Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mondelez România, importatorul unor branduri precum Milka sau Poiana- care se produce în Bulgaria-, a trecut pe prima poziție în topul celor mai mari jucători de pe piața dulciurilor și a cafelei în funcție de vânzările totale, depășind Nestlé, companie care are în portofoliu branduri precum Joe sau Nescafé, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la mfinante.ro.


Compania a avut anul trecut o creștere de aproape 13% a cifrei de afaceri, până la 714 milioane de lei, avansul fiind previzibil încă din primul semestru atunci când jucătorul a avut vânzări mai mari cu 22% față de aceeași perioadă a anului precedent.


Astfel, compania a depășit prima dată pragul de 700 milioane de lei, în condițiile în care unul dintre competitorii săi - Nestlé- a avut anul trecut afaceri mai mici cu aproape 3%, până la 645 milioane de lei.


Mondelez România, care a închis fabrica Poiana în 2009, a devenit cel mai mare jucător de pe piața dulciurilor și cafelei în condițiile în care compania produce cea mai mare parte a produselor livrate pe piața din România în alte țări. Piața de ciocolată este dominată de importuri, în condițiile în care numărul de fabrici s-a redus semnificativ în criză.

Alte articole recomandate:

(Agerpres) România riscă să se confrunte cu o creștere a importurilor de lapte la prețuri mai mici din cauza eliminării cotelor de lapte la nivelul Uniunii Europene și de aceea trebuie să le contracarăm cu toate politicile pe care le avem la îndemână, a declarat, marți, vicepremierul Daniel Constantin, ministru al Agriculturii și Dezvoltării Rurale, într-o conferință de profil. “Importurile de lapte în România sunt o [...]
Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a deschis o nouă unitate în Mega Mall București și estimează vânzări de circa 600.000 de euro în primul an de activitate. Rețeaua își propune să deschidă câte un restaurant în fiecare mare centru comercial din capitală. La ora actuală, sub marca Spartan funcționează 24 de restaurante în toată țara. Investiția în noul restaurant este de 70.000 de euro. Prognoza [...]
Prezenta la standurile targului din Nuremberg, firma suceveana Fresh Organic a reusit sa atraga atentia distribuitorilor vestici, interesati de mierea produsa in stupurile asezate in zone ecologizate de pe dealurile Bucovinei. In numeroasele dialoguri pe care le-a avut cu posibilii parteneri de afaceri, domnul Nichifor Boca, Directorul General al companiei, a plusat, informand pe cei interesati ca firma sa poate livra miere de salcam, de tei, de padure [...]
Segmentul de produse sănătoase nu este singurul care are o tendinta de crestere pe piața lactatelor ultra-fresh. Câștigă tot mai mult teren și categoria iaurturilor cu un conținut ridicat de grăsime. „Remarcăm creșterea interesului producătorilor pentru iaurtul tip grecesc, cu un conținut mare de grăsime sau conținut mare de proteine și redus de grăsimi”, a afirmat Iulia Pencea, Covalact, pentru revista Pogresiv. Pentru aceas [...]
Can-Pack România, singura fabrică din Capitală în care se produc ambalaje pentru bere și suc, a finalizat anul trecut cu afaceri de peste 315 mil. lei (71 de milioane de euro), după ce a vândut  850 de milioane de doze metalice, potrivit zf.ro „Am încheiat 2014 cu circa 10% peste ce ne-am propus la cifra de afaceri și volume. Probabil că și profitul va fi cam în aceeași zonă de creștere”, a declarat  Cristian Cornea, directorul general al [...]
Asociația Maitre d'Hotel România a realizat la începutul acestui an un foarte interesant Top al consumului de alcool al turiștilor care vin în România. Potrivit clasamentului, englezii, germanii și rusii sunt cei mai mari consumatori de alcool în restaurantele, barurile și cluburile românești, alocând, în medie, 100-200 de euro de persoană pe seară, potrivit asociației Maitre d'Hotel România, care reunește șefii de sală d [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
Într-o declarație făcută pentru Wall Street, Ilias Pliatsikas, managerul Olympus România a declarat că: ”Anul trecut preferintele consumatorilor romani s-au indreptat catre segmentul iaurturilor dietetice si, in special, catre segmentul iaurtului grecesc pe care, de altfel, am inregistrat cresteri semnificative. De asemenea, segmentul BIO, respectiv al produselor lactate bio produse local este in crestere. Ne bucuram sa vedem ca din ce in ce mai multi roman [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi