Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul de cafenele „5 to go”, lansat pe piață la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia și în București, va deschide până în luna septembrie încă două unități în Capitală, ajungând la cinci locații stradale.


 


Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea și francizarea conceptului „5 to go” în orașele cu mai mult de 50.000 de locuitori. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizații trebuie să achite lunar redevențe de 5,5% din vânzări.


 


Ideea francizării businessului a fost menționată de Radu Savopol încă de la deschiderea primei cafenele „5 to go”, într-un interviu acordat pentru ZF, publicat în rubrica „Un start-up pe zi”, însă mișcarea a venit mult mai devreme decât era anticipat. El spunea la momentul respectiv că va începe să francizeze brandul pe care l-a creat când ajunge la o rețea de 15-20 de cafenele doar în București, notează Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

În prezent, 17 dintre cele 28 de state ale Uniunii Europene interzic total fumatul în spațiile publice închise, în mijloacele de transport în comun și la locul de muncă.   Legea care interzice fumatul în spații publice, care va intra în vigoare la jumă­ta­tea lunii martie, va avea un impact de mici dimensiuni asupra businessului res­tau­rantelor, cafe­ne­le­lor, cluburilor și baru­rilor din România, [...]
(Agerpres) România și Polonia vor avea un punct de vedere comun în cadrul Consiliului de Miniștri pentru susținerea de noi măsuri pentru producătorii agricoli afectați de embargoul impus de Rusia. Declarația lui Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, a venit la finalul primei runde de discuții din cadrul Forumului 16+1 – ”China și statele din Europa Centrală și de Est”. „În cadrul forumului, am avut ocazia [...]
(Comunicat) Compania Albalact a încheiat anul 2013 cu o creștere profitabilă a afacerilor, în condițiile consolidării portofoliului și deschiderii unor noi investiții, arată raportul financiar aprobat astăzi în Adunarea Generală a Acționarilor.   Albalact a obținut, anul trecut, o creștere cu 23% la sută a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei, și a înregistrat un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai m [...]
România se află pe locul șase în Europa din punctul de vedere al consumului de bere, în spatele unor state precum Cehia, Austria, Germania, Polonia și Lituania ♦ Trei sferturi din consumul local de bere se realizează acasă, prețurile din magazine fiind la jumătate față de cele din restaurante ♦ Norvegienii au cele mai mari prețuri la bere din Europa, în timp ce, la polul opus, bulgarii plătesc cel mai puțin pentru un litru de bere ♦ În timp ce la [...]
Coca-Cola a lansat campania "Fii nebun de bun", prin intermediul căreia compania își propune să demonstreze că, în lume, există oameni care fac lucruri bune fără a cere nimic în schimb, dar și pentru a inspira cât mai multe fapte de bunătate, informează un comunicat emis de McCann PR. De asemenea, Coca-Cola România a creat, ca parte din această inițiativă, aplicația mobilă Radar for Good. Prin intermediul unei hărți interactive, utilizatorii aplicației pot urmări [...]
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, are o cotă de piață de 65% în segmentul de băuturi carbogazoase, arată un studiu al companiei de cercetare de piață Euromonitor. „Compania beneficiază, pe lângă brandurile cunoscute pe care le are în portofoliu, și de o rețea foarte bună de distribuție, care îi permite să ajungă în cele mai depărtate locații și să își asigure vânzări mari“, arată analișt [...]
Pentru ambalarea produselor lactate și, în special, pentru ambalarea brânzeturilor, unele dintre cele mai importante materiale sunt peliculele, acestea având atât proprietăți de barieră, cât și fiind pretabile la tipărirea de înaltă calitate, fapt care determină atractivitatea crescută a produselor. Produsele oferite de grupul Indevco, din Liban, pot fi o soluție pentru procesatorii care doresc rezolvarea problemelor de ambalare [...]
Carrefour a lansat conceptul de magazine Bon App, deschizând primele sale unități dedicate gustărilor și produselor de implus. Primul magazinul Bon App, denumit așa de la numele mărcii proprii Carrefour, a fost inaugurat în Paris, pe strada Temple în urmă cu câteva săptămâni. Retailerul a inaugurat astăzi o a doua astfel de unitate în gara RER Auber, în locul unui salon Jean-Louis Davis și al unui magazin de haine, informeaza Magaz [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN