Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.

 

Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul tri­mes­tru din 2014 și 2013 creșterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creșterea vânzărilor din primul trimestru a fost re­zul­tatul unui avans semnificativ al volumului care a re­flectat, prin­tre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanța de Paște și vânzările brandului Amigo (exclu­zând Amigo, vân­zările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.

 

De asemenea, creșterea vânzărilor a reflectat o îmbună­tă­țire a mixului de pro­duse, dar și creșterea pre­țurilor deter­minată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul față de perioada similară a anului precedent.

Alte articole recomandate:

Compania specialistă în producerea brânzeturilor de capră și oaie, Hekking din Olanda este somat cu adăugarea ilegală de substanțe de conservare în brânzeturile sale organice. Se pare că producătorul de brânză a amestecat , de asemenea, laptele produs organic cu lapte convențional. Interesantă în această descoperire este rețeaua internațională de raportare implicată. Este vorba de o asociație germană de control a calității [...]
La inceputul lunii octombrie s-a lansat oficial in piata brandul de ciocolata "Atentie! - Colectia ta de zambete". Ciocolata Atentie! este disponibila sub forma de tableta cu lapte de 80g. Gama cuprinde 21 de variante de ambalaj cu mesaje diverse: de dragoste pentru cei dragi, amuzante sau tematice pentru diverse ocazii (sarbatori, zile de nastere, zile onomastice). "Atentie! este solutie pentru cei care vor sa ofere persoanelor dragi un cadou original. Produsul nostru se diferentiaza de toate [...]
Blue Coffee Service va fi preluata de Fondul Innova Capital. Mai precis, La Fântâna, producătorul de apă în sistem de watercoolere controlat de fondul polonez de investiții Innova Capital, va fuziona prin absorbție cu Blue Coffee Service, distribuitorul Lavazza de pe plan local, o afacere de 10 mil. euro pe care acționarii La Fântâna au cumpărat-o în prima jumătate a anului trecut.   Informațiile legate de fuziune au apărut într-un document [...]
  Atelier Sapte a conceput campania „1 din 100”, care a fost lansata sub sloganul "1 in 100 Ready for any challenge” printr-un eveniment de PR. Campania include activari in-store in principalele retele de hipermarketuri din Romania si o initiativa de community building pe pagina de Facebook a brandului Tullamore D.E.W., anunta un comunicat din partea agentiei. Campania a pornit de la rezultatele unui research care releva faptul ca in Romania, procentul de consumatori de [...]
Conform INSSE, numărul total de nerezidenți  cazați în structurile de cazare turistică colective  în trimestrul I 2017 a fost de 446,0  mii, iar cheltuielile acestora s‐au ridicat în total la 1030,7 milioane lei.  Principalul  motiv  al  sejurului  petrecut  de  turiștii  [...]
SCHIESSL FRIGOTEHNIC Romania va participa la cea de-a V-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, eveniment care, în zilele de 12 și 13 mai 2016, va reuni la Hotel Alpin din Poiana Brașov, elita industriilor autohtone de carne și lapte, precum și companii din străinătate și numeroși oaspeți din mediul internațional de afaceri. Detalii despre organizarea manifestării și înscrieri, [...]
Ieri, la restaurantul Cucina di Eleni, agentia Russenart Comunication a organizat o intalnire cu jurnalistii specializati in industria alimentara si HoReCa, intalnire care a marcat finalul primei editii a campaniei de promovare a gastronomiei mediteraneene. Gazdele Petrecerii Mediteraneene au fost doamna Larisa Toader, Managing Director Russenart Counication si domnul Cristi Horvat, manager al locantei. Cu ocazia intalnirii, desfasurata intr-o atmosfera de calm mediteraneean, jurnalistii [...]
(Agerpres) Posibilitatea închiderii hipermarketurilor în weekend a constituit tema întâlnirii dintre membrii Comisiei de Agricultură din Camera Deputaților cu reprezentanți ai producătorilor autohtoni de produse alimentare și ai marilor rețele comerciale. Vicepreședintele Comisiei pentru agricultură din Camera Deputaților, deputatul independent Marin Anton (fost PNL),  susține modificarea Legea 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare în sensul [...]

 

Meat Milk TV
testo
testo
infoALIMENT MAGAZIN