Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creștere cu 40% față de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­țiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.

 

Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condițiile în care în primul tri­mes­tru din 2014 și 2013 creșterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creșterea vânzărilor din primul trimestru a fost re­zul­tatul unui avans semnificativ al volumului care a re­flectat, prin­tre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanța de Paște și vânzările brandului Amigo (exclu­zând Amigo, vân­zările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.

 

De asemenea, creșterea vânzărilor a reflectat o îmbună­tă­țire a mixului de pro­duse, dar și creșterea pre­țurilor deter­minată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul față de perioada similară a anului precedent.

Alte articole recomandate:

Affligem, berea belgiana de abatie a carei istorie incepe in secolul al XI-lea, este acum disponibila in România fiind importata de Heineken Romania. Affligem este disponibila in doua variante care acopera o varietate de preferinte si ocazii de consum: Affligem Blonda si Affligem Double.  Produsul este imbuteliat in sticle de 0,3 litri si va fi disponibil in locatii premium din toata tara, din retail si horeca. O trasatura distincta berii Affligem este dubla fermentatie, in fiecare [...]
O mică afacere de familie s-a transformat, la Sfântu Gheorghe (Covasna), într-un businesss de succes, extins și dincolo de granițele țării. Din pâinea făcută la Sfântu Gheorghe a gustat inclusiv prințul Charles, iar compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ șapte milioane de euro. Povestea începe în 1996, la Sfântu Gheorghe, unde familia Dioszegi pornește, împreună cu o altă familie, o brutărie mică, având un singur [...]
Peste două treimi din recolta de grâu este bună pentru panificație, chiar dacă ploile au diminuat nu numai calitatea ci si producția din acest an, potrivit președintelui Patronatului Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Aurel Popescu. ”Analizele efectuate de IBA (n.r. Institutul de Bioresurse Alimentare) pe 80% din producția de grâu obținută în acest an arată că peste două treimi din recoltă este bună pentru panificație. Din [...]
Un studiu realizat de HiperCom pe baza ofertelor din cataloagele promoționale ale marilor retaileri indică faptul că supermarketul poate fi mai ieftin decât hard-discounterul. Un coș compus din 11 produse alimentare de bază poate costa, dacă lum numai articole promovate, între 62,09 lei și 64,84 de lei. Studiul Consumer Basket realizat de compania de monitoring HiperCom pe baza ofertelor prezentate în cataloagele marilor lanțuri de retail, indică faptul că prețul unui [...]
Multe alimente existente pe piata respecta normele care tin de gust si de aspect, dar nu respecta normele care tin de calitatea nutritiva a unui produs, fapt esential când vine vorba de mâncare. Aspectul e sesizat si în raportul de activitate al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului, conform caruia o mare parte dintre alimentele vândute în comert nu respecta normele de etichetare si de conformitate impuse de legislatia în [...]
Un misterios ingredient al lumii antice având la bază peștele și intestinele de pește, utilizat pentru condimentarea tuturor preparatelor culinare în epoca romană, este, se pare, precursorul actualilor potențiatori de aromă obținuți pe cale chimică. Potrivit maestrului bucătar Mircea Groza, citat de Agerpres, un pasionat de bucătăria romană, ingredientul cunoscut sub denumirea de ‘garum’ este un condiment prezent în toat [...]
Producătorul Scandia Food, liderul pieței de conserve de carne și pate, a intrat, la sfârșitul anului trecut, în categoria conservelor de pește cu brandul Lotka, poziționat pe segmentul premium, în contextul creșterii vânzărilor din această categorie.   ”Piața conservelor de pește a prins avânt puternic în ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date [...]
Bion Environmental Technologies Inc. a patentat de curand o inovatie care, practic, revolutioneaza modul de depozitare a carnii, dupa cum anunta Meat&Poultry.com. Conform unui comunicat al companiei, inovatia consta in principal in modul de transare dar si in tratamentul aplicat carni imediat dupa transare. Bion Environmental Techologies Inc afirma ca, aplicand solutiile tehnologice patentate de curand, se pot realiza economii  sunbstantiale de costuri in activitatea de depozitare si [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi