Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Pall-Ex România a transportat de curând paletul cu numărul 400 000. Compania cu sediul central în Sibiu continuă să-și consolideze poziția de lider de piață pentru servicii de transport express de mărfuri paletizate. Datorită flexibilității și eficienței demonstrate pe parcursul celor aproape 4 ani de existență, numărul clienților care ne-au acordat încredere este în continuă creștere.


Deschiderea celor două noi huburi în București și Bacău, a contribuit la scurtarea timpilor de tranzit către orice destinație din România, precum și la oferirea de tarife mai avantajoase pentru clienții noștri.  Planurile de dezvoltare continuă, următorul pas fiind deschiderea celui de-al treila hub regional în Cluj-Napoca, ce va deservi în special clienții din Transilvania.


“ Creșterea volumului de marfă ne certifică faptul că suntem pe drumul cel bun. Suntem foarte atenți la reacțiile și sugestiile primite din partea clienților, deoarce ne ajută să devenim din ce în ce mai buni și, atâta timp cât ei sunt mulțumiți, noi avem siguranța că Pall-Ex răspunde nevoilor lor. Până la urmă, satisfacția clientului este cel mai important aspect în activitatea noastră și suntem convinși că reușim să oferim acest lucru zi de zi. “  - Cătălin Chelaru- Commercial Manager al Pall-Ex România.


Pall-Ex este compania de logistică și transport care dispune de cea mai întinsă rețea de depozite din România cu 28 de locații.  Prin intermediul rețelei Pall-Ex, marfa transportată beneficiază de asigurare de până la 15.000 de Euro pe palet, fără costuri suplimentare. Clientul își poate monitoriza transportul paletului său, prin modulul Track&Trace. Acest modul este gestionat de sistemul Twine, dezvoltat de Pall-Ex UK în ultimii 16 ani și implementat de către toți partenerii companiei. Dovada livrării se face în timp real prin SMS, cu efect vizibil imediat de către client.


 

Alte articole recomandate:

Workshop-ul Fabrica de Carne din prima zi a Expo-Conferinței Meat & Milk 2014 a dat ocazia doamnei Claudia Cornelia Niculae, Regional Sales Manager, să prezinte oferta ArcticStore& ArcticSuperStore în ceea ce privește depozitele frigorifice mobile. Pentru specialiștii de la ARCTIC Store, transportul containerizat reprezintă pentru companiile din orice domeniu una dintre condițiile de bază ale optimizării afacerilor, contribuind la realizarea de economii și, [...]
După cum se știe, de la 1 ianuarie 2014, procesatorii nu vor mai putea produce lapte conform (curat, sănătos – n.r.) amestecat cu cel neconform, potrivit unei directive a Comisiei Europene. 55 de unități din țară unde este procesat lapte conform și neconform fără separare se află acum în perioadă de tranziție, potrivit oficialilor Autorității Naționale Sanitar Veterinare și Pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA), iar pe 31 decembrie termenul oferit de Comisia Europeană expiră, [...]
Hochland relanseaza Cascavalul Hochland printr-o campanie de comunicare semnata Brands&Bears, The Practice, Interactions si Media Investment. Aceasta ii invita pe consumatori in “bucataria cascavalului Hochland”, unde vor descoperi cum se prepara produsul si care este parcursul acestuia de la ferma pana pe mesele romanilor, arata un comunicat emis de The Practice. In centrul campaniei se afla un spot semnat Brands&Bears, regizat de Matt Vane si realizat de Casa [...]
Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
Directorul general al Auchan România, Frederic Bellon, consideră că echilibrarea comerțului online pentru marii retaileri este extrem de dificilă, motiv pentru care compania pe care o conduce nu este încă pregătită să facă un pas în această direcție.  „Concurenții noștri au început să creeze sisteme de comerț online și consider că e liber să răspundă nevoii clienților, dar este un model de afaceri extrem de dificil de echilibrat. Nu putem pleca pe un drum [...]
Carrefour a semnat acordul final privind achiziționarea un portofoliu de 127 de centre comerciale în Franța, Spania și Italia, de la compania imobiliară Klepierre, transmite Dow Jones Newswires, citat de Agerpres. În decembrie 2013, cel mai mare retailer european a anunțat că va cheltui două miliarde de euro (2,75 miliarde de dolari) pentru a cumpăra mall-urile învecinate cu supermarketurile sale din Franța, Spania și Italia și va crea o nouă divizie de imobiliare, care va [...]
Fondatorii firmei se recomandă mai întâi ca specialiști în industria laptelui și abia apoi ca oameni de afaceri. O afacere construită cu mână sigură și care nu s-a prins în hățișurile crizei. Deși SC Almera International este o firmă gălățeană, punctul de lucru în care se prelucrează laptele e în Bacău. Într-o țară în care cei mai mulți dintre consumatori sunt săraci și țin bine de puținii bani pe care îi au, trebuie să știi și cum să [...]
Adunarea generală a acționarilor Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața dulciurilor, se va reuni pe 2 decembrie pentru a aproba desființarea și radierea din Registrul Comerțului a punctului de lucru din Brașov, de pe Strada de Mijloc nr. 37A, aceasta fiind adresa fabricii în care până în urmă cu șase ani se producea brandul românesc de ciocolată Poiana.   „La momentul în care se desființează un punct de lucru acolo nu se [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi