Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Fondurile europene și naționale disponibile, în 2015, pentru investiții în procesarea și marketingul produselor din sectorul pomicol depășesc 8,8 milioane de euro, iar alocările totale prin Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014 -2020 pentru întreaga perioada de programare se ridică la 35,2 de milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ului Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR).


Sumele sunt disponibile pe submăsura 4.2a „Investiții în procesarea/marketingul produselor din sectorul pomicol” care se încadrează în măsura 4 „Investiții în active fizice” din PNDR. Această submăsură contribuie la domeniul de intervenție (DI) 3A „Îmbunătățirea competitivității producătorilor primariț printr-o mai bună integrare a acestora în lanțul agroalimentar prin intermediul schemelor de calitate, creșterea valorii adăugate a produselor agricole, promovarea pe piețele locale, a circuitelor scurte de aprovizionare, a grupurilor de producători și organizațiilor interprofesionale. De asemenea, submăsura are și domeniul DI 6A „Facilitarea diversificării”, a înființării și a dezvoltării de întreprinderi mici și a creării de locuri de muncă.


Categoriile de beneficiari eligibili care pot primi fonduri nerambursabile pe aceste măsuri sunt persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și cele familiale, societatea în nume colectiv (SNC), societate în comandită simplă (SCS), societatea pe acțiuni (SA), societatea în comandită pe acțiuni (SCA), societatea cu răspundere limitată (SRL), cooperativele agricole, societăți cooperative agricole și grupurile de producători.

Alte articole recomandate:

Compania Expur, parte a conglomeratului agroindustrial francez Sofiproteol, și-a bugetat să ajungă în următorii patru ani să proceseze 20% din producția locală de semințe oleaginoase, în creștere cu un procent față de nivelul din prezent.   “Intenția noastră este ca până în 2018 să folosim instrumentele noastre industriale pentru a procesa 60% din semințele oleaginoase fin Franța, 20% din recolta românească și 35% din producția de alune di [...]
Producția de lapte de consum a crescut în 2013 cu 5,48%, la 219.510 comparativ cu 2012, arată analizele Institutului Național de Statistică (INS). Cantitatea de lapte colectată de fabrici s-a majorat în luna decembrie 2013 atât față de luna anterioară cu 3,7%, cât și față de luna decembrie 2012 cu 9,4%. Dintre principalele produse lactate cea mai mare creștere a producției în luna decembrie 2013 comparativ cu luna noiembrie 2013 a avut loc la unt cu 141 tone [...]
Aluatul fraged, un aluat nedospit, este format dintr-o masă compactă, densă, care devine fraged-sfărâmicios, după coacere. Din punct de vedere caloric, are valoare energetică ridicată, datorită glucidelor din zahăr și amidonului din făină. Pe lângă materiile prime cu valoare energetică, în compoziția aluatului fraged intră proteinele din ouă și lapte.   Caracteristici generale   Preparatele de cofetărie au la bază aluaturi modelate ca atare sau în asociere [...]
După ce vinurile producție proprie ale Bisericii Ortodoxe au fost lăudate, anul trecut, de către însuși Patriarhul Daniel, acesta a decis că este necesară și producția de rachiu, pentru "consum intern". Dintre toate variantele de țuica, mere, pere, cireșe, vișine, cea mai cautata e cea de prune. În aceste condiții, secția de vinificație modernă de la Cooperativa Agricolă "Via Domnului", de la Mănăstirea "Sfânta Maria", Urlați, și-a intensificat fluxul [...]
În carul Campaniei ”Focus pe TEHNOLOGIE”, declanșată de agenția infoGROUP, Linde Gas a devenit Partener Silver al Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2016, eveniment care se va desfășura în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   La eveniment, prestigioasa companie va fi reprezentată de domnul Attila Dienes– Manager pe Segmentul de Industrie Alimentară în cad [...]
Rexam a declarat pentru BeverageDaily că urmărește dezvoltarea afacerilor în segmentul băuturi lactate și spune că un succes notabil până în prezent a fost înregistrat pentru milkshake-ul cu aromă de limonada MIO în Rusia, informează Dairy Reporter.Marianne Freund, marketing manager al companiei la Rexam Beverage Can Europe, a discutat cu Ben Bouckley de la Brau Beviale din Nürnberg, Germania. “MIO este o bautură răcoritoare din lapte și [...]
Și radiațiile infraroșii sunt utilizate cu succes pentru pasteurizarea și sterilizarea cărnii și a produselor din carne, precum și pentru frigerea, decongelarea și deshidratarea cărnii. Fiind radiații de origine electromganetică, acestea pot fi folosite în combinație cu câmpul electromagnetic sau de sine-stătătoare. Sunt produse cu ajutorul unor surse cum ar fi lămpile, radiatoarele electrice tubulare sau din ceramică, informeaza MeatProcessing.   Poate cea mai importantă [...]
În cadrul secțiunii Expo a conferinței Meat & Milk 2014, una dintre zonele des vizitate de participanți a fost aceea organizată în curtea Hotelului Hilton, acolo unde, la standurile companiilor s-a desfășurat programul Business to Consummer-B2C. Din rândul companiilor de procesare a cărnii și-au expus produsele: Angst, Agricola Internațional Bacău, Cris-Tim, Scandia, Carniprod șiSiciliana, cele mai noi propuneri de gamă [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN