Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități.


Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor locali (posibilități reduse de a promova și distribui produsele), precum și de a realiza un transfer de expertiză care să îi ajute pe termen lung. Prin consultanța constantă pe care METRO o oferă în fiecare etapă a procesului de producție, compania îi aduce pe producători mai aproape de standardele unui comerț profesionist și sustenabil. Rezultatele pot fi văzute în produsele gustoase, cu cel mai înalt grad de siguranță alimentară, care mulțumesc nevoile clienților profesioniști de a utiliza legume și fructe obținute prin procedee tradiționale.


„Lansat în anul 2012, programul «De-ale noastre» este primul de acest gen din România, având ca obiectiv principal sprijinirea fermierilor din țară în a practica o agricultură sustenabilă, precum și contribuirea la dezvoltarea economiei locale”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Segmentul producătorilor locali este unul dintre acele sectoare care necesită multă atenție, cu o contribuție considerabilă la dezvoltarea sănătoasă a economiei locale. Am demarat acest program în România pentru a-i ajuta pe micii producători să obțină o producție mai bună. De aceea, «De-ale noastre» este un program strategic în care credem foarte mult și pe care ne bucurăm să îl continuăm.”


De la cinci sortimente de legume din Poiana Mare, „De-ale noastre” a evoluat la un sortiment de 45 de fructe și legume achiziționate de la peste 100 de producători locali, din 33 de comunități. Trasabilitatea „De-ale noastre” – factor-cheie pentru siguranța alimentară a produselor


Programul „De-ale noastre” este un program important din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, întrucât oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO  România.


Astfel, dincolo de gustul și mirosul autentice de fructe și legume tradiționale, produsele „De-ale noastre” au un element care le diferențiază pe piața noastră: legumele și fructele „De-ale noastre” sunt monitorizate în fiecare etapă a producției, din momentul semănatului și până în momentul în care acestea ajung pe rafturile magazinelor.


Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată, în a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producție, oferindu-le sfaturi privind: selecția soiurilor, în funcție de tipul de sol; perioada optimă de recoltare; tehnici și mijloace de producție sau metode de eficientizare a costurilor de producție și resurselor. Pe această cale, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate și își pot eficientiza producția și resursele investite.


Controlul producției, din momentul semănatului și până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că fiecare client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziție informații referitoare la originea acestora, metodele de producție folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanție a calității lor.


 


Oferta “De-ale noastre”


 


Oferta “De-ale noastre” cuprinde peste 45 de sortimente de legume și fructe: dovlecel rotund, porumb de fiert, brocoli, conopidă, dovlecel plăcintar (clepsidră), dovleac placintar (rotund), lobodă, păstârnac, pătrunjel de rădăcină, afine, coacăze negre, coacăze roșii, zmeură, mure, căpșuni, ciuperci pleurotus, ciuperci champignon, tomate, gogonele, vinete negre, ardei gras bloky (tip Bianca), ardei gras bloky (tip California), ardei gogoșar, ardei iute, castraveți cornichon, dovlecel alb, dovlecel verde, pepene verde sugar baby, pepene verde crimson sweet, pepene tip Galia, pepene Kantalup (alungit-ananas), varză albă, varză roșie, gulii, gulii violet, ceapă verde la legătură, ridichii de lună, țelină pentru rădăcină, țelină pentru radăcină și frunze, sfeclă roșie rotundă, salată căpățână, pătrunjel frunze, pătrunjel creț frunze, leuștean frunze, mărar frunze și morcov la legătură.


Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, de susținere a producătorilor locali, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

La finalul săptămânii trecute s-au depus ofertele neangajante pentru rețeaua de supermarketuri Profi, cu afaceri de 2,5 miliarde de lei. Pe lista de entități interesate, un nume nou: gigantul american de private equity KKR. Fondul american de private equity KKR, un gigant cu in­vestiții în real estate, ener­gie sau infra­structură, urma să se înscrie în cursa pentru ope­ra­țiunile locale ale Profi, retailer de­ținut de un alt fond d [...]
Producatorii romani au acum un nou instrument de lucru pentru gasirea unor clienti noi la export: site-ul www.manufacturo.com, prima platforma online care conecteaza cumparatorii din intreaga lume cu producatorii din Romania. Platformawww.manufacturo.com, dezvoltata de catre compania Manufacturo Media, se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menita sa le sprijine in gasirea [...]
Oficiul Național al Viei și Produselor Vitivinicole (ONVPV) anunță o nouă ediție a Concursului Internațional de Vinuri București (IWCB), ce se va desfășura în perioada 25-28 mai la București. www.iwcb.ro IWCB se desfășoară sub înaltul patronaj al Organizației Internaționale a Viei și Vinului (OIV). http://oiv.int/en/agenda După o atentă monitorizare, începând cu anul 2016, IWCB a fost acceptat în „superliga” Fedetației Marilor Concursu [...]
După șase ani în care a lucrat la compania de consultanță imobiliară Colliers International, Marius Ștefănescu a pus bazele unei companii în domeniul reciclării și colectării deșeurilor, împreună cu doi prieteni. Astăzi, după doi ani de activitate, acționarul Green Environment spune că firma este lider pe piața colectării de ulei alimentar uzat și lucrează cu cele mai mari lanțuri de restaurante fast-food din România.„Ne-am gândit să începem o afacere [...]
În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”.    Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
  După ce a activat în managementul executiv și general pentru companii din România și din străinătate, Adrian Acatrinei, 43 de ani, și-a dorit să meargă pe cont propriu și și-a făcut propriul plan de business în care a inclus dezvoltarea unei băcănii în centrul istoric al orașului Brașov și activități de consultanță business (management general și start-up).  Băcănia lui Iordache, așa cum se numește unitatea deschisă de antreprenor anul acesta, este operată [...]
O afacere profitabilă în agricultură nu este ușor de făcut, mai ales dacă nu deții suprafețe mari de teren agricol și nici resurse uriașe de investit. O idee de start-up pentru micii producători poate fi însă o afacere cu ciuperci Shiitake, un soi tot mai căutat mai ales datorită proprietăților sale de a preveni cancerul, informeaza Agrointel. O ciupercărie Shiitake a înființat acum un an și jumătate Tibi Spinei, un sibian care s-a [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN