Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Producătorul de ulei Argus Constanta, controlat de Societatea de Investiții Financiare Oltenia, și-a dublat veniturile în primul semestru din 2015 comparativ cu aceeași perioadă a anului 2014, ajungând la 88 de milioane de lei, rezultatul datorându-se vânzărilor mai mari, potrivit raportului financiar publicat de companie.


Profitul înregistrat de producător a fost de circa 52 de mii de lei, în scădere cu de 50% față de primele șase luni ale anului trecut ca urmare a creșterii costurilor de achiție a materiei prime, potrivit www.magazinulprogresiv.ro 


De asemenea, datoriile Argus, care la începutul anului se ridicau la 80,4 mil. lei, au scăzut până la 13,3 mil. lei la sfârșitul primului semestru, după ce compania a achitat creditele contractate în 2014 pentru a cumpăra materii prime. În raportul financiar se precizează și faptul că în primul semestru compania nu a făcut investiții majore.


Pentru anul acesta compania și-a produs o creștere de 25% a cifrei de afaceri până la 220 de milioane de lei (față de 176 de milioane ăn 2014) și un profit de 4,4 milioane de lei, comparativ cu 3,5 milioane de lei în 2014. Argus deține în portofoliu branduri precum Argus, Tomis și Sorica.

Alte articole recomandate:

Shop&Go Câmpia Libertății 37A are o suprafață de vânzare de aproximativ 97 metri pătrați, Shop&Go București Ploiești 7A se întinde pe circa 83 metri pătrați, iar Shop&Go Constructorilor 26 are o suprafață de 90 metri pătrați.La începutul lunii, Mega Image a anunțat că a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine operate de rețeaua Angst, după ce compania locală s-a retas dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzacție ce urmează a fi aprobată de [...]
Directorul general al Auchan România, Frederic Bellon, consideră că echilibrarea comerțului online pentru marii retaileri este extrem de dificilă, motiv pentru care compania pe care o conduce nu este încă pregătită să facă un pas în această direcție.  „Concurenții noștri au început să creeze sisteme de comerț online și consider că e liber să răspundă nevoii clienților, dar este un model de afaceri extrem de dificil de echilibrat. Nu putem pleca pe un drum [...]
Veniturile nete ale Atrium European Real Estate din închirierea centrului comercial Militari Shopping Center au stagnat anul trecut la 6,4 milioane de euro, iar proiectul a fost reevaluat în scădere cu aproape 8% față de finalul anului 2012. Veniturile brute au avansat cu 1,1% de la 7,24 milioane de euro la 7,17 milioane de euro, a anunțat compania. Chiriașii din Militari Shopping Center au avut anul trecut vânzări de 21,8 milioane de euro, în creștere de la 21,4 [...]
(Comunicat) În prima jumătate a anului, Agricola Internațional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție al cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finele anului trecut) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 8%, ajungând în prezent la circa 172,544 mil. lei (față de 159,649 mil lei în 2013). La niv [...]
Carrefour România deschide joi primul hipermarket al rețelei din Târgu Jiu, în cadrul centrului comercial Shopping City Târgu Jiu dezvoltat de fondul de investiții NEPI, și ajunge la o rețea de 27 de magazine sub acest format. Carrefour Târgu Jiu, cu o suprafață de vânzare de 7.500 de metri pătrați și 1.000 de locuri de parcare, are 230 de angajați și va comercializa aproximativ 50.000 de produse. În septembrie, Carrefour a mai inaugurat un hipermarket [...]
Luiza Lucuța, în vârstă de 16 ani, făcea furori în urmă cu 12 ani, când apărea în reclama la salam săsesc. Astăzi, ea revine pe micul ecran cu un nou clip, pentru aceeași firmă. Luiza a filmat o nouă reclamă pentru firma producătoare de mezeluri, în care îi îndeamnă pe părinți să își înscrie copiii într-un concurs ai cărui câștigători vor fi protagoniștii noii reclame la salam săsesc, informează Libertatea. În 2002, [...]
  Star Foods EM, divizia locală de snackuri a PepsiCo, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 408 mil. lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, arată datele pe pe mfinante.ro, informează Ziarul Financiar.   În ultimii zece ani, businessul cu snackuri de pe plan local al PepsiCo s-a dublat, în timp ce profitul a crescut de 14 ori. Star Foods, care are în portofoliu branduri precum Lay’s, Star sau Krax, a avut anul trecut un profit net de 23 [...]
Domnul Laurențiu Tulvan, Director Operațiuni Danone România și Europa de Sud-Est, prezent la lucrările conferinței internaționale Meat&Milk, desfășurată la Sibiu, a susținut în cadrul workshop-ului dedicat sectorului de lapte comunicarea cu titlul “Danone-100 de ani pe piața globală, 15 ani pe piața locală” Potrivit acestuia, pentru fermierii colaboratori ai companiei, de un mare interes s-a bucurat proiectul “O șansă pentru familia ta”, un proiect [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi