Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Magiunul de prune Topoloveni, produs de SONIMPEX  TOPOLOVENI a fost premiat cu o Stea de Aur la Great Taste Awards 2015, competiție organizată în Marea Britanie. Sonimpex Topoloveni demonstrează , din nou, că  produsul MAGIUN din PRUNE TOPOLOVENI, este un aliment funcțional, cu o înaltă calitate nutrițională, anul acesta fiind verificat de un juriu alcătuit din 450 de specialiști.


 


Great Taste Awards este cea mai mare competiție internațională dedicată produselor alimentare și băuturilor, juriul fiind format din chefi cu stele Michelin, jurnaliști de specialitate și retaileri. Degustarea produselor se face în mai multe etape, pe parcursul a patru luni—din aprilie până în iulie. Juriul internațional a apreciat aroma intensă a produsului cât și faptul că este dulce, fără să aibă zahăr adăugat. 'Este inovator, un produs simplu și onest', se arată în concluziile juriului. Recunoașterea Great Taste Award se alătură celorlalte premii naționale și internaționale primite de Magiunul de prune Topoloveni, din care amintim cele patru distincții Superior Taste Award — primite la Institutul International de Gust si Calitate din Bruxelles— din care doi ani consecutiv câte două stele Michelin pentru gust și calitate,  certificarea Indicație Geografică Protejată conferită de Uniunea Europeana  ca dovadă a AUTENTICITĂȚII, CALITĂȚII și TRADIȚIONALITĂȚII produsului.  

După patru ani și jumătate suntem SINGURII producători din Romania acreditați de Uniunea Europeană, acreditare obținută fără a crea probleme vreuneia dintre Instituțiile din România. Sonimpex Topoloveni a pus România pe harta produselor cu o înaltă calitate. În Europa sunt aproape 1300 de produse certificate cu Indicație Geografică Protejată, Denumire de Origine Protejată sau Specialități Tradiționale Garantate. Din aprilie 2011 România are un singur produs în elita gastronomiei europene: Magiunul de prune Topoloveni produs de Sonimpex Topoloveni. 
Toate aceste premii și certificări internaționale demonstrează calitatea deosebită a unui aliment funcțional românesc, care respectă  rețeta autentică, de acum 101 ani. 
'Nouă, Sonimpex Topoloveni, producătorul Magiunului de prune Toploveni, această certificare europeană a calității si nenumaratele premii internationale primite de la Instituții prestigioase ne-au adus o serie de acte comerciale parazitare, de căpușare a produsului, prin practici de concurență neloială, în România. La nivel european beneficiem de fonduri, strict pentru promovare, primite de la Uniunea Europeana , în vederea extinderii comerțului alimentelor — cele 1300 , aproximativ—în afara Uniunii Europene. Fondurile europene pot fi accesate doar de către producătorii care au certificarea calității, autenticității și unicității  alimentelor. În ultimii 4 ani am reușit să prezentăm minunatul Magiun de prune Topoloveni întregii lumi, ca pe  o performanță a României, nu doar a noastră, Sonimpex Topoloveni', a declarat dna Bibiana Stanciulov, director general Sonimpex Topolovenii. 
Înscrierea Magiunului de prune Topoloveni produs de noi, Sonimpex Topoloveni, la GREAT TASTE în Marea Britanie, a fost realizată de societatea domnului Nichifor Boca, căruia ii mulțumim pentru insistența dovedită ca să ne convingă să participam.  


Alte articole recomandate:

Producătorul de înghețată Betty Ice din Su­ceava, controlat de antreprenorul român Vasile Armenean, și-a bugetat pentru acest an exporturi în valoare de 2,5 mil. lei (peste jumătate de milion de euro), în creștere cu 42% comparativ cu anul precedent pe fondul consumului mic de înghețată de pe plan local. „Exportăm în Republica Moldova, Ucraina și Ungaria, iar acum am început să livrăm ceva și în Italia și Grecia. &I [...]
La Fântâna, cel mai mare jucător de pe piața de apă minerală în sistem de watercoolere, a achiziționat compania Blue Coffee Service, distribuitorul produselor Lavazza în România de la compania locală de distribuție de bunuri de larg consum Aquila din Prahova. ”Preluarea distribuției Lavazza este un prim pas, care marchează începutul unei etape noi în evoluția companiei”, a declarat Cristian Amza, chairman of the board La Fantana Group. Prin [...]
Producătorul de lapte și brânzeturi Lactag din Argeș și-a crescut, în 2013, vânzările la aproape 61 de milioane de lei, acestea fiind cu 311% mai mare comparativ cu anul anterior, ca urmare a achiziționării fabricii de mezeluri de la Caracea, în aprilie 2013, potrivit unui raport remis de companie Bursei de Valori București (BVB), preluat de Bursa. Totodată, volumul comerțului cu amănuntul a crescut substantial. Amintim că Lactag a intrat în proprietatea domnului [...]
eMAG și Mega Image, doi jucători cheie în comerțul modern românesc, intră într-un parteneriat strategic și lansează „Supermarket la tine acasă”. Acesta poate fi accesat începând de astăzi, în versiunea beta, la adresa www.emag.ro/supermarket sau direct din pagina de start a web site-ului eMAG, secțiunea Supermarket.Oferta de produse din momentul lansării cuprinde peste 7.500 de articole distincte și acoperă 170 [...]
(Comunicat) Compania „Ana și Cornel” participă la Târgul Internațional Indagra Food, eveniment dedicat producătorilor de alimente și furnizorilor de tehnologii și echipamente de procesare în industria alimentară, ce va avea loc anul acesta în cadrul Pavilionului Central Romexpo, în perioada 29 octombrie - 2 noiembrie. Indagra reprezintă platforma ideală atât pentru lansarea și vânzarea de noi produse, cât și pentru stabilirea [...]
Producătorul Scandia Food, liderul pieței de conserve de carne și pate, a intrat, la sfârșitul anului trecut, în categoria conservelor de pește cu brandul Lotka, poziționat pe segmentul premium, în contextul creșterii vânzărilor din această categorie.   ”Piața conservelor de pește a prins avânt puternic în ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date [...]
Tymbark Maspex România, subsidiara locală a grupului polonez Maspex  Wadowice, a primit în luna ianuarie o infuzie de capital de circa 30 mil. lei (6,7 mil. euro), conform datelor de la Registrul Comerțului.   Acești bani vor fi investiți în linii de producție pentru Salatini, unul dintre brandurile cumpărate la începutul anului trecut de la compania Pan Group din Craiova (mai multe pe www.zf.ro).
BDG Import, importatorul unor branduri de băuturi precum Jack Daniel’s, Finlandia, Bacardi sau Evian, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o creștere de aproximativ 9% a cifrei de afaceri. „Această evoluție se datorează în principal activităților comerciale, dar și de marketing pe care le-am întreprins în primele luni ale anului, activități ce au susținut vânzările prin­cipalelor branduri din portofoliu“, a spus [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi