Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown.


Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor 1980 și este unul dintre cele mai tinere branduri de băuturi răcoritoare, în condițiile în care Pepsi și Coca-Cola au o istorie de peste 100 de ani.


 


Coca-Cola a fost inventată de John Pemberton și servită pentru prima dată în 1886, în timp ce Pepsi-Cola a fost creat în 1898 de farmacistul Caleb Bradham.


Red Bull, prezent în 167 de țări, a avut anul trecut afaceri de peste 5 mld. euro. Comparativ, Coca-Cola Company a avut anul trecut venituri nete de 45 miliarde de dolari, în timp ce PepsiCo (inclusiv snacksuri) a avut peste 66 miliarde de dolari venituri nete. Red Bull a fost vândut prima dată în Austria.


Cel mai valoros brand de băuturi răcoritoare din lume rămâne și în acest an Coca-Cola, marca americană valorând 70 miliarde de dolari.


 


Cinci din cele 15 branduri prezente în clasament sunt din portofoliului gigantului Coca-Cola, cinci sunt deținute de PepsiCo, în timp ce grupul elvețian Nestlé are două branduri în clasament- Nescafé și Nespresso.


Coca-Cola este prezentă în top cu brandul omonim, Diet Coke, Fanta, Sprite și Gatorade, în timp ce PepsiCo are în clasamentul întocmit de Millward Brown brandurile Pepsi, Tropicana, Lipton, Mountain Dew, Diet Pepsi.


 


Pe al doilea loc în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare se află Diet Coke, marcă deținută tot de Coca-Cola. PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător din industria mondială  a băuturilor răcoritoare, își menține brandul-fanion Pepsi pe locul patru în clasamentul Brand Z.

Alte articole recomandate:

(AutorȘ Ioan Serbanescu)  Agenții economici, producători interni, importatori, comercianți, care realizează venituri din vânzările de alcool etilic alimentar, băuturi alcoolice sau orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului care conțin alcool etilic alimentar, își pot desfășura activitatea numai în baza autorizației de comercializare. Nu intră sub incidența regimului de autorizare băuturile alcoolice cu concentrație alcoolică sub 0,5% în [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]
(Comunicat) Organizațiile industriale din toată lumea depun eforturi pentru administrarea riscului. Incidentele, de tipul retragerilor de produse, încălcarea securității datelor sau vătămarea personalului, pot avea consecințe imediate și pot afecta clienții, angajații, proprietatea intelectuală și venitul. Managementul riscului trebuie să se concentreze pe cauza problemelor. În multe cazuri, aceasta se află în cadrul infrastructurii de [...]
Compania germană TÜV Rheinland, specializată în certificare și inspecție, va fi prezentă la cea de-a V-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov sub genericul „SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   ție [...]
  Reducerea numărului de certificate verzi pentru producătorii de energie din surse fotovoltaice este ilegală, iar statul "a mers prea departe cu măsuri abuzive" împotriva industriei verzi, care vor costa statul "miliarde de euro", potrivit Asociației Române a Industriei Fotovoltaice (ARIF). "Încă din 29 martie, când Autoritatea de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a publicat raportul de monitorizare a supracompensării prin intermediul cărui [...]
AON România va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”. La Expo-Conferință, AON România va fi reprezentată de domnul Mirce [...]
Sustenabilitatea (ori durabilitatea, așa cum le place francofonilor să o denumească), este, deocamdată, o opțiune în planificarea unei afaceri. Desigur, există limitări în privința mediului, totul fiind în litera legii. Dar, o afacere durabilă presupune și alte dimensiuni, decât cele ale respectării legislației privind prezervarea mediului înconjurător. Cu siguranță, însă, va veni destul de curând o vreme în care [...]
Argus Constanța (UARG), companie ce activează în domeniul uleiurilor și al grăsimilor, a numit, din data de 1 octombrie, drept auditor intern compania CIPL Expert Audit București, pe o perioadă de un an. În primul semestru, Argus a raportat o cifră de afaceri de 79,69 milioane lei, în scădere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, UARG a înregistrat o pierdere de 1,21 milioane lei după primele șase luni, față de un profit de 52.256 lei în [...]

 

Meat Milk TV
meatmilk
Debitron Termo
testo
infoALIMENT MAGAZIN