Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

 


Acțiunile producătorului de uleiuri vegetale Argus Constanța (UARG) s-au apreciat în ședința bursieră de ieri cu aproape 11% după ce oficialii acționarului majoritar au anunțat că sunt în căutarea unui investitor strategic care activează în același sector de activitate. Astfel, valoarea companiei a crescut ieri cu 10 milioane de lei după creșterea actiunilor, ajungând la o capitalizare de 103 milioane de lei. 


 


La inceputul acestui an, producătorul de uleiuri vegetale Argus Constanța (UARG), controlat de SIF Oltenia (SIF5), a luat credite bancare de până la 110 milioane de lei înainte de debutul campaniei comerciale pentru floarea-soarelui, cu 22% mai mari decât cele contractate în sezonul anterior.


Compania a cerut acordul acționarilor pentru aprobarea prelungirii liniei de credit în valoare de 7,5 milioane de lei, pe o perioadă de un an. Cererile de finanțare vor fi votate de acționarii UARG în AGA din 17 iunie. Producătorul de uleiuri a revenit pe profit în primul trimestru din acest an, raportând un câștig net de 1,28 milioane de lei după ce în ultimii trei ani primul trimestru a fost pe pierderi, reușind în același timp și să-și majoreze vânzările până la recordul ultimilor patru ani, respectiv 51 milioane de lei.


Pentru acest an, compania și-a bugetat un profit brut de 4,45 milioane de lei, în creștere cu 27% față de un profit net de 3,5 milioane de lei raportat anul trecut. Acțiunile UARG se tranzacționează la o cotație de 2,91 lei/titlu, referință la care capitalizarea firmei este de 104,1 milioane de lei. SIF Oltenia este cel mai mare acționar cu circa 86% din capital.

Alte articole recomandate:

PET-urile au ajuns în ultimii ani să cucerească și piața apelor minerale, astfel că în prezent peste 90% din sticlele de apă minerală naturală vândută pe piața din România sunt din plastic, informează Ziarul Financiar.   Dacă în 1992 românii consumau apă minerală îmbuteliată doar în ambalaje de sticlă, în 2011 PET-ul a ajuns să aibă o pondere covâr­șitoare de 95%, potrivit Ghidului Apelor Minerale Naturale.   O altă [...]
Retailerii Carrefour și Casino au făcut oferte non-angajante pentru achiziționarea rețelei de magazine DIA din Franța, după ce, luna trecută, grupul spaniol de distribuție DIA a scos la vânzarea toate magazinele sale de pe piața franceză, transmite Reuters. Anunțul a fost făcut de publicația franceză 'Le Figaro', care susține că firmele Carrefour și Casino au termen până la sfârșitul săptămânii viitoare să prezinte o ofertă fermă pentru DIA France, care are 7.500 de [...]
Pentru companiile românești prezente la GulfFood 2014, cel mai mare târg din zona economică arabă, dedicat Industriei alimentare, ieri a fost o zi plină. Standurile expozanților români au fost locurile de start a negocierilor cu diverși achizitori și retaileri, atât din Asia Mică, precum și de pe alte continente, negocieri care, se speră, se vor finaliza cu deschiderea de noi linii de export. Reamintim că, din România, la evenimen [...]
O dieta sanatoasa este o mașină de forță de industria alimentară. Acest lucru favorizează compania AAK, deoarece, prin ingredientele sale specializate care pot satisface cererea consumatorilor pentru produsele alimentare care conțin cantități minime de grăsimi trans și grăsimi saturate. Soluțiile pentru produsele lactate (DFAs) au caracteristici specifice, care satisfac nevoile diferitilor procesatori de produse lactate. Ele pot fi folosite pentru a completa sau a [...]
Cosm-Fan, producătorul de preparate din carne, a deschis săptămâna aceasta, la Cluj-Napoca, un magazin sub brandul Moldovan. Carmangeria are o suprafață de vânzare de 180 de metri pătrați, este al 28-lea magazin și cel mai mare al rețelei. Spre deosebire de surorile ei, carmangeria va avea ;I un mic restaurant in incinta. Noul magazin este a treia unitate comercială modernizată a Cosm-Fan, toate unitățile fiind localizate în județul Cluj. Spre deosebire de celalte [...]
Astăzi debutează, în magazinul METRO Constanța1, concursul de artă culinară Liga METRO Chef, unde maeștrii bucătari din orașele Constanța, Galați, Mamaia, Fetești și Medgidia, s-au înscris pentru a-și demonstra talentul și pregătirea în domeniul gastronomiei. Având prima ediție în Constanța, competiția se adresează clienților METRO din segmentul HoReCa și face parte din platforma METRO Cash & Carry [...]
Cargill Oils, parte a grupului Cargill, va scoate la vânzare terenul și construcțiile în care funcționa fabrica de ulei din Podari, județul Dolj, după ce anul trecut a vândut echipamentele de presare, rafinare și îmbuteliere a uleiului și mărcile pe care le producea.   Astfel, acționarii companiei se vor întruni în 4 martie pentru a stabili prețul minim de vânzare pentru toate activele deținute la Podari.   În iulie anul trecut, [...]
Consumul de băuturi spirtoase în canalul on-premise (baruri, restaurante, cluburi) reprezintă circa 25% din volumul total înregistrat anul trecut de 114 mil. litri, în timp ce restul „tăriilor“ sunt cumpărate de români din magazine și consumate acasă, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare IWSR.  Astfel, ținând cont de faptul că barurile și restaurantele practică adaosuri comerciale la băuturile vândute „c [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN