Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Chipita România, producătorul unor branduri precum 7Days sau Fineti, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 312 mil. lei (70 mil. euro), cu 10 mil. lei mai mult față de anul precedent, arată o analiză a ZF făcută pe  baza datelor de pe mfinante.ro. Acesta este al cincilea an conse­cutiv de creștere pentru filiala locală a grupului grec.


 


De ase­menea, compania a avut anul trecut un profit de 15,8 mil. lei, de cinci ori mai mult față de anul pre­cedent. Chipita, care are în România peste 800 de angajați, deține o unitate de producție în localitatea Clin­ceni, județul Ilfov. Chipita alături de Nestlé sunt singurii jucători internaționali mari care dețin unități de producție a dulciurilor pe plan local.


Grupul grec Chipita a intrat pe piața din România lajumătatea anilor 1998 și produce în prezent croissante,prăjituri, bake rolls și creme de cacao cu alune în fabrica din Clinceni, potrivit informațiilor anterioare.


 


Pe de altă parte, Fornetti România și-a îndeplinit obligațiile asumate față de creditori, bănci și parteneri incluse în planul de reorganizare, astfel că în următoarele opt săptămâni administratorii judiciari vor propune închiderea procedurii, a anunțat luni lanțul de patiserii. „Din momentul rămânerii definitive a sentinței judecătorului sindic compania își va continua activitatea fără supravegherea administratorilor judiciari. Anul 2015 arată un trend pozitiv, cu o creștere a vânzărilor de până la 15%, 70 de magazine deschise și noi investiții în modernizarea magazinelor. Cifrele confirmă creșterea comunicată și la începutul acestui an“, arată reprezentanții Fornetti. 


 


În ianuarie, Fornetti a anunțat că a trecut anul trecut pe profit după vânzări care au depășit nivelul de 100 milioane lei, și că speră să iasă din insolvență în acest an. Compania are peste 400 de angajați și a intrat în insolvență la finele anului 2011. Fornetti România, cu sediul în Timișoara, a fost înființată în anul 2001 prin intermediul unui parteneriat cu Fornetti Kft. din Ungaria. Compania a devenit master-francizor pentru această marcă în România după ce inițial a avut activități de distribuție a produselor de patiserie.

Alte articole recomandate:

Industria berii din Romania a fost analizata ieri de managerii companiilor producatoare intr-o reuninune la care a participat si ministrul Agriculturii, Daniel Constantin. In crusul intalnirii, au fost puse pe tapet toate argumentele, pentru a determina autoritatile sa creeze un mediu ceva mai favorabil acestui sector care are o pondere importanta in ansamblul industriei alimentare romanesti. Raspuzand unor intrebari venite din sala, Daniel Constantin a declarat: "Industria berii din [...]
După doi ani de la intrarea pe piața autohtonă, lanțul de restaurante Subway țintește statutul de cel mai mare lanț de restaurante din România. “Oamenii au început să fie mai atenți la modul cum este preparată mâncarea și care sunt beneficiile nutriționale ale ingredientelor folosite. Consumatorii sunt preocupați de un stil de viață sănătos care să preîntâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile orașe, precum [...]
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.   Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul [...]
Patiserii și brutarii din România pregătesc pentru Sărbătorile Pascale din acest an 7 milioane de cozonaci, la aceleași prețuri cuprinse între 5 și 40 de lei, practicate în 2013, informează Agroazi. "Avem aceeași ofertă ca în perioada Crăciunului, în jur de 7 milioane de cozonaci, singura deosebire este că o să facem în perioada sărbătorilor pascale și multă pască, probabil câteva sute de mii de bucăți. În fiecare an, cantitățile pe care l [...]
La două săptămâni după ce Camera Deputaților a aprobat controversata Lege 321, reprezentanții marilor rețele internaționale continuă să tragă semnale de alarmă cu privire la implicațiile mai multor articole din noua Lege 321, efectele acestora asupra industriei de retail și FMCG, dar și ale economiei în general. „Din punctul nostru de vedere, va fi măcel. Dacă cineva ar fi vrut să scoată o lege care sa ducă la moartea producătoril [...]
Meat & Milk- 25-26 mai 2017; Discutii directe, rezultate concrete! Viziune, Capital, Export-Elemente de eficiență într-un nou peisaj economic Și în acest an, agenția infoGROUP invită fermierii, procesatorii și specialiștii din industriile de Lapte și Carne ale României, precum și din domeniile adiacente, să participe la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Meat & Milk, eveniment care se va desfășura [...]
Romanian Business Consult (RBC), cel mai mare integrator de soluții IT pentru industria alimentară și de retail, a vândut peste 20% din acțiuni către fondul de investiții suedez Oresa Ventures, Andrei Bojiță rămânând acționar majoritar și director executiv al companiei, informează ZFCorporate. „Vrem să continuăm să creș­tem, iar Oresa Ventures ne va ajuta în această direcție prin capital și experiență pentru a pune la punct o strategie de dezvoltar [...]
Topul vizibilitatii brandurilor de Whisky si Vodka in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna februarie de Jack Daniel's Tennessee Whiskey Romania, Jagermeister si Ballantine’s. Topul celor mai importante pagini ale brandurilor de Whisky si Vodka in functie de numarul de "people talking about this", calculat de Facebook, si in functie de numarul total al activitatilor fanilor de pe pagina, calculat de fbMonitor, [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi