Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

eMag, liderul pieței locale de retail online, care a lansat în vara anului trecut în parteneriat cu lanțul Mega Image un supermarket online, a extins ieri în tot Bucureștiul livrările de produse refrigerate și congelate, conform datelor de pe pagina web a companiei.


 


Anterior, eMag livra acest tip de produse doar în sectoarele 2 și 6. eMag a pregătit timp de un an și jumătate lansarea supermarketului online, inițial compania livrând produse din gama celor refrigerate și congelate - care necesită condiții speciale de transport - doar în sectorul 6 din București.


 


„Livrarea se face în mașini proprii eMag, dotate cu spații compartimentate pe zone de temperatură controlată, conform normelor sanitar-veterinare în vigoare”, conform notificării transmise de companie.


 


Pentru lansarea supermarketului, eMag a investit în mașini, echipamente, programatori și soft, iar Mega Image a construit un depozit în zona Prelungirea Ghencea. Comerțul cu produse preponderent alimentare, o piață de 16-18 mld. euro pe an în România, se desfășoară încă la un nivel nesemnificativ online. Acționarii eMag sunt grupul Naspers și Iulian Stanciu. 

Alte articole recomandate:

Deputații din Comisia de agricultură au continuat iei dezbaterea privind modificarea legii de comercializare a produselor alimentare, cei mai mulți pronunțându-se pentru găsirea de soluții astfel ca și producătorii români să aibă acces la vânzarea produselor în hipermarketuri. Reprezentantii marilor retele de magazine resping ideea inchiderii acestora in zilele de sambata si duminica arătând că aceasta masura ar însemna distrugerea vânzărilor, în [...]
PROFI a inaugat noi magazine la Iași, Piatra Neamț, Buzău, Ghimpați și Tămășeni. Locuitorii din Iași se bucură de un nou magazin PROFI, cel de-al 13-lea din localitate. Acesta funcționează pe strada Canta, nr. 41, în format City, ridicând la 94 numărul unităților din acest fel. Sup suprafața sa totală este de 334 m2 din care suprafața de vânzare ocupă 265 m2. Unitatea din Piatra Neamț se află în Complexul Comercial [...]
Pe gustate!, reteaua de magazine a producatorului de lactate si mezeluri Lactag, a inregistrat, in primul semestru,  vanzari de 12,6 milioane  de lei, in crestere cu 121% fata de primele sase luni ale anului trecut.Vanzarile retelei Pe gustate!, cu 29 de magazine in Muntenia, Oltenia si Bucuresti, reprezinta 35% din cifra de afaceri a companiei Lactag, de 35,4 milioane de lei. Afacerile companiei au crescut cu 35% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioad [...]
De la începutul lui 2013 până la finalul anului, rețeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go și un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital Buticurile postrevoluționare au fost înlocuite treptat de super- și hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au lua [...]
Înghețata Cremosso, fabricată de producătorul internațional Ledo în Croația în colaborare cu Danone România (companie care deține brandul), a ajuns în șase rețele de magazine printre care și Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului. „Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în București. Pentru înghețată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie și am ales producătorul [...]
După lansarea Cora Drive la finalul lui 2013, rețeaua de hypermarketuri Cora vrea să demareze și livrările la domiciliu în acest an. Într-o primă fază, acestea vor acoperi doar Bucureștiul. Anunțul a fost făcut de către Radu Tudor, Project Manager Cora Drive, în cadrul workshop-ului pe e-commerce integrat în programul conferinței Progresiv Trade Round Table. În prezent, rețeaua de magazine deține două platforme de vânzări [...]
Cifra de afaceri a lanțului de magazine cash&carry Selgros a coborât anul trecut sub pragul de 700 de milioane de euro într-o perioadă în care consumul își revine greu, iar concurența din comerț s-a intensificat deoarece pentru a crește, lanțurile de magazine trebuie să muște din businessul celorlalți jucători. „Vânzările pe suprafața existentă (fără a lua încalcul extinderea, n.red.) au scăzut în toată piața din [...]
Proiectele de anul viitor din retailul romanesc vizeaza mai putin orasele mari din tara, unde companiile au cel putin o unitate existenta, si tintesc orasele secundare, precum Satu Mare, Bistrita sau Oradea, a declarat Liana Dumitru, retail director Colliers International, in cadrul Retail Arena, organizat de wall-street.ro. „Anul viitor vom vedea mai putine noi proiecte in orasele mari din Romania, unde majoritatea retailerilor, in special din domeniul de fashion, le-au acoperit. [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN