Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Lanțul de cafenele „5 to go”, lansat pe piață la începutul acestui an de antreprenorul Radu Savopol, care a creat brandul de puburi Old Nick, prezent în Sinaia și în București, va deschide până în luna septembrie încă două unități în Capitală, ajungând la cinci locații stradale.


 


Omul de afaceri a decis în paralel cu extinderea și francizarea conceptului „5 to go” în orașele cu mai mult de 50.000 de locuitori. Taxa de franciză este de 4.500 de euro, iar francizații trebuie să achite lunar redevențe de 5,5% din vânzări.


 


Ideea francizării businessului a fost menționată de Radu Savopol încă de la deschiderea primei cafenele „5 to go”, într-un interviu acordat pentru ZF, publicat în rubrica „Un start-up pe zi”, însă mișcarea a venit mult mai devreme decât era anticipat. El spunea la momentul respectiv că va începe să francizeze brandul pe care l-a creat când ajunge la o rețea de 15-20 de cafenele doar în București, notează Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

(Mediafax) Comertul retail din Romania s-a clasat pe locul 3 in luna iulie in UE, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pe primul loc fiind Luxemburg, urmat de Estonia, arata datele publicate de Eurostat, Comisia de Statistica a Comisiei Europene. La nivelul Uniunii Europene, comertul cu amanuntul a crescut cu 1 la suta fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar a scazut cu 0,4 la suta raportat la luna iunie a acestui an. In zona Euro, piata de retail a avansat cu 0,8 [...]
Reteaua Ki-Life a deschis, în luna februarie, un nou magazin specializat în produse naturiste și bio, a doua unitate comercială Ki-Life Natural a rețelei din Capitală. Magazinul este situat pe strada C.A.Rosetti, nr.14-16 și are o suprafață de vânzare de aproximativ 50 de mp.  Compania, deținută de Vlad și Cristina Cuza, mai operează un magazin specializat în produse alimentare și nealimentare naturiste și ecologice în zona Pieței Amzei de aproximativ 11 ani. [...]
GfK România a realizat un studiu care investighează obiceiurile de consum de mâncare ale românilor in afara casei. Vă prezentăm rezultatele cercetării de piață, cuprinse în comunicatul tranmsis la redacția publicației infoALIMENT   Pe repede-înainte, fast-food   Localurile cu servire rapidă care vând burgeri, shaorma, pui prăjit și cartofi prăjiți sunt preferate pentru achiziționarea de mâncare pentru a fi [...]
Cromatica naturala a fost limitata de arome si mirosuri nedorite, au declarat reprezentantii companiei Sensient Colors care a dezvoltat noi tehnologii de purificare despre care spune ca elimina aromele nedorite și mirosuri într-o gamă de culori naturale, informeaza Food Navigator. Compania a introdus gama sa de culori purificate utilizând tehnologia sub brandul Pure-S, considerandu-le ca un progres în eliminarea decalajului de performanță și cost între [...]
Compania Roquette a lansat o proteină din mazăre destinată non-lactatelor, pornind de la constatarea că dietele non-lactate capătă o tot mai mare amploare, deși nu sunt lipsite de sentimentul de frustrare. În contrapartidă, Roquette afirmă că noul produs are proprietăți superioare celor din orez și soia. Conform specialiștilor companiei, VegDelight-Nutralys este o proteină extrem de purificată, obținută din mazăre uscată (Pisum sativum) și vizează [...]
Industria alimentară românească se află însă abia la începutul drumului în comparație cu economiile mature din UE având în vedere că cele 11 miliarde de euro rulate local înseamnă numai 1% din întreaga piață alimentară europeană. Piața alimentară din România este una cheie în calculele multinaționalelor având în vedere că aici este a șaptea cea mai mare piață din UE, iar românii cheltuie pe mâncare 30% d [...]
Cei peste 1.300 de angajați ai celor mai mari patru multinaționale din industria locală a dulciurilor Nestlé, Mon­delez, Ferrero și Mars au un salariu mediu brut lunar de cel puțin 1.000 de euro, arată o analiză a ZF pe baza bugetelor de salarii și indemnizații declarate de cele patru companii. Cel mai mare salariu mediu brut lunar se înregistrează în cadrul Mondelez România, importatorul Poiana și Milka și ajungea în prima parte a acestui an la 7.293 de lei [...]
După succesul din vară înregistrat cu Activia de Băut cu Pepene Roșu, Danone vine în lunile reci cu o nouă variantă de iaurt de băut: Activia de Băut cu Afine. Noul Activia are la bază lapte proaspăt și fermentul său special, Bifidus Actiregularis, oferind combinația optimă pentru a fi integrată într-o alimentație echilibrată: iaurt de băut sănătos și afine coapte. În plus, Activia de Băut cu Afine este o sursă de proteine, fermenț [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN