Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri.


„Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus Da-niel Dobrița, di­rector de vânzări al companiei cu afaceri de 177 milioane de lei (40 mil. euro).


Succesul este cu atât mai notabil, cu cât, o sticlă de un litru de whisky ajunge să coste de trei ori mai mult pe rafturile supermarketurilor și hipermarketurilor din România față de prețul cu care pleacă de la furnizor și cu mai mult de zece ori în restaurante și baruri, arată o analiză ZF pe baza datelor din piață, notează Ziarul financiar.


Prețul unei sticle de whisky este alcătuit printre altele din prețul cu care vinde producătorul, marja distribuitorului, acciza la alcool, discounturile pe care furniorii le plătesc lanțurilor de magazine din retailul internațional, marja retailerilor și TVA-ul. Whisky-ul este una dintre băuturile spirtoase la care distribuitorii plătesc unele din cele mai mari accize din cauza concentrației alcoolice mari. Acciza la alcool a crescut anul trecut cu 33% de la 750 de euro pe hectolitru de alcool pur, până la 1.000 de euro pe hectolitru de alcool pur.


Whisky-ul are o concentrație alcoolică de 40%, astfel că dintr-o sticlă de un litru de whiksy 4 euro (18,95 lei) înseamnă acciza, în condițiile în care acciza se calculează la mai mult de 4,7 lei pentru un euro. ZF a făcut un calcul estimativ luând în considerare un preț de 100 de lei pentru o sticlă de 1 litru de whisky, însă fără a lua în considerare un anumit brand de whisky sau un magazin anume.

Alte articole recomandate:

Zerul folosit în procesarea alimentelor și al băuturilor a devenit o tendință aparentă pentru consumatori. În ultimii ani, alături de gama largă de băuturi din zer disponibile anterior, au fost lansate cu succes un număr tot mai mare de produse alimentare și băuturi folosind componentele zerului, informează Food Navigator. Zerul - o sursă de inovare și o oportunitate de creștere Potrivit unui studiu din 2014 al Innova Market Insights, zerul a crescut de [...]
 ETI European Food Industries, filiala locală a grupului turc ETI, care a început la jumătatea anului trecut producția de dulciuri în fabrica din Craiova, a ajuns la finalul anului trecut la 342 de angajați, conform datelor de la Inspecția Muncii. Astfel, în aproximativ șase luni de la deschiderea fabricii, grupul din Turcia a devenit unul dintre cei mai mari angajatori din industria dulciurilor din România.  Inspecția Muncii a furnizat numărul de angajați la [...]
Vodca Stalinskaya, lansată în 1996, este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul companiei Prodal’94 și este cel mai vândut brand de vodcă de pe plan local, cu volume de 2,3 milioane de litri anul trecut. „Stalinskaya a avut o creștere continuă în ultimii ani, întărindu-și poziția de lider (pe pia­­ța de vodcă - n. red.). Acest lucru va fi trans­­­fe­rat și către piețele externe, întrucât [...]
Producatorii vor folosi din nou retete vechi de zeci de ani, ca sa ne vanda mezeluri facute doar din carne si fara coloranti. Cine va accepta provocarea va intra intr-un registru al produselor consacrate. Cine nu poate ramane pe piata si cu retetele actuale, dar isi asuma un risc. Dupa ce piata a fost invadata de produse de o calitate uneori indoielnica, oficialii vin cu noi reglementari. Vechile retete ale mezelurilor vor fi din nou folosite, iar cumparatorul va putea face diferenta intre [...]
Ancheta epidemiologică desfășurată de Ministerul Sănătății a identificat ca o probabilă cauză a îmbolnăvirilor anumite alimente. Ca urmare, ANSVSA, conform procedurilor, a prelevat probe din alimentele indicate de Ministerul Sănătății, prin informările transmise prin Sistemul Rapid de Alertă pentru Alimente și Furaje.   În data de 25 februarie, echipe mixte, alcătuite din inspectori DSVSA și DSP din județele Argeș și Dolj au demarat acțiunea de prelevare de probe, care au [...]
Ingredientele folosite pentru fabri­carea cipsurilor pot crea probleme de sănătate de la obezitate până la diabet și probleme cardiace, iar anumite produse sunt realizate din prafuri și chimicale, potrivit unui studiu realizat de Asociația Pro Consumatori (APC), care a analizat 27 de tipuri de cipsuri de pe rafturile magazinelor românești. „Excesul de calorii din cipsuri poate duce la obezitate, diabet, riscul de cancer pentru că sunt prăjiți și noi pierdem substanțe [...]
Retailerul Selgros Cash&Carry Romania a initiat un parteneriat cu operatorii platformei online MegaMarket.ro prin intermediul caruia va incepe sa livreze online peste 11.000 de produse alimentare si nealimentare. Chiar daca piata de eCommerce pe segmentul alimentelor este abia la inceput, Alexandru Vlad, seful Selgros, spune ca "orice procent in plus la vanzari ajuta" si, in timp, acesta va creste. Produsele pot fi acum achizitionate online si livrate direct cumparatorilor, in 24 de ore. [...]
Danemarca va deveni prima țară care va exporta cârnați și alte produse procesate termic din carne în Cina, după o vizită recentă făcuta de ministru danez al Agriculturii Dan Jørgensen în China. Pe parcursul vizitei demnitarului danez s-au făcut negocieri asupra unei autorizații de export evaluată la 33.49 milioane de euro. Producătorii danezi au aplicat pentru primirea autorizării de export de cârnați în China, noteaza Agroazi. Autorizarea exportului este [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN