Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.


 


Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franțuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preț de 2,99 dolari, afirmă el.


„Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA mă ocup personal (...). Prețul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziționare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale“, a menționat el. Pe lângă piața din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica în China, Japonia,Germania, Anglia, Spania și țările arabe.


După succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (vân­dute către Coca-Cola ) și lactatele LaDorna (vândute că­tre Lactalis), Valvis susține că Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care îl va face, dar care nu va fi de vânzare. „Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York“, a declarat Valvis pentru Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

Artesans del Sucre, deținut de mai mulți antreprenori spanioli, a ajuns la aproape 140 de angajați în fabrica pe care o deține în comuna Bucu, din județul Ialomița, conform datelor de la Ministerul Finanțelor. În 2010, producătorul avea 65 de angajați, conform datelor de la Ministerul de Finanțe. Compania a avut în 2015 ( ultimele date disponibile) o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei (3 mil. euro), în scădere cu 7% față de anul precedent. Artesans del [...]
Doar două târguri sunt autorizate pe raza județului Iași pentru a comercializa carne de porc și produse din carne specifice sărbătorilor de iarnă, informează Agro TV. Directorul Direcției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Iași, Gabriel Ciobanu a declarat că aceste târguri au autorizație pentru întregul an și nu există solicitări și pentru altele. Comercianții care vor vinde carne și produse din carne trebuie să aibă produse etichetate, să nu vândă [...]
85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu toate dimensiunile de venituri, se [...]
Din decembrie 2013, când a intrat în vigoare Ordinul nr. 724 din 29 iulie 2013 privind atestarea produselor tradiționale, și până la această dată, doar 52 de produse de acest tip au fost atestate în conformitate cu noile reglementări. Producătorii tradiționali mai au timp până în toamnă să obțină atestatul de tip nou. În caz contrar nu vor mai putea comercializa produse tradiționale. Până acum, doar o mână de [...]
Potrivit unui comunicat primit la redactia infoALIMENT Magazin, Coca-Cola HBC AG, al doilea cel mai mare îmbuteliator din lume al produselor Coca-Cola, a primit calificativul „A” în clasamentul Carbon Disclosure Project (CDP) și a obținut o poziție de top în Indexul Global pentru Leadership în Performanță Climatică 2014 (CDP Global Climate Performance Leadership Index).   Comunicatul precizeaza ca această realizare vine în [...]
„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF – instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta, informeaza Magazin Progresiv. ZURF monitorizeaza conversatiile [...]
Boromir Prod Buzău (SPCU), care activează pe piața de morărit și panificație, și-a înjumătățit profitul net la 2,6 mil. lei anul trecut, față de un rezultat de circa 5 mil. lei în 2015. Veniturile din exploatare au fost de 66 mil. lei în 2016, față de 97 mil. lei anul precedent. Anunțul însă nu a provocat nicio reacție din partea investitorilor în condițiile în care prețul unei acțiuni a rămas la 0,3 lei, atât miercuri, când au fost anunțat [...]
Redd’s, creator de gust, își continuă seria inovațiilor în segmentul berilor cu arome și lansează o nouă aromă, foarte cunoscută și iubită de români de altfel, Redd’s Mojito. Produsul este un mix de bere, cu o concentrație alcoolică de 4%,  cu aromă inconfundabilă a cocktailului Mojito, cu note răcoritoare, date de lime și extractul de mentă. Odată cu această nouă variantă, Redd’s lansează o mișcare feminină pro-fiesta, în jurul  sloganului [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi