Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.

 

Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul tri­mes­tru din 2014 și 2013 creșterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creșterea vânzărilor din primul trimestru a fost re­zul­tatul unui avans semnificativ al volumului care a re­flectat, prin­tre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanța de Paște și vânzările brandului Amigo (exclu­zând Amigo, vân­zările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.

 

De asemenea, creșterea vânzărilor a reflectat o îmbună­tă­țire a mixului de pro­duse, dar și creșterea pre­țurilor deter­minată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul față de perioada similară a anului precedent.

Alte articole recomandate:

Romfood Trading, unul dintre principalii importatori și distribuitori de produse din pește și fructe de mare din România și dezvoltator al brandului Alfredo Seafood, a încheiat anul 2016 cu performanțe notabile și se pregătește pentru un 2017 aflat sub semnul creșterii, dar și al consolidării. Cu o cifră de afaceri estimată la finalul anului trecut la circa 16 milioane de euro, în creștere cu 45% față de cele 11 milioane de euro [...]
URBB a lansat din  nou pe piața românească Tuborg Christmas Brew, berea special creată pentru sărbătorile de iarnă. Ediția specială Tuborg va fi disponibilă în toată țara până pe 31 decembrie în sticle de 0,5 l și 0,75l.  “Tuborg Christmas Brew este un brand unic pe piață și suntem bucuroși să păstrăm tradiția acestei ediții limitate dedicată special sărbătorilor de iarnă. Este modul nostru direct de a le mulțumi consumatorilor care ne răsplătesc cu [...]
Modificarea permanentă a cererilor consumatorilor de produse din carne, precum și creșterea concurenței la nivel global, provoacă un stimulent fără precedent în rândul furnizorilor de ingrediente destinate sectorului de procesare. Consumatorii cer produse sănătoase, cu niveluri reduse de sare, grăsimi, colesterol, nitriți și calorii, și care conțin componente bioactive, cum ar fi: carotenoidele, acizii grași nesaturați, sterolii, etc. [...]
Aproximativ opt din zece români (81%) încep toamna pregătind murături și conserve pentru iarnă, iar peste jumătate dintre gospodării investesc între 100 și 300 lei în această activitate, în timp ce 26% cheltuie între 300 și 500 lei, potrivit unui sondaj  realizat de Bunge pe platforma online Ivox. Conform studiului printre cele mai populare conserve pregătite de români se numără castraveții murați, preferați de peste 90% dintre aceștia, dar și [...]
Polițiștii din Arad au confiscat 116 kilograme de preparare și semipreparate din carne, 120 de kilograme de detergent, 35 de kilograme de cafea și peste 430 de ciocolate, transportate ilegal cu două autoturisme.Marfa d contrabandă era adusă din Ungaria. Polițiștii de la Postul de Poliție Rurală Socodor – I.P.J. Arad au oprit, marți, pentru control, pe DN 79 A, două autoturisme care transportau mărfuri.  În urma controlului, în autoturismul condus de un bărbat de 54 de [...]
Companiile Marex și Vegetal Trading, con­trolate de antreprenori din Brăila cu afa­ceri cumulate de peste 200 mil. euro pe an, au intrat în insolvență la propria ce­rere, pe fondul unei crize de lichidități. Printre cei mai mari creditori ai Marex și Vegetal Tra­ding se numără BCR, Bancpost sau Banca Ro­mâ­nească. Grupul controlat de familiile Moraru, Lupașcu și Preda este cel mai mare crescător și procesator de carne de porc cu capital românesc, fiind [...]
Investigațiile Consiliului Concurenței din acest an s-au concentrat pe comerțul alimentar, însă activitatea autorității de concurență a acoperit și zona licitațiilor trucate, potrivit președintelui instituției, Bogdan Chirițoiu.   "Piața pe care am avut cea mai mare implicare a fost comerțul alimentar. Am finalizat o investigație amplă care a a acoperit mulți ani și a cuprins un mare număr de firme, 25 per total, fiind vorba de Mega Image, Metro și Selgros, împreună cu [...]
Muller a lansat recent o nouă identitate vizuală pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smântână. La începutul lunii iunie, compania își va face intrarea pe piața cașcavalului, una dintre cele mai interesante mișcări în categorie, în acest an.  Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, împreună cu agenția de creație Jazz, a gândit un design de ambalaj proaspăt, minimalist și centrat pe [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN