Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Acțiunile producătorului de uleiuri vegetale Argus Constanța (UARG) s-au apreciat în ședința bursieră de ieri cu aproape 11% după ce oficialii acționarului majoritar au anunțat că sunt în căutarea unui investitor strategic care activează în același sector de activitate. Astfel, valoarea companiei a crescut ieri cu 10 milioane de lei după creșterea actiunilor, ajungând la o capitalizare de 103 milioane de lei. 


 


La inceputul acestui an, producătorul de uleiuri vegetale Argus Constanța (UARG), controlat de SIF Oltenia (SIF5), a luat credite bancare de până la 110 milioane de lei înainte de debutul campaniei comerciale pentru floarea-soarelui, cu 22% mai mari decât cele contractate în sezonul anterior.


Compania a cerut acordul acționarilor pentru aprobarea prelungirii liniei de credit în valoare de 7,5 milioane de lei, pe o perioadă de un an. Cererile de finanțare vor fi votate de acționarii UARG în AGA din 17 iunie. Producătorul de uleiuri a revenit pe profit în primul trimestru din acest an, raportând un câștig net de 1,28 milioane de lei după ce în ultimii trei ani primul trimestru a fost pe pierderi, reușind în același timp și să-și majoreze vânzările până la recordul ultimilor patru ani, respectiv 51 milioane de lei.


Pentru acest an, compania și-a bugetat un profit brut de 4,45 milioane de lei, în creștere cu 27% față de un profit net de 3,5 milioane de lei raportat anul trecut. Acțiunile UARG se tranzacționează la o cotație de 2,91 lei/titlu, referință la care capitalizarea firmei este de 104,1 milioane de lei. SIF Oltenia este cel mai mare acționar cu circa 86% din capital.

Alte articole recomandate:

Timișoreanul Ciprian Lopată (49 de ani) a ocupat poziții-cheie la câteva dintre cele mai mari companii din lume, iar în ultimii ani, de când petrece mai mult timp în România, s-a gândit să înceapă o afacere nouă, care pe care să o extindă frumos și să o transforme într-un brand internațional. Așa s-a născut, în decembrie anul trecut, conceptul Dor de verde – un business inteligent în agricultură, [...]
Consumul de băuturi spirtoase în canalul on-premise (baruri, restaurante, cluburi) reprezintă circa 25% din volumul total înregistrat anul trecut de 114 mil. litri, în timp ce restul „tăriilor“ sunt cumpărate de români din magazine și consumate acasă, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare IWSR.  Astfel, ținând cont de faptul că barurile și restaurantele practică adaosuri comerciale la băuturile vândute „c [...]
Grupul american McDonald's a suspendat activitatea la restaurantele sale din Crimeea 'din motive legate de fabricație' dar speră să-și reia operațiunile de îndată ce va fi posibil, transmite Reuters.  Cel mai mare lanț de restaurante din lume a anunțat că va oferi locuri de muncă angajaților săi din Crimeea în alte locații McDonald's din Ucraina și îi va ajuta la relocare. Anexarea luna trecută a Crimeii de către Rusia a declanșat cea mai gravă criză în relațiile [...]
Exporturile românești ar putea depăși anul acesta pragul de 50 de miliarde de euro, după ce în 2013 au ajuns la cifra record de 49 de miliarde. Ministrul economiei, Constantin Niță, declară că România ar trebui să-și diversifice piețele de export și se așteaptă ca, în următorii ani, țara noastră să devină un exportator important de energie în regiune.  Pentru a intra în rândul economiilor avansate, România ar avea nevoie de un ritm d [...]
Carrefour România lucrează intens la lansarea unei noi rețele de magazine, Supeco, un concept hibrid discount-cash&carry, având deja deschise recrutările pentru manageri de magazine în orașele Târgoviște, Giurgiu și Râmnicu Vâlcea. Compania nu a anunțat încă în mod oficial proiectul de lansare a acestui nou brand de retail în România. La conducerea Supeco se afla un manager francez relocat în România pentru acest [...]
Linde Gas România, parte a Lide Group, va fi Partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2014. Participarea acestei prestigioase companii la evenimanetul care se va desfășura în zilele de 11 și 12 iunie, la Hotel Hilton din Sibiu, se va concretiza prin comunicarea cu titlul ”Exchipamente pentru congelare și răcire criogenică”, temă care va fi susținută în Workshop-ul din ziua de 11 iunie destinat sectorului d [...]
Distribuitorul de bunuri de larg consum Elgeka-Ferfelis România, care are în portofoliu branduri precum Mentos, Vanish sau Calgon, a terminat anul trecut cu afaceri de 308 milioane de lei (69,7 mil. euro), nivel apropiat de cel din 2012, arată datele de la Ministerul de Finanțe.  Elgeka-Ferfelis este unul dintre cei mai mari zece distribuitori de bunuri de larg consum și concurează pe anumite segmente de piață cu Intebrands, grupul de firme Aquila, Macromex sau [...]
Prezentă la a 19-a ediție a INDAGRA, eveniment desfășurat în București, în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, Crama Gîrboiu și-a prezentat noul vin din soiul Fetească Neagră, producție 2013. ”Este un vin roșu, tânăr, cu posibilități de învechire, plăcut și exchilibrat,” au declarat pentru infoaliment.ro reprezentanții companiei. Crama Gîrboiu este o afacere de familie înființată [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN