Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Boromir Prod Buzău (simbol bursier SPCU) va contracta de la ING un credit de investiții de 18 milioane de lei, dar și să-și deschidă o linie overdraft în valoare de 6,8 milioane de lei pentru achiziția de stocuri, arată o propunere adresată acționarilor.


 


Aceștia vor fi chemați pe 9 septembrie și pentru a ratifica valoarea actuală de 21 milioane de euro a unui împrumut total de 31,8 milioane de euro contractat în 2010, cât și pentru a ratifica valoarea și garanțiile ipotecare aferente unui credit de 6,5 milioane de euro luat în 2004. La sfârșitul primului trimestru, compania avea credite bancare de aproape 4 milioane de lei, la ING și UniCredit, cu termenul de rambursare mai mic de un an, informează Ziarul financiar.


 


Amintim că producătorul de pâine și produse de patiserie Boromir Prod Buzău a încheiat anul trecut cu afaceri de 103,2 milioane de lei, în urcare cu 12,6%. Compania a trecut pe profit net de 3,7 milioane de lei anul trecut, de la pierderi de 4,7 mil. lei. Veniturile din exploatare ale companiei au crescut cu 33% până la 120 milioane de lei, iar cheltuielile din exploatare au urcat cu 20% până la 116 milioane de lei. Astfel, compania a trecut pe profit operațional de circa 4 mil. lei, potrivit rezultatelor financiare preliminare raportate de societate.


 


Numărul mediu de salariați al producătorului de pâine a scăzut în 2014 cu 73 până la 492 de angajați. La finele anului trecut Boromir avea datorii totale de 65,5 milioane de lei, suma fiind aproape dublă comparativ cu perioada similară din 2013.


Boromir Prod Buzău face parte din grupul Boromir, care include și companiile Boromir Ind (Râmnicu Vâlcea și Deva), Boromir Pan, Moara Cibin, Comcereal Sibiu și Amylon Sibiu.


Acțiunile Boromir s-au tranzacționat cel mai recent pe 17 februarie, în urcare cu 7,7% la prețul de 0,12 lei/unitate. La această referință compania are o capitalizare de 28,8 mil. lei.

Alte articole recomandate:

Lista oficiala a produselor alimentare traditionale acreditate pana la data de 30 noiembrie a fost publicata pe site-ul MADR si transmisa spre publicare la Monitorul Oficial, urmand ca ea sa devina operabila la 30 de zile de la data publicarii. Din pacate, data va depasi perioada Sarbatorilor de Iarna, cand firmele care se regasesc in tabelul oficial ar fi putut profita din plin de perioada de varf a vanzarilor. Dar, mai bine mai tarziu, decat niciodata, tinand cont de faptul ca p [...]
Lanțul românesc de restaurante SaladBox din Cluj, pus pe picioare de mai mulți antreprenori români în urmă cu doi ani și jumătate, are în plan des­chi­­derea a cinci unități în Ger­­­­mania, du­­­pă ce re­cent a fost des­­­­chis pri­mul restau­rant în orașul Heil­bronn. „Extinderea pe piața germană a venit din dorința de a arăta și lumii din afara României că se poate [...]
Ieri, la restaurantul Beautyfood, din Capitală, Hochland a lansat produsul Delicii Calde Bruschetta, în fapt, două variante de creme tartinabile pentru gătit. Odată cu acest eveniment, Hochland a invitat pe cei prezenți să guste și cașcavalul pane, brânzeturi rase pentru pizza și brânzeturi rase pentru paste tomate. Domnul Sorin Timuș, Directorul General al companiei, a declarat pentru revista Fabrica de Lapte că ”acesta este primul dintr-un [...]
Pizza Flower a fost creatăîn ianuarie 2016 și reprezintă un concept unic în Europa. Pizzeria este situatăîn sectorul 3, fiind singurul local de pe continentul european care preparăși oferă clienților pizza în formă de floare. Pentru a respecta conceptul, toate rețetele de pizza preparate au denumiri de flori: floarea reginei (fără carne), prințesa nopții (prosciuto crudo și rucola), floare  de nu-mă-uita (cu piept de pui), trifoi [...]
Walmart, cel mai mare retailer la nivel mondial, a lansat în mare secret, pe 19 martie, după mai mult de un an de planificări, primul magazin de proximitate Walmart to Go in Bentonville, scrie The City Wire. Magazinul are o suprafață de aproximativ 800 de metri pătrați și este un format hibrid cu peste 3000 de articole care îmbină produsele tradiționale, produsele alimentare, dar și un restaurant cu servire rapidă. În plus, în fața magazinului se află șase dozatoare [...]
Italian Food Technology: 20 ani de experienta si peste 2.000 clienti multumiti pe tot globul (Europa, Africa de Sud, Japonia, SUA, Brazilia, etc,  chiar si Nepal)   " Proiectul nostru a început în 1995. Odată cu apariția normelor CE care nu recomanda utilizarea lemnului pentru mesele de maturare a brânzei, am început să explorez soluții inovatoare ", a declarat Fausto Speziali, directorul general al IFT srl ( Italian Food Technology). "Din [...]
Marian Radu împreună cu soția sa Claudia și cu alți patru prieteni - Valentin Marcu, Mihaela Cristea, Gabriel Desculțu și Radu Desculțu - au investit circa 60.000 de euro pentru dezvoltarea unei afaceri în agricultura bio sub brandul Tomatina. Ei au mizat exclusiv pe distribuția și comercializarea legumelor în mediul online - magazin online, aplicație mobilă și magazin pe Facebook, datorită costurilor mai mici decât în cazul unui magazin tradițional și reducer [...]
Peroni Nastro Azzuro invita publicul sa descopere arta ospitalitatii oferite cu naturalete si sentimentul a  petrece timp alaturi de cei dragi, inspirate de bucuria si rafinamentul stilului Italian, printr-o serie de show-uri de live cooking in cele mai prestigioase 8  restaurante cu specific Italian din Bucuresti (pana in acest moment, au avut loc sesiuni in Trattoria Buongiorno), Constanta, Brasov si Timisoara. Placerea jocului cu ingredientele, decorul elegant, atentia acordata [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi