Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de vinuri Cramele Recaș a lansat pe piața din România gama de vinuri Muse în două variante de prezentare, Day și Night. Gama Muse este un tribut adus unui stil de viață cosmopolit și rafinat. Conceptul Muse se bazează pe ideea de complementaritate fericită, dar și opoziție, între zi și noapte, între soare și lună ca muze primordiale.



O premieră a vinificației românești, create sub semnul inovației, cele două vinuri roze sec și demisec, stil Provence, spun povestea celor mai reușite petreceri sau întâlniri între prieteni. Cultivând o serie de inovații tehnologice și poziționându-se drept unul dintre liderii industriei vinurilor din România, producătorul Cramele Recaș propune, prin lansarea gamei de vinuri Muse, nu doar arome deosebite și gusturi inedite, ci și câte un ambalaj distinct, în acord cu conținutul său.


 


Sticlele reflectă fidel caracteristicile vinurilor: stil distinctiv în fiecare detaliu, farmec și eleganță exprimate în tehnici de imprimare deosebite și rafinate. Bucurându-se de inovații tehnologice unice pe piața românească de vinuri, sticla Muse Day promite o închidere perfectă datorită dopului său de sticlă cu autoermetizare. În plus, ambalajul trece printr-un proces de sablare integrală pentru o protecție suplimentară a vinului împotriva acțiunii directe a razelor solare. Astfel Muse Day poate fi savurat întreaga zi la plajă sau la piscină fară ca gustul său să fie afectat. Sticla Muse Night poate deveni cel mai rafinat și la modă accesoriu al petrecerii datorită unui tip special de vopsea luminescentă ce strălucește sub lumina ultravioletă, pentru ca elementele de culoare albastră ale ambalajului să obțină un efect tridimensional inedit.


 


Producătorul de vinuri Cramele Recaș este mândru să fie un susținător al inovațiilor în piața românească și să dezvolte produse de cea mai înaltă calitate. Gama de vinuri Muse este un exemplu de inovație pură pe piața din România. În primul rând datorită lansării concomitent a două variante de vin, dar și a unor elemente ce țin de prezentarea gamei: dopul de sticlă, sablarea integrală a sticlei și vopseaua specială care strălucește sub lumină UV. Această nouă gamă răspunde tendințelor actuale de consum la nivel internațional, iar noi suntem încântați că putem să oferim iubitorilor vinurilor Cramele Recaș un vin autohton exclusivist.” declară Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș


Vinurile Muse au fost lansate în cadrul unor petreceri dedicate, organizate în locații cosmopolite din București, Arad, Constanța, Cluj-Napoca, Brașov, Pitești, Piatra Neamț și Timișoara.


 

Alte articole recomandate:

Producătorul turc de lactate Sutaș, care a achiziționat anul trecut fosta fabrică Tnuva din Popești-Leordeni, la 9 kilometri de București, amână deschiderea unității de producție până anul viitor. Inițial turcii aveau în plan să deschidă fabrica în prima jumătate a acestui an. „Un delegat al companiei a venit la noi acum un an și am făcut cunoștință. N-au mai dat de atunci niciun semn și deocamdată nu știm nimic“, a spus pentru ZF Iosif [...]
Amylon Sibiu (simbol bursier AMY), companie care deține brandul de dulciuri Feleacul și care face parte din grupul Boromir, controlat de antreprenorul român Constantin Boromiz, are în plan să ajungă la profit net de un milion de lei în 2016, în creștere cu 74% față de câștigul raportat în 2014, potrivit documentului de admitere la tranzacționare pe sistemul alternativ al bursei.   Veniturile firmei ar urma să avanseze la 63 milioane de lei, în [...]
Transavia nu a anunțat reorganizarea firmei Food 2000. După cum s-a anunțat anterior, cea mai mare companie din avicultura României a preluat activele companiei Food 2000 SRL din Bocșa, aflată în insolvență de mai bine de trei ani. Potrivit reprezentanților administratorului judiciar al firmei cărășene, tranzacția a fost încheiată iar activele au fost preluate de producătorul albaiulian, în schimbul sumei de 2 milioane de euro, prețul [...]
Selgros Cash&Carry este aproape de finalizarea lucrarilor de modernizare a doua dintre magazinele sale din Bucuresti - Baneasa si Berceni. Noul concept de magazin cash&carry a fost implementat deja in unitatea din Iasi a retelei, in urma cu un an, prin investitii de 4 milioane de euro.Scopul remodelarii este optimizarea sortimentatiei din magazine, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare standard ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului. [...]
Cu o activitate de peste 10 ani îin domeniul prelucrării și comercializării conservelor din legume și fructe, SC Mib Prodcom SRL produce și comercializează dulcețuri, gemuri, nectaruri și mâncăruri marca Arovit. Portofoliul este compus din peste 60 de produse obținute în fabricile din Valea lui Mihai și Aiud, fabrici cu o tradiție îndelungată, care au dovedit în timp o bună performanță și o înaltă calitate a produselor. Brand-ul "Arovit" [...]
“Miere din Poiană”, afacerea dezvoltată de informaticianul Dan Fenea, a ajuns după o investiție inițială de 100.000 de euro la cinci game de produse, 80 de sortimente și o prezență în 40 de magazine, dar și în mai multe hoteluri și restaurante. Vânzările brandului trec de 50.000 de euro, iar pentru a evita caracterul se­zonier al businessului an­tre­pre­norul a trebuit să iden­tifice noi seg­mente de piață pentru a consolid [...]
Comcereal Vaslui (simbol: CCEV), parte a grupului Racova, deținut de omul de afaceri Adrian Porumboiu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320,5 milioane lei (72,5 milioane euro), cu 17% mai mare decât cea din 2012, potrivit datelor remise Bursei de Valori București (BVB), citate de Bursa. În 2012, compania a consemnat încasări de 273,7 milioane lei, cu 46% peste cele din 2011, de 187 milioane lei.Atât veniturile, cât și cheltuielile au urcat anul [...]
Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a realizat în primul semestru o cifră de afaceri de 230 mil. lei, în scădere cu 1,6% față de perioada similară a anului precedent, începând astfel să reducă din minusul de 5% al rulajelor pe care compania l-a raportat anul trecut.   „Primul semestru a venit cu o serie de semnale încurajatoare din partea pieței, consumatorii răspunzând pozitiv inițiativelor noastre, așa cum au fost [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi