Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Compania Mars intenționează să extindă capacitatea la fabrica Veghel în următorii 10 ani pentru a produce versiuni în miniatură ale marcilor sale urmând trendul vest-europenilor care au început să limiteze aportul de calorii, informează Food Navigator.


Odată cu investiția de 100 milioane euro, producatorul Snickers va mări producția de produse miniaturale pe care le produce de la 25-30% la aproximativ 35% până în 2025.


"Acest lucru se datorează faptului că, în Europa de Vest consumatorii vor sa consume din ce în ce mai puține calorii și porționarea este din ce în ce mai importantă. Produsele în miniatură sunt răspunsul corect pentru această tendinta, " a declarat Marissa Roodenburg, coordonator afaceri corporate din cadrul Mars Olanda.


Fabrica Veghel a companiei Mars produce în prezent 27 milioane de batoane de ciocolata pe zi sau 8.5 miliarde pe an. 25-30% din produse sunt miniaturi, dar volumul de Minis va crește cu 4-5%, în următorii câțiva ani.


Mini produse Mars includ Mars Mix, Twix Mix și versiunile la pungă de Galaxy Minstrels și Maltesers.

Fabrica Veghel este cea mai mare unitate de producție ciocolată a companiei Mars.

Organizație de cercetare IRI a declarat recent că pungile cu miniaturi au fost metoda de economisire pe o piață a ciocolatei în stagnare ca cea din Marea Britanie. Acesta a spus că in noiembrie 2014, Mondelēz International și-a extins cota de lider de piața datorită produselor de ciocolată miniaturale, cum ar fi Cadbury Dairy Milk.

"Obiectivul principal al proiectului Mars 2025 este de a moderniza fabrica, de a crea inovații tehnologice, cu dispersie mai multe divizii de companii și crearea unui loc de muncă inspirațional pentru angajatii nostri", a spus Roodenburg.



Reprezentanții companiei Mars au spus că este prea devreme pentru a spune dacă extinderea va duce la noi locuri de muncă la fabrica Veghel.



Compania a inceput recent prima faza a proiectului, care va dura doi ani. Se va muta apoi de la doi la șase faze, până când extinderea este completă în 2025.

Alte articole recomandate:

Deloitte: Publicitatea lactatelor nu pare sa conteze prea mult in clasamentele bugetelor alocate promovarii. Astfel, Deloitte a analizat piața publicitatii din Romania, rezultatul studiului fiind prezentat in cadrul evenimentului Ziua Publicitatii, sun titlul “Publicitatea, Motor de Crestere Economica in Romania”, realizat in perioada mai-septembrie 2014, informeaza Iqads. Conform studiului, TV-ul continua sa fie considerata cea mai eficienta forma de advertising, urmata [...]
 România va rămâne în sezonul 2014/2015 al treilea exportator de grâu din UE cu livrări de 4 milioane de tone, în scădere cu 17% față de sezonul precedent, dar peste alți producători mari precum Polonia, Italia sau Bulgaria. România rămâne însă mult în spatele liderilor Franța și Germania. Aproape întreaga miză a afacerilor de export va fi reprezentantă de piețele din Orientul Mijlociu și Africa având în vedere că 3 [...]
Adrian Simion și Floriana Vlaicu, el antreprenor de „profesie“, care a testat industria de advertising, cea de brokeraj și a înființat o firmă de securizare a sistemelor informatice în urmă cu zece ani, iar ea fondatoare a unei școli de cafea, au deschis la jumătatea lunii iulie o prăjitorie de cafea pe strada Eminescu din Capitală, în care au investit în jur de 60.000 de euro, informeaza ZF. „În urmă cu un an, într-o perioadă în care [...]
PPD România, unul dintre cei mai mari importatori de bău­turi spirtoase de pe piața locală, și-a bugetat pentru acest an afaceri de 153 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creștere cu 15% comparativ cu anul precedent, se arată într-un document transmis de companie, informeaza Revista Piata. PPD România este parte din grupul cipriot Photos Photiades Distributors și este distribuitorul exclusiv al pro­duselor din portofoliul Diageo, liderul pieței mondiale de [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
Dupa o usoara crestere in 2012, piata apei minerale a revenit din nou pe un trend descendent, in principal din cauza vremii. Un alt factor care ameninta categoria sunt marcile private ale retailerilor care castiga teren prin preturile mai mici si costurile reduse de promovare. Desi piata a inregistrat o scadere, multi producatori mari   raporteaza rezultate bune pe 2013 si afiseaza un ton optimist atunci cand vorbesc despre prognozele de business pentru anul acesta, vizand cresteri de [...]
România a exportat produse agroalimentare în valoare totală de 2,03 miliarde de euro în primul semestru din acest an, în creștere cu aproape 10% (180,9 milioane de euro) față de aceeași perioadă din 2013, în timp ce importurile, totalizând 2,32 miliarde de euro, au depășit cu 1,1% (25,7 milioane de euro) valoarea înregistrată în semestrul I din 2013, potrivit datelor furnizate AGERPRES de Ministerul Agriculturii și [...]
Preocupați în permanență de aducerea în fața cititorilor săi a celor mai noi informații din sectorul național și internațional al Industriei alimentare, precum și de punerea în prim-plan a companiilor românești de profil, redactorii infoALIMENT Magazin vor fi prezenți și la această ediție a celui mai mare târg dedicat Industriei alimentare din lume, SIAL, care se va desfășura la Paris, în [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN