...]
Pentru fabricile de mare capacitate, dar și pentru centrele logistice sau marile lanțuri de retail, productivitatea în zona de paletizare și ambalare a paleților cu produse este determinantă, în rapiditatea transferului de marfă. O soluție o poate reprezenta oferta companiei britanice Marden Edwards. Variind de la echipamente entry level-low cost și terminând cu utilaje sofisticate, Marden Edwards propune soluții eficiente de paletizare, [...]
Începând cu luna februarie, Fanta are o nouă aromă: zmeură și fructul pasiunii, care se alătură gamei existente: Portocale, Lămâie, Struguri, Piersici și Caise. Noua campanie de promovare se desfășoară sub sloganul  "Cât de departe ai merge ca să guști noua Fanta?” și cuprinde execuții pe TV și pentru digital, activități in-store și de PR, anunță un comunicat din partea McCann PR. Spotul TV realizat pentru noua Fanta cu aromă de zmeură și fructul [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
(Agerpres) Producătorii harghiteni întâmpină dificultăți în a găsi referințe documentare despre vechimea rețetelor folosite pentru produsele tradiționale, având în vedere faptul că procedurile privind atestarea acestora s-au modificat. Consilierul DADR Harghita, Gyorgy Erzsebet susține că potrivit vechilor proceduri în județ s-au înregistrat 17 operatori economici, cu 47 de produse atestate ca fiind tradiționale. Acestea sunt dintre cele mai diverse, [...]
Cea de a VI-a ediție a Expoziției Internaționale de Soluții și Tehnologii pentru Panificație, Cofetărie, Gelaterie, Cocolaterie, Cafea și Alimentație Publică a expoziției GastroPan va avea loc între 4 și 6 aprilie la Brașov. Evenimentul reprezintă un punct de întâlnire al cererii și ofertei din domeniile panificației, cofetăriei, gelateriei și alimentației publice, adresându-se producătorilor, specialiștilor și operatorilor din domeniu.  Cu ocazia ac [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN