Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown.


Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor 1980 și este unul dintre cele mai tinere branduri de băuturi răcoritoare, în condițiile în care Pepsi și Coca-Cola au o istorie de peste 100 de ani.


 


Coca-Cola a fost inventată de John Pemberton și servită pentru prima dată în 1886, în timp ce Pepsi-Cola a fost creat în 1898 de farmacistul Caleb Bradham.


Red Bull, prezent în 167 de țări, a avut anul trecut afaceri de peste 5 mld. euro. Comparativ, Coca-Cola Company a avut anul trecut venituri nete de 45 miliarde de dolari, în timp ce PepsiCo (inclusiv snacksuri) a avut peste 66 miliarde de dolari venituri nete. Red Bull a fost vândut prima dată în Austria.


Cel mai valoros brand de băuturi răcoritoare din lume rămâne și în acest an Coca-Cola, marca americană valorând 70 miliarde de dolari.


 


Cinci din cele 15 branduri prezente în clasament sunt din portofoliului gigantului Coca-Cola, cinci sunt deținute de PepsiCo, în timp ce grupul elvețian Nestlé are două branduri în clasament- Nescafé și Nespresso.


Coca-Cola este prezentă în top cu brandul omonim, Diet Coke, Fanta, Sprite și Gatorade, în timp ce PepsiCo are în clasamentul întocmit de Millward Brown brandurile Pepsi, Tropicana, Lipton, Mountain Dew, Diet Pepsi.


 


Pe al doilea loc în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare se află Diet Coke, marcă deținută tot de Coca-Cola. PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător din industria mondială  a băuturilor răcoritoare, își menține brandul-fanion Pepsi pe locul patru în clasamentul Brand Z.

Alte articole recomandate:

TotalSoft intentioneaza ca în următorii doi ani să ajungă în situația de a genera o jumătate din afacerile totale din proiecte derulate pe plan internațional, în condițiile în care în ultima perioadă compania a câștigat contracte în Austria, Spania, Arabia Saudită sau Brazilia. TotalSoft a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 27 de milioane euro, din care mai mult de o treime sunt încasări generate de proiecte derulate [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
(AutorȘ Ioan Serbanescu)  Agenții economici, producători interni, importatori, comercianți, care realizează venituri din vânzările de alcool etilic alimentar, băuturi alcoolice sau orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului care conțin alcool etilic alimentar, își pot desfășura activitatea numai în baza autorizației de comercializare. Nu intră sub incidența regimului de autorizare băuturile alcoolice cu concentrație alcoolică sub 0,5% în [...]
Siguranța și calitatea alimentelor este în prezent o preocupare majoră. Orice caz de alterare a  alimentelor, în special atunci când este raportat de mass-media, are un impact foarte mare asupra opiniei publice. Există o cerere tot mai mare pentru îmbunătățirea controlului calității și dezvoltarea unor instrumente de încredere pentru analiza alimentelor. Codul de bare ADN este un sistem care poate identifica mostre biologice și este utilizat pentru [...]
Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]
Dezvoltarea economică susținută din zona de Centru Vest a României impune prezența unor companii care să aducă garanții într-o lume a riscului. Bureau Veritas România, membră a Grupului Bureau Veritas, lider mondial în activități de testare, inspecție și certificare, deschide acum un nou birou, la Cluj-Napoca. Acesta este biroul operațional cu numărul cinci, după cele deschise în București, Galați, Constanța și Ploiești.   “Creșterea rapidă, în [...]
Alexandru Peligrad:     Dacă ar trebui să facem un top al ineficienței administrației românești, modul în care România a gestionat Programul Operațional pentru Pescuit (POP) ar trebui probabil să se afle în acest clasament pe poziție superioară.   Axe cam dezaxate   Deși ar fi trebuit să se deruleze în perioada 2007-2013 și să aducă României fonduri nerambursabile de circa 230 milioane de euro (di [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN