Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.


 


Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franțuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preț de 2,99 dolari, afirmă el.


„Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA mă ocup personal (...). Prețul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziționare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale“, a menționat el. Pe lângă piața din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica în China, Japonia,Germania, Anglia, Spania și țările arabe.


După succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (vân­dute către Coca-Cola ) și lactatele LaDorna (vândute că­tre Lactalis), Valvis susține că Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care îl va face, dar care nu va fi de vânzare. „Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York“, a declarat Valvis pentru Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

Potrivit unui comunicat primit la redac'ie, Indesit lanseaz[ noua gam[ de electrocasnice Advance, destinate at\t sectorului HoReCa, dar ;i uzului gospod[resc. Noua gamă Advance de electrocasnice incorporabile de la Indesit se adaptează nevoilor consumatorului prin eficiență, versatilitate, utilizare minimă de energie și de resurse, dar și prin ușurința de folosire. Colecția Indesit Advance cuprinde două tipuri de cuptoare cu 8 funcții de gătire, dar ș [...]
(Comunicat) Domeniile Ostrov isi propune o dublare a numarului de locatii HoReCa pentru 2013, in prezent vinurile sale fiind listate in 400 de restaurante si pub-uri la nivel national.  “Cresterea pe care ne-o propunem are la baza o noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. Asadar, pe finalul acestui an si inceputul lui 2013 ne vom concentra pe promovarea in HoReCa a vinurilor Domeniil [...]
Românii cheltuiesc în medie 16 euro pe mâncarea comandată plasată online, în timp ce vecinii bulgari dau, în medie, 11,7 euro pe mâncare comandată online, cu 35% mai puțin față de români, iar ungurii plătesc, în medie, 8,1 euro pe mâncarea comandată online, cu 90% mai puțin comparativ cu românii, conform datelor colectate de platforma online foodpanda.ro.   Pizza și burgerii conduc topul celor mai comandate mâncărur [...]
Potrivit unei analize efectuată de compania Strauss Group România, în București se consumă cea mai multă cafea, podiumul fiind completat de orașele Constanța și Cluj-Napoca. Acestea sunt estimările care au stat la baza bugetării afacerilor firmei pentru anul în curs.   Strauss Group România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața cafelei cu afaceri de 240 de milioane de lei anul trecut, se așteaptă la o creșter [...]
  Memorandumul de responsabilități între România și Organizația Națiunilor Unite pentru Alimentație și Agricultură (FAO) privind organizarea, la București, a conferinței regionale FAO Europa - ASIA Centrală (ERC), va fi semnat azi, între ministrul Agriculturii, Daniel Constantin și asistentul Directorului General al FAO și șeful Biroului Regional FAO pentru Europa și ASIA Centrală, Toni Alonzi.Conferința se [...]
Procedura de implementare a Programului ”Comert 2016” lansată în acest an, prevede că firmele mici și mijlocii din România, cu cel puțin 2 ani vechime, pot obține de la stat finanțări nerambursabile de până la 30.000 de euro. Schema de ajutor de minimis gestionată de Direcția Politici Antreprenoriale a Ministerului Economiei, urmărește să sprijine operatorii economici, societățile  și cooperativele, [...]
La întâlnirea de marți, 14 ianuarie a.c., desfășurată la Ministerul Agriculturii între reprezentanții agricultorilor și ministrul Daniel Constantin, s-au făcut propuneri din partea industriei alimentare pentru 2014 care vizează reducerea TVA la produsele alimentare și relaxarea fiscalității. „La nivelul industriei alimentare, nu ar fi mari probleme, fapt care rezultă inclusiv din legislație. Măsurile majore trebuie luate pe parte de agricultură, zootehnie și celelalte [...]
Distribuitorul de bunuri de larg consum Elgeka-Ferfelis România, care are în portofoliu branduri precum Mentos, Vanish sau Calgon, a terminat anul trecut cu afaceri de 308 milioane de lei (69,7 mil. euro), nivel apropiat de cel din 2012, arată datele de la Ministerul de Finanțe.  Elgeka-Ferfelis este unul dintre cei mai mari zece distribuitori de bunuri de larg consum și concurează pe anumite segmente de piață cu Intebrands, grupul de firme Aquila, Macromex sau [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi