Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri.


„Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus Da-niel Dobrița, di­rector de vânzări al companiei cu afaceri de 177 milioane de lei (40 mil. euro).


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, o sticlă de un litru de whisky ajunge să coste de trei ori mai mult pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor din România față de prețul cu care pleacă de la furnizor și cu mai mult de zece ori în restaurante și baruri, arată o analiză ZF pe baza datelor din piață, notează Ziarul financiar.


Prețul unei sticle de whisky este alcătuit printre altele din prețul cu care vinde producătorul, marja distribuitorului, acciza la alcool, discounturile pe care furniorii le plătesc lanțurilor de magazine din retailul internațional, marja retailerilor și TVA-ul. Whisky-ul este una dintre băuturile spirtoase la care distribuitorii plătesc unele din cele mai mari accize din cauza concentrației alcoolice mari. Acciza la alcool a crescut anul trecut cu 33% de la 750 de euro pe hectolitru de alcool pur, până la 1.000 de euro pe hectolitru de alcool pur.


Whisky-ul are o concentrație alcoolică de 40%, astfel că dintr-o sticlă de un litru de whiksy 4 euro (18,95 lei) înseamnă acciza, în condițiile în care acciza se calculează la mai mult de 4,7 lei pentru un euro. ZF a făcut un calcul estimativ luând în considerare un preț de 100 de lei pentru o sticlă de 1 litru de whisky, însă fără a lua în considerare un anumit brand de whisky sau un magazin anume.

Alte articole recomandate:

Timișoreana și Ciucaș, branduri ale producătorului de bere Ursus Breweries, au ocupat anul trecut primele două poziții în clasamentul celor mai vândute mărci de bere, având fiecare o cotă de piață de 14,1%, arată datele companiei de cercetare de piață Canadean. „Timișoreana și Ciucaș sunt cele mai vândute două beri din România în funcție de volum“, spunea recent Igor Tikhonov, președintele Ursus Breweries, care cita compania AC Nielsen.  [...]
Restaurantele din Republica Moldova se pot înscrie acum într-un program național de instruire și acreditare, pentru a primi titlul și insigna „Wine Friendly Restaurant”. Programul lansat pe 19 februarie va fi implementat de Oficiul Național al Viei și Vinului în parteneriat cu Proiectul Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II (USAID CEED II). Programul „Wine Friendly Restaurant” este dedicat tuturor [...]
  McCormick & Company a cumpărat afacerea italiană de producere arome Drogheria& Alimentari (D&A) pentru 85 mil. de euro într-o afacere care pretinde că va stimula portofoliul oferit retailerilor și producătorilor, informează Food Navigator. În conformitate cu termenii acordului, McCormick câștigă 100% din actiunile D&A, care se mândrește cu vanzari anuale de 50 milioane de euro, din care 80% provine din Italia și 20% din [...]
Luand in considerare succesul inregistrat de competitia din 2013, Unilever lanseaza a doua editie a Premiilor Unilever in domeniul sustenabilitatii pentru tinerii antreprenori. Astfel, compania ii invita pe tineri sa propuna solutii practice si inovatoare pentru a raspunde unora dintre cele mai mari provocari din domeniul sustenabilitatii. “Cred ca tinerii pot gasi solutiile pentru provocarile cu care se confrunta planeta, iar propunerile de anul trecut sunt o dovada clara in acest sens. [...]
Prezenta pentru a patra oara consecutiv la targul de la Barcelona, Alimentaria, compania valceana Boromir vizeaza extinderea contractelor de export cu distribuitori care se adreseaza marilor lanturi de magazine, mizand cu argumente de calitate si productie pe consolidarea pozitiei si imaginii externe, in liga celor mari. Pana in prezent, dupa ce a etrminat anul 2015 in crestere, fata de anul anterior, din punct de vedere al volumului de afaceri, activitatea de export a companiei Boromir [...]
ETI European Food Industries, filiala locală a producătorului turc de dulciuri cu același nume, a pri­mit o infuzie de capital de 2 mi­lioane de euro, conform datelor din Monitorul Oficial.   Grupul din Turcia are în derulare o investiție de circa 40 de milioane de euro într-o fabrică în Craiova, în care va angaja peste 300 de oameni. Până la finalul anului trecut compania realizase deja 57% din proiect și investise 22 de milioane de euro. D [...]
(Comunicat) Seria controalelor în unitățile amplasate în cele 7 zone de interes turistic – Năvodari, Mamaia Nord, Mamaia Centru, Mamaia Sud, Eforie, Costinești și Mangalia – a continuat și în acest sfârșit de săptămână, 04.08 – 06.08.2017. Astfel, inspectorii sanitari veterinari și pentru siguranța alimentelor care activează în cadrul Comandamentului Sezon Estival 2017, au verificat 87 de unități. În urma controalelor efectuate, [...]
  Florin Botezatu, 26 de ani, un tânăr din Sibiu, care a fost mai mulți ani agent de vânzări în industria alimentară, a reușit în 2012 să pună bazele primului său magazin cu produse tradiționale în care a investit aproximativ 7.000 de euro. Astăzi, firma Eco-Prod Tradi­țio­nal SRL-D (societate cu răspundere limitată-debutant) are două magazine în Sibiu unde comercializează produse tradiționale din carne, brânzeturi, miere, sucuri [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN