Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități.


Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor locali (posibilități reduse de a promova și distribui produsele), precum și de a realiza un transfer de expertiză care să îi ajute pe termen lung. Prin consultanța constantă pe care METRO o oferă în fiecare etapă a procesului de producție, compania îi aduce pe producători mai aproape de standardele unui comerț profesionist și sustenabil. Rezultatele pot fi văzute în produsele gustoase, cu cel mai înalt grad de siguranță alimentară, care mulțumesc nevoile clienților profesioniști de a utiliza legume și fructe obținute prin procedee tradiționale.


„Lansat în anul 2012, programul «De-ale noastre» este primul de acest gen din România, având ca obiectiv principal sprijinirea fermierilor din țară în a practica o agricultură sustenabilă, precum și contribuirea la dezvoltarea economiei locale”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Segmentul producătorilor locali este unul dintre acele sectoare care necesită multă atenție, cu o contribuție considerabilă la dezvoltarea sănătoasă a economiei locale. Am demarat acest program în România pentru a-i ajuta pe micii producători să obțină o producție mai bună. De aceea, «De-ale noastre» este un program strategic în care credem foarte mult și pe care ne bucurăm să îl continuăm.”


De la cinci sortimente de legume din Poiana Mare, „De-ale noastre” a evoluat la un sortiment de 45 de fructe și legume achiziționate de la peste 100 de producători locali, din 33 de comunități. Trasabilitatea „De-ale noastre” – factor-cheie pentru siguranța alimentară a produselor


Programul „De-ale noastre” este un program important din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, întrucât oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO  România.


Astfel, dincolo de gustul și mirosul autentice de fructe și legume tradiționale, produsele „De-ale noastre” au un element care le diferențiază pe piața noastră: legumele și fructele „De-ale noastre” sunt monitorizate în fiecare etapă a producției, din momentul semănatului și până în momentul în care acestea ajung pe rafturile magazinelor.


Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată, în a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producție, oferindu-le sfaturi privind: selecția soiurilor, în funcție de tipul de sol; perioada optimă de recoltare; tehnici și mijloace de producție sau metode de eficientizare a costurilor de producție și resurselor. Pe această cale, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate și își pot eficientiza producția și resursele investite.


Controlul producției, din momentul semănatului și până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că fiecare client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziție informații referitoare la originea acestora, metodele de producție folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanție a calității lor.


 


Oferta “De-ale noastre”


 


Oferta “De-ale noastre” cuprinde peste 45 de sortimente de legume și fructe: dovlecel rotund, porumb de fiert, brocoli, conopidă, dovlecel plăcintar (clepsidră), dovleac placintar (rotund), lobodă, păstârnac, pătrunjel de rădăcină, afine, coacăze negre, coacăze roșii, zmeură, mure, căpșuni, ciuperci pleurotus, ciuperci champignon, tomate, gogonele, vinete negre, ardei gras bloky (tip Bianca), ardei gras bloky (tip California), ardei gogoșar, ardei iute, castraveți cornichon, dovlecel alb, dovlecel verde, pepene verde sugar baby, pepene verde crimson sweet, pepene tip Galia, pepene Kantalup (alungit-ananas), varză albă, varză roșie, gulii, gulii violet, ceapă verde la legătură, ridichii de lună, țelină pentru rădăcină, țelină pentru radăcină și frunze, sfeclă roșie rotundă, salată căpățână, pătrunjel frunze, pătrunjel creț frunze, leuștean frunze, mărar frunze și morcov la legătură.


Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, de susținere a producătorilor locali, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Beraria H, cea mai mare berărie din sud-estul Europei, se va deschide pe 12 septembrie în Parcul Herăstrău. Berăria H este amplasată în Pavilionul H din Parcul Herestrău. Suprafața interioară a Berariei H este de 4.975 mp desfășurați, la care se adaugă suprafața exterioară de 3200 mp, dedicată terasei și parcarilor.  Investiția în acest proiect depășește 2.5 milioane de euro, scrie Wall-Street.ro. Proiectul Beraria H este dezvoltat de Vlad Dumitru car [...]
Doar 30 de produse tradiționale au fost înregistrate la Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) după cinci luni de la intrarea în vigoare a noii legislații, în condițiile în care anterior existau 4.400 de produse atestate, iar termenul limită de reatestare expiră la 11 septembrie 2014."După noua legislație din domeniul produselor tradiționale au fost atestate 30 de produse realizate de 10 producători, iar 51 de dosare de [...]
Investitorii străini sunt interesați de producția de vin din România, piață care a trecut în ultimii ani prin procese ample de retehnologizare și replantare și care începe să pună pe rafturile magazinelor și în restaurante vinuri de calitate superioară. Pe lista investitorilor se află ju­cători precum Cramele Recaș, Cramele Halewood sau Ro­ten­berg. „În momentul de față Cra­mele Recaș este unul dintre cele mai bune ținte din busi­nessul [...]
Wall-Street.ro te invita la a doua editie a conferintei retailArena – Innovation in Retail pentru a dezbate alaturi de speakeri de top din retail, FMCG si online cele mai noi tendinte intr-o piata in care amprenta digitalului devine din ce in ce mai puternica. Ia parte la un maraton al discutiilor intre profesionisti, pe 4-6 noiembrie, la hotel Howard Johnson. 1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena – Innovation in Retail iti ofera oportunitatea de [...]
Pe toată perioada târgului INDAGRA (29 octombrie – 2 noiembrie 2014), ce are loc la Romexpo, în București, Organizația Somelierilor din România oferă la vânzare, în cadrul pavilionului central (Pavilionul A) la standul D302, cartea ”Somelierul, un altfel de manual”. Cu un număr de 512 pagini, această adevărată enciclopedie în domeniu, apărută în primăvara acestui an, este structurată pe nivele de pregătire, sub forma a peste [...]
Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui studiu amplu despre formatele de [...]
O fabrică de băuturi alcoolice deținută de firma Perfect Renaissance este scoasă la vânzare prin lichidator la un preț de 1,010 mil. euro + TVA. O dată cu fabrica situată în orașul Timișoara, și utilajele aferente este vândut și terenul de 14.500 de metri pe care este amplasată aceasta. Mai multe amanunte despre licitatie, pe www.zfCorporate.ro  
  Bursa de pește de la Tulcea va deveni realitate la jumătatea anului viitor. La opt ani de la anunțarea proiectului, au fost demarate lucrările la Bursa de pește din Tulcea. Potrivit contractului și autorităților tulcene, lucrările vor fi finalizate la începutul lunii iulie 2015. „Mai sunt niște chestiuni de aranjament cu șantierul naval (situat în vecinătatea amplasamentului pe care se va realiza proiectul, n.r.), dar asta nu afectează cu nimic buna desfășurare a [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN