Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

METRO Cash & Carry continuă „De-ale noastre”, primul program de pe piața din România care vine în sprijinul producătorilor locali și susține agricultura sustenabilă. METRO a reușit să reunească peste 100 de agricultori în program și să se extindă în 33 de comunități.


Scopul lansării programului „De-ale noastre” în anul 2012 a fost acela de a aborda principalele probleme ale producătorilor locali (posibilități reduse de a promova și distribui produsele), precum și de a realiza un transfer de expertiză care să îi ajute pe termen lung. Prin consultanța constantă pe care METRO o oferă în fiecare etapă a procesului de producție, compania îi aduce pe producători mai aproape de standardele unui comerț profesionist și sustenabil. Rezultatele pot fi văzute în produsele gustoase, cu cel mai înalt grad de siguranță alimentară, care mulțumesc nevoile clienților profesioniști de a utiliza legume și fructe obținute prin procedee tradiționale.


„Lansat în anul 2012, programul «De-ale noastre» este primul de acest gen din România, având ca obiectiv principal sprijinirea fermierilor din țară în a practica o agricultură sustenabilă, precum și contribuirea la dezvoltarea economiei locale”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO România. „Segmentul producătorilor locali este unul dintre acele sectoare care necesită multă atenție, cu o contribuție considerabilă la dezvoltarea sănătoasă a economiei locale. Am demarat acest program în România pentru a-i ajuta pe micii producători să obțină o producție mai bună. De aceea, «De-ale noastre» este un program strategic în care credem foarte mult și pe care ne bucurăm să îl continuăm.”


De la cinci sortimente de legume din Poiana Mare, „De-ale noastre” a evoluat la un sortiment de 45 de fructe și legume achiziționate de la peste 100 de producători locali, din 33 de comunități. Trasabilitatea „De-ale noastre” – factor-cheie pentru siguranța alimentară a produselor


Programul „De-ale noastre” este un program important din punctul de vedere al susținerii producătorilor locali, întrucât oferă sprijin în toate etapele-cheie ale producției (consultanță, soluții de colectare, ambalare), precum și monitorizare, distribuție și o piață de desfacere a producției, în magazinele rețelei METRO  România.


Astfel, dincolo de gustul și mirosul autentice de fructe și legume tradiționale, produsele „De-ale noastre” au un element care le diferențiază pe piața noastră: legumele și fructele „De-ale noastre” sunt monitorizate în fiecare etapă a producției, din momentul semănatului și până în momentul în care acestea ajung pe rafturile magazinelor.


Compania asigură producătorilor din program consultanță specializată, în a-i asista pe micii producători în fiecare etapă a procesului de producție, oferindu-le sfaturi privind: selecția soiurilor, în funcție de tipul de sol; perioada optimă de recoltare; tehnici și mijloace de producție sau metode de eficientizare a costurilor de producție și resurselor. Pe această cale, producătorii obțin fructe și legume care respectă standardele de calitate și își pot eficientiza producția și resursele investite.


Controlul producției, din momentul semănatului și până în momentul când legumele ajung la raft, asigură trasabilitatea produselor sau originea lor controlată. Aceasta înseamnă că fiecare client METRO, care cumpără legumele și fructele “De-ale noastre”, are la dispoziție informații referitoare la originea acestora, metodele de producție folosite, sau perioada de recoltare, având astfel o garanție a calității lor.


 


Oferta “De-ale noastre”


 


Oferta “De-ale noastre” cuprinde peste 45 de sortimente de legume și fructe: dovlecel rotund, porumb de fiert, brocoli, conopidă, dovlecel plăcintar (clepsidră), dovleac placintar (rotund), lobodă, păstârnac, pătrunjel de rădăcină, afine, coacăze negre, coacăze roșii, zmeură, mure, căpșuni, ciuperci pleurotus, ciuperci champignon, tomate, gogonele, vinete negre, ardei gras bloky (tip Bianca), ardei gras bloky (tip California), ardei gogoșar, ardei iute, castraveți cornichon, dovlecel alb, dovlecel verde, pepene verde sugar baby, pepene verde crimson sweet, pepene tip Galia, pepene Kantalup (alungit-ananas), varză albă, varză roșie, gulii, gulii violet, ceapă verde la legătură, ridichii de lună, țelină pentru rădăcină, țelină pentru radăcină și frunze, sfeclă roșie rotundă, salată căpățână, pătrunjel frunze, pătrunjel creț frunze, leuștean frunze, mărar frunze și morcov la legătură.


Programul face parte din platforma METRO Cash & Carry România, de susținere a producătorilor locali, prin care compania încurajează dezvoltarea unor sectoare cheie ale economiei și stabilește noi standarde la nivelul pieței și a producătorilor.


 


METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de țări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajați în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerțului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajați și operează aproximativ 2.200 de locații în 30 țări. Performanța METRO GROUP se bazează pe forța diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piață: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internațional în comerțul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt și Saturn – lider pe piața bunurilor electronice și electrocasnice din Europa și magazinele universale Galeria Kaufhof. Informații suplimentare pe: www.metrogroup.de.


METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internațional și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Astăzi, rețeaua numără magazine în 24 de orașe. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele orașe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda. Informații suplimentare pe: www.metro.ro.

Alte articole recomandate:

Testo România a confirmat participarea la Expo-Conferința Internațională Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Testo România – Tehnologie de măsurare conform cerințelor din sectorul alimentar Testo vă pune la dispoziție anii de experientă în tehnologia de măsurare și în  sectorul alimentar. Suntem de mulți an [...]
(Comunicat) Joi, 5 iulie 2018, de la ora 19, The President Pool & Lounge a lansat proiectul Vinum & Carmina, printr-o degustare de vinuri, muzica si poezie. Gazda evenimentului de lansare a fost Corin Romanescu, CEO al Centrului de Evenimente The President, care a facut o scurta prezentare a proiectului si a spatiilor grupului. ”Am lansat proiectul Vinum & Carmina din dorinta de a veni in sprijinul tuturor iubitorilor de cultura, fie ca vorbim despre poezia naturii sau [...]
(Comunicat) În data de 21 februarie 2018, USH Pro Business a organizat evenimentul ” Potențialul pieței irlandeze pentru exportatorii vinurilor românești”, eveniment la care au participat atât producători de vinuri cât și specialiști în domeniul vie – vin. În cadrul seminarului s-a discutat despre atractivitatea pieței irlandeze în contextul Brexit-ului precum și despre oportunitățile de export [...]
După ce părinții îi alintau în copilărie, aducându-le acasă delicioasa ciocolată ce se producea la fabrica de lapte praf din Remetea, județul Harghita, un cuplu a dorit să reînvie gustul unic și au fondat în 2000 o fabrică de ciocolată de casă. Astăzi, cifra de afaceri a societății lor ”sare” de 1,5 milioane de euro pe an. ”E ușor de ghicit faptul că numele mărcii produselor vine de la prenumele nostru End – Ibo [...]
Compania americană Cargill, cu afaceri în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale va scoate la vânzare terenul, clădirea și fabrica de ulei de la Podari, pe care a închis-o anul trecut. Compania americană Cargill, cu afaceri de peste 680 milioane de euro în România, unde activează în domeniul cerealelor, semințelor oleaginoase și hranei pentru animale vrea să vândă terenul, clădirea și echipamentele fostei fabrici [...]
Un abator aparținând firmei Agro Company Nojag este scos la licitație la un preț de 1,1 milioane de euro fără TVA, informează Ziarul financiar. O dată cu abatorul, situat în comuna Certeju de Sus, județul Hunedoara, sunt vândute și utilaje pentru sacrificarea bovinelor și pornicelor și echipamente pentru prelucrarea și conservarea cărnii în valoare de 230.000 de euro. Compania a beneficiat de un program de reorganizare care a demarat încă din anul 2011 dar, se [...]
Reprezentanții marilor retaileri din România sunt interesați să comercializeze fructe proaspete din Republica Moldova prin rețele proprii, iar în perioada următoare vor avea loc discuții între fiecare hypermaket și producătorii moldoveni în vederea dezvoltării unui parteneriat în acest sens. Secretarul de stat din Ministerul Agriculturii, Daniel Botănoiu, a menționat joi, susținerea pe care o acordă autoritățile din România producătorilor agricoli din [...]
Factura la energie reprezintă pentru consumatori, un cost greu de modificat, iar pentru scăderea acesteia sunt necesare investiții adeseori indisponibile în bugetul cotidian. Tocmai din acest motiv, lansarea în premieră a soluției de eficiență energetică NEGAWATT, implementată în exclusivitate de compania clujeană SERVELECT, este un pas uriaș spre reducerea garantată a consumului de energie electrică și termică, fără afectarea bugetului propriu cu [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi