Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.

 

Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul tri­mes­tru din 2014 și 2013 creșterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creșterea vânzărilor din primul trimestru a fost re­zul­tatul unui avans semnificativ al volumului care a re­flectat, prin­tre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanța de Paște și vânzările brandului Amigo (exclu­zând Amigo, vân­zările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.

 

De asemenea, creșterea vânzărilor a reflectat o îmbună­tă­țire a mixului de pro­duse, dar și creșterea pre­țurilor deter­minată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul față de perioada similară a anului precedent.

Alte articole recomandate:

Acest aparat este proiectat pentru a umple o nevoie pe piata alimentara, pentru un slicer mic, foarte competitivă și versatil, destinat porționării produselor din carne. Capacitatea feliatorului este de  de 500 de taieri pe minut.Pe lângă cârnați uscati, este posibil să taie carnea la 0 ° C de la grosimea de 3 mm, șuncă cu rata de injectare (mai mare de 100%). Aceasta masina este complet automata și pot fi programati mai multi parametrii: lungimea [...]
KFC Romania promoveaza produsele Crispy Strips in cadrul noii campanii „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.”, prin care isi propune sa sustina „eroii urbani” si povestile lor. Campania se desfasoara in perioada 08 august – 02 octombrie si este prima campanie integrata realizata de KFC pentru promovarea Crispy Strips in Romania, informeaza Iqads. Strategia si conceptul creativ al campaniei „Oameni pe bune. Povesti pe bune. Pui pe bune.” au [...]
Pentru o saptamana, statia de metrou Obor a devenit statia "cOBOR sa ma relaxez", o initiativa Ciucas si GMP Advertising. Statia a fost decorata astfel incat sa para un coltisor dintr-un peisaj de munte, informeaza un comunicat trimis de The Practice. Motivatia din spatele acestui makeover al statiei o constituie incercarea brandului de a le oferi orasenilor un spatiu de racoare si relaxare intr-un mediu neconventional, dominat in mod obisnuit de agitatia a mii de oameni. Intr-o [...]
În 24 de ore, întreaga populație consumă 1,6 miliarde de cești de cafea. Este cea mai populară băutură după apă și ceai. Din punct de vedere financiar, cafeaua este al doilea cel mai tranzacționat bun după petrol, iar businessul cafelei a atins, anul trecut, 28,6 miliarde de dolari. O bacterie numită Hemileia vastatrix face însă din ce în ce mai multe ravagii, iar în 2013 a produs pagube de jumătate de miliard de dolari în rândul fermierilor din [...]
Liderul mondial în organizarea de evenimente dedicate industriei de ambalaje, InterPack- Dusseldorf, a confirmat participarea la eidiția inaugurală a Expo-Conferinței Internaționale infoPACK 2016, organizată de agenția infoGROUP și revista infoPACK, și care va avea loc în data de 17 noiembrie, la Hotel Phoenicia din București.   Reprezentanții companiei germane își vor prezenta evenimentele pe care le au în [...]
Comisia Europeană a propus ieri, înăsprirea regimului de autorizare a agriculturii organice în UE, în ideea de a putea lupta mai bine împotriva falselor produse bio care se dezvoltă pe fondul creșterii explozive a cererii, transmite AFP.           Executivul european intenționează, pe de o parte, să pună capăt numeroaselor derogări care pun în pericol calitatea etichetei bio în UE, iar, pe de altă parte, să [...]
Blocarea importurilor de alimente din UE de către Rusia va duce la prețuri mai mici la fructe și legume pe piețele europene și la o concurență mai dură. În Rusia efectul va fi invers. După ce Moscova blocat în ianuarie importul de carne de porc din UE prețurile au sărit cu 40%. În Bulgaria, Vasil Vasilev, fondatorul Uniu­nii Patronatelor, a avertizat că măsurile luate de Moscova vor lovi dur Bulgaria nu din cauza blocării exporturilor aliementare, „care oricum [...]
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav (AMCP), controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a avut în primele nouă luni o cifră de afaceri de peste 80 de milioane de lei (aproximativ 18 milioane de euro), mai mult cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, datorită creșterii exportului și atragerii unor noi clienți.   Compania și-a bugetat pentru acest an afaceri totale de 100 mil. lei (22,2 mil. euro).   „Domenii precum producția de alimente sau [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi