Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități.


Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor locali (posibilități reduse de a promova și distribui produsele), precum și de a realiza un transfer de expertiză care să îi ajute pe termen lung. Prin consultanța constantă pe care METRO o oferă în fiecare etapă a procesului de producție, compania îi aduce pe producători mai aproape de standardele unui comerț profesionist și sustenabil. Rezultatele pot fi văzute în produsele gustoase, cu cel mai înalt grad de siguranță alimentară, care mulțumesc nevoile clienților profesioniști de a utiliza legume și fructe obținute prin procedee tradiționale.


„Lansat în anul 2012, programul «De-ale noastre» este primul de acest gen din România, având ca obiectiv principal sprijinirea fermierilor din țară în a practica o agricultură sustenabilă, precum și contribuirea la dezvoltarea economiei locale”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Segmentul producătorilor locali este unul dintre acele sectoare care necesită multă atenție, cu o contribuție considerabilă la dezvoltarea sănătoasă a economiei locale. Am demarat acest program în România pentru a-i ajuta pe micii producători să obțină o producție mai bună. De aceea, «De-ale noastre» este un program strategic în care credem foarte mult și pe care ne bucurăm să îl continuăm.”


De la cinci sortimente de legume din Poiana Mare, „De-ale noastre” a evoluat la un sortiment de 45 de fructe și legume achiziționate de la peste 100 de producători locali, din 33 de comunități. Trasabilitatea „De-ale noastre” – factor-cheie pentru siguranța alimentară a produselor


Programul „De-ale noastre” este un program important din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, întrucât oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO  România.


Astfel, dincolo de gustul și mirosul autentice de fructe și legume tradiționale, produsele „De-ale noastre” au un element care le diferențiază pe piața noastră: legumele și fructele „De-ale noastre” sunt monitorizate în fiecare etapă a producției, din momentul semănatului și până în momentul în care acestea ajung pe rafturile magazinelor.


Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată, în a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producție, oferindu-le sfaturi privind: selecția soiurilor, în funcție de tipul de sol; perioada optimă de recoltare; tehnici și mijloace de producție sau metode de eficientizare a costurilor de producție și resurselor. Pe această cale, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate și își pot eficientiza producția și resursele investite.


Controlul producției, din momentul semănatului și până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că fiecare client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziție informații referitoare la originea acestora, metodele de producție folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanție a calității lor.


 


Oferta “De-ale noastre”


 


Oferta “De-ale noastre” cuprinde peste 45 de sortimente de legume și fructe: dovlecel rotund, porumb de fiert, brocoli, conopidă, dovlecel plăcintar (clepsidră), dovleac placintar (rotund), lobodă, păstârnac, pătrunjel de rădăcină, afine, coacăze negre, coacăze roșii, zmeură, mure, căpșuni, ciuperci pleurotus, ciuperci champignon, tomate, gogonele, vinete negre, ardei gras bloky (tip Bianca), ardei gras bloky (tip California), ardei gogoșar, ardei iute, castraveți cornichon, dovlecel alb, dovlecel verde, pepene verde sugar baby, pepene verde crimson sweet, pepene tip Galia, pepene Kantalup (alungit-ananas), varză albă, varză roșie, gulii, gulii violet, ceapă verde la legătură, ridichii de lună, țelină pentru rădăcină, țelină pentru radăcină și frunze, sfeclă roșie rotundă, salată căpățână, pătrunjel frunze, pătrunjel creț frunze, leuștean frunze, mărar frunze și morcov la legătură.


Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, de susținere a producătorilor locali, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Compania Lactocrist, aflată în situație dificilă, se vinde prin lichidator la un preț de 271.800 de euro. Fabrica este situată în localitatea Cristian, județul Sibiu, informeaza Ziarul financiar. Fabrica apartine familiei Contiu, care a incercat din 2002 dezvoltarea unei afaceri  prin prepararea produselor lactate. Gama variata de produse realizate 100% natural, a ajutat afacerea sa se dezvolte, astfel ca in 2008 s-a deschis noua sectie de productie construita pr [...]
35 de companii producătoare și distribuitoare au expus în cadrul Târgului de Vinuri, Băuturi Alcoolice și Non-Alcoolice–EXPO DRINK & WINE 2015, organizat și găzduit de Romexpo, în perioada 28 octombrie-1 noiembrie. La ediția de majorat, cea de-a 18-a, la standurile Expo Drink & Wine au fost prezenți: producători tradiționali de vinuri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, distribuitori din domeniu, producători de echipamente folosite în procesul [...]
În perioada 20-21 Mai 2014, Asociația pentru Promovarea Alimentului Românesc – APAR, membră a Federației Naționale PRO AGRO, împreună cu Ministerul Economiei, au organizat participarea cu pavilion național la expoziția "World of Private Label" Amsterdam. Târgul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show dă posibilitatea producătorilor și comercianților cu amănuntul să construiască programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar [...]
Laurențiu Dimitriu (46 de ani), sales director în cadrul gigantului elvețian din piața de bunuri de larg consum Nestlé în România, afirmă că producătorii trebuie să mear­gă peste tot după consumator, acasă, în mașină, în metrou, în parc sau la cinema, de aceea trebuie să fie prezenți cu produse atât în comerțul modern, cât și în cel tradițional. „Consumatorul care dorește o înghetață, un baton de ciocolată sa [...]
Sika este lider global de piață pentru diverse tehnologii - impermeabilizări, sigilări, lipiri, reparații, consolidări și protecții pentru construcții și structuri inginerești.În cadrul companiilor subsidiare Sika își desfășoară activitatea peste 9200 de specialiști, care acordă un sprijin solid pentru asigurarea succesului partenerilor noștri - furnizori și clienți Pentru mai multe detalii click aici    
Miercuri 28 octombrie 2015 are loc deschiderea oficială INDAGRA FOOD în cadrul centrului expozițional Romexpo. Pentru perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, organizatorii estimează un număr de peste 60 de mii de vizitatori specializați din peste 27 de țări.  La standurile celor peste 170 de companii românești și străine, vizitatorii vor avea ocazia să cunoască ultimele tendințe și apariții în ceea ce privește evoluția tehnologiilor din industria agro-alimentară [...]
În cadrul programului primei zile a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, va fi organizat Workshop-ul cu titlul ”Industria lactatelor, sub imperativul investițiilor în tehnologie”.    Astfel, în intervalul orar 11-14, participanții vor avea ocazia să ia contact cu cele mai noi informații tehnice și [...]
Producătorul de pufuleți, popcorn și chipsuri Best Foods, deținut de omul de afaceri grec Epameinondas Ochonos (66 de ani), a achiziționat un teren de 8.159 de metri pătrați în București în bulevardul Timișoara pentru circa 2,9 milioane de euro de la producătorul de pâine Spicul, aflat în insolvență și care este controlat de antreprenorul român Gheorghe Ilie.   Terenul era pus garanție de Spicul pentru un credit luat de la BCR, potrivit informațiilor din [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN