Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de vinuri Cramele Recaș a lansat pe piața din România gama de vinuri Muse în două variante de prezentare, Day și Night. Gama Muse este un tribut adus unui stil de viață cosmopolit și rafinat. Conceptul Muse se bazează pe ideea de complementaritate fericită, dar și opoziție, între zi și noapte, între soare și lună ca muze primordiale.



O premieră a vinificației românești, create sub semnul inovației, cele două vinuri roze sec și demisec, stil Provence, spun povestea celor mai reușite petreceri sau întâlniri între prieteni. Cultivând o serie de inovații tehnologice și poziționându-se drept unul dintre liderii industriei vinurilor din România, producătorul Cramele Recaș propune, prin lansarea gamei de vinuri Muse, nu doar arome deosebite și gusturi inedite, ci și câte un ambalaj distinct, în acord cu conținutul său.


 


Sticlele reflectă fidel caracteristicile vinurilor: stil distinctiv în fiecare detaliu, farmec și eleganță exprimate în tehnici de imprimare deosebite și rafinate. Bucurându-se de inovații tehnologice unice pe piața românească de vinuri, sticla Muse Day promite o închidere perfectă datorită dopului său de sticlă cu autoermetizare. În plus, ambalajul trece printr-un proces de sablare integrală pentru o protecție suplimentară a vinului împotriva acțiunii directe a razelor solare. Astfel Muse Day poate fi savurat întreaga zi la plajă sau la piscină fară ca gustul său să fie afectat. Sticla Muse Night poate deveni cel mai rafinat și la modă accesoriu al petrecerii datorită unui tip special de vopsea luminescentă ce strălucește sub lumina ultravioletă, pentru ca elementele de culoare albastră ale ambalajului să obțină un efect tridimensional inedit.


 


Producătorul de vinuri Cramele Recaș este mândru să fie un susținător al inovațiilor în piața românească și să dezvolte produse de cea mai înaltă calitate. Gama de vinuri Muse este un exemplu de inovație pură pe piața din România. În primul rând datorită lansării concomitent a două variante de vin, dar și a unor elemente ce țin de prezentarea gamei: dopul de sticlă, sablarea integrală a sticlei și vopseaua specială care strălucește sub lumină UV. Această nouă gamă răspunde tendințelor actuale de consum la nivel internațional, iar noi suntem încântați că putem să oferim iubitorilor vinurilor Cramele Recaș un vin autohton exclusivist.” declară Ciprian Roșca, director comercial Cramele Recaș


Vinurile Muse au fost lansate în cadrul unor petreceri dedicate, organizate în locații cosmopolite din București, Arad, Constanța, Cluj-Napoca, Brașov, Pitești, Piatra Neamț și Timișoara.


 

Alte articole recomandate:

Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul PepsiCo de pe plan local, a terminat primul semestru cu o cifră de afa­ceri de circa 389 de milioane de lei (87 mil. euro), în creștere cu 22% față de perioada similară a anului trecut. Astfel, producătorul de băuturi continuă perioada de creștere începută în anul 2014 și se apropie cu pași repezi către al treilea an consecutiv cu rulaje mai mari. De asemenea, prima jumătate a anului a adus și revenirea pe profit a [...]
Din septembrie anul trecut, agenții economici din industria morăritului și a panificației au primit o gură de oxigen odată cu reducerea TVA de la 24% la 9%. În timp ce reprezentanții Guvernului au anunțat în mai multe rânduri că efectele benefice se resimt la bugetul statului, la fel de optimiști sunt și marii jucători din acest sector economic. Acționarii companiei “Boromir Prod” SA preconizează că acest an va fi unul cu profit pentru compania care ocupă [...]
  Pe primul loc în topul brandurilor de agribusiness se află compania Boromir, care a avut o cifră de afaceri de 102 milioane de euro în 2012, urmată de olandezii de la Friesland Câmpina cu marca Napolact. Topul a fost realizat de Ziarul Financiar, în baza unei centralizări a celor mai puternice branduri românești, după cifra de afaceri realizată. Anul trecut, investitorii străini au avut o cifră de afaceri de 91 de milioane de euro. Clasamentul se [...]
(Comunicat) Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața mezelurilor, a terminat primul semestru cu un profit net de 8,8 milioane de lei, în creștere cu 122% față de pe­rioada similară a anului trecut. De asemenea, în aceeași perioadă, cifra de afaceri a pro­ducă­torului a ajuns la  229 milioane de lei, în creștere cu 34% față de prima jumătate a anului trecut. Anul trecut, compania a raportat o cifră de afaceri totală de circa 400 [...]
Grupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piața locală, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de rețelele străine. Sub acest brand au fost deschise deja șase magazine, în  Hărman (județul Brașov), Mizil (județul Prahova), Ivești (județul Galați), Hârșova (județul Constanța), Fetești (județul Ialomița) și Pechea (județul Galați). Francezii mai aveau circa 150 de unități pe piața [...]
Productia de vin in 2013 a inregistrat un record, cu peste cinci milioane de hectolitri adunate in cramele din Romania. La asemenea cifre si producatorii au inregistrat succcese. Unul dintre reprezentantii Jidvei, cel mai mare producator de vinuri din zona Transilvaniei, a vorbit intr-un interviu despre rezultatele excelente obtinute anul trecut.  “Anul 2013 a fost ca si anul 2013, un an de mari succese pentru vinurile Jidvei. Suntem de altfel multumiti, si de ce sa nu recunoaste [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
Billa a lansat pe piata locala brandul Bun, din Romania! sub care sunt comercializate alimente  romanesti. Noua gama contine legume (rosii, ardei iute, ceapa, mixuri de legume) si fructe care provin din zone cu traditie in agricultura, de la producatori autohtoni  „Produsele alimentare romanesti au devenit din ce in ce mai importante pentru clientii nostri care apreciaza nu doar traditia, ci si diversitatea unui sortiment. La aceasta cerere dorim sa raspundem cu lansarea Bun, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi