Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Stiri, informatii si noutati din industria alimentara si HoReCa

Indiscutabil, orice organizație folosește într-un fel sau altul produse și servicii IT. Fiecare client este unic, așteptările în implementarea proiectelor informatice fiind specifice și eterogene.


Deseori, prezentările de marketing optimiste sunt în discordanță cu rezultatele obținute. Proiecte nefinalizate sau cu automatizare parțială a proceselor, înregistrări multiple ale aceluiași document, stresante prin documentații și memorare de coduri, aplicații provenind de la furnizori diverși sunt doar câteva din aspectele implementărilor.


O paradigmă este aceea că proiectele au fost inițiate pentru managementul proceselor, optimizarea costurilor și recuperarea investițiilor, dar în foarte multe organizații, costurile cu proiectele IT sunt în continuă creștere, înscriindu-se într-o spirală păguboasă pentru client.


Termene mari de implementare, infrastructura hardware costisitoare, mentenanța precară, imposibilitatea dezvoltării de noi funcționalități pentru un management performant și noile versiuni consumatoare de timp și bani sunt doar câteva dintre problemele actuale ale organizațiilor.


Pe scurt, astfel de proiecte nu și-au atins scopul pentru care au fost inițiate, deci s-au irosit timp și bani, iar clienții și-au pierdut încrederea.


PRODINF Software vine să răspundă problemelor de mai sus cu un nou model de business: unic furnizor de soluție de management, proiect IT integrat, fără buget inițial, livrat ca Software as a Service (SaaS), plătibil în rate lunare după punerea în producție.


Pe parcursul celor 25 de ani de activitate, PRODINF Software a elaborat o aplicație integrată pentru managementul organizațiilor din domeniul public și privat, EMSYS – Enterprise Management SYStem®, aplicație implementată cu succes în numeroase proiecte naționale și internaționale pentru diverse industrii: Asigurări, Construcții, Utilități, Universități, Sector Public, Producție Alimentară, Fabricație, Transport, Extracție țiței & gaze naturale, Retail, Distribuție, E-commerce, Resort Management.


 


Noul model de business presupune furnizarea unui serviciu care să susțină procesele operaționale, suport și de management, ca unic furnizor de soluție.


Costurile totale ale furnizării unui asemenea serviciu (infrastructura hardware și software, licențe baze de date și aplicație, mentenanța si administrarea lor, utilități, soluție “Disaster Recovery” etc.), pe de o parte, și costurile implementării, pe de altă parte, sunt eșalonate și plătite sub formă de chirie lunară după punerea în producție a proiectului, oferind încredere și garanție deplină că nu se vor irosi resurse financiare, în condițiile rezolvării integrale a obiectivelor propuse.


 


„Today’s choice for tomorrow’s business” , „Design your business”, „All in one solution”, „Software as a Service”  reprezintă dezideratele care stau la baza aplicațiilor și serviciilor furnizate de PRODINF Software.


 


Proiecte de succes livrate după modelul de mai sus: LACTAG (România), Green Crescent Insurance Company (Emiratele Arabe Unite).

Alte articole recomandate:

Vineri, 19 septembrie 2014, Cris-Tim, în parteneriat cu Institutul KAIZEN® Romania, a sustinut  la Hotel Marriot, conferinta de presa ”Management de succes pentru business-ul românesc, în perioada de criză”. Sistemul KAIZEN® a fost introdus de către Cris-Tim în august 2013, cu focus pe unitatea de producție de la Filipeștii de Pădure. În prezent, întreaga activitate a producătorului de mezeluri se bazează pe reducerea continuă a [...]
Uniunea Europeană (UE) ar putea pierde 6,7 miliarde de euro și peste 130.000 de locuri de muncă, în urma interdicțiilor la importurile de alimente din țările UE impuse de către Rusia, potrivit unei estimări a grupului bancar ING din Olanda. De asemenea, embargoul impus de Rusia nu îi va afecta doar pe exportatorii din UE, efectele măsurii dispuse de Moscova urmând să se extindă inclusiv până la nivelul furnizorilor acestora, relatează Bloomberg. UE a vândut [...]
Manevrarea cărnii în procesul tehnologic presupune echipamente specializate care facilitează producția și diminuează efortul uman. Vă prezentăm o propunere a companiei Bonner, specalizată pe astfel de utilaje indispensabile unei unități de procesare a cărnii. E-M 1000 este un elevator construit integral din oțel inoxidabil, strctura tubulară fiind prevăzută cu două coloane staționare, pentru încărcare. Sistemele de prindere pot fi configurate atâ [...]
Compania Supeco Investment, înființată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deține 90% din acțiuni) și Artima (10% din titluri), a deschis la sfârșitul săptămânii trecute primul magazin de pe piața locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafață de vânzare de 1.700 de metri pătrați. ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o rețea de peste 160 de hipermarketuri, [...]
Crama Liliac, o investiție de 5,5 mil. euro a omului de afaceri austriac Alfred Beck, a intrat în al patrulea an de producție a vinurilor premium, când vânzările sunt estimate la aproximativ 120.000 de sticle, majoritatea realizate prin HoReCa (hoteluri, restaurante). „Am ajuns în 2010 întâmplător. In­tenționam să investim în păduri. Am venit aici (la Batoș, în județul Mureș - n.red.) cu dl. Beck, care s-a atașat de locuri și a avut [...]
Fermierii care produc țuică în gorspodăriile proprii vor trebui să înregistreze producția de alcool realizată și să solicite autorităților statului calcularea accizei pentru producția obținută, arată un proiect de lege aflat în lucru. Legislația actuală prevede că toate gospodăriile individuale care au instalații de producție de țuică și rachiuri trebuie să fie înregistrate la autoritatea vamală teritorială și au obligatoriu un sigiliu aplicat pe instalații pe toată [...]
Potrivit ultimului raport al Asociației europene pentru produsele proaspete Freshfel, consumul de legume și fructe proaspete în Uniunea Europeană (UE) a scăzut cu 8,2% în 2012, față de anul precedent. Europenii au consumat în medie pe zi numai 386,96 grame de produse proaspete, sub pragul de 400 grame stabilit de organizația Mondială a Sănătății (OMS), relatează AFP. Față de anul 2011, consumul de fructe a scăzut cu 11,8%, în timp ce cel de legume, cu 5,3%. Potrivit [...]
   Pe fondul cresterii concurentei intre operatorii de hypermarketuri prezenti in Capitala, Carrefour Romania anunta semnarea unui contract de inchiriere, cu dezvoltatorii centrului comercial ParkLake din cartierul Titan din Bucuresti, pentru achizitia unui spatiu de 12.000 mp unde va deschide, in 2016, un hypermarket, a anuntat compania. Centrul comercial ParkLake, situat in vecinatatea Parcului Alexandru Ioan Cuza  (IOR) din Titan, va avea in total 70.000 m2 de spatiu total [...]

 

Meat Milk TV
infoALIMENT MAGAZIN
Ultimele anunturi