Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown.


Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor 1980 și este unul dintre cele mai tinere branduri de băuturi răcoritoare, în condițiile în care Pepsi și Coca-Cola au o istorie de peste 100 de ani.


 


Coca-Cola a fost inventată de John Pemberton și servită pentru prima dată în 1886, în timp ce Pepsi-Cola a fost creat în 1898 de farmacistul Caleb Bradham.


Red Bull, prezent în 167 de țări, a avut anul trecut afaceri de peste 5 mld. euro. Comparativ, Coca-Cola Company a avut anul trecut venituri nete de 45 miliarde de dolari, în timp ce PepsiCo (inclusiv snacksuri) a avut peste 66 miliarde de dolari venituri nete. Red Bull a fost vândut prima dată în Austria.


Cel mai valoros brand de băuturi răcoritoare din lume rămâne și în acest an Coca-Cola, marca americană valorând 70 miliarde de dolari.


 


Cinci din cele 15 branduri prezente în clasament sunt din portofoliului gigantului Coca-Cola, cinci sunt deținute de PepsiCo, în timp ce grupul elvețian Nestlé are două branduri în clasament- Nescafé și Nespresso.


Coca-Cola este prezentă în top cu brandul omonim, Diet Coke, Fanta, Sprite și Gatorade, în timp ce PepsiCo are în clasamentul întocmit de Millward Brown brandurile Pepsi, Tropicana, Lipton, Mountain Dew, Diet Pepsi.


 


Pe al doilea loc în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare se află Diet Coke, marcă deținută tot de Coca-Cola. PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător din industria mondială  a băuturilor răcoritoare, își menține brandul-fanion Pepsi pe locul patru în clasamentul Brand Z.

Alte articole recomandate:

Producătorul de carne de pui, ouă pentru consum, pâine și produse de patiserie Oncos Cluj, aflat în insolvență, are în vedere păstrarea locurilor de muncă, a structurii centrelor de producție, distribuție și de vânzare și achitarea într-o perioadă de trei ani a datoriilor acumulate. Restructurarea afacerilor Oncos se face la cererea companiei, administratorul judiciar fiind un consorțiu de practicieni în insolvență format din CITR și BDO Restructuring SPRL, [...]
(Agerpres) Firmele care isi denigreaza competitorii sau care deturneaza clientela unei alte societati savarsesc fapte de concurenta neloiala care constituie contraventii, dupa cum se precizeaza intr-un act normativ publicat pe 6 august. Acestea se sanctioneaza cu amenzi cuprinse intre 5.000 si 50.000 de lei. Mai exact, firmele care utilizeaza aceste practici anticoncurentiale risca amenzi de la 5.000 la 50.000 de lei, iar persoanele fizice pot primi amenzi cuprinse intre 1.000 si [...]
Activa de mai multi ani pe piata consultantei de specialitate din zona de bio-agribusiness din Romania, Casa SCP Fratila, Rodl & Partner urmareste doua obiective: facilitarea legaturilor dintre clientii aflati in portofoliu, atat cu potentiali investitori in sectorul de profil din Romania, cat si facilitarea legaturilor acestora cu marele retail.   Nu in ultimul rand, dupa cum ne-a declarat domnul Bogdan Fratila-Partener al Casei de avocatura, prezenta la Nuremberg reprezinta si un [...]
Sistemul de certficare ce îți oferă garanția că produsele alimentare de pe raft nu conțin aditivi  cu potențial periculos sau controversați, vine în România. Conform unui studiu realizat la începutul anului, aproximativ 80% dintre români citesc cu atenție eticheta produselor alimentare și conținutul de E-uri, dar pentru 9 din 10 acestea sunt greu de înțeles.  Numai 14% dintre respondenți [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (AM POSDRU) - Ministerul Fondurilor Europene - a publicat vineri, 23 mai 2014, varianta finală a Ghidului Solicitantului - Condiții Generale aferent cererilor de propuneri de proiecte lansate în anul 2014.   Pregătirea profesională, esențială pentru companii   ”Existența unor bune practici în formarea profesională continuă (FPC) a angajaților [...]
(Comunicat) Organizațiile industriale din toată lumea depun eforturi pentru administrarea riscului. Incidentele, de tipul retragerilor de produse, încălcarea securității datelor sau vătămarea personalului, pot avea consecințe imediate și pot afecta clienții, angajații, proprietatea intelectuală și venitul. Managementul riscului trebuie să se concentreze pe cauza problemelor. În multe cazuri, aceasta se află în cadrul infrastructurii de [...]
În industrie și comerț, auditurile furnizorilor reprezintă o parte componentă a unei colaborări stabile. Cerințele consumatorilor, pericolul tot mai crescând al pretențiilor de compensare a daunelor, precum și globalizarea fluxurilor de marfă au dezvoltat un standard unitar de siguranță a calității producătorilor: International Food Standard (IFS).   IFS – carte de vizită   În prezent, auditarea conform IFS este aplicată tuturor producătorilor de alimente, [...]

 

Living fresh
Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN