Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chipita România, producătorul unor branduri precum 7Days sau Fineti, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 312 mil. lei (70 mil. euro), cu 10 mil. lei mai mult față de anul precedent, arată o analiză a ZF făcută pe  baza datelor de pe mfinante.ro. Acesta este al cincilea an conse­cutiv de creștere pentru filiala locală a grupului grec.


 


De ase­menea, compania a avut anul trecut un profit de 15,8 mil. lei, de cinci ori mai mult față de anul pre­cedent. Chipita, care are în România peste 800 de angajați, deține o unitate de producție în localitatea Clin­ceni, județul Ilfov. Chipita alături de Nestlé sunt singurii jucători internaționali mari care dețin unități de producție a dulciurilor pe plan local.


Grupul grec Chipita a intrat pe piața din România lajumătatea anilor 1998 și produce în prezent croissante,prăjituri, bake rolls și creme de cacao cu alune în fabrica din Clinceni, potrivit informațiilor anterioare.


 


Pe de altă parte, Fornetti România și-a îndeplinit obligațiile asumate față de creditori, bănci și parteneri incluse în planul de reorganizare, astfel că în următoarele opt săptămâni administratorii judiciari vor propune închiderea procedurii, a anunțat luni lanțul de patiserii. „Din momentul rămânerii definitive a sentinței judecătorului sindic compania își va continua activitatea fără supravegherea administratorilor judiciari. Anul 2015 arată un trend pozitiv, cu o creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor. Cifrele confirmă creșterea comunicată și la începutul acestui an“, arată reprezentanții Fornetti. 


 


În ianuarie, Fornetti a anunțat că a trecut anul trecut pe profit după vânzări care au depășit nivelul de 100 milioane lei, și că speră să iasă din insolvență în acest an. Compania are peste 400 de angajați și a intrat în insolvență la finele anului 2011. Fornetti România, cu sediul în Timișoara, a fost înființată în anul 2001 prin intermediul unui parteneriat cu Fornetti Kft. din Ungaria. Compania a devenit master-francizor pentru această marcă în România după ce inițial a avut activități de distribuție a produselor de patiserie.

Alte articole recomandate:

Cele mai mari zece companii din industria bunurilor de larg consum alimentare au afaceri anuale de 355 de miliarde de euro, conform calculelor ZF. Pe piața locală ele fac afaceri de circa 1,5 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că România este practic inexistentă în economia totală a businessului lor, cu o pondere de 0,4%.  Giganți precum Nestlé, Coca-Cola, Da­no­ne sau Unilever controlează ce mănâncă și ce bea o lume întreagă prin intermediul a [...]
Producția de semințe oleginoase a României ar putea ajunge în acest an la 3,18 milioane de tone, în creștere cu 5,58% față de anul trecut, se arată într-un raport al Agenției pentru Agricultură a SUA (USDA) ce se bazează pe estimări aferente lunii octombrie.  Producția ne asigură astfel locul trei în clasamentul UE, după Franța (7,24 milioane de tone) și Germania (6,15 milioane). Anul trecut, România a fost al patrulea producător de semințe din UE, cu o [...]
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.   Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul [...]
Sri Lanka a anunțat că are în plan obținerea unui miliard de dolari din nucă de cocos. Planul pentru 2014 este pe lângă vânzarea cantității de cocos pe care o au la dispoziția și transformarea țării în cel mai important exportator din lume, informeaza Agrointel. Sri Lanka este singura țară din lume care are o echipă dedicată sectorului corporativ al nucii de cocos și și-au stabilit ca obiectiv până în 2020 [...]
La inceput de an, fanii KFC regasesc produsele preferate in meniurile Smart, care au acum un pret special. Oferta sezonului rece include diverse combinatii de Crispy Strips, Hot Wings si cartofi prajiti, potrivite pentru orice ocazie.   Astfel, meniul KFC readuce trei oferte delicioase la preturi speciale: Smart Menu, cu 3 Hot Wings, 2 Crispy Strips, o portie mica de cartofi prajiti, sos si o racoritoare, la pretul de 10,9 lei, Smart Menu Plus, ce combina 2 Crispy Strips cu 5 [...]
Comerțul modern local, o piață de aproape 1.500 de magazine și afaceri de 35-40 mld. euro (8-9 mld. euro) anual, a trecut în ultimul an printr-o serie de schimbări care au dus la o reconfigurare a raportului de forțe.   Auchan a depasit un miliard de euro la vanzari   Astfel, Auchan a intrat în clubul miliardarilor în euro după preluarea a 20 dintre magazinele Real, iar Kaufland a devenit prima rețea care atinge pragul de 100 de hipermarketuri, [...]
Potrivit unei știri publicată la finalul anului trecut de Economica.net, analiștii de la Broker Cluj Napoca au schimbat recomandarea pentru acțiunea  Albalact Alba Iulia din „CUMPĂRĂ“ , în „PĂSTREAZĂ“. Rezultatele pe 9 luni ale celei mai căutate producătoare de lactate de la Bursa din București au dezamăgit. De asemeni, prețul țintă a fost redus până la 0,158 lei / acțiune. Față de prețul actual din piață, potențialul de creștere al Albalact [...]
Grija pentru o alimentație sănătoasă, dar și obiceiul de consum specific al japonezilor, orientat în special spre pește și produse din pește, fructe de mare etc, au determinat diminuarea drastică a vânzărilor din restaurantele fast food de tip american. Ca urmare, vânzările lanțului de restaurante  din Japonia au scăzut în decembrie 2014, aceasta fiind a 11-a lună consecutivă în care lanțul american înregistreaz [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi