Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Jean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanțuri de magazine americane, în încercarea de a-și dezvolta businessul pe piețele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.


 


Antreprenorul elvețian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziționat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preț, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franțuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preț de 2,99 dolari, afirmă el.


„Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA mă ocup personal (...). Prețul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziționare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale“, a menționat el. Pe lângă piața din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica în China, Japonia,Germania, Anglia, Spania și țările arabe.


După succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (vân­dute către Coca-Cola ) și lactatele LaDorna (vândute că­tre Lactalis), Valvis susține că Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care îl va face, dar care nu va fi de vânzare. „Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York“, a declarat Valvis pentru Ziarul financiar.

Alte articole recomandate:

România a primit anul trecut 2,2 mi­lioane de turiști străini, de cinci ori mai puțini decât Cehia și de aproape opt ori mai puțini decât Polonia, potrivit celui mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului. România este de altfel codașa clasa­mentului european la numărul de turiști primiți și la încasări, în timp ce alte state din regiune au reușit să se dezvolte prin specializare. Astfel, Ungaria și Cehia sunt campioane la turismul d [...]
Noul Lipton Mojito este o băutură răcoritoare necarbonatată, pe bază de ceai verde, cu aromă bogată de lime, rom și mentă.  Pentru a oferi consumatorilor o băutură răcoritoare savuroasă și cu un conținut caloric scăzut, Lipton a înlocuit o parte din zahăr cu ștevia, un îndulcitor 100% natural, cu zero calorii. Astfel, noul Mojito de la Lipton conține doar 48 kcal / 250 ml. În 2012, Lipton a lansat prima băutură răcoritoare cu ștevia din România. Noul Mojito de la [...]
Autoritățile germane antitrust au amendat marii producători de mezeluri cu 338 de milioane de euro pentru practicile de fixare a prețurilor, relatează Wall Street Journal. Amenzile au fost aplicate unor 21 de companii, între care se află cei mai populari producători de cârnați, și 33 de persoane, informeaza Bursa. Reprezentanții companiilor respective s-au întâlnit în mod regulat pentru a discuta prețurile, începând din 2003, potrivit concluziilor [...]
 Crenvurstii Martinel beneficiaza din aceasta luna de o noua imagine la raft, dar si de un gramaj mai mare (180gr). Potrivit reprezentantilor companiei, conceptul noii imagini are la baza informatiile primite de la consumatorii de produse din gama Martinel. ,,Martinel este o gama reprezentativa pentru grupul H&E Reinert, ce fost foarte bine primita de catre consumatorii din Romania, inca de la lansarea primelor produse, iar ca dovada stau vanzarile ce au inregistrat cresteri constante [...]
Furnizorul de soluții software Arobs Transilvania, controlat de Voicu Oprean, a deschis cel de-al patrulea sediu al companiei din Cluj în clădirea de birouri Cluj Business Center, deținută de frații Buzoianu și caută 60 de oameni pe poziții de analist business, dezvoltator software și tester. Clădirea de birouri Cluj Business Center are o capacitate de aproximativ 600 de persoane, iar pe lângă Arobs, aici funcționează și sediul companiei SAP România, subsidiara locală a [...]
Maretti deruleaza in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie campania promotionala "Pofta de Italia". Campania a fost realizata de catre Brand Support si cuprinde spot TV, comunicare online si in-store, precizeaza un comunicat din partea agentiei, informeaza Iqads. Potrivit comunicatului, conceptul creativ - "Pofta de Italia, Pofta de Maretti" - a plecat de la premiza ca, atunci cand e vorba de un snack, oamenii au anumite asteptari nu doar de gust, ci iau in considerare si ce anum [...]
Cu ocazia sarbatorilor, Billa Romania lanseaza un nou concurs ce se va desfasura atat direct pe pagina de Facebook a retailerului, cat si prin intermediul unei aplicatii de Facebook dedicate. Prin like-urile oferite postarilor de campanie de pe pagina, clientii vor avea posibilitatea sa isi stabileasca singuri reducerile la produsele disponibile in cadrul magazinelor Billa. In perioada 11-18 decembrie, toti fanii paginii de Facebook Billa Romania vor avea posibilitatea de a vota zilnic [...]
Cea mai scumpa sampanie din lume a fost lansata recent la Paris, in cadrul unei festivitati demna de pretul acesteia, festivitate la care au participat persoane din protipendada Europei, bancheri vedete etc. Astfel, potrivit France Press, casa Alexander Amosu, renumita pentru delicatesele și prețurile deloc prietenoase cu portofelul, a anunțat lansarea celei mai scumpe șampanii din întreaga lume, în valoare de 1,4 milioane de euro.  Aceasta poartă numele de Taste of [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi