Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Berea italiana super-premium Peroni Nastro Azzurro isi continua implicarea in lumea stilului prin relansarea blogului Peroni Diario. Lansat in vara 2013, cu ocaziaRomanian Design Week - Inspired by Peroni, cand brandul aniversa 50 de ani, Diario este un proiect editorial high-quality, care are deja aproximativ 50.000 de vizitatori unici. 

Continutul Peroni Diario este bazat pe experienta nemediata, pe opinii, reportaje si interviuri cu oamenii din spatele celor mai provocatoare idei. Toate articolele se remarca prin atentia pentru detalii, documentarea minutioasa si redactarea intr-un stil natural, noteaza Revista Piata.


Blogul continua si in 2014 misiunea de a prezenta personajele si povestile autentice ce tin de sfera designului de obiect, fotografie, design interior, design grafic, moda, design digital, arhitectura, design de automobile si gastronomie. (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Alte articole recomandate:

Berea Bucegi, aflata in portofoliul companiei Heineken, lanseaza platforma “Meserii pentru Romania”, un proiect prin care isi propune sa sustina scolile postliceale care formeaza meseriasii de maine. „Prin acest proiect vrem sa reamintim romanilor importanta pe care meseriile si meseriasii buni o au pentru dezvoltarea societatii. Vrem sa ii incurajam si sustinem pe tinerii de astazi care s-ar orienta catre o meserie, chiar daca asa-zisa categorie a «gulerelo [...]
(Comunicat) Cu ocazia întâlnirii de lucru dintre președintele ANSVSA, Vladimir Mănăstireanu și Ion Sula, directorul general al ANSA, unul dintre subiectele abordate a fost identificarea modalităților prin care  ANSVSA poate sprijini Republica Moldova în eforturile de a-și promova produsele alimentare autohtone și de a  stabili noi relații comerciale. În contextul acțiunilor întreprinse de România de a susține Republica Moldova pe parcursul [...]
Potrivit ultimelor statistici FAO, indicele preturilor la produsele alimentare, la nivel mondial, a continuat să scadă și în luna mai 2015, atingând cel mai redus nivel înregistrat după luna septembrie 2009, în conditiile în care prețurile la cereale s-au diminuat substanțial pe fondul perspectivelor favorabile pentru recoltele din acest an, informează FAO, într-un comunicat de presă.   Declinul din luna mai a fost cauzat de o scădere lunară [...]
Prezenta, deja, pe standurile magazinelor din Romania, cu uleiurile sale presate la rece, SC Oleomet SRL din Giurgiu vizeaza demararea unor linii de export atat in tari din Uniunea Europeana, cat si din alte zone. Beneficiara a unei colaborari fructuoase cu asociatia Bio Romania, firma giugiuveana condusa de fratii Roxana si Catalin Aldea se afla in momentul de fata in plin proces de acreditare bio pentru o noua serie de uleiuri presate la rece.   Dispunand de tehnologie germana de [...]
(Comunicat) Rezultatele studiului GfK FutureBuy despre influența tehnologiei asupra comportamentului de cumpărare 15 septembrie 2014 – Într-un context economic instabil și dominat de tehnologie, o nouă tipologie de cumpărător se naște la nivel global: Xtreme Shoppers. Studiul GfK FutureBuy în România remarcă o creștere spectaculoasă a acestui segment, în 2014 înregistrându-se cu 34% mai mulți astfel de cumpărători decât [...]
(Mediafax) Vânzările de lactate produse în România au scăzut în septembrie și octombrie cu 25% față de perioada similară din 2013, pe piață intrând, după embargoul impus de Rusia, cantități mari de lactate produse în UE, a declarat Dorin Cojocaru, președintele patronatului APRIL. “Vânzările de lapte produs în România merg foarte prost în ultimele două luni și au scăzut cu 25% față de intervalul septembrie-octombrie 2013. De vină [...]
Betty Ice, unul dintre cei mai mari producători locali de înghețată, testează un proiect de livrare la domiciliu în București și intră pe segmentul de vânzări online cu un site care va fi gata în perioada următoare. „Lucrăm la dezvoltarea site-ului, care va fi gata în două săptămâni“, a declarat pentru Ziarul financiar Vasile Armenean, proprietarul producătorului Betty Ice, cu afaceri de circa 20 mil. euro anul trecut. Ac [...]
Nutriționiștii spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar românii nu sunt de aceeași părere. Mai bine de jumatăte sar peste micul dejun, conform unui studiu recent. Mai precis, doar 48% dintre românii între 18 și 64 de ani iau frecvent micul dejun – adică zilnic sau aproape zilnic. Și asta cu toate că prima masă a zilei e obligatorie, spun nutritioniștii. Desigur, contează și ce mâncăm. O ceașcă de cafea pe stomacul gol nu e tocmai un mic [...]

 

Conferinta Meat Milkk 2019
Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN