Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pall-Ex România a transportat de curând paletul cu numărul 400 000. Compania cu sediul central în Sibiu continuă să-și consolideze poziția de lider de piață pentru servicii de transport express de mărfuri paletizate. Datorită flexibilității și eficienței demonstrate pe parcursul celor aproape 4 ani de existență, numărul clienților care ne-au acordat încredere este în continuă creștere.


Deschiderea celor două noi huburi în București și Bacău, a contribuit la scurtarea timpilor de tranzit către orice destinație din România, precum și la oferirea de tarife mai avantajoase pentru clienții noștri.  Planurile de dezvoltare continuă, următorul pas fiind deschiderea celui de-al treila hub regional în Cluj-Napoca, ce va deservi în special clienții din Transilvania.


“ Creșterea volumului de marfă ne certifică faptul că suntem pe drumul cel bun. Suntem foarte atenți la reacțiile și sugestiile primite din partea clienților, deoarce ne ajută să devenim din ce în ce mai buni și, atâta timp cât ei sunt mulțumiți, noi avem siguranța că Pall-Ex răspunde nevoilor lor. Până la urmă, satisfacția clientului este cel mai important aspect în activitatea noastră și suntem convinși că reușim să oferim acest lucru zi de zi. “  - Cătălin Chelaru- Commercial Manager al Pall-Ex România.


Pall-Ex este compania de logistică și transport care dispune de cea mai întinsă rețea de depozite din România cu 28 de locații.  Prin intermediul rețelei Pall-Ex, marfa transportată beneficiază de asigurare de până la 15.000 de Euro pe palet, fără costuri suplimentare. Clientul își poate monitoriza transportul paletului său, prin modulul Track&Trace. Acest modul este gestionat de sistemul Twine, dezvoltat de Pall-Ex UK în ultimii 16 ani și implementat de către toți partenerii companiei. Dovada livrării se face în timp real prin SMS, cu efect vizibil imediat de către client.


 

Alte articole recomandate:

Datele preliminare arată că vânzările de Pepsi nu au fost prea consistente în anul 2014, fiind semnale negative care indică o scădere accentuată. Potrivit Ziarului financiar, Quadrant - Amroq Beverages (QAB), îmbuteliatorul local al gigantului din in­dus­tria băuturilor răcoritoare PepsiCo, a în­cheiat primul semestru al anului trecut cu o cifră de afaceri de 262 mil. lei (circa 60 mil. euro), în scădere cu 11% față de perioada si­mi­lară [...]
Cargill Oils, parte a grupului Cargill, va scoate la vânzare terenul și construcțiile în care funcționa fabrica de ulei din Podari, județul Dolj, după ce anul trecut a vândut echipamentele de presare, rafinare și îmbuteliere a uleiului și mărcile pe care le producea.   Astfel, acționarii companiei se vor întruni în 4 martie pentru a stabili prețul minim de vânzare pentru toate activele deținute la Podari.   În iulie anul trecut, [...]
Într-un interviu publicat de Magazinul Progresiv, domnul Sorin Timuș, manager general al companiei Hochland a declarat că în ultimii ani a constatat apariția pe piață a numeroase produse. Acesta a adăugat: ”Piata de branzeturi a evoluat foarte mult in acesti ani, in primul rand datorita cresterii calitatii produselor. Daca in urma cu 10 ani calitatea constanta era o raritate, acum ea incepe sa devina normalitate. Odata cu intrarea in UE a Romaniei in 2007 am [...]
De curând, Leoncini Group a fost acreditată pentru a putea exporta produse din carne pe piața Chinei, anunță compania într-un comunicat remis redacției noastre, fiind una dintre cele doar cinci firme italiene care li s-a permis acest lucru.   Leoncini va exporta în China sxpecaialități din carne cum ar fi: șuncă afumată, mortadella, pancetta și diverse specialități de salam.   Totodată, unul dintre produsele care a fost cerut [...]
Fondatorii firmei se recomandă mai întâi ca specialiști în industria laptelui și abia apoi ca oameni de afaceri. O afacere construită cu mână sigură și care nu s-a prins în hățișurile crizei. Deși SC Almera International este o firmă gălățeană, punctul de lucru în care se prelucrează laptele e în Bacău. Într-o țară în care cei mai mulți dintre consumatori sunt săraci și țin bine de puținii bani pe care îi au, trebuie să știi și cum să [...]
Producătorul de vin Mur­fatlar, liderul pieței de profil după cifra de afaceri din 2014, trimite la export circa 20% din producție, însă vrea să majoreze livrările la extern, atât prin consolidarea pe piețele unde deja este prezent, dar și pe altele noi, precum cele din Europa Centrală.   „SUA și Israel rămân piețe prin­cipale, tradiționale. Totodată avem vânzări foarte bune în Italia, Spania, Anglia datorită comu­nităților de români [...]
Pentru al patrulea an consecutiv, Profi a continuat sa creasca, raportand la sfarsitul lui 2013 o cifra de afaceri neta de 1,456 mil. lei, cu 26% mai mult decat in anul precedent. Acest rezultat se datoreaza atat permanentei extinderi a retelei, cati si sporirii volumului de vanzari la magazinele déjà existente. Planificarea atenta a resurselor companiei reprezinta unul dintre elementele cheie care stau la baza acestui succes.   “Si profitul nostru operational inaint [...]
Dacă tot e doar unul, măcar să fie bun; cam așa s-ar putea spune despre participarea Industriei lactatelor din România, la cel mai mare târg din lume dedicat industriei alimentare. De data aceasta, însă, singurul reprezentant al României nu a fost bun, ci foarte bun, aici, referindu-ne la Unilact și la produsele sale cu această marcă, sau la produsele De La Ferma. Asta, pentru că, aproape de finalul evenimentului de la Paris, Mar [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi