Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Red Bull, un brand lansat în urmă cu aproximativ 28 de ani, a ajuns să valoreze peste 11 miliarde de dolari, cu plus 5% față de anul precedent, și se situează pe locul trei în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare din lume, în fața unor nume precum Pepsi, Fanta sau Sprite, cu o istorie mult mai îndelungată, arată studiul Brand Z realizat de compania de cercetare de piață Millward Brown.


Red Bull a fost fondat de Dietrich Mateschitz la mijlocul anilor 1980 și este unul dintre cele mai tinere branduri de băuturi răcoritoare, în condițiile în care Pepsi și Coca-Cola au o istorie de peste 100 de ani.


 


Coca-Cola a fost inventată de John Pemberton și servită pentru prima dată în 1886, în timp ce Pepsi-Cola a fost creat în 1898 de farmacistul Caleb Bradham.


Red Bull, prezent în 167 de țări, a avut anul trecut afaceri de peste 5 mld. euro. Comparativ, Coca-Cola Company a avut anul trecut venituri nete de 45 miliarde de dolari, în timp ce PepsiCo (inclusiv snacksuri) a avut peste 66 miliarde de dolari venituri nete. Red Bull a fost vândut prima dată în Austria.


Cel mai valoros brand de băuturi răcoritoare din lume rămâne și în acest an Coca-Cola, marca americană valorând 70 miliarde de dolari.


 


Cinci din cele 15 branduri prezente în clasament sunt din portofoliului gigantului Coca-Cola, cinci sunt deținute de PepsiCo, în timp ce grupul elvețian Nestlé are două branduri în clasament- Nescafé și Nespresso.


Coca-Cola este prezentă în top cu brandul omonim, Diet Coke, Fanta, Sprite și Gatorade, în timp ce PepsiCo are în clasamentul întocmit de Millward Brown brandurile Pepsi, Tropicana, Lipton, Mountain Dew, Diet Pepsi.


 


Pe al doilea loc în topul celor mai valoroase branduri de băuturi răcoritoare se află Diet Coke, marcă deținută tot de Coca-Cola. PepsiCo, al doilea cel mai mare jucător din industria mondială  a băuturilor răcoritoare, își menține brandul-fanion Pepsi pe locul patru în clasamentul Brand Z.

Alte articole recomandate:

Producătorul de carne de pui, ouă pentru consum, pâine și produse de patiserie Oncos Cluj, aflat în insolvență, are în vedere păstrarea locurilor de muncă, a structurii centrelor de producție, distribuție și de vânzare și achitarea într-o perioadă de trei ani a datoriilor acumulate. Restructurarea afacerilor Oncos se face la cererea companiei, administratorul judiciar fiind un consorțiu de practicieni în insolvență format din CITR și BDO Restructuring SPRL, [...]
(AutorȘ Ioan Serbanescu)  Agenții economici, producători interni, importatori, comercianți, care realizează venituri din vânzările de alcool etilic alimentar, băuturi alcoolice sau orice alte produse destinate industriei alimentare sau consumului care conțin alcool etilic alimentar, își pot desfășura activitatea numai în baza autorizației de comercializare. Nu intră sub incidența regimului de autorizare băuturile alcoolice cu concentrație alcoolică sub 0,5% în [...]
A treia editie a Conferintei IFS, organizata de Inaq Consulting, vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselo [...]
Grupul Jidvei utilizează SocrateCloud ERP, soluția completă pentru agricultură, pentru a obține un control sporit asupra afacerii. Sistemul ERP dezvoltat de BITSoftware contribuie la creșterea productivității angajaților și gestionarea integrată a tuturor activităților companiei.   Grupul Jidvei este format din 20 de firme cu obiecte de activitate foarte variate: producția de vin și vinars, cultivarea viței de vie, creșterea și [...]
Bureau Veritas, liderul mondial in servicii de certificare, continua parteneriatul de succes cu Vel Pitar, cea mai mare companie de panificatie din Romania. Certificarea IFS pentru  fabricile Vel Pitar din Brasov si Cluj-Napoca, obtinuta in urma auditului Bureau Veritas, este o dovada clara a angajamentului fata de setul de cerinte necesare pentru a indeplini standardele de siguranta alimentara si a dorintei de imbunatatire continua pentru satisfactia clientului final. Redam mai jos [...]
 și-a reconfirmat poziția de lider în domeniile Banking & Finance, Piețe de Capital și Project Finance, menținându-se pe primul segment (Tier 1) al caselor de avocatură de top din România, potrivit celui mai recent clasament IFLR1000 Financial & Corporate. La rândul său, practica solidă de Corporate  M&A a urcat de pe al doilea (Tier 2) pe primul palier (Tier 1).   Principalii avocați nominalizați de ghidul [...]
CMC GRUP Broker de Asigurare va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, manifestare care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub genericul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI-Ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.   La eveniment, CMC GRUP Broker de Asigurare va fi reprezentată de [...]
Alexandru Peligrad:     Dacă ar trebui să facem un top al ineficienței administrației românești, modul în care România a gestionat Programul Operațional pentru Pescuit (POP) ar trebui probabil să se afle în acest clasament pe poziție superioară.   Axe cam dezaxate   Deși ar fi trebuit să se deruleze în perioada 2007-2013 și să aducă României fonduri nerambursabile de circa 230 milioane de euro (di [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN