Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Amylon Sibiu, compania din grupul Boro­mir care produce dulciurile Felea­cul, a realizat în prima jumătate a acestui an o cifră de afa­ceri de 24,4 milioane de lei, în creștere cu 18% față de anul prece­dent datorită listării de pro­duse în rețe­lele mari de ma­gazine, potrivit ZF.


Pentru a doua parte a anului, com­pania esti­mea­ză o cifră de afaceri în creș­tere, avans adus de intra­rea pe noi segmente de produse.


„Pentru al doilea se­mestru estimăm o creș­tere a cifrei de afaceri ca urmare a activității noi de pro­ducție de făinoase (biscuiți, turtă dulce, paste) și listare de noi sortimente în rețele Key Accounts (marile rețele de magazine – n. red.)“, au spus reprezentanții com­paniei, care în 2008 a pre­luat brandul Feleacul după ce terenul pe care se afla fosta fabrică de dulciuri a ajuns proiect imobiliar.


 

Alte articole recomandate:

Carrefour a deschis un nou supermarket în București, ridicând numărul total de magazine în acest format la 92. Noul supermarket, Market Șoseaua Virtuții nr. 1, se axează pe o gamă de aproximativ 6.400 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. Gama de servicii a noului Market include:  —Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite [...]
Danone intenționează să vândă divizia de nutriție medicală, în fruntea listei potențialilor cumpărători fiind americanii de la Hospira Inc., Nestle sau Fresenius, informează Wall Street. Divizia de nutriție medicală a celor de la Danone a fost evaluată la peste trei miliarde de euro (patru miliarde de dolari), transmite Wall Street Journal. Grupul a decis să o vândă pentru a se concentra pe brandurile alimentare. Danone a intrat pe piața românească [...]
Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec este invitatia pe care Coca-Cola o lanseaza tinerilor pasionati de muzica, in cea mai recenta campanie a sa. Astfel, pana la finalul verii, logo-ul emblematic Coca-Cola va fi insotit de versurile unor melodii celebre. Cu ajutorul acestora, tinerii se vor putea exprima prin muzica folosind hashtagul #SpuneiCuUnCantec. Fericirea, prietenia sau dragostea sunt doar o parte dintre subiectele care vor da startul conversatiilor pe durata campaniei prin sticlele [...]
Cris Tim, unul dintre cei mai mari producători alimentari din România, va investi în acest an peste 5 milioane de euro într-o cramă și într-o fabrică de mâncare gata preparată (ready meal), segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat agenției Mediafax, Radu Timiș, președintele grupului.   "În acest an investim aproximativ 3 milioane de euro într-o fabrică nouă de ready-meal (n. r. - mâncare gata preparată, vândută în [...]
Producătorul de vinuri Budureasca, din zona Dealu Mare, preconizează pentru 2014 pe o cifră de afaceri de 13 milioane de lei și o rată a profitului de 15%, a declarat, Olga Miloiu, director executiv al companiei, citată de Agerpres. "Noi am făcut reconversia în urmă cu patru ani și producția a tot crescut. În anul patru se ajunge la un vârf cantitativ. Suprafața este de 280 de hectare și nu avem în perspectiva imediată o extindere de [...]
(Comunicat) Halewood Wines & Spirits a lansat noua platformă de e-commerce: www.halewood.shop. Cadoul nostru de sărbători vine într-o versiune mai performantă, prietenoasă, modernă și cu ofertă diversificată. Producător, importator și distribuitor, Halewood Wines & Spirits pune la dispoziție online vinurile din producție proprie, dar și vinuri și băuturi spirtoase, beri artizanale și ape tonice, de la producători de top din lume, acum toate [...]
(News-Line) Producătorul de lactate Lacta Giurgiu (simbol INEM) a înregistrat anul trecut o scădere a cifrei de afaceri cu 10%, de la 13,16 milioane de lei, în 2012, la 11,85 milioane de lei, în 2013, pe fondul scăderii puterii de cumpărare și creșterii cheltuielilor, potrivit unui raport remis de companie Bursei de Valori București (BVB). Bursa de la București a închis ședința de joi în scădere, declinul fiind limitat de creșterea cotațiilor SIF-urilor ș [...]
Brandul de napolitane și înghețată JOE, una dintre cele mai bine vândute mărci românești de dulciuri, reprezintă 10% din cifra de afaceri a Nestlé România, înregistrând vânzări în jur de 16 mil. euro, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie. În 2012, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 161 mil. euro, acestea fiind ultimele date financiare prezentate de Nestlé România, cel mai mare [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi