Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Mondelez România, importatorul unor branduri precum Milka sau Poiana- care se produce în Bulgaria-, a trecut pe prima poziție în topul celor mai mari jucători de pe piața dulciurilor și a cafelei în funcție de vânzările totale, depășind Nestlé, companie care are în portofoliu branduri precum Joe sau Nescafé, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la mfinante.ro.


Compania a avut anul trecut o creștere de aproape 13% a cifrei de afaceri, până la 714 milioane de lei, avansul fiind previzibil încă din primul semestru atunci când jucătorul a avut vânzări mai mari cu 22% față de aceeași perioadă a anului precedent.


Astfel, compania a depășit prima dată pragul de 700 milioane de lei, în condițiile în care unul dintre competitorii săi - Nestlé- a avut anul trecut afaceri mai mici cu aproape 3%, până la 645 milioane de lei.


Mondelez România, care a închis fabrica Poiana în 2009, a devenit cel mai mare jucător de pe piața dulciurilor și cafelei în condițiile în care compania produce cea mai mare parte a produselor livrate pe piața din România în alte țări. Piața de ciocolată este dominată de importuri, în condițiile în care numărul de fabrici s-a redus semnificativ în criză.

Alte articole recomandate:

Producătorul de apă minerală Bilbor Mineral Water, produs lansat ]n anul 2009, parte din grupul United Romanian Breweries Bereprod, a intrat în insolvență, după ce Tribunalul Ilfov a admis cererea formulată de firma Marsim International.  "Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenței formulată de creditorul SC Marsim International SRL ca declarație de creanță și dispune trimiterea sa administratorului judiciar provizoriu pentru a fi analizată. Admite cererea debitorului [...]
Lanțul de cofetării Tip Top se va extinde, ajungând la 35 de unități, de la 22, câte sunt în funcțiune în prezent, a declarat domnul Basim Bakhaya, CEO al Tip Top Food Industry, pentru Ziarul financiar. Următorul pas va fi accelerarea extinderii, până la 55 de unități, până în 2019. Concomitent, imaginea cofetăriilor Tip Top va fi reînnoită. Basim Bakhaya a adăugat: „Vrem să ne extindem la 200 de kilometri în [...]
Potrivit INSSE, vânzările de alimente au crescut în august cu doar 5,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, cel mai slab avans din ultimele 20 de luni. Per ansamblu, cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, a crescut în cea de-a opta lună din an cu 12,6% în serie brută. Avansul a fost susținut de vânzările de bunuri nealimentare (plus 17,5%) și de carburanți (15,1%).  Anul trecut vânzările de alimente [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]
Industria alimentară româ­neas­că duce la Paris săptămâna viitoare 47 de producători și procesatori cu afaceri cumulate de 1 mld. euro anual, la cel mai important târg de mâncare din lume, pentru a-și consolida pozi­țiile pe piața de export care a ajuns să genereze încasări de 800 mil. euro, informeaza ZF. „Ne întâlnim cu clienții actuali și potențiali noi clienți. Târgurile reprezintă pentru unii un element important, pentru [...]
Shop&Go Câmpia Libertății 37A are o suprafață de vânzare de aproximativ 97 metri pătrați, Shop&Go București Ploiești 7A se întinde pe circa 83 metri pătrați, iar Shop&Go Constructorilor 26 are o suprafață de 90 metri pătrați.La începutul lunii, Mega Image a anunțat că a ajuns la un acord pentru a prelua 20 din cele 22 de magazine operate de rețeaua Angst, după ce compania locală s-a retas dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzacție ce urmează a fi aprobată de [...]
Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a atestat până în prezent 110 produse tradiționale, dar a respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau condițiile noii legislații din domeniu, a declarat Viorel Morărescu, director general în MADR. “Avem 110 atestate acordate unui număr de 50 de producători tradiționali și încă 21 de dosare care sunt în lucru. Pe de alte parte, am respins alte 119 documentații pentru că nu îndeplineau [...]
Brandurile consacrate pierd teren, iar avansul mărcilor private și al produselor ieftine conduce deja la deflație în marile magazine. Prețul a zece branduri din industria bunurilor de larg consum, o piață de 10 mld. euro, a crescut la raft cu 27% din mai 2008 până în prezent, o perioadă în care inflația a crescut cu 40%, iar salariile cu 30%, conform unei analize realizate de zf.ro. Într-o economie sugrumată, în care 700.000 de angajați și-au pierdut locul [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi