Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Producătorul de zahăr Agrana România (simbol bursier BETA), controlat de firma austriacă Agrana Zucker, își propune ca în cinci ani să revină la vânzări de un miliard de lei, însă cu profit, mizând pe potențialul de creștere a consumului pe plan intern și posibilitatea aprovizionării statelor vecine care nu au propriile fabrici de zahăr.

 

Compania deține brandul Mărgăritar și a încheiat anul trecut cu afaceri de 955 milioane de lei și pierderi de 65 milioane de lei, dar își propune să devină profitabilă într-un interval de doi ani, în paralel cu dezvoltarea cifrei de afaceri.

 

Ținta Agrana este să bifeze vânzări de un miliard de lei și un profit net de 23,3 milioane de lei în 2019, arată memorandumul de listare a companiei, care s-a transferat de pe RASDAQ pe piața alternativă AeRO

Alte articole recomandate:

Aluatul fraged, un aluat nedospit, este format dintr-o masă compactă, densă, care devine fraged-sfărâmicios, după coacere. Din punct de vedere caloric, are valoare energetică ridicată, datorită glucidelor din zahăr și amidonului din făină. Pe lângă materiile prime cu valoare energetică, în compoziția aluatului fraged intră proteinele din ouă și lapte.   Caracteristici generale   Preparatele de cofetărie au la bază aluaturi modelate ca atare sau în asociere [...]
Romaqua Group, cea mai mare companie românească din industria băuturilor, a terminat anul 2014 cu un profit net de 11,4 milioane de lei, de opt ori peste nivelul înre­gistrat în anul anterior, arată datele de la Registrul Comerțului.   Majorarea profitului net vine în condițiile în care cele mai importante două piețe pe care activează compania - băuturile nonalcoolice și berea - au avut un declin de 2-3%, respectiv 8,6% în volum anul [...]
Compania Seital a lansat în fabricație o nouă linie de separatoare de lapte prevăzute cu auto-curățare, anunță DairyIndustries. Gama de separatoare cu auto-curățare sunt recomandate separării laptelui, lichi/lichid, sau lichid/lichid/solid, utilizând un câmp periferic centrifugal de mare viteză. Recuperarea se efectuează în parametri de 0,5-500 microni, concomitent cu clarificarea componentelor separate. Laptele (lichidul) care urmează a fi separat [...]
Fondurile europene și naționale disponibile, în 2015, pentru investiții în procesarea și marketingul produselor din sectorul pomicol depășesc 8,8 milioane de euro, iar alocările totale prin Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014 -2020 pentru întreaga perioada de programare se ridică la 35,2 de milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ului Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR). Sumele sunt disponibile pe submăsura 4.2a [...]
Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro [...]
Intersnack România, producă­torul brandului de snackuri Chio, vrea să extindă fabrica pe care o deține în județul Brașov, depunând în acest sens o solicitare pentru a lua avizul de la Agenția Națională pentru Protecția Mediului – Brașov. Practic, Intersnack vrea să cons­truiască o hală nouă și un șopron, care să funcțio­neze ca atelier de între­ținere a utilajelor.   Reprezentanții com­paniei nu au făcut cunoscută valoarea [...]
Înrăutățirea condițiilor meteo și seceta excesivă din ultimii ani i-au determinat pe cercetătorii Universității din Florida să caute soluții pentru a dezvolta un nou soi de alune, rezistente la secetă. Echipa de cercetare va primi câte 500.000 dolari, timp de patru ani, de la Institutul Național de Alimentație și Agricultură USDA, pentru a găsi strategiile care pot  îmbunătăți toleranța la secetă a arahidelor. Cercetarea [...]
Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi