Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Amylon Sibiu, compania din grupul Boro­mir care produce dulciurile Felea­cul, a realizat în prima jumătate a acestui an o cifră de afa­ceri de 24,4 milioane de lei, în creștere cu 18% față de anul prece­dent datorită listării de pro­duse în rețe­lele mari de ma­gazine, potrivit ZF.


Pentru a doua parte a anului, com­pania esti­mea­ză o cifră de afaceri în creș­tere, avans adus de intra­rea pe noi segmente de produse.


„Pentru al doilea se­mestru estimăm o creș­tere a cifrei de afaceri ca urmare a activității noi de pro­ducție de făinoase (biscuiți, turtă dulce, paste) și listare de noi sortimente în rețele Key Accounts (marile rețele de magazine – n. red.)“, au spus reprezentanții com­paniei, care în 2008 a pre­luat brandul Feleacul după ce terenul pe care se afla fosta fabrică de dulciuri a ajuns proiect imobiliar.


 

Alte articole recomandate:

Consiliul de administrație al Comcereal Bacău (simbol CMBC) propune acționarilor retragerea de la tranzacționarea valorilor mobiliare de pe Bursa de Valori Bucureși și transformarea societății într-una de tip închis, conform unui convocator transmis BVB, informeaza cotidianul Bursa. La întrunirea adunării generale extraordinare a acționarilor, convocată pentru începutul lunii septembrie, urmează să fie supuse spre aprobare un raport întocmit de un expe [...]
Compania produce anual, in fabrica din Ploiesti, aproape 6.000 de tone de Delikat. O parte din productie ajunge in Ungaria si Republica Moldova. In fabrica din judetul Prahova mai sunt realizate produsele Dero, Rama, Delma si Knorr. Unilever detine in portofoliu brandul de condimente Delikat, preluat odata cu achizitia BestFood in 2002. Conform ultimelor date Nielsen, marca de condimente are o cota de piata de peste 43%. “Delikat este un brand important pentru compania noastra, si de [...]
Borsec, cel mai vândut brand de apă minerală de pe piața din România, contribuie cu mai mult de jumătate (56%) la cifra de afaceri a Romaqua Group, com­panie deținută de oamenii de afaceri Octavian Crețu și Nicolae Palfi, care ocupă poziția a treia pe piața băuturilor non-alcoolice după giganții străini Coca-Cola și Pepsi, informează Ziarul Financiar. Astfel, vânzările Borsec se ridică la 70-75 mil. euro, potrivit rezultatelor din 2012 ale companiei. Brandul de apă [...]
Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza incepand din luna iunie comunicarea in Romania a companiilor din grupul Bunge Prio, unul dintre liderii globali in domeniul agribusiness si alimentar. Agentia va asigura servicii de consultanta strategica, corporate PR si consumer PR, gestionand atat reputatia brandului corporate cat si interactiunea cu liderii de opinie si consumatorii celor doua  branduri lider aflate in portofoliul companiei – Floriol si Unisol. Selectia agentiei a [...]
Oamenii legii, insotiti de inspectori de la Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Ilfov, au descins, joi, la sediul unde functiona o brutarie. Politistii din Ilfov au constatat o serie de nereguli, pentru care au aplicat amenzi de  2.000 de lei. Mai mult, pentru ca fabrica de paine din Glina ar fi produs si comercializat produse de panificatie in conditiile in care, sustin oamenii legii, nu ar fi avut autorizatie sanitar-veterinara, brutaria a fost inchisa. D [...]
Oficiul Național al Viei și Vinului din Republica Moldova si-a propus sa fie mult mai present pe piata romaneasca de vinuri si si-a prezentat produsele la un stand national, sub egida brandului național vinicol Wine of Moldova la cea de-a 12-a ediție a Târgului Internațional de Vinuri Goodwine, care s-a desfasurat la Romexpo. Wine of Moldova prezintă la expoziție peste 65 de vinuri, aparținând unui număr de 13 vinării distincte: API Orhei, Bostavan, Castel Mimi, Cimislia Wineries, [...]
In prima luna a campaniei de strangere de fonduri desfasurata de UNICEF si Carrefour, peste 80.000 de clienti Carrefour au ales sa doneze fonduri pentru a sprijini copiii proveniti din medii defavorizate sa mearga la scoala. Pentru a oferi si altor clienti Carrefour din cele 26 de hipermarketuri din intreaga tara posibilitatea sa adauge la bonul lor un leu la casa de marcat, ajutand astfel copiii sa nu renunte la scoala, campania se prelungeste pana pe 15 octombrie 2014.  Peste 1.200 de [...]
Cele mai importante companii romanesti care detin activitati in comert au obtinut rezultate mai bune in 2013 decat in anul precedent. Astfel, 15 din primele 25 de companii cu afaceri in retail au consemnat o crestere a afacerilor si tot atatea au obtinut un avans al profitului sau au trecut pe profit. Astfel, potrivit unei analize efectuata de Progresiv, in 2013, cel mai dinamic retailer independent a fost Lactag din judetul Arges. Afacerea s-a dezvoltat cu rapiditate din vara lui 2012, cand a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi